Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 139161 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #90 : 15.10.2006 12:10:44 »

 smitten Kyllä minä vastauksen jo tiesi smitten
Tarvitsen ajoittain vahvistusta, kiitos ja kumarrus.

Tai niin matkaa ja perhejuhlaa en tiedä milloin, miksi, minne, mitä, kuka häh Cheesy

Valoa kaikille, mulla rulaa taas idiot2

Jaana
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #91 : 15.10.2006 12:16:05 »

Sawotar,olen ( kaksoset) lukenut näin sunnuntaina sinun viestejäsi... Smiley

Jotenkin minulle tuli tunne, että haluaisin myös itse tietää jotakin... Olen viime vuoden aikana muuttanut ja toisaalta myös joutunut tahtomattani muuttamaan elämässäni kaiken Kiss /  Cry. Eli uskottavasti on ollut niin onnea kuin suurta surua .. jopa kuolemaa... Välistä on jopa tuntunut, että ei taas!!

Se mitä haluaisin tietää tällähetkellä on:
Miten ja mihin suuntaan/suuntiin ihmissuhteeni tulee etenemään? 
Sillä tällä hetkellä seilailen sekä takanapäin olevan  kauris-suhteeni että lähelläni olevan  vaaka-suhteeni kanssa ns. juupas eipäs-leikkiä.

Katsoisitko minullekin "jotain" ..  

T: saru
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 12:19:52 kirjoittanut saru » tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #92 : 15.10.2006 12:19:55 »

KIITOS KIITOS SAWOTAR!!! smitten

Minun jutut ovat tosiaan nuo konsertitlaugh
Jospa minä sen hevimiehen löytäisinkin sieltä. :Smiley

tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #93 : 15.10.2006 16:55:56 »

Hei,

minulla on kyllä jo lapset tehtynä, mutta laitan itseni silti tähän jonon jatkoksi. Ollut tosi rankka vuosi (avioero ja pluto yhtymä aurinkokin tässä menossa), joten kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa sinulla on minulle. Lapset ja rakkaus kiinnostavat.

Kiitos  smitten jos sinulta löytyy muutama sana minullekin. Ja kiitos vaikkei löytyiskään  Smiley

En näe lapsia sinulle tulevaksi, tosin yh-isän myötä taitaapi tulla Wink menee tovi vai joko se on jo likellä..tämä rakkaus meinaa..näe tumman pitkän komean miehen jolla on valloittava hymy smitten

Kiitoksia Savotar!
No minulle ei tosiaan tule enää omia lapsia, kun ikää on jo  buck2 yli 40. Tarkoitinkin, näetkö mitään erityistä noista jo olevista murkuista Wink.

Vai tumma, pitkä, komea, hymyhuuli  Cheesy yh-isä sieltä tulla tupsahtaa. Paremmalta ei voisi kuulostaa. En tiedä, meneekö tähän tovi vai onko jo nurkan takana. Sen tiedän, että ei ole taidettu vielä tavata - ainakaan näissä merkeissä. Mutta kyllä minä jaksan odotella. Hyvää kannattaa aina odottaa.

Kiitos!!!!!!!  smitten
Hei smitten onko muuten yhden murkun kanssa vähä ongelmia Huh jotenkin näen masennusta''poika'' ei oikein tiedä mitä haluaa ja kapinoi?
En näe mitään vakavaa vaan että kaikki menee aurinkoon päin ja he löytävät paikkansa pienen taistelun tiimoilta smitten

Nyt(kin) osuit täysin oikeaan. Toisen murkun, nimenomaan pojan kanssa, on pieni lieviä ongelmia, kapinaa. Päivittäin kinastelemme, huudamme,  tickedoff ym. - siis minäkin menetän  knuppel2 malttini (nolo). Jos se tällä asteella pysyy, hyvä niin, mutta olen ollut huolissani, josko menee vielä pahempaan suuntaan ja ajautuu esim. väärään seuraan. Sinänsä poika on kiltti. Poikaa voi myös hieman "masentaa" eromme. Onneksi isä ja poika kuitenkin tapaavat viikoittain ja heillä on yhteisiä harrastuksia. IHANA  smitten  smitten kuulla, ettet näe mitään vakavaa. Pieni taistelu on nimensä mukaisesti pientä.

Vielä kehtaan kysäistä, tuleeko sinulle mitään mielikuvaa, milloin tuon hymyhuulen  Smiley tapaisin - noin niin kuin suurinpiirtein? Myös työpaikallani on asiat sekaisin. Minulle tuli uusi esimies, johon en valitettavasti  Embarrassed luota. Välillä käyttäytyy aivan ihmeellisesti Shocked. Itselläni on olo, ettei hän minusta pidä  Cry ja tahtoisi minut ulos koko firmasta. Tällä hetkellä vain olen "avainasemassa", joten hän ei asialle nyt voi mitään tehdä. Jotenkin on sellainen olo, ettei hän minua ja tekemisiäni arvosta. Olen aina pitänyt työstäni, mutta nyt viime kuukausina ei työpaikalle ole ollut niin kiva mennä. Tuleeko sinulle tähän jotain näkemystä?

Olet sinä vain aika tietäjä. Mielelläni asioisin kanssasi pidemmän kaavan mukaan ja ihan korvauksenkin vaivastasi maksaisin. Teetkö tätä työksesi?

Kovasti kiitellen  smitten

tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #94 : 15.10.2006 17:37:06 »

Hei sawotar smitten

Uskaltaisinkohan minäkin kysyä jotain... Smiley

Mites tämän kisun ihmissuhteet? Rakas on, mutta pysyykö se vierelläin? :Smiley Vai näetkö jotain muuta tulevaksi.. Huh

Kiitos etukäteen smitten Smiley Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Minnapas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #95 : 15.10.2006 18:02:31 »

Hei Sawotar!

Voisitko katso minullekin tuota lapsi asiaa?Olisin kovin kiitollinen.

Kaikille mukavaa syksyä Smiley

Minnapas
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #96 : 15.10.2006 18:45:35 »



Niin ???Kyllähän se on tuolla takaraivossa varmaankin jonkin aikaa vaaninut. Mutta kai ne tunteet siellä on pelottanut tulla kohdatuksi :-\Nyt kyllä surettaa ja niiiiin syvältä, että ihan Cry Cry Cry Mutta kiitos kuitenkin sinulta avusta paljon smitten Autoit paljon minua kohtaamaan sen mitä minun pitikin kohdata..Näetkö onko minulla sitä suurta rakkautta ja valoa näkyvissä ja saanko taloni myytyä piankin smitten

Viellä kerran kaunis kiitos Sawotar smitten smitten
[/quote]
Hei Sawotar angel
Olet varmaan todella kiireinen, ku täällä todellakin näkee miten paljon sinulla on kysyntää, Että ihan hämmästelen Shocked Mutta voisitko katsoa miten minun tulevaisuus on ton rakkauden suhteen Embarrassed Tietysti nyt käyn läpi tämän suruni mikä on todella syvältä Cry Ja taloni on ollut viitisen viikkoa myynissä ja haluaisin tietää sen kohtalosta..

Olet kyllä OIKEA ENKELI angel
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #97 : 15.10.2006 20:06:50 »



Hei Sawotar!
Olen seurannut tätä ketjua ja minuakin alkoi kiinnostaa  Smiley
Ehtisitkö katsoa, millaisia ihmis-suhteita näet tulevaisuudessani? - Kun itse tunnen, ettei tule olemaan ketään erityistä...
 Smiley

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #98 : 15.10.2006 20:16:37 »

Hei Sawotar, liityn minäkin kysyjien joukkoon.

Harmittaa kun jotenkin tuntuu, että en saa millään elämästä otetta.
En aina enää ymmärrä miksi oikein opiskelen ja tuntuu että valmistunko ikinä tai saanko ikinä oman alani töitä.

Myös rakkaus mietityttää. Näkyykö minulle ketään miestä? Kun olo on niin kovin yksinäinen ja hajanainen. Irrallinen. 
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #99 : 15.10.2006 22:16:56 »

Sawotar-enkeli!

Minä kaipaisin todella kipeästi hieman neuvoja. Jo useamman vuoden toimeentulomme on ollut vaikeaa ja jostain syystä kaikki mitä mieheni kanssa yritämme tuntuu epäonnistuvan ihan uskomattomalla logiikalla. Karmalla epäilemättä on sormensa pelissä, mutta ylivoimaiselta tämä tuntuu! Työ- ja rahaongelmia edelsi myös paljon muita raskaita menetyksiä, joten pelko koko elämää kohtaan on kasvanut lähes sietämättömäksi. Ja mikä pahinta: jaamme tämän ahdistuksen koko perhe ja myös perheenjäsenemme ulkomailla. Vastuuta on yksinkertaisesti liikaa, emmekä pysty elättämään edes itseämme Sad

Tulemmeko siis vielä saamaan toimeentulomme vai hajoaako perheemmekin vielä tämän taakan alla??? Sad((
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #100 : 15.10.2006 22:48:35 »

Kärsivällisyyttä rakkaat kanssa sisareni smitten pitää minun välillä huiliakin Wink vastaan mahdollisimman pian smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #101 : 15.10.2006 23:10:01 »

Köh...  Embarrassed
Sitten kun jaksat ja aikaa on...
Pystyisitkö selventämään sitä, jatkuuko "kärsimysnäytelmäni" elämän eri alueilla, vai onko valoa jo näkyvissä ?
Ennenkaikkea se, menetänkö sen, mitä niin kovin pelkään ?
Ja jos menetän, niin poikiiko se jotakin parempaa, vai meneekö kaikki sen myötä sitten vain kohti entistä huonompaa... ?
Suurkiitos jo etukäteen !
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #102 : 16.10.2006 10:58:56 »

En tiedä uskallanko pyytää sinua sawotar katsomaan näetkö minulle mitään.. Huh

On paljon tapahtumassa, tunnen js tiedän sen.. Hiukkasen hirvittää.
Pitkää raskasta terapiaa mietitty, (vaihtoehtona esim. rosen-terapia).
Muutto suunnitelmissa ja työpaikan vaihto lähes pakollinen ahdistuksen vuoksi.
Näetkö selviääkö tilanne piakkoin, vai löysäänkö tahtia ja odotan?

Willow  smitten
Hei kultainen willow smitten  Jotenkin näen, että sinun ahdistus johtuu jostakin lapsuuden kokemuksesta ???Joka nyt on aikojen saatossa pulpahtanut pintaan aika voimakkaasti, itse olet fyysisesti terve persoona mutta etsit henkiselle pahoinvoinnille apua ja saatkin sitä smitten näen työsi vaihtuvaan rauhallisempaan ja tuntimäärältä lyhyempään..minun silmiin tuli taulu, eli olisiko maalaus kanssa hyvä terapian muoto, jos ottasit sen harrastuksena lisäksi tai sinä sitten jo harrastat sitä Smiley Nyt sanotaan, että löysää ja kuuntele kehoasi tarkemmin että jaksat paremmin eli nyt sinun vuoro on ladata akkuja ihan hyvällä omatunnolla smitten
*Lähetän rakkauden valoa ja parantavaa energiaa sinulle willow* smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #103 : 16.10.2006 11:03:31 »

Voi Sawotar, katsoisitko minullekin..  Kiss

Miten ja mihin suuntaan/suuntiin ihmissuhteeni tulee etenemään?

Ovatko tarpeemme ja toiveemme todella eriävät, vai onko kyse 'vain' karman putsauksesta?

Kestääkö kauan?

Hei ikitosi smitten Jotenkin tulee intuutio siitä, että osaat olla aika tempperamenttinen persoona knuppel2 näen jotenkin teille tasaisemman tien, eli karman putsauksesta tosiaankin on kyse ja sitten tie tasoittuu eli parempaan suuntaan ne menevät ja näkisin jatkoa edelleen smitten aikaa en valitettavasti näe
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #104 : 16.10.2006 11:14:40 »

Sawotar,olen ( kaksoset) lukenut näin sunnuntaina sinun viestejäsi... Smiley

Jotenkin minulle tuli tunne, että haluaisin myös itse tietää jotakin... Olen viime vuoden aikana muuttanut ja toisaalta myös joutunut tahtomattani muuttamaan elämässäni kaiken Kiss /  Cry. Eli uskottavasti on ollut niin onnea kuin suurta surua .. jopa kuolemaa... Välistä on jopa tuntunut, että ei taas!!

Se mitä haluaisin tietää tällähetkellä on:
Miten ja mihin suuntaan/suuntiin ihmissuhteeni tulee etenemään? 
Sillä tällä hetkellä seilailen sekä takanapäin olevan  kauris-suhteeni että lähelläni olevan  vaaka-suhteeni kanssa ns. juupas eipäs-leikkiä.

Katsoisitko minullekin "jotain" ..  

T: saru

Hei saru smitten Kylläpä on kirjava energia sinussa ???Jotenkin kerrotaan, että suoritat karmaa siksi vastoinkäymisiä on niin paljon, mutta olet vahva persoona angel Nyt kannatsa se juupas eipäs leikki lopettaa, koska se vie sinulta selkeesti energiaa ja ei palvele sinun henkisyyttä ja olet selkeesti valinnan paikassa vaihteeksi..nyt kehotetaan minua kertomaan, että kuuntelet vaan itsesi tunteita se mikä ahdistaa niin mieti syitä ja siunaa rakkaudella se asia pois sielustasi, jotenkin näen, että näistä miehistä ei kumpikaan johda mihinkään..kaikista tärkein olet nyt sinä itse ja sinun henkinen hyvinvointisi, olet kuitenkin joutunut kokemaan ikäviä asioita ja nyt olisi aika saada nauttia sinun omasta elämästä, sen verran kerrotaan, että kohti valoa olet menossa ja on tulossa onnellisia aikoja eteenpäin smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: