Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 139264 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #75 : 15.10.2006 09:54:42 »


Hei tuulispää smitten Mistä asiasta haluaisit minun näkevän angel että osaan keskittyä siihen smitten

Sori, laitoin epäselvästi  Embarrassed

Rakkauttahan minäkin kyselen, näkyykö sitä kaksoispuolta? laugh

Hei tuulispää smitten Kyllä se rakkaus saapuu elämääsi, kovin utuisena näkyy...vaalea mies...hyvin siisti...koulutettu ja palvelualalla töissä Smiley ajankohtaa en pysty näkemään, mutta sellaista näyttää smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #76 : 15.10.2006 10:00:19 »

Sawotar, kiitos todella paljon vinkeistä. Minun täytyy nyt todella ruveta pohtimaan uudelleen mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Minulle ovat aina nuo politiikkajutut olleet todella lähellä sydäntä, mutta eihän toisaalta psykologiksi opiskelu mitenkään tätä politiikan uraa pois sulkisi.  Huh Oikeastaan tuntuu, että ehkä minun pitäisi tässä asiassa nyt kuunnella vielä enemmän sydäntäni kuin mitä olen aiemmin kuunnellutkaan. Kenties se psykologia olsikin minun juttuni, olen aina tuntenut että minulla voisi olla lahjoja sillä saralla, mutta jotenkin olen halunnut jotain kunnianhimoisempaa tavallaan...Mutta ehkä tätä täytyy tosiaan miettiä vielä...

Olen edelleen hieemaan epävarma tästä näkemästäsi miehestä ja ajattelemmeko todella samaa tyyppiä, sillä tällä miehellä on lyhyehkö ylikasvanut ruskea "siilitukka", eikä hän oikeastaan niin kamalan tumma ole. Lähinnä minusta ristiverinen ehkä.  Shocked Ehkä minun on vain vaikea uskoa, että hän olisi kiinnostunut minusta, jotenkin olen vain ruvennut ehkä liikaa ajattelemaan ettei hän kuitenkaan ole.  Huh

Olet ollut suureksi avuksi. Smiley

Hei Ebenia smitten Se mitä minulle näytetään niin ei anneta ihan selkeetä kuvaa ainakaan vielä, eli näen joko tumman tai vaalean esim. ristiverisyys voi näyttää tummalta :Smiley näen vaan tumman miehen joka on kiinnostunut sinusta joko ystävänä tai enemmänkin, jospa tutustutte paremmin ja siitä voi syttyä suurempaakin smitten Kannattaa kuunnella tarkkaan sydämen ääntä myös ammatin valinnassa ja sydän tietää sen heti onko työ palkitsevaa ja oma juttu koska keho reagoi kyllä jos ei itse halua huomata
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #77 : 15.10.2006 10:41:27 »

Hei hyvä sawotar! jos voit niin osaatkos katsoo onko minulla romantiikkaa tulossa.  smitten
Seppo lupasi loppuvuodesta jotain, mutta on aika hataraa tietoo.
 Wink
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #78 : 15.10.2006 10:50:46 »

Kiitos sawotar! Smiley
Tuo utuisuus kait tarkoittaa että ei ihan heti...
Niin itsekin oletan, lisäksi että hän on vaalea...jes!  jos olisit kertonut että tumma, niin ehken olisi uskonut, hih...
KIITOS vielä kerran.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #79 : 15.10.2006 10:53:40 »

Kiitos Sawotar. Nyt olen edelleen hieman sekaisin siitä, onko sama mies kyseessä, mutta ehkä epätietoisuus on vain hyväksi.  coolsmiley Yritän kuunnella sydäntäni. Smiley Kiitos avusta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #80 : 15.10.2006 11:02:46 »

Sawotar kiltti pieni ja/tai joku muu.
minulla on ollut tämä vuosi äärimmäisen raskasta.
Olenko vähän tyhmä, ja en opi vaikka kuinka taotaan Wink vai käynkö karmaa tms.
Tarkkaa kysymystä en osaa esittää, mutta mielenrauha ja ilon löytäminen tms saaminen elämään olisi in.
Osaan aivan varmasti myös "nauraa" vastoin käymisille, kun ole selvinnyt pahimman yli. Mutta ....
En jaksaisi enään itkeä, olen itkenyt juhannuksesta lähtien noin kolme kuukautta, nyt ei ole ihan yhtä herkässä.

Kaakkimarjatta
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 11:24:50 kirjoittanut kaakkimarjatta » tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #81 : 15.10.2006 11:25:19 »

Sawotar kuule, annel taas täällä hei Smiley.Se sinun eilinen vietisi oli NIIIN MUKAVA ja antoi voimia ja hyviä ajatuksia ja energiaa koko eilispäiväksi ja tänääkin tuntuu vielä erittäin mukavalta,trallaa smitten
Uskaltaudun kysymää jos vielä katsoisit mitä tämän minun työasian suhteen käy.Meillä on töissä sellainen muutoksen buumi menossa ja ajattelin menenkö siinä mukana vai jäänkö niille sijoille...elikäs mitä siellä työrintamalla näkyy? Embarrassed

Tarjoaisin sinulle jo saaduista tiedoista oikeen mukki kahveet,mutta ilm. asumme aivan eripuolella Suomea... coolsmiley

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #82 : 15.10.2006 11:27:13 »

Hei Sawotar!

Huomasin tämän ketjun juuri ja liityn jonon hänniin smiley6600

Melkein hävettää pyytää apua tilanteeseen, mutta en oikein tiedä kenen muun puoleen kääntyä  Smiley

Olen jo aiemmin selvittänyt toisessa keskustelussa, että olen hieman hakoteillä työasioitten suhteen tällä hetkellä, tiedän mitä haen-> muutosta entiseen ja olen ottanut aikamoisia taloudellisia riskejäkin sen suhteen, että pääsen sille tielle, mitä haen. Odotan ensi viikoksi jo yhteydenottoja ainakin haastatteluihin, mutta ovatko nekään oikeita?

Joudunko kauan vielä odottamaan omaa tilaisuuttani? Shocked

Rakkain terveisin: Epätoivoinen Ilmatar
Hei ilmatar smitten tulee vahva tuntuma, että työkuvasi muuttuu, eli haastattelut menee hyvin ja sieltä tärppää smitten
*Tsemppiä ja rakkauden valoa eteenpäin* smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #83 : 15.10.2006 11:34:01 »

Hei Sawotar!

Toivottavasti et ihan rasitu kaikista kysymyksistä, sillä täällä tulee vielä yksi (kaksiosainen): Näetkö tämänhetkisen suhteeni tulevaisuutta, eli onko sitä? Kuuluuko siihen yhteisiä lapsia?

Kiitos paljon!  smitten

kiukkis

Hei kiukkis smitten Tulee kyllä kyselyjä tosi paljon Cheesy ja yritän vastailla taitojeni ja näkyjeni mukaan, joillekkin se intuutio tulee tosi vahvasti ja joillekkin haaleasti ja joillekkin ei ollenkaan :Smiley mutta hyväksyn sen smitten..mutta nyt sinun asiaan angel
Sinusta huokuu epävarmuus nykyisen suhteesi vuoksi Huh jotenkin tunnen että tapailemasi mies matkustelee paljon tai työ pitää poissa yhteisestä ajasta Huh Jokin riita näkyy, en osaa sanoa mikä, mutta te sen tiedätte ja en näe yhteistä lasta tulevaksi ainakaan vielä..jokin ristiriita teidän täytyy selvittää ennekuin solmut aukeaa Huh
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #84 : 15.10.2006 11:36:21 »

Sinulle pukkaa nyt kysymyksiä oikeen kunnolla, mutta yritänpä minäkin vielä tunkea joukkoon uuden kysymyksen kera!  Cheesy
Mikähän se olisi se minun ammattini, mennäänkö kovasti mehtään jos psykologiksi aikoisin ja asettaisin rimani siihen??? Aikuisopiskelua siis...KIITOS ja kukkanen!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
sawotar
Vieras
« Vastaus #85 : 15.10.2006 11:40:23 »

Hei hyvä sawotar! jos voit niin osaatkos katsoo onko minulla romantiikkaa tulossa.  smitten
Seppo lupasi loppuvuodesta jotain, mutta on aika hataraa tietoo.
 Wink

Hei MetalLady smitten Sä oot niin sähäkkä tapaus, että ei joka poika edes pysy vierelläsi Cheesy sulle täytyy olla sellainen mies joka tietää mitä tahtoo ja ottaa sen minkä haluaa..PISTE!  Wink Sinusta huokuu mieletön elämänenergia ja huumorintajuisuus ja räväkkyys, sinun henkisiin tarpeisiin olevia miehiä ei puussa kasva Smiley näen pikkujuttuja vielä, koska ne tasoittaa sinun luonnetta ja saat kokoajan varmuutta mitä elämältä haet tai saat, näen herra oikean tulevaksi n 2v sisällä joka vastaa elämänarvolta samaa kuin sinun..jossain konsertissa tulette tapaamaan, koska näen ison hallin ja paljon valoja ja se on sit menoa smitten
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #86 : 15.10.2006 11:44:51 »

Kiitos Sawotar!

Osuit todella oikeaan: mies matkustelee paljon ja tällä hetkellä ristiriitaa on. Sad Keskustelu toivottavasti aukaisee solmuja ja yhdessä vietetty aika (jota nyt on valitettavasti vähän). Ehkä kyselen sinulta lisää (jos sopii) kun tuo epäselvä asia on selvitetty. Kommunikoimme eri tavalla, minkä takia ymmärrämme toisemme väärin. Jos näet mitään muuta tästä suhteesta, kerro ihmeessä. Tällä hetkellä nimittäin mietin, kannattaako unohtaa vai taistella.

Vaihdoin nimimerkin kiukkiksesta Racheliksi... ei ole enää niin kiukkismainen olo  laugh
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
sawotar
Vieras
« Vastaus #87 : 15.10.2006 11:46:19 »

Sawotar kiltti pieni ja/tai joku muu.
minulla on ollut tämä vuosi äärimmäisen raskasta.
Olenko vähän tyhmä, ja en opi vaikka kuinka taotaan Wink vai käynkö karmaa tms.
Tarkkaa kysymystä en osaa esittää, mutta mielenrauha ja ilon löytäminen tms saaminen elämään olisi in.
Osaan aivan varmasti myös "nauraa" vastoin käymisille, kun ole selvinnyt pahimman yli. Mutta ....
En jaksaisi enään itkeä, olen itkenyt juhannuksesta lähtien noin kolme kuukautta, nyt ei ole ihan yhtä herkässä.

Kaakkimarjatta
Hei kaakkimarjatta smitten Sinulla on tosi hyvä piirre, että osaat asiat ottaa huumorilla, vaikka elämä tuntuu vakavalle, niin selviidyt siitä hienosti smitten sinähän et periksi anna knuppel2 mutta vaaditko liikaa itseltäsi Huh jokin menneisyyden asia painaa mieltäsi joka hiertää nykyistä hetkeäsi, uskon karman sovitukseen ja se on loppusuoralla ja opit kyllä tästä surusta paljon ja eteenpäin sitten näen iloisia asioita paljon hymyä ja onnistumisia..Onko joku perhejuhla tulossa Huh ja näe että menet matkalle smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #88 : 15.10.2006 11:49:52 »

En tiedä uskallanko pyytää sinua sawotar katsomaan näetkö minulle mitään.. Huh

On paljon tapahtumassa, tunnen js tiedän sen.. Hiukkasen hirvittää.
Pitkää raskasta terapiaa mietitty, (vaihtoehtona esim. rosen-terapia).
Muutto suunnitelmissa ja työpaikan vaihto lähes pakollinen ahdistuksen vuoksi.
Näetkö selviääkö tilanne piakkoin, vai löysäänkö tahtia ja odotan?

Willow  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #89 : 15.10.2006 11:51:48 »

Voi Sawotar, katsoisitko minullekin..  Kiss

Miten ja mihin suuntaan/suuntiin ihmissuhteeni tulee etenemään?

Ovatko tarpeemme ja toiveemme todella eriävät, vai onko kyse 'vain' karman putsauksesta?

Kestääkö kauan?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: