Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 139504 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #105 : 16.10.2006 11:17:12 »

Hei sawotar smitten

Uskaltaisinkohan minäkin kysyä jotain... Smiley

Mites tämän kisun ihmissuhteet? Rakas on, mutta pysyykö se vierelläin? :Smiley Vai näetkö jotain muuta tulevaksi.. Huh

Kiitos etukäteen smitten Smiley Smiley Smiley
Hei kaapokisu smitten ihana nikki sinulla Cheesy tulee heti mieleen lämminhenkinen persoona joka tykkää istua peiton alla kirjavat villasukat jalassa smitten
Näen että rakas pysyy rinnallasi ja elämänne seesteistyy ja jotenkin näen matkaa
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #106 : 16.10.2006 11:20:47 »

Hei Sawotar!  Smiley

Hui, kun sinulla on monta kyselijää. Voisinkohan minäkin vielä liittyä joukkoon?   angel

Olen kesällä muuttanut tyttäreni kanssa vuokra-asuntoon, eroon miehestäni. Eihän tässä kiirettä ole, mutta toisaalta olisi mukava, että  olisi joku kumppani vierellä. Onkohan minulle enää sellaista tulossa?   Huh Näetkös mitään asian tiimoilta?   coolsmiley

-zillic-

Hei Zillic  smitten jotenkin näen, että miehesi oli aika väkivaltainen Undecided näen että tulet olemaan aika vaativa tuleviesi miestesi suhteen coolsmiley nyt näen, että virityksiä tulee ja menee ja nyt on aika sinun olla se mitä olet halunnut aina olla ja tehdä en näe vielä pysyvää ihmis-suhdetta, mutta et sinä yksin jää smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #107 : 16.10.2006 11:22:38 »

Hei Sawotar!

Voisitko katso minullekin tuota lapsi asiaa?Olisin kovin kiitollinen.

Kaikille mukavaa syksyä Smiley

Minnapas
Hei Minnapas smitten näkisin tyttövauvan ruskan värit näyttää olevan taustalla, eli alkako raskaus ens syksyllä tai seuraavana mutta nyt näen yhden lapsen ainakin tulevaksi smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #108 : 16.10.2006 11:39:02 »

Hei,

minulla on kyllä jo lapset tehtynä, mutta laitan itseni silti tähän jonon jatkoksi. Ollut tosi rankka vuosi (avioero ja pluto yhtymä aurinkokin tässä menossa), joten kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa sinulla on minulle. Lapset ja rakkaus kiinnostavat.

Kiitos  smitten jos sinulta löytyy muutama sana minullekin. Ja kiitos vaikkei löytyiskään  Smiley

En näe lapsia sinulle tulevaksi, tosin yh-isän myötä taitaapi tulla Wink menee tovi vai joko se on jo likellä..tämä rakkaus meinaa..näe tumman pitkän komean miehen jolla on valloittava hymy smitten

Kiitoksia Savotar!
No minulle ei tosiaan tule enää omia lapsia, kun ikää on jo  buck2 yli 40. Tarkoitinkin, näetkö mitään erityistä noista jo olevista murkuista Wink.

Vai tumma, pitkä, komea, hymyhuuli  Cheesy yh-isä sieltä tulla tupsahtaa. Paremmalta ei voisi kuulostaa. En tiedä, meneekö tähän tovi vai onko jo nurkan takana. Sen tiedän, että ei ole taidettu vielä tavata - ainakaan näissä merkeissä. Mutta kyllä minä jaksan odotella. Hyvää kannattaa aina odottaa.

Kiitos!!!!!!!  smitten
Hei smitten onko muuten yhden murkun kanssa vähä ongelmia Huh jotenkin näen masennusta''poika'' ei oikein tiedä mitä haluaa ja kapinoi?
En näe mitään vakavaa vaan että kaikki menee aurinkoon päin ja he löytävät paikkansa pienen taistelun tiimoilta smitten

Nyt(kin) osuit täysin oikeaan. Toisen murkun, nimenomaan pojan kanssa, on pieni lieviä ongelmia, kapinaa. Päivittäin kinastelemme, huudamme,  tickedoff ym. - siis minäkin menetän  knuppel2 malttini (nolo). Jos se tällä asteella pysyy, hyvä niin, mutta olen ollut huolissani, josko menee vielä pahempaan suuntaan ja ajautuu esim. väärään seuraan. Sinänsä poika on kiltti. Poikaa voi myös hieman "masentaa" eromme. Onneksi isä ja poika kuitenkin tapaavat viikoittain ja heillä on yhteisiä harrastuksia. IHANA  smitten  smitten kuulla, ettet näe mitään vakavaa. Pieni taistelu on nimensä mukaisesti pientä.

Vielä kehtaan kysäistä, tuleeko sinulle mitään mielikuvaa, milloin tuon hymyhuulen  Smiley tapaisin - noin niin kuin suurinpiirtein? Myös työpaikallani on asiat sekaisin. Minulle tuli uusi esimies, johon en valitettavasti  Embarrassed luota. Välillä käyttäytyy aivan ihmeellisesti Shocked. Itselläni on olo, ettei hän minusta pidä  Cry ja tahtoisi minut ulos koko firmasta. Tällä hetkellä vain olen "avainasemassa", joten hän ei asialle nyt voi mitään tehdä. Jotenkin on sellainen olo, ettei hän minua ja tekemisiäni arvosta. Olen aina pitänyt työstäni, mutta nyt viime kuukausina ei työpaikalle ole ollut niin kiva mennä. Tuleeko sinulle tähän jotain näkemystä?

Olet sinä vain aika tietäjä. Mielelläni asioisin kanssasi pidemmän kaavan mukaan ja ihan korvauksenkin vaivastasi maksaisin. Teetkö tätä työksesi?

Kovasti kiitellen  smitten


Hei smitten nyt vaaditaan sinulta kärsivällisyyttä poikasi suhteen ja se on normaalia kiukuttelua murrosikäsellä ja varsinkin kun ei tiedä mihin suuntaan menee Undecided mutta ei poikasi ajaudu huonoon seuraan  ota joku hetki ja menkää vaikka poikasi kanssa elokuviin tai syömään, koska se haluaa sinun huomiota smitten
Työasia: selkeesti karmasta kyse uuden esimiehen saatossa nyt se on peilikuva sinusta tämä työtoverisi kun et luota tähän työkaveriin niin mihinkä et luota itsessäsi?epäiletkö omaa työmotivaatiotasi ja osaamistasi, että kokisit hänet uhkana? Huh Jotenkin tulee mieleen että tämä työkaverisi vaistoo sinun ajatuksesi ja haluaa olla samalainen kohtaasi...en näe epärehellisenä häntä vaan nyt on tunteista kyse ja vallasta..minusta te kumpikin saisitte toisiltanne paljon aikaan kuhan jompi kumpi tekee ystävällisen aloitteen  smitten teillä kummallakin on taidokkaat osaamiset ja uusia mielipiteitä on hyvä tuoda aina julki, silleehän asiat kehittyvät ja parantuvat ja ihan turhaan olet huolissasi omasta asemastasi, koska olet taitava tekijä se olisi suuri menetys firmalle jos sinä lähtisit coolsmiley nyt ystävyyden kättä ojennetaan ja kaunista hyvyä esimiehellesi, niin tulet yllättymään smitten
tämä hymysuu on aika lähellä tulevaksi, jossain tapahtumassa tulee ensikontakti, olisiko joku seuramatka  :Smiley
En tee tätä työkseni, siksi en myöskään rahasta, sen lahjan minkä olen saanut ilmaiseksi auttaakseni muita omilla näyilläni, niin en halua sitä pilata millään rahastuksella, en pysty aina edes näkemään siksi en voi tehdä tästä leipä ammattiani vaan vapaaehtoista tämä on minullekkin smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #109 : 16.10.2006 11:44:39 »



Niin ???Kyllähän se on tuolla takaraivossa varmaankin jonkin aikaa vaaninut. Mutta kai ne tunteet siellä on pelottanut tulla kohdatuksi :-\Nyt kyllä surettaa ja niiiiin syvältä, että ihan Cry Cry Cry Mutta kiitos kuitenkin sinulta avusta paljon smitten Autoit paljon minua kohtaamaan sen mitä minun pitikin kohdata..Näetkö onko minulla sitä suurta rakkautta ja valoa näkyvissä ja saanko taloni myytyä piankin smitten

Viellä kerran kaunis kiitos Sawotar smitten smitten
Hei Sawotar angel
Olet varmaan todella kiireinen, ku täällä todellakin näkee miten paljon sinulla on kysyntää, Että ihan hämmästelen Shocked Mutta voisitko katsoa miten minun tulevaisuus on ton rakkauden suhteen Embarrassed Tietysti nyt käyn läpi tämän suruni mikä on todella syvältä Cry Ja taloni on ollut viitisen viikkoa myynissä ja haluaisin tietää sen kohtalosta..

Olet kyllä OIKEA ENKELI angel
[/quote]

Kiitos kultainen tiikeri smitten kauniista sanoistasi. Kiirettä kyllä pitää myös täällä kotonakin Cheesy siksi vastaan kun kerkiin ja saan intuutioni kuntoon.
Rakkautta sinulle tulee, mutta on aika hämärä en näe niin kauas, koska sinun täytyy ensin selvitä tästä edellisestä coolsmiley ja ottaa aikaa itsellesi ihan rauhassa, vihreä valo näyttää, että et jää yksin ja talo kohtalo... saat sen myydyksi näkisin jonkun nuorenparin käyvän sitä katsomassa ja kauppakirjat kädessä ovat menee keväälle. Kyllä sinun asiat selvii valoisaan suuntaan smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #110 : 16.10.2006 11:49:31 »



Hei Sawotar!
Olen seurannut tätä ketjua ja minuakin alkoi kiinnostaa  Smiley
Ehtisitkö katsoa, millaisia ihmis-suhteita näet tulevaisuudessani? - Kun itse tunnen, ettei tule olemaan ketään erityistä...
 Smiley


Hei kultainen sulka smitten taidat olla intiaaniverta perinyt ;)Hmm.. olet aika vapaasieluinen etkä halua olla tyypillinen...omakotitalo, lapset, hyvä virka ja koira pihaan. Olet varsin taiteelinen ja romantiikan nälkäinen smitten vaadit mieheltä paljon, että hän voisi astua elämääsi :Smiley nyt näyttää keltaista valoa, eli tulee sinulle erityinen kuhan annat luvan tulla smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #111 : 16.10.2006 11:54:38 »

Heipsistä sawotar angel

otanpa minäkin jonotusnumeron.. Smiley
Näetkö mitä tämä uusin "ura"-projektini voisi poikia? Vai poikiiko mitään?

Niin ja näetkö vielä jotain erityistä mainittavaa lähitulevaisuudessa, ja mikäli näin, mihinköhän asia liittyy?

Kiitoksia jo etukäteen.. Smiley

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #112 : 16.10.2006 11:54:45 »

Hei Sawotar, liityn minäkin kysyjien joukkoon.

Harmittaa kun jotenkin tuntuu, että en saa millään elämästä otetta.
En aina enää ymmärrä miksi oikein opiskelen ja tuntuu että valmistunko ikinä tai saanko ikinä oman alani töitä.

Myös rakkaus mietityttää. Näkyykö minulle ketään miestä? Kun olo on niin kovin yksinäinen ja hajanainen. Irrallinen. 
Hei lilja kultainen smitten olet nuori neiti ja opiskelut kannattaa vaikka se tyhjälle välillä tuntuukin, tuntuu että aikaa menee hukkaan kun ei tunnu saavan mitään aikaseksi crazy2 mutta sä saat kokoajan ja valmistut aikahyvillä arvosanoilla vieläpä, et ole periksi antaja tyyppiä ja tulet toimeentulon saamaan valmistuttasi..Nyt vaan tsemppaat mielesi ja hymyile paljon ja nauti olostasi, niin saat energiaa ja voimaa smitten
Rakkausasioihin, sinusta on moni mies kiinnostunut, mut sä et vaan huomaa tai et halua kuunnella singaaleja Cheesy kesä aikana tapaat tai tulet tapaamaan sellaisen pitkän tumman miehen, tuntu tykkäävän tietokoneista ja ralliurheilusta, siinä olisi oiva kaveri rinnallesi Wink
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #113 : 16.10.2006 12:25:00 »

Heis,
tuliko mulle tyhjä kortti (kysymykseni oli 6 sivulla) etteivät kertoneet mitään vai hupsahinko välistä?
Terkuin malttamaton kaksonen.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #114 : 16.10.2006 13:03:45 »

Sawotar kuule, annel taas täällä hei Smiley.Se sinun eilinen vietisi oli NIIIN MUKAVA ja antoi voimia ja hyviä ajatuksia ja energiaa koko eilispäiväksi ja tänääkin tuntuu vielä erittäin mukavalta,trallaa smitten
Uskaltaudun kysymää jos vielä katsoisit mitä tämän minun työasian suhteen käy.Meillä on töissä sellainen muutoksen buumi menossa ja ajattelin menenkö siinä mukana vai jäänkö niille sijoille...elikäs mitä siellä työrintamalla näkyy? Embarrassed

Tarjoaisin sinulle jo saaduista tiedoista oikeen mukki kahveet,mutta ilm. asumme aivan eripuolella Suomea... coolsmiley



sorry... en tiedä oikeen miten nämä kyssärit(84) menee, sivu 6, vai olenko vain taas niin kärsimätön Undecided.Kun on niin koukussa tähän asiaan KIITOS
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 13:05:42 kirjoittanut annel » tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #115 : 16.10.2006 13:09:38 »

Hei sawotar, miltäs tuo minun työura näyttää? Onko omia virityksiä?
Anders
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #116 : 16.10.2006 13:16:39 »

Hui, onpas jännittävää... Ihanaa lukea noita vastauksia!  smitten

Jaksaisitko kurkata minunkin onnettomaan rakkauselämääni...? Näkyykö sitä miestä jossain jo?
En jaksaisi enää odottaa.... Kaipaan häntä jo niin kovasti!

Kiitos Sawotar!
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #117 : 16.10.2006 13:35:18 »


[/quote]
Hei smitten nyt vaaditaan sinulta kärsivällisyyttä poikasi suhteen ja se on normaalia kiukuttelua murrosikäsellä ja varsinkin kun ei tiedä mihin suuntaan menee Undecided mutta ei poikasi ajaudu huonoon seuraan  ota joku hetki ja menkää vaikka poikasi kanssa elokuviin tai syömään, koska se haluaa sinun huomiota smitten
Työasia: selkeesti karmasta kyse uuden esimiehen saatossa nyt se on peilikuva sinusta tämä työtoverisi kun et luota tähän työkaveriin niin mihinkä et luota itsessäsi?epäiletkö omaa työmotivaatiotasi ja osaamistasi, että kokisit hänet uhkana? Huh Jotenkin tulee mieleen että tämä työkaverisi vaistoo sinun ajatuksesi ja haluaa olla samalainen kohtaasi...en näe epärehellisenä häntä vaan nyt on tunteista kyse ja vallasta..minusta te kumpikin saisitte toisiltanne paljon aikaan kuhan jompi kumpi tekee ystävällisen aloitteen  smitten teillä kummallakin on taidokkaat osaamiset ja uusia mielipiteitä on hyvä tuoda aina julki, silleehän asiat kehittyvät ja parantuvat ja ihan turhaan olet huolissasi omasta asemastasi, koska olet taitava tekijä se olisi suuri menetys firmalle jos sinä lähtisit coolsmiley nyt ystävyyden kättä ojennetaan ja kaunista hyvyä esimiehellesi, niin tulet yllättymään smitten
tämä hymysuu on aika lähellä tulevaksi, jossain tapahtumassa tulee ensikontakti, olisiko joku seuramatka  :Smiley
En tee tätä työkseni, siksi en myöskään rahasta, sen lahjan minkä olen saanut ilmaiseksi auttaakseni muita omilla näyilläni, niin en halua sitä pilata millään rahastuksella, en pysty aina edes näkemään siksi en voi tehdä tästä leipä ammattiani vaan vapaaehtoista tämä on minullekkin smitten
[/quote]


Kaunis kiitos sinulle Savotar niiauksen ja kukkapuuskan kera.

Ihana kuulla, että poika pysyy kaidalla tiellä eikä mitään suurempaa ole näkyvissä. Minäpä järkkään pojan kanssa jotain mukavaa yhteistä tekemistä kodin ulkopuolella. Huomiota olen aina valmis antamaan. Sillä tässä on ollut huolestuttanut, kun en ole oikein tiennyt, kuuluuko tämä "normaaliin" murkkuikään vai oireileeko jostain muustakin (esim. tämän eron takia).

Mielenkiintoinen tämä minun ja esimiehen välinen juttu. Kyse ei varmaankaan ole suoranaisesta uhkasta. Hän on tj ja minä vastaan numeroista. Toisaalta tämä luottamuspula lähti siitä, että minä hänelle kerroin rehellisen mielipiteen, jonka hän täysin vesitti. Tiedän kuitenkin olevani asiassa oikeassa. Ehkä tämä oli sitten eräänlainen "valtataistelu", jonka minä hävisin. Uudet mielipiteet ja uudistukset minua eivät haittaa - päinvastoin. Minäpä yritän olla hänen suhteensa ystävällinen ym., mutta mielistelemään en ala. Josko tämä tosiaan vielä hyväksi muuttuisi ja se hukassa oleva työmotivaatiokin löytyisi  Smiley

Vai lähellä on jo hymysuu. En kyllä ole millekään seuramatkalle lähdössä, mutta katsotaan, mihin se elo minua heittelee.

Nyt minä lakkaa sinulta kyselemisen. Kiitos vielä kertaalleen  smitten  smitten  smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #118 : 16.10.2006 13:36:23 »



Kiitos paljon Sawotar  Smiley
Jään sitten odottelemaan  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #119 : 16.10.2006 13:59:52 »

Minäkin ajattelin uskaltautua kysymään parisuhde- ja lapsiasiaa.. Eli kestääkö tämä nykyinen onni ja uskaltaudummeko yrittämään omaa lasta?
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: