Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaaka miehet ja vaakamiesten tuntijat  (Luettu 25877 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #15 : 20.10.2006 13:42:46 »

Justiin vastasin tohon ketjuun jossa kyseltiin neitsytmiehestä... No vastaanpa tähänkin ja kokemukseni perustuu juuri samaiseen au-merk-neitsyt-mieheen... Tosin hän on ASC, kuu, venus, jupiter, saturnus ja pluto-vaaka... Cheesy buck2 buck2

Todella jännällä tavalla hän vaikuttaa ihan mielettömän rehelliseltä. Hän sanoi toisinaan asiat brutaalin suoraan, mutta sitten hän osasi myös miellyttää, tulla kaikkien kanssa juttuun ja hurmata kenet vaan puolelleen vaikuttavalla olemuksellaan ja karismallaan. Tähän tosiaan kyllä vaikuttaa varmasti myös se että hänellä on pluton yhtymiä todella paljon! Kun hän katsoo silmiin ja puhuu, niin hän todellakin puhuu sinulle, eikä koko muuta maailmaa ole olemassa koska hän puhuu. Ymmärrättekö, pelottavan magneettinen ihminen.

Hän sitten sai aina kaiken mitä hän halusi, hän halusi johtaa. Toisinaan hän päätyi diplomaattiseen ratkaisuun ja sai kaikki vakuuttuneeksi hyväsydämisestä uhrauksestaan. Hän oli oikeastikin lämmin ja välittävä, mutta oli aika huono ihmaisemaan henkilökohtaista kiintymystään. Kiinnostuneempi hän oli siitä mitä mieltä muut ovat hänestä/miltä hän näyttää/olisiko sininen vai punainen paita parempi, ts. aika epävarma itsestään, vaikka osasi ottaa tilansa suuressakin porukassa ja vaikuttaa ulospäin todella itsevarmalta.

Vaikka hän olikin sikailija, hän hoiti "eroamisemme" todella siististi... Vaikka hän pelasi ihmissuhteilla, hän teki alusta asti selväksi että homma on tämä, hänellä on monta naista jne. Hän otti tunteeni huomioon aina, eikä lähtenyt ikinä syyttelemään mistään tai pettänyt lupauksiaan. Sanansa pituinen mies siis. Ehkä hän ei ikinä kertonut kaikkea juuri siksi, että halusi jättää minulle hyvän kuvan itsestään...
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #16 : 20.10.2006 14:13:05 »

Minä olen seurustellut vaakamiehen kanssa - ja täytyy sanoa, että ei enää ikinä. :Smiley Noh, vannomatta paras, mutta meillä meni kyllä niin monet asiat ristiin. Meitä yhdistivät monet muut merkit hänen kartallaan ja omallani (esim. olen nousu-härkä, hänellä härkä oli kuussa jne.), mutta noin muuten meni kyllä aika ristiin monet asiat. Olen todella pirteä, kokeilunhaluinen ja sarkastisen huumorin ystävä, teen päätöksiä mielelläni ja se on minulle helppoa. Tämä vaakamies oli _todella_ laiska kaikissa asioissa, oli kyse sitten siivoamisesta, opiskelusta, ihmissuhteista tai seksistä. Voitte vain kuvitella sitten mihin suhteemme kaatui loppupeleissä, kun tyyppi ei jaksa tulla kotiini kun se on niin "kaukana", ei jaksa tehdä vällyjen välissä mitään vaikka kehottikin (voitte vain kuvitella miten tyydyttävää tällainen seksielämä on pidemmän aikaa) ja opiskeluja laiminlyödessään sain jatkuvasti hakata tunnollisena kauriina päätä seinään toisen takia.

Hän oli kyllä todella tasainen, lämmin, hellä ja miellyttävä kaikin puolin. Häntä ei yksinkertaisesti voi vihata, hän on niin sellainen seuramies. Kaverit olivat hänelle todella tärkeitä ja hän piti kaikista jutuista missä pääsi edustamaan tai esittelemään minua tyttöystävänään jotenkin. Hänen kanssaan oli todella vaikea riidellä, koska hän ei oikein ymmärtänyt miksi tunsi asioita tietyllä tavalla eikä suostunut oikein sanomaan näitä ääneen vaan mökötti aina. Hän myös ei sietänyt minulta asioita, mitä teki kuitenkin itse - esim. hän sai vetää överikännit, mutta jos minä join muutaman, niin se oli hänestä heti todella ärsyttävää jne. Myöskin todella pinnallinen, hirveän tarkka rusketuksestaan, bodaamisesta ja vastaavasta (Nousu-leijona), mikä minua taas ärsytti aivan tajuttomasti, koska itse olen syvällinen ihminen enkä koe tuollaisia asioita tärkeiksi ja niistä turha stressaaminen on minusta aivan käsittämätöntä ja kertoo että ihminen ei tiedä kuka on.

Loppupeleissä hän oli kuitenkin todella mukava ja miellyttävä ihminen - mutta ei valitettavasti sellainen mukavuus riitä siihen että jaksaisin parisuhteessa olla vain sen takia. Sad Minun silmissäni tuo hänen passiivisuutensa oli kaikkein pahinta, samoin se, että hän ei oikein tuntunut ymmärtävän maailmankatsomustani ja vaikutti muutenkin joskus vähän "yksinkertaiselta" (ei ymmärtänyt normaalista poikkeavia abstrakteja kuvailuja maailmankatsomuksesta, ei käsittänyt muiden ihmisten ajatuksen juoksua (eikä omaansa), vaikeuksia tulkita muita ihmisiä ja yhdistää asioita/faktoja toisiinsa).

Mutta tämä on vain yksi kokemus ja onnea sinulle ja vaakamiehellesi. Smiley

No täällä kans kauris, jonka vaakamies -kokemus on aika lailla samantapainen...
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #17 : 06.02.2007 16:04:14 »

toimiiko kalat ja vaaka??
mun tuttu joka on vaaka vaikuttaa hyvin rehelliseltä, ja on kertonut tykkäävänsä minusta, mutta ihastuu omasta mielestä helposti ihmisiin ja kiintyy helposti. kuulostaako tutulta??  ;)ei haluais elätellä mitään toivoa jos kyseessä on pelimies henkeen ja vereen.  :(hyvin huomaavainen, ja kiltti, suorapuheinen tyyppi, joka vaikuttaa olevan aika sekaisin omista fiiliksistä, ja ei osaa pääättää kenen kans haluais oikeasti olla ...on kai ihastunut niin moneen. vaikuttaa olevan hyvin sosiaalinen, sekaisin, filosoofinen, taiteilija tyyppi. kalana herkästi loukkaannun enkä tiedä jos voisin sietää sitä jos tyypistä ei tiedä kenestä se oikeasti tykkää. kertoi että exä oli sairaalloisen mustasukkainen mutta epäilen että kyseinen vaaka ehkä itsekin on vähän mustasukkainen tyyppi. piti tulla keskustelemaan juuri kun olin puhumassa toisen tyypin kanssa, ja vaikutti melkein vihaiselta ikään kuin minulla olisi joku juttu toisen kanssa. outoa sinänsä kun hän itse on varattu ja haluaa vain kaveerata.
tallennettu
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 06.02.2007 22:00:40 »

APUA

mun on pakko "pelastaa" vaakamiesten ja kaurisnaisten yhteismaine  Grin
Hassua miten moni kauris on tosiaan KUITENKIN JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ seurustellut Vaakamiehen kanssa!? Herättää ihmetystä..jotain puoleensavetävyyttä kyllä on! Tai sitten teillä on vaan niin paljon kokemuksia, hih  Wink
Eli mulla on elämänkumppanina ollut kymmenisen vuotta Vaaka, nouseva leijona, ja aivan ihana mies on! Huomaavainen, älykäs, henkisesti viisas, esteetikko, monilahjakkuus, luotettava, uskollinen, iloinen, ihana isä, diplomaattinen..tässä vain muutamia esimerkkejä. Mustasukkainen oli suhteen alussa, ei pahasti mutta vähän. Käsitteli asian ja pääsi yli, koska tiesi etten kestä YHTÄÄN sellaista riippuvuutta (sen näkee kartastanikin  Wink)
Kysykää vaan jos haluatte lisää ylistystä Vaaka-miehelle  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 07.02.2007 08:41:11 »

itse vaaka miehen kanssa seurustelleena voin sanoa että tuota vetovoimaa heissä on aina tavalla tai toisella.mielestäni he ovat myös jollain tavalla hyvin riippuvaisia toisesta osapuolesta ja tämän takia hyvinkin mustasukkaisia luonteita...joka ei ole ainakaan minua varten.vaikka nytkin on kyse miehestä ovat he todella tarkkoja siitä mitä päälleensä laittavat...erittäin muotitietoisia.

minun mielestäni vaaka miehet odottvat toiselta osapuolelta sellaista pientä kodin hengetärtä joka tekee heidän puolestaan kaiken valmiiksi ja silloin kun elämä potkii heitä täysin omasta syystä päähän he tarvitsevat ihmistä joka jaksaa silittää päähän oli kyse asiasta kun asiasta.he tarvisevat mielestäni toisen puolen olevan sellainen hyvin jalat maassa tyyppi joka välillä kertoo että tee näin kun he itse ovat täysin poissa tasapainosta....
tallennettu

Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 07.02.2007 09:34:48 »

Peppilotta, mielenkiinnosta, mikä on sun merkki?
Aika erilainen on tämä miun Vaakani kuin nähtävästi useimmat käsitellyt Vaakamiehet. Herkkä on ja esteetikko, mutta ei edes mikään metroseksuaali  Wink Olen aina kokenut, että hän on tämän suhteen tasapainoisempi osapuoli (vaikka itse olen kauris/skorpioni) ja kykenee hyvin tekemään isojakin päätöksiä niin töissä kuin kotona. Valitettavasti en ole jalat maassa -tyyppiä, vaikka tietoisesti maadotankin itseäni, eli sitäkään ei ole vaaka musta saanut. Ja mikä jännää, koen että Vaaka on jännällä tavalla aika sinut naiseutensa kanssa (voi varmaan just ilmetä joissain haluna pukeutua kauniisti, olla hyvännäköinen jne.). Välillä tuntuu että vaaka/leijona on pehmeämpi ja "äidillisempi" isyydessää kuin kaltaiseni kauris/skorppari.
Lisää kokemuksia--tämähän käy mielenkiintoiseksi  Cheesy
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 07.02.2007 10:04:52 »

itse olen  aurinko harka ja  nouseva  vaaka.tällä miehellä nuo merkit menivät juuro päivastoin kun itsellä. pätin nyt sit kuitenkin vaihtaa toiseen joka on  aurinko vesimies ja nouseva  neitsyt.

mutta lisätäkseni vielä tuohon niin mielestäni vaa'alla on myös tavallista huonompi itsetunto....tämä mies ainakin ratkaisi ongelmassa hukuttautumalla alkoholiin. en ole vaan tyyppiä joka jaksaa miestä jota pitäisi hoitaa kun pientä lasta.

vaaka mies taitaa parhaiten sopia jollekkin hyvin hoivaavalle ja äidilliselle merkille joka ei kaipaa omaa vapautta ja jaksaa sen että kaikki maailman vika on aina muissa kuin vaa'assa. tämän voi sanoa 3 vaaka ystävän kokemuksella.kaikki tavalla tai toisella samanlaisia.
tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 07.02.2007 16:31:51 »

Kohta 5 vuotta Vaaka-miehen kanssa seurustelleena, voin kyllä sanoa että löytyy sekä hyviä ja huonoja puolia, mutta en kyllä vaihtais  Wink
Tippaakaan ei ole mustasukkainen eli antaa minulle vapautta jota tarvitsen kauheasti  smitten
Huonoimmat piirteet ovat laiskuus, äkkipikaisuus, hermo menee jos ei heti me joku asia putkeen ja ei osaa puhua normaaliin äänen sävyyn kun riita tulee, pittää huutaa naama punasena ja siitähän mä taas kimpaannun  knuppel2
Mutta tässä niit hyvii puolii: hellä, huumorintajunen, hyväsydäminen, luotettava,diplomaattinen....

smitten  Oinas73

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 07.02.2007 18:39:52 »

Leijonamieli, mikäs Kuu/Asc on sinun vaaka-miehelläsi? Kiinnostaisi tietää. Smiley Ei kuitenkaan kuulosta ihan perusvaa'alta, varsinkaan tuo "tapahtuu heti, eikä 15.päivä".  Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 07.02.2007 19:13:15 »

hmm..Kuu leijonassa, nousu skorppari..oinaspainotteinen kartta smitten

No niin, sieltähän se sitten tulikin!  Cheesy
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 07.02.2007 19:26:27 »

Hmmm.. Hmmm.. :Smiley

Tässä on kärkkymässä tuollainen uskomattoman komea
 aurinko vaaka  askendentti harka.

Hän omaa uskomattoman hienostuneet tavat käyttäytyä,
puhua älykkäitä, pukeutua, asua, autoilla..
- siis todella kaunis elämä kaiken kaikkiaan.

Hänellä on erityisen hyvä maku ja hän tykkää kaikesta kauniista
henkisesti ja fyysisesti.
Minulta on aivan jalat heikkoina. smitten

Ainoa vika, että hän on naimisissa (vielä),
mutta jumalan kiitos, se vaimo on paitsi vähän lihava,
niin myös huono luonteinen ja sairaalollisen mustasukkainen. Grin

Ne ovat niin järkyn epäsuhtainen pariskunta,
kun se Vaaka-mies on niin kaunis, älykäs, mukava ja hienostunut.

Kukaan ei oikein pidä hänestä, ei edes tämä Vaakamies,
joten eropaperit ovat tosiasiaa parissa kk:ssa. Wink
« Viimeksi muokattu: 07.02.2007 19:28:24 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 07.02.2007 19:37:07 »

Asterix, tiedätkin varmaan, mutta muistutan vielä, että kannattaa aina olla varovainen noiden vastaeronneiden sekä muutenkin avioliitossa olevien kanssa. Nimittäin jos partnerien välillä on enää mitään jäljellä, niin esimerkiksi revanssiaikeissa aika usein se uusi heila jää kakkoseksi. Ja vaikka mies selittäisi sinulle mitä, on aina eri asia mitä hän selittää vaimolleen tai muille...eli kannattaa pitää järki kädessä, vaikka kuinka ne jalat tutisisivat ja vaikka hän kuinka selittäisi sinulle mitä..Olen vain liian monta kertaa nähnyt näitä "kyllä minä eroan nykyisestäni ja perustan unelman sinun kanssasi" - tapauksia, joissa aika usein ne sanat ovat todella jääneet vain sanoiksi...
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 07.02.2007 19:41:41 »

Asterix, tiedätkin varmaan, mutta muistutan vielä, että kannattaa aina olla varovainen noiden vastaeronneiden sekä muutenkin avioliitossa olevien kanssa. Nimittäin jos partnerien välillä on enää mitään jäljellä, niin esimerkiksi revanssiaikeissa aika usein se uusi heila jää kakkoseksi. Ja vaikka mies selittäisi sinulle mitä, on aina eri asia mitä hän selittää vaimolleen tai muille...eli kannattaa pitää järki kädessä, vaikka kuinka ne jalat tutisisivat ja vaikka hän kuinka selittäisi sinulle mitä..Olen vain liian monta kertaa nähnyt näitä "kyllä minä eroan nykyisestäni ja perustan unelman sinun kanssasi" - tapauksia, joissa aika usein ne sanat ovat todella jääneet vain sanoiksi...

Hän ei minulle mitään selittele ja joskus kakkosena on
kaikista paras asema. Wink
Hän erittäin hyvä ystäväni. smitten
Niin hyvä, että osti tämän asunnon,
johon muutin mieheni luota 3-4 viikkoa sitten, minulle
ja omistuspapereissa lukee vain ja ainoastaan minun nimeni. Wink

En ole edes suunnittelemassa mitään "yhteistä unelmaa"
hänen kanssaan,
olen sentään vielä menossa naimisiin toisen miehen kanssa. Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.02.2007 19:51:26 kirjoittanut Asterix » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 07.02.2007 19:54:00 »

asterix

toivotan sinulle onnea tämän miehen kanssa. itse katselin tälläistä miestä 7v sit miulle riitti...no ehkä vaa'at eivät vain ole miut varten.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 07.02.2007 20:13:35 »

asterix

toivotan sinulle onnea tämän miehen kanssa. itse katselin tälläistä miestä 7v sit miulle riitti...no ehkä vaa'at eivät vain ole miut varten.

Kiitos, hän on erittäin hyvä ystäväni
ja tutustuinkin häneen aikoinaan juuri yhteisten
ystäviemme kautta. Smiley
Piirimme on kuin perhe, jopa tiiviimpi. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: