Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 139296 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #60 : 14.10.2006 12:57:39 »

Sawotar pliis,katsoisitko myös minulle... ?

Kohta 5 vuotta "yksin" ja tänä aamuna lukiessani näitä juttuja,...siis todellakin maailmassa on parisuhteita ja ne suhteet tekevät lapsia ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti... Shocked, joten näkyykö minun mies-/lapsirintamalla mitään säpinää ?
No hei kaunis annel smitten No sinä ainakin tiedät mitä on olla yksin mutta silläkin olemassa ololla on tarkoitus coolsmiley jos et osaa olla yksin, et osaa olla yhdessä ja suhteen tarkoitushan on että on tietynlaista vapautta toimia suhteessa, silloin ei synny riippuvais suhdetta...Et jää yksin, on sinullekkin se oikea olemassa menee ensikeväälle tapaaminen smitten jotenkin sellainen rock henkinen mies tulossa Wink lapsia en vielä näe, mutta vihreetä valoa näytetään siitä kuitenkin, eli saat kyllä, mutta milloin siihen en voi antaa vastausta Smiley Muista aina se että ei ne avioliitot ja lapset sitä onnea onnea aina välttämättä tuo, se olet sinä itse miten teet elämäsi onnelliseksi siihen voit sinä vaikuttaa smitten
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #61 : 14.10.2006 13:03:46 »

Sawotar sä oot kiva  Wink Tänks
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #62 : 14.10.2006 13:10:01 »

Hei sawotar!
Katsoisitko minullekkin... (ihania juttuja olen edellä lukenut)
Rakkaudesta  Smiley
 
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 14.10.2006 13:33:44 »

Minä haluaisin myös kysellä rakkausasioistani. Tuleeko niihin muutosta tai tulenko löytämään rakkautta? Kiitos. Smiley Jos kykenet, niin olisi myös todella ihanaa tietää vähän mitä opintorintamalla tulee tapahtumaan seuraavan vuoden aikana noin yleisesti.

Olet kyllä aivan mahtavasti nähnyt asioita ihmisille. Sinulla on lahja  smitten

Kaunis kiitos Ebenia smitten sanoistasi, tulin hyville mielille
Opinto asioista sen verran, että jotenkin tulee tunne, että mietit oletko oikealla alalla edes, jotenkin sieluusi on jäänyt tyhjiö, et tunne saavasi siitä rauhaa ja tyytyväisyyttä, mutta jotenkin näen sinut lasten kanssa toimivaksi tulevassa, joku lastenhoitaja tai iltapäiväkerhon ohjaaja tms koska lapsia sinun ympärillä on ja he nauttivat seurastasi angel olet lämminsydäminen ihminen ja huumorintajuinen ja lähelläsi on helppo olla smitten Rakkaus asioihisi näen muutosta, jotenkin tulee tumma mieshenkilö mieleen ''ystävä'' joka on antanut singaaleja kiinnostuksesta mutta et ole huomannut asiaa..rakkauttahan sinulla on jokapäivä vierelläsi joka hymy kertoo, että rakkaus elää sinussa itsessäsi, sinä olet rakkaus  smitten kun nautit omasta seurastasi, niin muutkin nauttivat siitä angel

Todella mielenkiintoinen tulkinta! Smiley Kiitos paljon!

Lapsista pidän todella paljon, mutta en kyllä tiedä olisinko hyvä lastenhoitaja kuitenkaan. Olen enemmän politiikkaan suuntautunut - mutta kuten sanoit, pohdin tässä juuri olenko sittenkään menossa oikealle alalle, eli sinne politiikkaan. Nimittäin olen alkanut uudelleen pohtia psykologian opintoja tässä, ehkä se sitten mahdollisesti liittyisi lapsiin, jos sille alalle menen?  Shocked

Tuo mieshenkilö "ystävä" kuulostaa todella mielenkiintoiselta, nimittäin minulla itseasiassa on kiinnostusta erääseen tummaan miesystävääni, mutta en ole varma onko hän kiinnostunut minusta.  Cheesy En tiedä puhutko nyt juuri tästä samasta ihmisestä, vai onko kyseessä tosiaan joku jota en ole ollenkaan huomannut.  Shocked

En ole kyllä varmaan koskaan saanut näin iloista ja jotenkin hyviä energioita antavaa ennustusta.  Kaikkea hyvää sinulle sawotar. Sinulla on lahja ja sinussa elää selvästi rakkaus!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #64 : 14.10.2006 15:05:47 »

Voisitko Sawotar katsoa myös minulle, että saanko ikinä lapsia/lasta?
Myöskin kiinnostaa, onko nykyinen mies se oikea, vai pitääkö vieläkin vaihtaa?  Wink
Kiitos kaunis smitten
No hei Juno smitten Näen lapsen poika vaavin tulevaksi..ja tämänhetkinen mies on sinulle oikea smitten kuhan annat hänelle mahdollisuuden olla se mitä on ja annat itsellesi luvan rakastaa Smiley Muista luottaa Wink

Kiitos Sawotar smitten Olet tehnyt tänään ainakin yhdestä ihmisestä todella onnellisen  Smiley
Koko syksy on mennyt painiskellessa paniikkihäiriötä vastaan, jonka takia ilmeisesti nyt joudun luopumaan työstäni. En ole kuitenkaan ollenkaan varma harmittaako se edes yhtään Wink
Voisitko vielä katsoa että näetkö jotain uutta työrintamalla tulevaksi, vai miten tästä eteenpäin? Olen kyllä itse sitä mieltä, että uudet haasteet kutsuvat, ja alan vaihto on edessä.
Olen käynyt reilu 10 vuotta sitten selvänäkijällä joka on nähnyt äidilleni paljon asioita oikein. Myös hän ennusti minulle poikalapsen, mutta ei nähnyt onko se oma, vai sellainen josta tulee oma. Mikä on sinun käsityksesi? Lapsen saannin kanssa on ollut kovasti ongelmia, ja melkein olen jo toivosta luopunut.
Kiitos vielä kerran  smitten
tallennettu

Ken tietä käy, se tien on vanki...

aurinkoleijona 7.huone
kuuskorpioni 8.huone
askendentti kauris
sawotar
Vieras
« Vastaus #65 : 14.10.2006 15:51:01 »

Hei sawotar!
Katsoisitko minullekkin... (ihania juttuja olen edellä lukenut)
Rakkaudesta  Smiley
 


Hei tuulispää smitten Mistä asiasta haluaisit minun näkevän angel että osaan keskittyä siihen smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #66 : 14.10.2006 15:57:33 »

Minä haluaisin myös kysellä rakkausasioistani. Tuleeko niihin muutosta tai tulenko löytämään rakkautta? Kiitos. Smiley Jos kykenet, niin olisi myös todella ihanaa tietää vähän mitä opintorintamalla tulee tapahtumaan seuraavan vuoden aikana noin yleisesti.

Olet kyllä aivan mahtavasti nähnyt asioita ihmisille. Sinulla on lahja  smitten

Kaunis kiitos Ebenia smitten sanoistasi, tulin hyville mielille
Opinto asioista sen verran, että jotenkin tulee tunne, että mietit oletko oikealla alalla edes, jotenkin sieluusi on jäänyt tyhjiö, et tunne saavasi siitä rauhaa ja tyytyväisyyttä, mutta jotenkin näen sinut lasten kanssa toimivaksi tulevassa, joku lastenhoitaja tai iltapäiväkerhon ohjaaja tms koska lapsia sinun ympärillä on ja he nauttivat seurastasi angel olet lämminsydäminen ihminen ja huumorintajuinen ja lähelläsi on helppo olla smitten Rakkaus asioihisi näen muutosta, jotenkin tulee tumma mieshenkilö mieleen ''ystävä'' joka on antanut singaaleja kiinnostuksesta mutta et ole huomannut asiaa..rakkauttahan sinulla on jokapäivä vierelläsi joka hymy kertoo, että rakkaus elää sinussa itsessäsi, sinä olet rakkaus  smitten kun nautit omasta seurastasi, niin muutkin nauttivat siitä angel

Todella mielenkiintoinen tulkinta! Smiley Kiitos paljon!

Lapsista pidän todella paljon, mutta en kyllä tiedä olisinko hyvä lastenhoitaja kuitenkaan. Olen enemmän politiikkaan suuntautunut - mutta kuten sanoit, pohdin tässä juuri olenko sittenkään menossa oikealle alalle, eli sinne politiikkaan. Nimittäin olen alkanut uudelleen pohtia psykologian opintoja tässä, ehkä se sitten mahdollisesti liittyisi lapsiin, jos sille alalle menen?  Shocked

Tuo mieshenkilö "ystävä" kuulostaa todella mielenkiintoiselta, nimittäin minulla itseasiassa on kiinnostusta erääseen tummaan miesystävääni, mutta en ole varma onko hän kiinnostunut minusta.  Cheesy En tiedä puhutko nyt juuri tästä samasta ihmisestä, vai onko kyseessä tosiaan joku jota en ole ollenkaan huomannut.  Shocked

En ole kyllä varmaan koskaan saanut näin iloista ja jotenkin hyviä energioita antavaa ennustusta.  Kaikkea hyvää sinulle sawotar. Sinulla on lahja ja sinussa elää selvästi rakkaus!  smitten

Kiitos kaunis Ebenia smitten Minun näkemyksen mukaan kannatas jatkaa niitä psykologian opintoja ja siinä näkisin suuntaus lapsiin/nuoret koska sinulla on resursseja siihen ja sinulla on parantajan lahjat suotu sitä kautta  smitten
Ja just tämän tumman miehen näen, joka on jo lähelläsi ja ilmeisesti hän ajattelee samoin kuin sinä ja epäilee, että et ole kiinnostunut Cheesy pyydäppä herraa kahville ja kannattaa ystävystyä pikkuhiljaa, ehkä nyt näet sen erisilmin smitten ihanaa...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #67 : 14.10.2006 15:59:24 »

Voisitko Sawotar katsoa myös minulle, että saanko ikinä lapsia/lasta?
Myöskin kiinnostaa, onko nykyinen mies se oikea, vai pitääkö vieläkin vaihtaa?  Wink
Kiitos kaunis smitten
No hei Juno smitten Näen lapsen poika vaavin tulevaksi..ja tämänhetkinen mies on sinulle oikea smitten kuhan annat hänelle mahdollisuuden olla se mitä on ja annat itsellesi luvan rakastaa Smiley Muista luottaa Wink

Kiitos Sawotar smitten Olet tehnyt tänään ainakin yhdestä ihmisestä todella onnellisen  Smiley
Koko syksy on mennyt painiskellessa paniikkihäiriötä vastaan, jonka takia ilmeisesti nyt joudun luopumaan työstäni. En ole kuitenkaan ollenkaan varma harmittaako se edes yhtään Wink
Voisitko vielä katsoa että näetkö jotain uutta työrintamalla tulevaksi, vai miten tästä eteenpäin? Olen kyllä itse sitä mieltä, että uudet haasteet kutsuvat, ja alan vaihto on edessä.
Olen käynyt reilu 10 vuotta sitten selvänäkijällä joka on nähnyt äidilleni paljon asioita oikein. Myös hän ennusti minulle poikalapsen, mutta ei nähnyt onko se oma, vai sellainen josta tulee oma. Mikä on sinun käsityksesi? Lapsen saannin kanssa on ollut kovasti ongelmia, ja melkein olen jo toivosta luopunut.
Kiitos vielä kerran  smitten

Todella ihana kuulla Juno, että ilahduit, koska itselleni tuli tosi hyvämieli sanoistasi, että ihan ihokarvat nousi pystyyn  Cheesy Kaunis kiitos smitten ja näen sen pojan kuuluvan sinulle coolsmiley
Paniikkihäiriö johtuu aika pitkälti, että et nauti työstäsi ja et tunne olevasi siinä kuin kotonasi, eli alanvaihto olisi paikallaan jotenkin näen kädentaito puolen olevan sinun juttusi artesaani tai artenomi Huh siinä pääsisi sisäinen luovuutesi esille ja paniikkisikin korjaantuisi ja mielesi piristyisi smitten
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 16:02:41 kirjoittanut sawotar » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #68 : 14.10.2006 16:06:37 »

Sawotar, kiitos todella paljon vinkeistä. Minun täytyy nyt todella ruveta pohtimaan uudelleen mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Minulle ovat aina nuo politiikkajutut olleet todella lähellä sydäntä, mutta eihän toisaalta psykologiksi opiskelu mitenkään tätä politiikan uraa pois sulkisi.  Huh Oikeastaan tuntuu, että ehkä minun pitäisi tässä asiassa nyt kuunnella vielä enemmän sydäntäni kuin mitä olen aiemmin kuunnellutkaan. Kenties se psykologia olsikin minun juttuni, olen aina tuntenut että minulla voisi olla lahjoja sillä saralla, mutta jotenkin olen halunnut jotain kunnianhimoisempaa tavallaan...Mutta ehkä tätä täytyy tosiaan miettiä vielä...

Olen edelleen hieemaan epävarma tästä näkemästäsi miehestä ja ajattelemmeko todella samaa tyyppiä, sillä tällä miehellä on lyhyehkö ylikasvanut ruskea "siilitukka", eikä hän oikeastaan niin kamalan tumma ole. Lähinnä minusta ristiverinen ehkä.  Shocked Ehkä minun on vain vaikea uskoa, että hän olisi kiinnostunut minusta, jotenkin olen vain ruvennut ehkä liikaa ajattelemaan ettei hän kuitenkaan ole.  Huh

Olet ollut suureksi avuksi. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #69 : 14.10.2006 16:09:24 »


Hei tuulispää smitten Mistä asiasta haluaisit minun näkevän angel että osaan keskittyä siihen smitten

Sori, laitoin epäselvästi  Embarrassed

Rakkauttahan minäkin kyselen, näkyykö sitä kaksoispuolta? laugh
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #70 : 14.10.2006 17:40:53 »

Voisitko Sawotar katsoa myös minulle, että saanko ikinä lapsia/lasta?
Myöskin kiinnostaa, onko nykyinen mies se oikea, vai pitääkö vieläkin vaihtaa?  Wink
Kiitos kaunis smitten
No hei Juno smitten Näen lapsen poika vaavin tulevaksi..ja tämänhetkinen mies on sinulle oikea smitten kuhan annat hänelle mahdollisuuden olla se mitä on ja annat itsellesi luvan rakastaa Smiley Muista luottaa Wink

Kiitos Sawotar smitten Olet tehnyt tänään ainakin yhdestä ihmisestä todella onnellisen  Smiley
Koko syksy on mennyt painiskellessa paniikkihäiriötä vastaan, jonka takia ilmeisesti nyt joudun luopumaan työstäni. En ole kuitenkaan ollenkaan varma harmittaako se edes yhtään Wink
Voisitko vielä katsoa että näetkö jotain uutta työrintamalla tulevaksi, vai miten tästä eteenpäin? Olen kyllä itse sitä mieltä, että uudet haasteet kutsuvat, ja alan vaihto on edessä.
Olen käynyt reilu 10 vuotta sitten selvänäkijällä joka on nähnyt äidilleni paljon asioita oikein. Myös hän ennusti minulle poikalapsen, mutta ei nähnyt onko se oma, vai sellainen josta tulee oma. Mikä on sinun käsityksesi? Lapsen saannin kanssa on ollut kovasti ongelmia, ja melkein olen jo toivosta luopunut.
Kiitos vielä kerran  smitten

Todella ihana kuulla Juno, että ilahduit, koska itselleni tuli tosi hyvämieli sanoistasi, että ihan ihokarvat nousi pystyyn  Cheesy Kaunis kiitos smitten ja näen sen pojan kuuluvan sinulle coolsmiley
Paniikkihäiriö johtuu aika pitkälti, että et nauti työstäsi ja et tunne olevasi siinä kuin kotonasi, eli alanvaihto olisi paikallaan jotenkin näen kädentaito puolen olevan sinun juttusi artesaani tai artenomi Huh siinä pääsisi sisäinen luovuutesi esille ja paniikkisikin korjaantuisi ja mielesi piristyisi smitten

Kiva että tuli sullekin hyvä mieli, se oli tarkoituskin smitten
Pitää paikkansa, että paniikkihäiriö suurimmaksi osaksi johtuu työstä, tai ainakin olen sen niin miettinyt.
Pitää suunnitella että mitä sitä keksisi tehdä  Cheesy
Kiitos vielä kerran, ja onnea elämääsi  smitten
tallennettu

Ken tietä käy, se tien on vanki...

aurinkoleijona 7.huone
kuuskorpioni 8.huone
askendentti kauris
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #71 : 14.10.2006 19:08:23 »

 jokin tarkoitus sillä on ja olet nyt alkanut huomaamaan tarkoituksen, että mitä haluat elämältä sinullahan on jo itselläsi valmis vastaus jo annettuna Wink kun luet mitä kirjoitit, tässä tapauksessa minulle ei anneta vastauksia, koska olet sen jo itse oivaltanut tai oivaltamassa smitten mutta suuntasi ajatustesi suhteen on oikea  angel

*valon rakkaudella Sawotar* smitten
[

Niin ???Kyllähän se on tuolla takaraivossa varmaankin jonkin aikaa vaaninut. Mutta kai ne tunteet siellä on pelottanut tulla kohdatuksi :-\Nyt kyllä surettaa ja niiiiin syvältä, että ihan Cry Cry Cry Mutta kiitos kuitenkin sinulta avusta paljon smitten Autoit paljon minua kohtaamaan sen mitä minun pitikin kohdata..Näetkö onko minulla sitä suurta rakkautta ja valoa näkyvissä ja saanko taloni myytyä piankin smitten

Viellä kerran kaunis kiitos Sawotar smitten smitten
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
enkeli
Vieras
« Vastaus #72 : 14.10.2006 21:40:34 »

Hei Sawotar angel

Taidanpa minäkin rohjeta pyytää sinulta jonkinlaista katselmusta tulevasta. Lapset on kyllä jo saatu ja erostakin jo monta vuotta, mutta ne rakkausasiat kiinnostaisi kovasti, kun ei ole edes ketään josta olisin kiinnostunut.... niin että näkyisikö ketään tulevaksi lähiaikoina tai edes pidemmällä tähtäimellä???
 Wink
Syysterveisin enkeli  smitten smitten smitten

Hei enkeli smitten sinulla on seesteinen aika selkeesti itsellesi, meinaa nautit rankan liiton jälkeisestä koettelemuksesta ja olet pyhittänyt omille haluillesi aikaa...tosi hienoa smitten mutta nyt koet että olisit valmis uuteen rakkauteen :Smiley se tulee...on kovin haalea hahmo en voi kuvailla näköä vaan että pitkä se ainakin on ja hoikka Cheesy se tuntus tulevan harrastuksen kautta Smiley


Kiitokset sinulle sanoistasi Sawotar   smitten

Ja eikun taas uusin toiveikkain mielin eteenpäin  smitten smitten
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #73 : 14.10.2006 21:57:04 »

Hei Sawotar!

Huomasin tämän ketjun juuri ja liityn jonon hänniin smiley6600

Melkein hävettää pyytää apua tilanteeseen, mutta en oikein tiedä kenen muun puoleen kääntyä  Smiley

Olen jo aiemmin selvittänyt toisessa keskustelussa, että olen hieman hakoteillä työasioitten suhteen tällä hetkellä, tiedän mitä haen-> muutosta entiseen ja olen ottanut aikamoisia taloudellisia riskejäkin sen suhteen, että pääsen sille tielle, mitä haen. Odotan ensi viikoksi jo yhteydenottoja ainakin haastatteluihin, mutta ovatko nekään oikeita?

Joudunko kauan vielä odottamaan omaa tilaisuuttani? Shocked

Rakkain terveisin: Epätoivoinen Ilmatar
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #74 : 14.10.2006 21:58:41 »

Hei Sawotar!

Toivottavasti et ihan rasitu kaikista kysymyksistä, sillä täällä tulee vielä yksi (kaksiosainen): Näetkö tämänhetkisen suhteeni tulevaisuutta, eli onko sitä? Kuuluuko siihen yhteisiä lapsia?

Kiitos paljon!  smitten

kiukkis
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: