Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 96788 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #30 : 23.11.2005 09:38:25 »

Hei Hopeatähti!

Taidan olla juttutuulella, kun takerrun nyt niin paljoon. Intuitioni kertoi minulle kysymyksiä, jotka lähetän sinulle: -Kissa on voimiensa tunnossa, mutta helposti syrjäänvetäytyjä, yksin kulkija. Kaipaatko yksinäisyyttä, irti jostakin liiasta seurasta tai huomiosta. Voiko musta väri myös olla halua piiloutua, etsiä suojaa?
Kun taas harmaja hevonen haluaa tarttua arkipäivään? Ristiriitainen olokò?

Mitäs jos juttelisit mustan pantterin kanssa.

Kiitos paljon metsätonttu ja enpä ole tullut ajatelleeksi jutella tuon pantterin kanssa  Smiley

Tuo ristiriitaisuus on kyllä ajoittain ihan totta, kuten sekin että olen monesti yksinkulkija, kuten taroteissa olen erakko  smitten smitten

Kiitos viestistäsi, siinä oli paljon pohdittavaa  smitten smitten

Lämmin halaus sinulle  smitten

Omnima  Smiley

Minulle tuo unesi viestittää että olet suojassa, rauha kumpuaa sinusta ja uusi suunta hengellisessä heräämisessä, kyyhkynenhän on sanasaattaja ja sitä pidän sinua kyllä!

Olen kiitollinen sinun monelle viestillesi, itse olen ammentanut niistä paljon!

Vihreähän on parantumisen ja rakkauden väri, arkkienkeli samuel  smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 23.11.2005 10:59:08 »

Voimaeläimeni todella pitkään on ollut tiikeri - ihan erityisesti siperiantiikeri. ^_^ En tiedä mitään niin kaunista, uljasta, määrätietoista ja itsenäistä eläintä kuin tiikeri, jossa nuo kaikki piirteet ilmenisivät vielä niin sulassa harmoniassa keskenään. Tiikeriaiheisia juttuja löytyy asunnostani joka huoneesta: on mattoa, korttia, tossuja, pyyhettä, taulua jne  Wink

Tiikerin kaverina minulla on voimaeläiminä kissa ja vesinokkaeläin. Pienet tintit ja varpuset ovat myös ihania - rakastan hömötiaisia! ^_^ Pidän edelleen paljon lampaista, mutta lammas-voimaeläimeni on hiljalleen siirtymässä sivummalle. Kissa on kulkenut mukanani pitkään, joskin aina hillitysti taka-alalla. Tiikeri on ihan ylhäisessä yksinäisyydessään voimaeläin mittarissani  Wink

Täällä oli aikaisemmin linkki voimaeläin sivuille, mutta laitan sen tähän uudestaan. Voitte käydä siellä lueskelemassa eri voimaeläinten merkitystä, vahvuutta ja opetuksia. Lista on kattava, joskin englanniksi:

Shamanism Animal Spirit Guide

(http://www.ideal-car.fr/images/tiger-l-osmose/tiger-l-osmose-reussie-1.jpg)

« Viimeksi muokattu: 23.04.2007 21:58:06 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 23.11.2005 17:15:28 »

Hei!

On se nyt kumma, ettei juuri yhtään äänestystä löydy joissa voisin äänestää... vikahan ei tietenkään ole äänestysten laatijoissa, vaan omassa omituisuudessani.  Shocked

Siis: Minulla on useita voimaeläimiä, varsinainen eläintarha.  Grin  Jokaisella chakralla on omansa ja lisäksi on muita tärkeitä, kuten esimerkiksi siili joka oli voimaeläimeni myös eräässä shamaanielämässä hyvin kauan sitten. Lisäksi voimaeläimiä ilmaantuu tarpeen mukaan kun pyydän apua, jokaisella niistä on omat erikoispiirteensä ja vahvat alueensa, joten pyydettävän avun mukaan valikoituu sillä kertaa auttava voimaeläinkin sangen usein.

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #33 : 24.11.2005 00:06:10 »

Mun voimaeläimiä ovat hevonen ja kissa. En tiedä kumpi niistä on voimakkaampi. Ehkä hevonen, koska pienenä haaveilin voivani olla villihevonen ja laukata pitkin aroja auringonlaskuun jne.  :Smiley Vaikka oma hevosharrastukseni tyrehtyi joskus teini-iässä, niin silti minulla on vakaa aikomus vielä jonain päivänä omistaa ko. otus. Lapsena leikeissä olin aina kesytön heppa ja tuntuu että sitä olen edelleen.
 smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #34 : 24.11.2005 00:55:08 »

smitten

Kiitos itsellesi, Hopeatähti! Minäkin olen tarotkorteissa Erakko.

Tiikereistä. Minulla on eräs ystävä joka tunnistaa itsesään tiikerin. On varmasti oman reviirinsä asiantuntija ja vahtii sitä äidillisen voimakkaasti. Olen vain oppinut tiikeristä sen, että kun hän on haavoitettu, olisi paras pysyä vähän etäällä. Hänen kyntensä ovat tosi terävät.
tallennettu
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #35 : 24.11.2005 11:59:48 »

Ehdottomasti susi..  Cheesy

Se on jotenkin niin kiehtova eläin ja ihailen otuksia suunnattomasti.
 Ovat pieninä jo tosi suloisia!

On noteerattava myös pöllöt... tosi maaginen eläin!

Erityisesti lajikohtaisesti tunturipöllöt 
 kiehtovat, kun ovat valkoisia... Hyvyyden väri.

Tuntureiden taika myös liittyy kyseiseen lajiin.

Minna
tallennettu

Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
jam0
Vieras
« Vastaus #36 : 24.11.2005 12:06:33 »

Piti miettiä kauan, oli minulla aluksikin jo jokin mielessä, tuon shamanismilinkin jälkeen varmistui minulle, että voimaeläimeni on kilpikonna. Tietämättä kuitenkaan miten se liittyy mitenkään minuun?
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #37 : 25.11.2005 08:31:27 »

En osaa varsinaisesti nimetä mitään 'voimaeläintä' itselleni, mutta tänä aamuna kun ajoin autoa aamuhämärissä pikku-tietä kohti omaa kotiani, tien reunassa istui jokin eläin. Katsoin ensin, että siinä on jonkun naapurin koira vapaana, mutta eipäs ollutkaan. Kettuhan se oli.  Smiley Siinä se sitten jolkotteli autoni valokeilassa edelläni jonkin matkaan, kunnes väistyi tien sivuun. En ole koskaan nähnyt niin hyvinvoinvan näköistä ja tuuhea turkkista kettua. Oli se hieno ja komea!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #38 : 06.04.2007 07:40:04 »

Abundance          Timing          Community

*Niin nimenomaan, vauraus, ajan kanssa, ja yhteisön/muiden huomioon ottaminen. Olinkin eilen etsinyt leijonien kuvia!  coolsmiley

Take a deep breath and let the spirit of the lioness fill you.

Abundance and power are yours, for you are the lioness.

With the lioness energy within you, you will become a great provider, able to go out into the world, successfully meet the challenges of life and bring home the bounty for yourself and your loved ones.  There is no need to worry about whether you will succeed, for you are the lioness.

The lioness will bring you the gift of perfect timing.  She will teach you when to lie low and blend with the surroundings and when to leap out and go after what you desire.  Your intuitive side will strengthen as you develop the skill of sensing what is around you and knowing exactly when to make your move.

The lioness is also very strong physically, fast and agile.  Breathe in deeply and feel her power within you, healing you and bringing you physical strength.

And once home, let her teach you to relax completely, enjoying the company of others, nuzzling and purring as you build a community of safety and abundance.  How blessed you are to be the lioness!
« Viimeksi muokattu: 06.04.2007 07:41:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #39 : 06.04.2007 10:01:06 »

Tuli myös pari ilman eläintä, lokki ja riikinkukko ja tulinen tikru.

Lapselle (joka kävi läpi kaikki metsän eläimet):

(http://www.poweranimalsunleashed.com/images/Power%20Animal%20Images/016unicorn.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 23.04.2007 21:55:36 »

Lainaus
On varmasti oman reviirinsä asiantuntija ja vahtii sitä äidillisen voimakkaasti. Olen vain oppinut tiikeristä sen, että kun hän on haavoitettu, olisi paras pysyä vähän etäällä. Hänen kyntensä ovat tosi terävät.

Joo, sama täällä. Reviirilleni saa kyllä tulla, kunhan ei häiritse minua, tosin jos alan häiriintyä pyrin itse poistumaan muualle kuin jäädä junnaamaan siihen ja ärsyyntyä lisää Grin Vihaiseksi minua ei omasta mielestäni kovin helposti saa, mutta kynteni ovat tarvittaessa hyvinkin terävät! Onneksi kukaan ei ole ollut NIIN hullu, että olisi mennyt kaivamaan kynsiäni esiin kokonaisuudessaan, puolitiehen ne silloin tällöin hyppäävät.

Kuten eräs kerta, kun asuin vielä kämppikseni kanssa edellisessä asunnossa. Meillä oli aivan järkyttävät tiskivuori keittiössä! Aivan kamala siivo. Astioita meillä oli varmaan viiden hengen edestä, sillä vuokrakämppä oli ennen meitä kuulunut kämppiksen isälle, tämän naisystävälle, naisystävän pojalle sekä kahdelle kämppikseni sisarukselle, jotka kaikki olivat jättäneet asuntoon meille lojumaan enemmän tai vähemmän tavaraa. Tulin töistä ja kaamea tiskivuori napsautti ihan lopullisesti. Murmatin erittäin kuuluvalla äänellä, että "Ei *PIIP*, mikä *PIIP* sotku tiskapöydällä on TAAS! Minä kun *PIIP* viskaan nuo kaikki *PIIP* asiat tuosta ikkunasta pihalle, niin ei tarvitse *PIIP* olla tiskaamassa!!" tickedoff Kämppikseni, isokokoinen ja vähän pelottavan näköinen mies, kutistui siinä niin pieneksi ja ryhtyi rauhoittelemaan, että hän kyllä tiskaa, ei tarvitse huolehtia niistä asioista - tosin eipä ehtinyt tiskaamaan, kun vieraisilla ollut pikkusiskoni tiskasi ajanpuutteen vuoksi astiat kun olin töissä Grin Kämppis lahjoi pikkusiskon vanukkaalla pitämään suunsa kiinni tiskausoperaatiostaan, ettei se kantautuisi minun korviin, koska pelkäsi, että mie möyhennän hänet, ison miehen, kun hän ei ollut tiskannut vaan siskoni 2funny
tallennettu
Daisy I
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #41 : 28.04.2007 23:55:21 »

Oon aina ollut kiinnostunut voimaeläimistä.. Mulle ihmiset ovat aina edustaneet joitain eläimiä. Itse pidän itseäni kissana, mutten minään pikkukissana vaan lumileopardina.  Cool Myöskin olen ajatellut, että vastakkaiset eläimet vetävät toisiaan puoleensa. Oman avomieheni ajattelen olevan hevonen!

Oli ihana lukea, että muutkin ovat tulkinneet voimaeläimien merkitystä samoin kuin minä.  Smiley

Hei Hopeatähti!

Taidan olla juttutuulella, kun takerrun nyt niin paljoon. Intuitioni kertoi minulle kysymyksiä, jotka lähetän sinulle: -Kissa on voimiensa tunnossa, mutta helposti syrjäänvetäytyjä, yksin kulkija. Kaipaatko yksinäisyyttä, irti jostakin liiasta seurasta tai huomiosta. Voiko musta väri myös olla halua piiloutua, etsiä suojaa?
Kun taas harmaja hevonen haluaa tarttua arkipäivään? Ristiriitainen olokò?

Mitäs jos juttelisit mustan pantterin kanssa.

En tiedä kuuloastaako ihan hassulta, mutta monesti, jos minun on vaikea ymmärtää jota kuta, mietin, mitä eläintä hän minulle edustaa. Sitten katson eläinkirjasta, miten sellainen eläin käyttäytyy, missä se elää jne. Olen kokenut sen hyvinkin auttavaksi!  :Smiley

Ihailen mieheni sujuvaa tapaa elää arjessa. Itsekin olen oppinut sitä häneltä. Olemme tainneet löytää toinen toistemme avulla vastakkaiset voimaeläimemme.  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 05.05.2007 18:21:09 »

itsellä on nuo rakkauden lähettiläät eli delfiinit... smitten smitten
tallennettu

linei
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #43 : 11.05.2007 12:18:45 »

Minulla se on poro, enkä ihmettele enään miksi en pääse pohjoiseen
t. linei
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 10.01.2008 21:41:01 »

Uuden vuoden tinoiksi tulivat tänä vuonna kobra ja muurahaiskarhu! Kobra on ainakin tänä vuonna siis opastava eläimeni, samoin muurahaiskarhu, joista molemmista olen tykännyt kauan. Eteenkin lapsena pidin kobrista!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: