Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter  (Luettu 101607 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #105 : 04.12.2008 13:48:08 »

Harmi kun noita ei oikein näillä leveyksillä hyvin näe.

Saturnalia, minullakin tr.  jupiter 8.huoneessa ja omalla kohdallani se tarkoittaa lainaa. Luulen että se on lainan ottamiselle suotuisa kuvio. Kuten myös kaikki yhteinen omistaminen on hyvä juttu kun Jupiter on tuossa huoneessa. Onneksi se menee kohta 9. Odotan suotuisia tuulia opiskelurintamalle tuon kuvion myötä.  Wink

Ai jai, nyt se heitti ohituksiin vielä sellasenkin mulle näkyviin kuin

tr.  jupiter aspect_squ saturnus

Mitä tästä vielä tulee.  Huh Haluan kyllä vaihtaa suuntaa ja näin, mutta ensin haluan opinnot loppuun.  knuppel2 tickedoff
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #106 : 09.12.2008 23:00:11 »

Löysin yhdestä kioskin irtolehtihoroskooppi läpyskästä todella mielenkiintoisen tulkinnan Jupiterille 8.huoneessa

Joudut käsittelemään elämässäsi suuria muutoksia ja koet jonkin vaiheen päättymisen. Päättymisestä seuraa hyvää, jos otat vastaan sen mitä tilalle tarjotaan. Voit ajatella asiaa siten, että kun haluaa elämäänsä jotakin uutta, jostakin vanhasta täytyy luopua.
Kohtaamasi tilanne on suuri mahdollisuus, vaikka alkuvaiheessa se saattaa tuntua pelottavalta askeleelta tuntemattomaan. Olet saanut jo monta mahdollisuutta muuttua itse, mutta olet torjunut tilaisuudet. Sinulle on tarjoutunut tilaisuuksia aloittaa alusta, mutta jokin on pidätellyt sinua. Vaaditaan rohkeutta ottaa vastaan tuntematon tulevaisuus.

Materiaalisuus ja jalat tiukasti maassa asenteesi kaipaavat päivittämistä. joku lähipiirissäsi on varmaankin jo yrittänyt osoittaa sinulle missä sinulla on kehittymisen ja muuttumisen paikka. läheisiä kannattaa kuunnella loukkaantumatta. Henkisyyden lisääminen elämääsi tekisi sinulle hyvää. Sisäinen tuntemus, joka pyrkii pintaan ohjaa sinua siinä. Älä tukahduta tunnetta vaan elä ja käsittele se tietoisesti.
Tämänhetkinen tilanteesi edellyttää jatkuvaa muutosta ja voi liittyä moneen eri elämänalueeseen. Sinä itse tiedät parhaiten mikä alue elämässäsi kaipaa muutosta.

Minulle ainakin osu ja upposi ja mielestäni juuri tästä on  jupiter kyse. Se ei ole mikään ilmainen lounas vaan mahdollisuus.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #107 : 10.12.2008 14:04:45 »

Juu, samoilla linjoilla. Jupiter 8:ssa laajentaa näköaloja (ja mahdollisuuksia) nimenomaan sellaisissa raha-asioissa joihin liittyvät toiset ihmiset, kuten lainat, perinnöt, ym. Toisaalta nuo muutkin Skorppari-teemat voivat tulla kysymykseen, kuten päättymiset, symboliset tai konkreettiset kuolemat, psykologiset jutut ja valtakysymykset.

Kannattaa tietysti katsoa, millaisia aspekteja se jupiter tekee siellä kasissa ollessaan. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #108 : 11.12.2008 19:56:04 »

jupiter  aspect_squ  pluto  Shocked
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #109 : 16.12.2008 14:31:22 »

Juu tuossa kirjasessa oli lähdetty nimenomaan sen huonetta vastaavan merkin kautta tulkitsemaan.

Mulla on nyt aika paljon  jupiter tr. tällä hetkellä.  Huh

Viimeisin tulokas oli joku tr.  jupiter aspect_tri chiron  Huh
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #110 : 16.12.2008 16:54:16 »

Huh,
minulla on menossa näihin aikoihin peräti seitsemän (maaginen luku vielä)
 jupiter-transiittiä

aspect_tri  aurinko saturnus pluto
 aspect_sex jupiter neptunus
 aspect_squ venus  merkurius

Jupiter seikkailee vielä kakkoshuoneessani. Ja sehän on tiennyt kivoja palkankorotuksia viime vuosina. Sitä ennen seurasi köyhyys ja velkaantuminen. Noista transiiteista tulee mieleen, että mitäköhän voisi tapahtua  :Smiley Mitäs tuumitte?

Annan toisten mä talletella suuret setelit - toivon että jupiter tuo minulle muuta kivaa kun reilun sadan euron palkankorotuksen vuodenvaihteessa.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #111 : 16.12.2008 21:42:08 »

Jeps, tr- jupiter seikkailee tällä hetkellä  kauris :n karussa merkissä ja meikäläisen 1. huoneessa. Se tekee seuraavia transiitteja tällä hetkellä:

jupiter aspect_con mars
 jupiter aspect_sex jupiter
 jupiter aspect_squ saturnus
 jupiter aspect_squ pluto

Eli näköjään nyt voisi sanoa Limp Bizkitin Fred Durstin tyyliin "your mouth's writing checks that your ass can't cash".. :Smiley  Pistetään meikä ruotuun ja tsekataan, mitä on tullut lupailtua ja mitä mä lupauksistani pystyn toteuttamaan.. Paskanpuhuja pistetään ruotuun 2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #112 : 28.12.2008 12:18:23 »

Mulla noi aikasemmat sekstiilit  jupiter ja  kuu ei ole enää voimassa, mutta samat neliöt mitä mc82 ja marixilla löytyy.

Toisaalta mulla alkoi näemmä just joulun aikaan

tr.  jupiter aspect_sex aurinko
tr. jupiter aspect_sex uranus

että sanasta miestä (tai naista) ja "työnnetään" pois pesästä ja vain todetaan että koitahan lentää?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #113 : 28.12.2008 14:42:50 »

Mulla alkaa viidellä tähdellä vaikuttaa jupiter aspect_con keskitaivas, toiskohan se nyt helkatti sentään, jo sen kaivatun kunnollisen työpaikan!?!
astro.comin mukaan 9. huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2008 15:07:00 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #114 : 02.01.2009 07:28:41 »

jupiter aspect_squ saturnus tulossa, hyi olkoon. Yhdellä kaverilla on menossa noiden oppositio ja se on joutunut olemaan kuukausitolkulla työttömänä. Tiedä sitten mitä neliöstä seuraa. :Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #115 : 02.01.2009 11:14:53 »

jupiter aspect_sex   aurinko tulossa keväällä..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #116 : 02.01.2009 21:04:18 »

toi tr.  jupiter aspect_squ saturnus ei kyllä mulla tunnu edellisen vuoden tr.  saturnus neliöiden jälkeen yhtään missään. Tuntuu että lähinnä vain sellaista rauhallista ja tarpeellista suunnittelua ja ajattelutyötä.

Sama juttu tr.  jupiter aspect_squ pluto kanssa. Ihan terveellistä kriittistä arviointia ja tilintekoa.
Ei mitään dramaattista.

Tajusin että Jupiter tekee sekstiilejä koko ens vuoden mun  jousimies stelliumiini.  Cheesy

Kiva kiva!

Niin ja se siirtyy ihan muutaman päivän päästä mun 9.huoneeseen. terveisin nimimerkki takaisin lopputyön pariin...  coolsmiley

tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #117 : 02.01.2009 22:51:03 »

Hei oletko harka vai oinas?
(samantapaiset transiitit kuin itsellani)-itsellani on ehka myos uusi tyopaikka..ja itsellani on myos luvattu 8 huoneessa..kamaa Tongue ja samoin  aurinko on 10:ssa
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #118 : 03.01.2009 07:53:28 »

Ohoh,  jupiter  aspect_con  aurinko-jos nyt ei ala tapahtumaan-niin milloin sitten?
Eiko marix juuri tama edusta uutta alkua parhaimmillaan?

Hih, sitäpä juuri!  Grin  Mulla oli juuri marras-joulukuulla tuo  jupiter aspect_con aurinko (3:ssa eli riski- ja seikkailuhuoneessa), tuhoisa tulipalo ja mammakin meni liekeissä.

Mutta mikäpä muu tuho on kuin uusi alku.

Joulupukkia ja viihdeorkesteria ei kuitenkaan kannata (vain) odotella kun jupiterista on kyse  uglystupid2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #119 : 03.01.2009 22:46:28 »

Luin astrodientsistä juuri kuvausta tuosta tr.  jupiter aspect_squ saturnus

siinä sanottiin, että voi olla sellainen tunne että jotain on vialla, mutta ei oikein tiedä mikä. Eikä muiden neuvoista nyt ole hyötyä vaan hyvä vetäytyä itsekseen ja miettiä ratkaisu. Minä tein tuota Saturnus inventaarion aikana koko viime vuoden, joten tämä ei tuonut mitään uutta.

Tämä on hieman off topic, mutta tuli mieleeni vain siitä kun Saturnalia joskus kerroit että ennustajilla käyminen saa sinut hämilleen ja et tiedä mitä uskoisi. Jospa on niin, että sinua on vaikea neuvoa ja osaat itse parhaiten keksiä ratkaisut kunhan keskityt ja rauhoitut. juuri tuon karttasi aspektin takia.
 Smiley

Olen huomannut, että joskus tr. kuvaukset sopivat hyvin sellaistenkin elämään joilla se kuvio on syntymäkartalla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: