Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vaaka miehet ja vaakamiesten tuntijat  (Luettu 25865 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.10.2006 10:02:18 »

Smiley ihanpa tässä nyt on pakko kysyä itse vaakamiehiltä että mitä ihmettä te haluatte naiselta? siis jos kyseessä on se oma puoliso? ja te jotka tunnette vaakamiehen niin kertokaapa millainen hän on. onko vaaka miehet romanttisia yms..? smitten

rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
christa88
Vieras
« Vastaus #1 : 12.10.2006 15:21:10 »

mun broidi on vaaka, isä myös. he ovat hyvin varovaisia tunteiden näyttämisen kanssa. mutta on tosi söpöä koska veljeni on 15 ja tulee minulle juttelemaan kun sillä ja yhdellä tytöllä on joku juttu, ja sit se tulee ja sanoo "tänään me halittiin" ja sellaista...on niin söpöä kun se on niin innoissaan mut ei uskalla sitä näyttää sille....  smitten smitten kai ne on aika romanttisia mut aika varovaisia ainakin alussa tunteiden kans....  smitten
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.10.2006 21:37:08 »

kiitos vastauksesta Smiley tuo on ainakin totta että varovaisia ovat tunteiden kanssa  tickedoff ja se jos joku on ärsyttävää kun semmonen on omana miehenä. romanttisuutta ei ainakaan minun vaaka miehestä löydy tippaakaan tickedoff tai sitten se ei näytä vaan sitä minulle, tai sitten näyttää just niin eritavalla etten varmasti tajua sitä Shocked

ikävä kyllä itse olen rapu ja kun on vaaka miehenä niin ollaan ristikkäin, minä roikun ja mies ujostelee smitten
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #3 : 12.10.2006 21:46:08 »

No minä olen ollut yli 10vee aviossa vaakamiehen kanssa aikanaan.
Mutta että en usko, että jos hänen persoonastaan kerron, että se kertoisi vain  aurinko vaaka :asta.
Mutta että oli herkkä, rauhallinen, osasi keskustella ja ymmärtää syvällisestikin asioita, jos jaksoi työn tekemiseltään joskus pysyä hereillä ja keskustella.  coolsmiley
Lämmin jalat maassa tyyppi.
Mutta että suuriin ja pieniinkään päätöksiin, hänestä ei oikein ollut, vaan ne tein minä. Jahkailija...  Wink

Mutta tietysti vaikutti meillä me molemmat toisiimme... ehkä hän on täysin erilainen jonkun toisen kanssa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.10.2006 11:19:06 »

Minä olen seurustellut vaakamiehen kanssa - ja täytyy sanoa, että ei enää ikinä. :Smiley Noh, vannomatta paras, mutta meillä meni kyllä niin monet asiat ristiin. Meitä yhdistivät monet muut merkit hänen kartallaan ja omallani (esim. olen nousu-härkä, hänellä härkä oli kuussa jne.), mutta noin muuten meni kyllä aika ristiin monet asiat. Olen todella pirteä, kokeilunhaluinen ja sarkastisen huumorin ystävä, teen päätöksiä mielelläni ja se on minulle helppoa. Tämä vaakamies oli _todella_ laiska kaikissa asioissa, oli kyse sitten siivoamisesta, opiskelusta, ihmissuhteista tai seksistä. Voitte vain kuvitella sitten mihin suhteemme kaatui loppupeleissä, kun tyyppi ei jaksa tulla kotiini kun se on niin "kaukana", ei jaksa tehdä vällyjen välissä mitään vaikka kehottikin (voitte vain kuvitella miten tyydyttävää tällainen seksielämä on pidemmän aikaa) ja opiskeluja laiminlyödessään sain jatkuvasti hakata tunnollisena kauriina päätä seinään toisen takia.

Hän oli kyllä todella tasainen, lämmin, hellä ja miellyttävä kaikin puolin. Häntä ei yksinkertaisesti voi vihata, hän on niin sellainen seuramies. Kaverit olivat hänelle todella tärkeitä ja hän piti kaikista jutuista missä pääsi edustamaan tai esittelemään minua tyttöystävänään jotenkin. Hänen kanssaan oli todella vaikea riidellä, koska hän ei oikein ymmärtänyt miksi tunsi asioita tietyllä tavalla eikä suostunut oikein sanomaan näitä ääneen vaan mökötti aina. Hän myös ei sietänyt minulta asioita, mitä teki kuitenkin itse - esim. hän sai vetää överikännit, mutta jos minä join muutaman, niin se oli hänestä heti todella ärsyttävää jne. Myöskin todella pinnallinen, hirveän tarkka rusketuksestaan, bodaamisesta ja vastaavasta (Nousu-leijona), mikä minua taas ärsytti aivan tajuttomasti, koska itse olen syvällinen ihminen enkä koe tuollaisia asioita tärkeiksi ja niistä turha stressaaminen on minusta aivan käsittämätöntä ja kertoo että ihminen ei tiedä kuka on.

Loppupeleissä hän oli kuitenkin todella mukava ja miellyttävä ihminen - mutta ei valitettavasti sellainen mukavuus riitä siihen että jaksaisin parisuhteessa olla vain sen takia. Sad Minun silmissäni tuo hänen passiivisuutensa oli kaikkein pahinta, samoin se, että hän ei oikein tuntunut ymmärtävän maailmankatsomustani ja vaikutti muutenkin joskus vähän "yksinkertaiselta" (ei ymmärtänyt normaalista poikkeavia abstrakteja kuvailuja maailmankatsomuksesta, ei käsittänyt muiden ihmisten ajatuksen juoksua (eikä omaansa), vaikeuksia tulkita muita ihmisiä ja yhdistää asioita/faktoja toisiinsa).

Mutta tämä on vain yksi kokemus ja onnea sinulle ja vaakamiehellesi. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
the_planet
Vieras
« Vastaus #5 : 14.10.2006 10:17:19 »

Isäni oli myös vaaka. Tietty eihän toi aurinkomerkki kaikkea kerro, niinkuin jo mainittu.

Hän ei kyllä paljon tunteistaan puhunut tai niitä näyttänyt läheisilleen. Kuitenkin hyvin lapsirakas.

Siivoamisesta hän ei pitänyt yhtään, taitaa olla yhteistä kaikille edellisillekin vaakamiehestä kirjoittaneille.

Muutenkin hän teki hyvin verkkaisesti, siis eleet ja ilmeet todella rauhallisia, eikä voi sanoa, että olisi juuri yhtään tempparamenttinen ollut.
Hän oli myös hyvin boheemi, ei viehtynyt uutuuksista, vaan vanhaa pidettiin/käytettiin niin kauan kuin se toimi/oli ehjä.

Hän oli eräänlainen tutkijaluonne, jos joku asia kiinnosti hän paneutui siihen täysin. Myös keräilijä, postimerkkejä, kolikoita, radioita... jne  :Smiley Eli vois sanoa, että erakko-luonne ennemminkin kuin perheenisä tai joukkoihminen.

tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 14.10.2006 21:36:55 »

Kaurisnaisena avioliitto vaakamiehen kanssa oli yhtäaikaa suolainen ja makea. Miehen mieltymys kaikkeen kauniiseen, ulospäin hyvältä näyttävään...hyvä työ, vaimo, lapset, koti, autot, tekniikka... Hän oli ja on yhä hyvin supliikki seuramies, hänellä on erittäin miellyttävä ääni ja osaa vakuuttaa/ kääntää ihmiset puolelleen. Ja ehdottomasti rakastaa lapsiaan...

...Mutta...

Hänen tapansa rakastaa oli hyvin tukahduttava. Kaurisnaisena koin hyvin ahdistavaksi kaikki rajoitukset mitä hän asetti. Hän oli hyvin mustasukkainen, jopa saunanlauteiden takapuoleen jättämät jäljet saivat hänet kuvittelemaan, että ne olivat jälkiä villistä seksistä jonkun toisen kanssa  idiot2.

Hän koki opiskelun ja ne harvat ystävät, joita minulla oli, uhakseen. Elin hänen ehdoillaan, omaten näennäistä vapautta. Minäkään en enää soisi kokevani suhdetta vaakamiehen kanssa. Kunpa vain tapaisinkin ihmisen joka antaa tilaa elää ja hengittää, eikä pitäisi omaisuutenaan.

tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 15.10.2006 11:50:11 »

Ikävä kyllä täytyy allekirjoittaa nuo hegulin kokemukset vaakamiehestä. Itse elin sellaisen kanssa 7 vuotta, ja tuo mustasukkaisuus oli kyllä yksi eroon johtaneista syistä.
Päällepäin hänkin oli todella supliikki seuramies, hauska, ja jollain tapaa antoi myös itsestään todella vahvan kuvan.

Kun minua alkoi jossain vaiheessa todella ahdistaa hänen mustasukkaisuutensa, niin purin kokemksiani eräälle ystävälleni. Kun sitten tämä ystäväni oli kertonut kokemuksistani omalle miehelleen, joka tunsi hyvin myös tuon vaaka-poikaystäväni, niin hän ei kertakaikkiaan suostunut uskomaan, että hän oli sellainen takertuva ja tukahduttava mustasukkainen tyyppi. Tämä siis esimerkkinä siitä, kuinka erilaisen ja vahvan kuvan hän antaa itsestään ulospäin ja äijäporukassa.

Ja kyllähän hän monella tapaa piti minuakin kuin kukkaa kämmenellä, mutta lähes vainoharhaisuuteen asti ulottuva mustasukkaisuus oli kyllä liikaa. Menee hyvin yks yhteen hegulin kokemusten kanssa. Ystäväni (varsinkin muutama miespuolinen) ja kouluni oli hrveä uhka hänelle. Kun tulin möläyttäneeksi, että pitäisiköhän lähteä opiskelijavaihtoon pariksi kuukaudeksi, niin siitä itkettiin ja tapeltiin viikkotolkulla.  Angry

Ja sitten oli just näitä, että kun olin ollut päivän yksin kotona kipeänä, ja mies tuli iltapäivällä kotiin, niin ensimmäinen kysymys on: miksi tuo yksi keittiön tuoli on tuollaisessa asennossa, ihan kun siinä olisi joku istunut? Ethän sinä ikinä istu tuolla paikalla. Onko täällä ollut joku??

Samanlaiseen ralliin en kyllä enää lähtisi...mutta toivoakseni tätä nyt ei kaikkiin vaakamiehiin voi yleistää. Kai  (mutta tästä taipumuksesta on hyvä olla tietoinen) tässäkin nämä ominaisuudet riippuu eniten kunkin henkilökohtaisen kehityksen asteesta..

« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 11:53:43 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
the_planet
Vieras
« Vastaus #8 : 15.10.2006 17:27:16 »

Ai niin ja unohdin, että exäni, pitkäaikainen sellainen on kans vaaka. Hänestä tulee ensimmäisenä mieleen sellainen "joo-joo-mies", päämäärätietoinen kuitenkin  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.10.2006 21:30:34 »

Nyt kun otitte puheeksi, niin tämä minunkin entinen vaakamieheni oli todella mustasukkainen. Annas vain jos satuin kehumaan jotain hänen kaveriaan (olen muutenkin ihminen, että kehun muita ja haluan tehdä muille hyvän mielen), niin hän mökötti koko päivän asiasta ja oli todella ärsyyntynyt, muttei suostunut varsinaisesti kertomaan miksi. Myös erottuamme hän on syyttänyt kaikkia muita paitsi itseään erostamme, hänen mielestään meidän eroomme johti se, että hänen ystävänsä olivat kiinnostuneita minusta vähän liikaa ja minä heistä.  :Smiley Tämähän ei tosiaan pitänyt paikkansa. Myös jos satuin naureskelemaan jollekin hänen ystävänsä vitsille, niin johan sitä marssittiin toiseen huoneeseen mököttämään.  Huh Eli kyllä, mustasukkaisuutta tosiaan ilmeni. Onneksi erosimme, niin ei tarvinnut katsoa meneekö se tuolle hegelin kertomalle tasolle!

Hän myös kyttäsi menojani ja aina jos olin lähdössä jonnekin ilman häntä, niin kamala tiedustelu, ettei mukaan tule vain ketään miespuolista.  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 21:32:49 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #10 : 19.10.2006 17:37:20 »

Tunnen vaakamiehen, joka on hyvin vahva erakkoluonne. En tiedä muuta hänen kartastaan. Kuitenkin tunnistan monia noista asioista joita on mainittu. Tosin mustasukkaisuutta en päässyt niinkään kokemaan, kun emme koskaan seurustelleet. Tosin pitkän aikaa moni luuli, että seurustelemme. Itsekin tuumasin, että näytimme varmaan vanhalta pariskunnalta istuskellessamme kahdestaan baarissa.
Hänessä on jonkin verran pelimiestyyppiä. Hänellä saattoi olla juttua monenkin naisen kanssa. Minusta tuntuu kuitenkin,että Herra Mustasukkaisuus taisi herätä, kun aloin itse olla kuin hän (niin sanotusti).
Minulle kuitenkin vaakamiehen kanssa suhteilu (säätäminen) oli antoisinta ja opettavaisinta aikaa niinä nuoruuteni päivinä.
Annan hänelle kyllä täyden kunnioitukseni. Just being himself  smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 19.10.2006 18:28:32 »

Wow onpa paljon negatiivista.

Itse tunnen yhden tosi mukavan vanhemman vaakamiehen, ystävä, ei romantiikkaa. Myös se kun yksi skorppari oli nousuvaaka, sai varmaankin kestämään häntä.

Toivoisin että mies olisi nousuvaaka kuten minä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 19.10.2006 18:53:47 »

Vaaka-mies ei sovi kaurisnaiselle, liian pinnallista ja ilmavaa. Tosin tietty herkkyys viehätti.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.10.2006 18:57:51 »

Vaaka-mies ei sovi kaurisnaiselle, liian pinnallista ja ilmavaa. Tosin tietty herkkyys viehätti.  Smiley

Enpä voi olla enempää samaa mieltä.  :Smiley
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #14 : 19.10.2006 19:07:42 »

Haluan pinnallista ja ilmavaa, jos on tultakin, mutta ei ilkeyttä (lue, ilma ja tulimerkit, kunhan ei skorpparia..oma Merkkari Skorppari riittää).
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: