Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kengät  (Luettu 4146 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 11.10.2006 09:36:20 »

Unessa tapasin ystäväni, jota en ole nähnyt hetkeen. Lähdimme ostoksille. Unimaisemat olivat tuttuja, olen ennenkin nähyt unessa saman kauppakeskuksen ja se on ikään kuin Lontoossa mutta kuitenkin se on Kalliossa Helsingissä. Ystäväni kanssa löysin mustat saappaat, jotka maksoivat 99 euroa. Ostin lisäksi joitain muita esineitä. Päätimme palata kotiin. Bussissa emme istuneet vierekkäin ja kun poistuin, huomasin että ystäväni oli varastanut jostain puhelinluettelon. Samalla kun hyppäsin ratikasta (juu se ei enää ollut bussi) ulos, tajusin että jäin väärällä pysäkillä pois. Ratikka kääntyi takaisin sinne mistä se tuli. Aloin tarpoa lumista mäkeä ylöspäin ja huomasin, että olin lähellä kotiani. Löysin takaisin myös kauppakeskukseen, sillä olin huomannut, että minulla oli ne mustat saappaat jalassa - ja vaaleanpunaiset lenkkarini olivat jääneet kauppaan.
Aloin etsiä sitä tiettyä kauppaa, mutta en löytänyt sitä. Aloin inhota saappaita koska ne hiostivat, olivat isot ja kaiken lisäksi paistoi aurinko.

Tässä välissä tuli pätkä eri unta. Katselin "taivaalta" kun BB talon ihmiset makasivat vaatteet päällä rannalla, kasvot hiekassa ja jotkut tyypit (myös ilmassa, aivan kuin siivillä...) ottivat heitä "naruista kii" ja heittivät veteen. BB ihmiset eivät saaneet missään kohtaa avata silmiään ja heidän piti uida toiselle rannalle. Vesi oli kylmää ja synkkää. Ajattelin, että onneksi minulla oli mustat saappaat.

Sitten olinkin itsekin jo vedessä. Järvi oli muuttunut uima-altaaksi. En jaksanut uida ja olin uimakilpailussa. Katselin sivusta miten muut uivat tosi kovaa. Jostain syystä sain kuitenkin huijattua muita, tulin maaliin ihan hyvällä suorituksella. Kaikilla oli vaatteet päälle altaassa. Voittaja oli muinainen koulukaverini, ketä on ole sen jälkeen nähnyt.

TAKAISIN KAUPPAAN: Löysin kaupan lopulta. Menin tiskille, myyjä oli juuri lähdössä pois, mutta hän palveli minua ja mietin, että no ehkä hän sittenkin vasta tuli töihin... Sanoin että ostin saappaat, mutta VIHREÄT KENKÄNI  idiot2 olivat jääneet sinne. No, ei niitä löytynyt. Muita asiakkaita alkoi tunkea viereeni. Aloin etsiä kuittia kassistani, mutta löysin kaikkia muita kuitteja paitsi saappaiden kuitin.

Kaivion kassiani, mistä löytyi hopeinen ase. Aseen mukana oli tullut vakuustodistus, että ase ei räjähdä itsekseen. Aseen olin ostanut suojellakseni itseäni.

Aloni hermostua, kun kenkiäni ei löytynyt. Päätin, että palautan saappaat koska joutuisin ostamaan nyt uudet lenkkarit. Kaivaessani kassiani, huomasin että olin ostellut paljon muutakin. Toinen, vanha koulukaverini tuli paikalle ja sanoi, ettei ole käyttänyt niitä saappaita kun kerran. Sitten hän katosi. MInä palautin saappaat, ja samalla hetkellä löysin OMAT VAALEANPUNAISET LENKKARINI kassistani!!!

Pistin ne jalkaani, olin vihainen, mutta sain 70 euroa takaisin saappaistani. Uhittelin, että jos joku vittuilee minulle niin saa tuta aseeni.  Huh

Lähdin kotiin, marssin vaaleanpunaiset lenkkarit jalassa kaduilla, aurinko paistoi ja oli lähes kesä.

Mitähän tämä nyt sitten on??  Undecided
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 11.10.2006 10:07:50 »

VOISKO olla, että kengät tarkoittaisi jollain tavalla etenemistä?
Tuntuisi että pyristelet vastaan jotakin. Ja unessa palasit vanhoihin kenkiin takasin.. joskos olet joutunut palaamaan takaisin johonkin vanhaan liian nopean etenemisen vuoksi ??
tälläisiä ajatuksia mulle heräsi smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.10.2006 11:05:39 »

sinua varoitetaan tekemästä väärää parinvalintaa,
joutuisit sanomaan hyvästit omalle identiteetillesi
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #3 : 11.10.2006 11:39:29 »

Kengät unessa.

Kengät: Kuvastavat yksilöllisiä luonteenpiirteitäsi ja mieltymyksiäsi. Kuluneet kengät kertovat kuluneista asenteista.

Kenkä: Vertauskuva jalat maassa olemisesta. Kuvaa asioita, jotka suojaavat sinua matkallasi halki elämän. Älä tuomitse toista ennen kuin olet kävellyt hänen kengissään. Jos unessa käytät useita kenkiä, sillon pyrit elämään liian monessa eri roolissa.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 11.10.2006 16:42:58 »

kiitos tulkinnoista... Kuulostaa hyvin sellaisilta asioilta, mitkä voisivat olla kyseessä. Ei kuitenkaan vielä avautunut...  idiot2

Parinvalinta ei ole nyt meneillään  Wink vaikka pyöritystä on  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: