Neilikka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #210 : 26.10.2006 20:57:08 » |
|
Hei vaan Sawotar Voisitkohan katsoa mitä minulle näkyisi,tällä hetkellä mietityttää etenkin asumiseen liittyvät ja ihmissuhdeasiat.. Kiitoksia jo etukäteen ajastasi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #211 : 27.10.2006 09:58:13 » |
|
Sawotar-parka on täällä kysymyspommien uhrina. Koitahan jaksaa. Ja niimpä liityn minäkin uteliaiden kysyjien joukkoon. Mitä minusta tulee "isona" tai paremminkin vain, mitä minusta tulee? Jotenkin vain tuntuu, että minua tässä ollaan oltu valmistelemassa ja valmistellaan johonkin. Kun mietin elämääni taaksepäin ja kokemuksia, olen huomannut, etteivät ne turhia ole olleet vaan pikemminkin hyödyllisiä ja vahvistaneet. Tiedän jo kyllä miksi haluan, mutta en paljasta sitä tässä, haluan tietää mitä näät. Ja sitten toinen, elämäni rakkauteen liittyvä. Milloinkohan mahtaa osua kohdalle? Tai siis no, tuskinpa nyt mitään päivämäärää näät tai muuta sellaista, mutta miehen iän varmaankin ja ehkäpä vuodenajan. Ihmettelen vain, kun ketään ei ole kävellyt vastaan sitten ala-asteen toisen luokan (en nyt jaksa tähän koko tarinaa sepittää..). Mutta vastailehan, kun jaksat. Voimia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Niizu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #212 : 27.10.2006 15:08:05 » |
|
Hei Sawotar !! Liityn kanssa jonon jatkoksi ja kyselisin sen rakkauden perään ? Pitkään olen yksin taapertanut ja toiveena on ollut, että löytyisi minullekin joku . Lapsia olen itselleni "nähnyt" kaksi kappaletta, tyttö ja poika, mitä itse näet? Kiitos tuhannesti etukäteen ja enkeleitä Hei Niizu Kyllä sinullekkin löytyy se Misteri, jotenkin näen tietokoneen ja deitti ilmoituksen kautta tulevaksi, sellainen siisti omillaan toimeen tuleva herra, jonka kanssa syntyy vakava suhde, mutta jonkin verran näkisin välimatkaa, mutta sehän ei ole este lapsia näytetään vihreänä valona, mutta sumeana näkyy sukupuolet, mutta saat kuitenkin menee vaan aikaa Kiitos Joskus vuosia sitten olen netin kautta miehiä treffannut, mutta ei niistä mitään tullut. Ja nyt tuntuu kaukaa haetulta, että netistä seuraa hakisin, mutta ehkä joskus sitten . Ristiverinen mies mulla nyt on "kiikarissa", tuleekos siitä mitään? Edes lyhyt aikaista ?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-skorpioni Nouseva-rapu Kuu-kaksoset Venus-jousimies
|
|
|
nefertiti3
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #213 : 28.10.2006 08:16:21 » |
|
Hei
Olen vuoden verran ollut erään miehen kanssa aika tiiviisti yhdessä.Olen hyvin epävarma hänen tunteistaan.Hän pitää minua hyvänä ystävänä enemmän kuin kumppanina.Onkohan meillä yhteistä tulevaisuutta näkyvissä vai onko tämä kaikki vain turhaa haaveilua?Jatkanko eteenpäin tästä....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #214 : 28.10.2006 12:05:55 » |
|
Sawotar-parka on täällä kysymyspommien uhrina. Koitahan jaksaa. Ja niimpä liityn minäkin uteliaiden kysyjien joukkoon. Mitä minusta tulee "isona" tai paremminkin vain, mitä minusta tulee? Jotenkin vain tuntuu, että minua tässä ollaan oltu valmistelemassa ja valmistellaan johonkin. Kun mietin elämääni taaksepäin ja kokemuksia, olen huomannut, etteivät ne turhia ole olleet vaan pikemminkin hyödyllisiä ja vahvistaneet. Tiedän jo kyllä miksi haluan, mutta en paljasta sitä tässä, haluan tietää mitä näät. Ja sitten toinen, elämäni rakkauteen liittyvä. Milloinkohan mahtaa osua kohdalle? Tai siis no, tuskinpa nyt mitään päivämäärää näät tai muuta sellaista, mutta miehen iän varmaankin ja ehkäpä vuodenajan. Ihmettelen vain, kun ketään ei ole kävellyt vastaan sitten ala-asteen toisen luokan (en nyt jaksa tähän koko tarinaa sepittää..). Mutta vastailehan, kun jaksat. Voimia. Hei Intuutioni estää näkemästä sinulle, koska itse tiedät selkeesti jo suuntasi, jotenkin ei anneta sinulle kauttani vastauksia ehkä siksi kun sinulla on jo se tiedossa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #215 : 28.10.2006 12:08:14 » |
|
Hei Sawotar Voisitko katsoa minullekkin..Kaikki on aivan pysähdyksissä sekä rakkaus että työ-ja elämä yleensäkkin . Olisin todella kiitollinen avustasi. Hei eppana sinulla on pysähtymisjakso meneillään ja henkioppaasi on vaihtumassa, siksi olosi tuntuu tyhjälle ja jämähtäneelle, mutta vuoden lopussa alat saada lisää energiaa ja valoa näkyy ja tietämys lisääntyy Koita jaksaa joten lähetän sinulle voimia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #216 : 28.10.2006 12:10:39 » |
|
Heippa Sawotar !! Itselläni on myös nousumerkki jousumies ja vieläpä tuo kuumerkkikin on vesimies niinku sinullaki. No kuitenkin, työrintama kiinnostaa koska siinä ei ole tapahtunut mitään moneen vuoteen. Koko ajan samaa vanhaa työttömyyttä. Katsoisitko jotain minulle, olisin iloinen siitä. Hei Maria jotenkin näen, että ensi kesään mennessä ilmestyy jotakin työtä sinulle määräaikaisena ja loppuvuodesta näkisin koulutusta kyllä se siitä valkenee ja paranee tilanteesi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #217 : 28.10.2006 12:12:32 » |
|
Voisinko minäkin kysyä... Mitä näkyy? Kun on niiiiin kovin hiljaista. Löytyykö minulle joku oma juttu vai mikä mättää... Hei TaruA en voi alkaa heittämään juttuja noin vaan, niin hyvä näkiä sentäs en ole : täytyy saada vähän tietoa, mitä haluat tietää että saan kanavat auki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #218 : 28.10.2006 12:14:01 » |
|
Hei Sawotar ! Voitko katsoa minullekin mitä näet tulevaisuudstani ? Jos näin voi kysyä ilman sen enempää tarkentamatta kohdetta . Kiitos etukäteen ! Hei astrofriikki en ole niin hyvä näkijä, että lonkalta alan katselemaan, joten en saa mitään kuvaa itse kysyjästä , mutta hyvää syksyn jatkoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #219 : 28.10.2006 12:16:02 » |
|
Hei
Olen vuoden verran ollut erään miehen kanssa aika tiiviisti yhdessä.Olen hyvin epävarma hänen tunteistaan.Hän pitää minua hyvänä ystävänä enemmän kuin kumppanina.Onkohan meillä yhteistä tulevaisuutta näkyvissä vai onko tämä kaikki vain turhaa haaveilua?Jatkanko eteenpäin tästä....
Hei en näe kumppanuutta vaan ystävyyttä, näkisin sinun jatkavan eteenpäin romantiikka rintamalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #220 : 28.10.2006 12:16:57 » |
|
Heips kaikille Nyt jätän näkemiseni rauhaan ja otan ansaitun levon *Rauhaa ja rakkautta kaikille*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
~Kata~
Satunnainen astroilija
Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon
|
|
« Vastaus #221 : 28.10.2006 12:17:53 » |
|
Hei taas! Ehtisitköhän vielä katsella minulle? Jotenkin on niin huono olo sen entisen vuoksi Ei oikein tiedä miten tässä pitäisi jatkaa... Eikö meille tosiaan näy enään yhteistä polkua? Hän tuntui niin siltä oikealta.. Milloinkohan sitten "se oikea" elämääni astelisi? *epätoivoinen jo* Sellainenkin kiinnostaisi, että näetkö minulle mitään opiskelujen suunnalla? Kiitos vielä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astrofriikki
|
|
« Vastaus #222 : 28.10.2006 13:52:58 » |
|
Sawotar kirjoitti: 'Hei astrofriikki en ole niin hyvä näkijä, että lonkalta alan katselemaan, joten en saa mitään kuvaa itse kysyjästä , mutta hyvää syksyn jatkoa.' 'Heips kaikille Nyt jätän näkemiseni rauhaan ja otan ansaitun levon *Rauhaa ja rakkautta kaikille*'. Kiitos Sawotar vastauksestasi. Toivottavasti tuo 'lips Sealed' ei tarkoittanut mitään negatiivista. Voimia ja rakkautta Sinullekin
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kauris Kuu - Härkä AC - Jousimies
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #223 : 28.10.2006 14:13:32 » |
|
Sawotar kirjoitti: 'Hei astrofriikki en ole niin hyvä näkijä, että lonkalta alan katselemaan, joten en saa mitään kuvaa itse kysyjästä , mutta hyvää syksyn jatkoa.' 'Heips kaikille Nyt jätän näkemiseni rauhaan ja otan ansaitun levon *Rauhaa ja rakkautta kaikille*'. Kiitos Sawotar vastauksestasi. Toivottavasti tuo 'lips Sealed' ei tarkoittanut mitään negatiivista. Voimia ja rakkautta Sinullekin Hei ei mitään vakavaa, siitä tulisi erilainen tuntemus, mutta nyt tuntuu, että STOP:n paikka ja annan oikeuden huilahtaa ja katsella sitten kun siltä tuntuu, koska vapaaehtoistahan tämä minullekkin on *Jaksamista ja rakkauutta sinullekkin*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #224 : 28.10.2006 15:09:20 » |
|
Kiitos vastauksestasi Sawotar Vaihtuva henkiopas..hassua, tuntuu etten tiedä sitä edellistäkään, jollei se nyt sitten ollut tuo kauris mies joka aika rajusti pakotti avaamaan silmäni . Taidan kuulua niihin, jotka ovat elämänsä yksin. En taida saada sitä parisuhde-rakkautta koskaan . No, väliäkö sillä, elämässä on paljon muutakin. Kiitos vastauksestasi viellä kerran
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|