Samat fiilikset Mitä Mintsillalla tuossa aiemmin, minä pidän
kissoista ja
kissat pitävät minusta. Pakkohan se on kissa olla! Kissat ovat vierailleet elämässäni aivan alusta asti, lyhyitä ohimeneneviä hetkiä ja hieman pidempiä, muutamien vuosien pätkiä. Toisaalta tuntuu että
kissa on koko ajan mukana elämässäni. Vaahtosammuttimen kokoisena (2v?) kävimme mummun kanssa aina erään vanhan ladon luona katselemassa villikissoja. Leikki-ikäisenä minulla oli tapana "pelastaa" kissoja kotikulmiltani, palauttaa niitä koteihinsa
. Fanitin tietty Batmanin Kissanaista, (Michelle Pfeiffer- ainoa oikea Catwoman 1992!). Oli omia kissoja jotka muutaman vuoden viihtyivät ja lähtivät sitten, katosivat. 20-vuotiaana
kissa auttoi jopa oikealle elämänpolulle. Pelastin omituisten "sattumien" kautta naapurin kadonneen kissan pakkasaamuna sillan alta ja siitä lähti alulle sekä henkinen herääminen että matka kohti kutsumustyötäni. Vannon että se katsoi minua sieltä kolosta suoraan silmiin ja naukumalla vaati kiipeämään sen luokse. Sitten tuli Kissa joka vauditti eroprosessia huonossa suhteessa ja lohdutti ja tuli kainaloon kun olin yksin ja pelkäsin muutosta.
Onko teillä muuten kokemusta että voimaeläimenne alkaa ilmestyä teille kun jotain merkittävää on tapahtumassa? Tai alatte itse kutsua sitä lähellenne? Tajusin juuri että usein kerään kissoja (kuvia, esineitä, poden kissakuumetta..) ympärilleni juuri ennen jotain muutosta... Nyt on parhaillaan se vaihe taas, viimeyönäkin oli unessani nuori kissaemo synnyttänyt pieniä pörröisiä kissanpoikia komeron lattialle jossa nukkuivat... Viikko ennen mummoni kuolemaa vein hänelle
kissan sairaalan pöydälle. Se oli viimeinen kerta kun tapasimme... Hui ehkä nämä on sattumia vaan... ?
Olen myös päättänyt että
leijona on voimaeläimeni, todella
Voima-eläin. Saan leijonalta hirmuisesti rohkeutta ja se vahvistaa henkisesti. Siksi minulla on tatuoituna myös leijona. Elämäni merkittävimmät ihmissuhteet on myös
ihmisten kanssa, ihailen ja kunnioitan leijonia, ihmisiä ja eläimiä. Onneksi olen myös itse
:
Olen päässyt Afrikassa kulkemaan kolmen nuoren leijonan kanssa, silittänytkin. Herännyt eläinpuistossa leijonalauman aamukarjuntaan kun kaipasivat lihaa...
Mieletöntä. Hullun voimakas energia niistä lähtee!