Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua kuukautiskipuihin...??  (Luettu 29533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 10.10.2006 14:10:04 »

Yksi ehdottomasti parhaimmista lääkkeistä on seksi..

Yhdyn edelliseen puhujaan  Grin
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #16 : 10.10.2006 19:44:15 »

Aromaterapeuttisesti ihan lähinnä ajattelin, tehokkainta lienee kuitenkin (intiaanien tapaan) kuivatun salvian suitsukkeen omaisesti, jossain astiassa polttaminen. Ei sisäisesti. En tosin tiedä saako tuota tuorekuivattua salviaa Suomessa enää mistään, sillä olen saanut tietooni, että tätäkin yrttiä voi ja on alettu tietyissä piireissä käyttää "väärin".  tickedoff knuppel2 uglystupid2 idiot2 police On nimittäin todellakin aika voimakas yrtti... Varovaisuutta siis...  coolsmiley

SUURI KIITOS KAIKILLE IHANILLE VASTAAJILLE!!!!!  smitten smitten smitten

Kolmatta päivää täällä poden tätä vaivaa ja olen valmis yrittämään kaikkea! Ehkä tosiaan sakraalichakrassani on jotain.... Energiahoitajanikin huomasi sen viimeksi...

Salviaa minulla on ihan luomuna tuorekuivattuna (äidin ryytimaasta). Mitä sille teen? Laitan kuppiin palamaan?
Olen kyllä nauttinut salviaa teenä ihan sisäisestikin.... Auttaisikohan tähänkin vaivaan ihan kertomustenne mukaisesti?

Ja tuo turve-juttu kuulosti hirvittävän houkuttelevalle ihan jo sen selluliitin sulataus mielessäkin  Wink

Kiitos vielä kaikille!  Kiss
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #17 : 10.10.2006 20:24:24 »

Yksi ehdottomasti parhaimmista lääkkeistä on seksi..
Shocked ehkä ihan vähän kateellisena...  Cheesy hieno homma!  smitten smitten
tallennettu
dinara
Vieras
« Vastaus #18 : 11.10.2006 17:57:45 »

Minulle tuli tästä kuukautiskivuista mieleen yksi tutkimus, josta olen kuullut. Siinä oli huomattu, että kuukautiskivut voisivat johtua mahdollisesti kalsiumin tai e-viitamiinin puutoksesta.  Undecided Kalsium vaikuttaa mm. lihasten toimintaan ja kilpirauhasen hormooniin toimintaan.

Tiedä sitten pitääkö edes paikkaansa...   Smiley

Toinen keino lievittää kipuja olisi akupunktio, josta olen myös kuullut. En itse ole kyllä koskaan kokeillut.   Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.10.2006 18:06:54 kirjoittanut Dinara » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 23.10.2006 04:54:56 »

Minulla kuukautiskivut hävisivät esikoisemme syntymän jälkeen.  Smiley Olen kuullut, että monelle muullekin on käynyt niin...
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 23.10.2006 10:11:32 »

Kokemuksia akupunktiosta; olen käynyt kolme kertaa hoidossa migreenin takia (kuuluu mun kuukautiskipuihin) ja nyt mulla on ekat kuukautiset sen jälkeen: EI MIGREENIÄ, hiukan selkä on "väsynyt" mutta olo on hyvä.
Varoitus; neulatohtoreita on monenlaisia, eka jolla kävin ei ollut hyvä, pisti liikaa neuloja, mutta nyt taisi löytyä hyvä. Eli kyselkää ja kuunnelkaa  smitten

Ai niin, kiva RE kun olet palannut  Cheesy
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 24.10.2006 13:20:18 »

HFC..anteeksi kun utelen, mutta jos oot pillereillä niin tuo migreeni voi hävitä merkin vaihdolla.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 24.10.2006 21:57:06 »

HFC..anteeksi kun utelen, mutta jos oot pillereillä niin tuo migreeni voi hävitä merkin vaihdolla.

Eipä haittaa ollenkaan, saa kysyä. Ei, en syö pillereitä. Yksikään merkki ei ole sopinut, tosin ei ole ollut tarvettakaan vähään aikaan  crazy2
Mulla kaikki pillerit pahensivat migreenin h...siin mittasuhteisiin, joten päätin lopettaa, enkä ole niitä kaivannut sen jälkeen.
Nyt on hyvä olo, tämä neulatohtori taisi tietää mitä tekee...
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #23 : 24.10.2006 23:48:43 »

Menee nyt varmaan vähän aiheen vierestä mutta tiedättekö mitään poppakonsteja kuukautiskipuihin?`
Ilolla otan vastaan kaikki kokeilemisen arvoiset ideat!

« Viimeksi muokattu: 24.10.2006 23:53:31 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 25.10.2006 11:39:39 »

Minä puhun seksin ja liikunnan puolesta. Itselläni toimii  Smiley
Kunnolla lantiopyörimään vaan, siis vaikka tanssimaan  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #25 : 02.12.2006 12:18:34 »

Nostin tän, koska lueskelin sitä täällä lantio tulessa  Sad
Kolme pv on vedellet hermosärkyä issiaksen kautta jalkoihin ja nyt on vas. jalan reisilihas jotenkin jumissa. Koko kipusarja lähti, kun "joku" löi puukon selkään vyötärön alapuolelle... tässä sitä nyt istutaan ja on otettu 2x 600 burana jo... töihin ei ollu tänään asiaa.
Itkun vois päästää  Cry
Onneks nää menee ohi ja niistä yleesä selvitään hengissä (fyysisesti ainaki) ja ONNEKS ei joka kk. ole yhtä kamalaa.

Kiitos teille kaikille noista konsteista, liikkua en pysty, mutta turvetta jos saan tuon ukon hakeen... koetan ja acupisteiden hierontaa.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #26 : 02.12.2006 13:04:32 »

Tässä olisi yksi vinkki, joka on toiminut mulla ja tyttärelläni välittömästi.. Sekoita johonkin voiteeseen tippa cajeput nimistä eteeristä öljyä ja hiero sitä alavatsaan..
mulla kans kivut hävis esikoisen syntymän jälkeen täysin..  Smiley

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #27 : 02.12.2006 16:28:40 »

Joo, näin olen itsekkin miettinyt, jotta kramppeja ne alun kivut on ainaki. Tunnen kuinka oikein kramppaa/supistelee/kouristelee ja sitten kun hanat aukee, se lakkaa. Tosin eipä ole kiva olla Niagaranakaan  Angry Näinä päivinä oikeasti mietin koko vehkeen poistoa vakavissani,enään kun en tarvitse kuin naishormoonin tuottamiseen mokomaa systeemiä  Wink
En tiedä kumpi on pahempaa, pms-oireet vai itse se-aika? Mites se meni... tilanteisiin muutosta haluava voi muuttaa olosuhteita tai suhtautumista olosuhteisiin...?
Jospa tarvitsisi ajatella, näitä päiviä köllöttelypäivinä ja koettaa suhtautua eritavalla kipuun  :Smiley
tallennettu
noita-akka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 05.12.2006 01:33:23 »

Mulla loppui kivut soijan syömisellä.
tallennettu
nepsukka01
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 12.03.2013 11:30:18 »

Tiedän tunteen ja toivoisin itsekkin apua olen huomannut että auttaa, jos makaat sohvalla polvet koukussa ja pidät lämpötyynyä/pussia alavatsasi päällä minullakin on kuukautiskipuja para aikaa. Toivon paranem,isia ja hyviä ohjeita joita voisin itsekkin testata.... tickedoff Lips Sealed Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: