Löysin yhdestä kioskin irtolehtihoroskooppi läpyskästä todella mielenkiintoisen tulkinnan Jupiterille 8.huoneessa
Joudut käsittelemään elämässäsi suuria muutoksia ja koet jonkin vaiheen päättymisen. Päättymisestä seuraa hyvää, jos otat vastaan sen mitä tilalle tarjotaan. Voit ajatella asiaa siten, että kun haluaa elämäänsä jotakin uutta, jostakin vanhasta täytyy luopua.
Kohtaamasi tilanne on suuri mahdollisuus, vaikka alkuvaiheessa se saattaa tuntua pelottavalta askeleelta tuntemattomaan. Olet saanut jo monta mahdollisuutta muuttua itse, mutta olet torjunut tilaisuudet. Sinulle on tarjoutunut tilaisuuksia aloittaa alusta, mutta jokin on pidätellyt sinua. Vaaditaan rohkeutta ottaa vastaan tuntematon tulevaisuus.
Materiaalisuus ja jalat tiukasti maassa asenteesi kaipaavat päivittämistä. joku lähipiirissäsi on varmaankin jo yrittänyt osoittaa sinulle missä sinulla on kehittymisen ja muuttumisen paikka. läheisiä kannattaa kuunnella loukkaantumatta. Henkisyyden lisääminen elämääsi tekisi sinulle hyvää. Sisäinen tuntemus, joka pyrkii pintaan ohjaa sinua siinä. Älä tukahduta tunnetta vaan elä ja käsittele se tietoisesti.
Tämänhetkinen tilanteesi edellyttää jatkuvaa muutosta ja voi liittyä moneen eri elämänalueeseen. Sinä itse tiedät parhaiten mikä alue elämässäsi kaipaa muutosta.
Minulle ainakin osu ja upposi ja mielestäni juuri tästä on
kyse. Se ei ole mikään ilmainen lounas vaan mahdollisuus.