Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 139265 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
tuueli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #30 : 12.10.2006 18:23:00 »

Oi, tahtoo tulla joukon jatkoksi, jos vain suinkin sopii?  smitten

Enpä ole pitänyt itseäni koskaan kauhean lapsirakkaana, mutta kyllä nyt kun on ystävän pienokaista pitänyt sylissään, miettii että tuleeko itselle koskaan jälkikasvua?  Huh

Se isukkikin olisi kyllä ensin kätevä kaivaa esiin...  coolsmiley

Syksyisin tervehdyksin tuueli
tallennettu
hennyliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.


Profiili
« Vastaus #31 : 12.10.2006 19:22:04 »

kaunis kiitos sawotar  smitten
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #32 : 12.10.2006 21:52:08 »

Hei,

minulla on kyllä jo lapset tehtynä, mutta laitan itseni silti tähän jonon jatkoksi. Ollut tosi rankka vuosi (avioero ja pluto yhtymä aurinkokin tässä menossa), joten kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa sinulla on minulle. Lapset ja rakkaus kiinnostavat.

Kiitos  smitten jos sinulta löytyy muutama sana minullekin. Ja kiitos vaikkei löytyiskään  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #33 : 12.10.2006 23:19:07 »

Tästähän tulee nyt varsinainen kyselyketju, mutta pakko ängetä mukaan. On ollut nimittäin tuo lasten saanti aika ajankohtainen aihe omassa elämässä viimeaikoina...vaikka vielä nyt ei "virallisesti" niitä harjoitellakaan... Wink

Pakko siis kysäisät Sawottarelta, että miltäs näyttää minun tilanne?  smitten


Hei sister Of Night  smitten Sinulle asetetaan 1½v sisällä suloinen poikavauva..toista en vielä näe, koska menee sen verti pitkälle tai sitä ei haluta näyttää :Smiley

Tulet nopeasti raskaaksi, kuhan päätätte pistää toimeksi Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #34 : 12.10.2006 23:20:53 »

Kysynpä minäkin Sawottarelta, miltä tulevaisuus näyttää rakkausasioissa? Jonkinlainen muutos-/kriisivaihe meneillään, mutta löytyykö onnea vielä joskus? Tuleeko se erään entisen muodossa? Kiitos jo etukäteen, mikäli ehdit vastaamaan  smitten
Hei daniella smitten
Rakkaus asioissa näyttää hyvälle, mutta ensin on käsiteltävä tämä kriisi vaihe ja näen uutta tulevaksi en vanhaa, kuhan jaksat odotella niin aurinko paistaa vielä ja lujaa smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #35 : 12.10.2006 23:22:38 »

Ihana ketju  Smiley
Minulle taisi muinoin kun ennustajilla "juoksin" ennustella useampikin kaksosia tai 2 lasta ihan peräjälkeen. Nyt on kaksi lasta peräjälkeen syntyneinä ja ainakin hetkeksi vauvakiintiö täynnä  Wink
Mutta onko tässä nyt koko pesue vai vieläkö lisäännytään?  :Smiley

Näkisin vielä yhden ilta tähden smitten Poika...tumma ja viriili Cheesy 2-3v menee, sulle iskee mahdoton vaavi kuume vielä Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #36 : 12.10.2006 23:24:29 »

Oi, tahtoo tulla joukon jatkoksi, jos vain suinkin sopii?  smitten

Enpä ole pitänyt itseäni koskaan kauhean lapsirakkaana, mutta kyllä nyt kun on ystävän pienokaista pitänyt sylissään, miettii että tuleeko itselle koskaan jälkikasvua?  Huh

Se isukkikin olisi kyllä ensin kätevä kaivaa esiin...  coolsmiley

Syksyisin tervehdyksin tuueli

Hei tuueli smitten näen jälkikasvua hyvin utuisena, en voi kappale määriä sanoa enkä sukupuolia, kun menee aikaa vielä, mutta tulet kyllä lisääntymään, kuhan se herra oikea astuu esiin ja vie jalat alta smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #37 : 12.10.2006 23:26:08 »

Hei,

minulla on kyllä jo lapset tehtynä, mutta laitan itseni silti tähän jonon jatkoksi. Ollut tosi rankka vuosi (avioero ja pluto yhtymä aurinkokin tässä menossa), joten kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa sinulla on minulle. Lapset ja rakkaus kiinnostavat.

Kiitos  smitten jos sinulta löytyy muutama sana minullekin. Ja kiitos vaikkei löytyiskään  Smiley

En näe lapsia sinulle tulevaksi, tosin yh-isän myötä taitaapi tulla Wink menee tovi vai joko se on jo likellä..tämä rakkaus meinaa..näe tumman pitkän komean miehen jolla on valloittava hymy smitten
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #38 : 12.10.2006 23:42:50 »

Kysynpä minäkin Sawottarelta, miltä tulevaisuus näyttää rakkausasioissa? Jonkinlainen muutos-/kriisivaihe meneillään, mutta löytyykö onnea vielä joskus? Tuleeko se erään entisen muodossa? Kiitos jo etukäteen, mikäli ehdit vastaamaan  smitten
Hei daniella smitten
Rakkaus asioissa näyttää hyvälle, mutta ensin on käsiteltävä tämä kriisi vaihe ja näen uutta tulevaksi en vanhaa, kuhan jaksat odotella niin aurinko paistaa vielä ja lujaa smitten

Kiitos paljon vastauksestasi  smitten
Haluaisin vielä tarkentaa yhtä asiaa. Et siis näe erästä entistä miesystävääni enää elämässäni? On jostain syystä kummitellut mielessäni paljon viime aikoina, ikävöin häntä kovasti  Embarrassed
Toivottavasti vielä tämän asian minulle näkisit  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #39 : 13.10.2006 07:46:59 »

Huomenta Daniella smitten En näe...tällä hetkellä ikäväsi pitää vanhassa kiinni, siksi et anna uudelle tilaa tulla elämääsi, jotenkin näen, että teillä on vielä selvittämättömiä asioita siksi ne tunteet tulee pintaan ja kumpikin miettii toinen toisiaan, mutta mikäähän ei estä kokeilemasta jos vaikka suhde toimisi, mutta itselleni ei vaan tullut tuntemusta että hän olisi tulevaisuutta Huh

mutta voinhan olla väärässäkin, kerron sen mitä näen ja mitä annetaan kertoa smitten
täytyy vaan kokea ja tuntea asiat loppuun ennekuin käsittää niiden tarkoituksen. Smiley
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #40 : 13.10.2006 07:58:57 »

Kiitos vielä kerran Sawotar  smitten
Tuo olikin tosi hyvä pointti, minkä vielä loppuun laitoit, eli "mitä annetaan kertoa". Se olisikin aina hyvä muistaa, että ei sitten liikaa ala luottamaan muiden näkemyksiin vaan uskaltaa tehdä myös omia päätöksiä. Vapaalla tahdollakin saa muutettua elämän suuntaa niin monella tapaa  Wink
Mutta oikeassa kuitenkin olit ainakin siinä, että selvittämättömiä asioita on. Jospa ne siitä selviäisi ja päivä paistaisi joskus risukasaankin  Cheesy
tallennettu
tuueli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #41 : 13.10.2006 08:04:54 »

Oi, tahtoo tulla joukon jatkoksi, jos vain suinkin sopii?  smitten

Enpä ole pitänyt itseäni koskaan kauhean lapsirakkaana, mutta kyllä nyt kun on ystävän pienokaista pitänyt sylissään, miettii että tuleeko itselle koskaan jälkikasvua?  Huh

Se isukkikin olisi kyllä ensin kätevä kaivaa esiin...  coolsmiley

Syksyisin tervehdyksin tuueli

Hei tuueli smitten näen jälkikasvua hyvin utuisena, en voi kappale määriä sanoa enkä sukupuolia, kun menee aikaa vielä, mutta tulet kyllä lisääntymään, kuhan se herra oikea astuu esiin ja vie jalat alta smitten

Suuri kiitos vastauksesta!  smitten

Tuollainen jalat alta-tapaus on oikeastaan nyt olemassa, mutta kun tässä on ensiksikin välimatkaa aika paljon välillämme, ja toisekseen tuota miestä tuntuu menneisyyden haamut kummittelevan vielä aika pahasti. Niin vähän funtsituttaa onko tässä mitään mieltä. Näkisitkö tämmöisen vaalean miehen kanssa jotain? Kelpaisiko isukiksi?  Wink
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #42 : 13.10.2006 09:11:34 »

Kiitos! En yhtään ihmettelisi vaikka vielä yksi tulisi, nyt vasta alan päästä sisälle vauvojen ihanaan maailmaan kun "on lapsiluku täynnä". Jotkut syttyy hitasti... :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #43 : 13.10.2006 09:47:46 »

Hei Sawotar!

Nyt täytyy kyllä sanoa, että menee hyvin yksiin meidän näkemiset. Itse olen myös monasti nähnyt minulle tuon poikavauvan, tosin aikaa en ole osannut sanoa. Tuntui hyvin pitkään, että tuo poikavauva saattaa jäädä jopa ainoaksi, mutta nyt viimeaikoina on ollut jotain aistimuksia, että toinenkin saattaisi sitten joskus tulevaisuudessa tupsahtaa. Mutta sitä ei kyllä juu sen enempää tällä hetkellä kai haluta näyttää.

Kiitos sinulle tuhannesti!  smitten smitten Ja samalla sain taas vähän vahvistusta omalle intuitiolle.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
sawotar
Vieras
« Vastaus #44 : 13.10.2006 10:04:26 »

Oi, tahtoo tulla joukon jatkoksi, jos vain suinkin sopii?  smitten

Enpä ole pitänyt itseäni koskaan kauhean lapsirakkaana, mutta kyllä nyt kun on ystävän pienokaista pitänyt sylissään, miettii että tuleeko itselle koskaan jälkikasvua?  Huh

Se isukkikin olisi kyllä ensin kätevä kaivaa esiin...  coolsmiley

Syksyisin tervehdyksin tuueli

Hei tuueli smitten näen jälkikasvua hyvin utuisena, en voi kappale määriä sanoa enkä sukupuolia, kun menee aikaa vielä, mutta tulet kyllä lisääntymään, kuhan se herra oikea astuu esiin ja vie jalat alta smitten



Suuri kiitos vastauksesta!  smitten

Tuollainen jalat alta-tapaus on oikeastaan nyt olemassa, mutta kun tässä on ensiksikin välimatkaa aika paljon välillämme, ja toisekseen tuota miestä tuntuu menneisyyden haamut kummittelevan vielä aika pahasti. Niin vähän funtsituttaa onko tässä mitään mieltä. Näkisitkö tämmöisen vaalean miehen kanssa jotain? Kelpaisiko isukiksi?  Wink

Hei tuueli smitten näen ristiverisen miehen, en vaaleata''viikset'' normaali kokoinen ja lämmin sydän ja tasapainossa itsensä kanssa ja ei asu kovin kaukana sinusta sellainen intuutio tulee angel
Jotenkin en koe, että se olisi tämä vaalea mies Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: