Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter  (Luettu 101611 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #120 : 04.01.2009 09:37:57 »

rubiinitar.. kun mulla on syntymäkartalla tuo  jupiter  aspect_con  aurinko Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #121 : 04.01.2009 11:12:06 »

Rubiinitar-HUH
Ei ollut mielessa ihan noin suuret muutokset!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #122 : 04.01.2009 16:00:45 »

Diamond,

anteeksi, ei ollut tarkoitus pelotella  Lips Sealed
Näen kuitenkin jupiterin (kuten nerokas tulkitsijamme nikki) muutoksentuojana ja uudistajana, ja siinä mielessä siis myös katastrofit ja kuolema liitttyvät tähän planeettaan.

Riippuu tietenkin kunkin meistä oman elämän 'käsikirjoituksesta', kuinka rajuja muutoksen tuulia puhaltelee, mulla ne ovat aina olleet sieltä rajuimmasta päästä.  Wink
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #123 : 04.01.2009 16:15:30 »

Lisäyksenä edelliseen vielä, että pienen poikani kuolinpäivänä aikoinaan mulla oli  sekä jupiter aspect_ssx merkurius että  jupiter aspect_tri venus.

Eli astrologia on tulkinnallisesti erittäin haastava laji, universumin logiikka menee hyvin usein ihmisymmärryksen yli: eli mikä onkaan lopulta sitä 'onnea' (muutos, myös tuho?), mikä vastaavasti 'onnettomuuttta' (paikallaanpysyvyys? edistymättömyys?).
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #124 : 05.01.2009 14:10:41 »

Tuli mieleen, että jospa  jupiter opettaa meille viisautta siinä mielessä, että sitä saamme millaisia olemme ja millaisia toiveemme tai ajatuksemme ovat.

Jos olemme dramaattisia ihmisiä niin muutoksetkin ja asiat mitä Jupiter voi tuoda ovat dramaattisia. Jos taas rauhallisempia niin myös muutokset tapahtuvat rauhallisemmin.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #125 : 05.01.2009 15:19:38 »

Niinpä. Ja tuostakin sitten arvotukset pois, eli dramatiikka ei ole yhtä kuin paha eikä pikkusievä tasapääelämä yhtä kuin hyvä - tai päinvastoin.

Musertavat vastoinkäymiset toki puhdistavat ja kasvattavat tehokkaammin, tyyneys, rakkaus  ja ilo kuoleman ja kärsimyksen edessähän on yksi tavoitteistamme (toki tasapaino pitäisi oppia vastaavasti säilyttämään myös ylenmääräisen menestyksen edessä!). Jos taas draamaa on kovin paljon se saattaa toteuttaa itseään, eli luoda epätoivon ja stressin tilan, joka aiheuttaa lisää draamaa (juutalaiset ja palestiinalaiset), mihin liittyy oma hyvin vaikea haasteensa, kun siis ihmisen kestokyky kertakaikkiaan loppuu.

Jos taas ihminen itse on täysin syytön dramaattiseen kohtaloonsa (kauheita onnettomuuksia tapahtuu myös ihmisille jotka eivät millään tavalla elä vaarallista ja riskialtista elämää), 'pyrkii vain tekemään velvollisuutensa aiheuttamatta pahaa muille', niin kyseessä on todennäköisesti sielunsopimus, jolla on tärkeä tarkoituksensa myös laajemmin, yhteisössä.

Itse olen ainakin aina kokenut olevani jonkinlainen hahmo draamassa (sijaiskärsijä Ruonansuun termein), jonka kautta muut ihmiset pääsevät kokemaan sellaista, jota eivät kenties itse ole vielä syystä tai toisesta  valmiit kohtaamaan.

Esimerkkinä:  leikki-ikäisen lapseni täysin käsittämätön kuolema aikoinaan aiheutti niin valtavan laajaa tunneliikettä ympäristössäni, ravisteli tuttuja, puolituttuja ja tuntemattomia, herätti paniikkia,syvää epätoivoa, uskonnollista paatosta, jos jonkinlaista myllerrystä, miehet jotka eivät koskaan itke parkuivat ääneen - että se ei missään nimessä ollut vain 'dramaattisen ihmisen itselleen luoma kokemus'. Se oli paljon enemmän, tsunami inhimillisessä mittakaavassa, puhdistava ja parantava  Grin

Sama pätee ihmisuhteisiin: ei tarvitse olla tietoisesti millään tavalla ongelmahakuinen tai melodramaattinen henkilö ajautuakseen dramaattisiin ihmissuhteisiin, useinhan asia on aivan päinvastoin, juopon nai se järkevä. Mutta jos purettavana on edellisten tai tämän elämän tunnelukkoja, niin ihmisen on koettava draamaa ja kärsimystä niin kauan, kunnes lukko aukeaa. Ja jos edellisiä elämiä on paljon on paljon myös purettavaa. Sielu yksin ja itse tietää, kuinka paljon 'likaista duunia' (sielunsiivousta) jaksaa yhden elämän aikana itsensä ja muistojensa kanssa tehdä  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #126 : 05.01.2009 17:55:09 »

On January 5, 2009 Jupiter moves into the air sign of Aquarius.

The expansive nature of Jupiter does not do very well in Aquarius, a sign ruled by Saturn. This transit will generate better chances for general success in life, but can be restless, nervous and erratic, with a lack of inclination for serious work.

Jupiter rules our potential for growth and expansion on many levels: physical, intellectual, spiritual and cultural, along with the accumulation of material assets, power and status. He rules our optimism and aspirations, including our interests in faraway places, travel, foreigners, academic and artistic types, cultural endeavors such as publishing, higher education, structured personal development, healing, government and religion. Jupiter is a risk-taker, so also rules gambling and speculation, adventure - and moving into unknown territory. Luck and well being are also primarily governed by Jupiter. When well aspected, Jupiter can bring superb opportunities for expansion and success. Poorly aspected, he generates over-confidence and foolhardy actions with little care for the consequences.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #127 : 05.01.2009 18:46:52 »

Minulla riittääkin Jupiterin seuralaisia, sillä tällähetkellä on päällä  aspect_squ  kuuaspect_tri pluto, aspect_opp marsaspect_con keskitaivas. Samaten  merkurius aspect_con keskitaivas on tässä samaan aikaan.
Liekö jotenkin merkityksellistä aikaa tai sitten ei, samaa puuroa tämä elämä on ollut jo aaaaaaika kauan.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #128 : 05.01.2009 18:54:12 »

Rohana-miten media on yhteydessa sinuun?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #129 : 05.01.2009 19:04:22 »

Ei sitten mitenkään! Työn haussa oleva opiskelija olen....kohta 2 vuotta takana, että ehkä jonkun median kautta tulisi työkin, todennäköisesti. Jos tulkkasin oikein astro.comin sivuja, niin 9. huoneessa näistä ainakin Jupiter nyt lymyää, MC myös. Osasinkohan katsoa oikein...? (Nimim. tumpelo).
Ainut minkä liitän mediaan on kasvanut haölu luovaan kirjoittamiseen -ainut missä olen ollut luonnostani hyvä- Ajattelinpa ilmoittautua kansalaisopiston novellikerhoon.
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #130 : 05.01.2009 19:28:41 »

Mene ihmeessa-sinulla on mahdollisuus onnistua!
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #131 : 06.01.2009 10:02:07 »

Jaahans, minulla on pian tulossa  jupiter aspect_con askendentti ja kun tuo eka huone on pirun iso, niin siellähän se Jupiter sitten seilaa pitkään ja hartaasti. Odotan innolla - eiköhän tästä jotain iloa pitäisi olla?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #132 : 07.01.2009 16:56:03 »

Ei sitten mitenkään! Työn haussa oleva opiskelija olen....kohta 2 vuotta takana, että ehkä jonkun median kautta tulisi työkin, todennäköisesti. Jos tulkkasin oikein astro.comin sivuja, niin 9. huoneessa näistä ainakin Jupiter nyt lymyää, MC myös. Osasinkohan katsoa oikein...? (Nimim. tumpelo).
Ainut minkä liitän mediaan on kasvanut haölu luovaan kirjoittamiseen -ainut missä olen ollut luonnostani hyvä- Ajattelinpa ilmoittautua kansalaisopiston novellikerhoon.

Pitäisiköhän hakea radioon töihin, tuli sellainen ilmoitus vastaan.  Smiley Ihan toimistotöitä vaan.....
« Viimeksi muokattu: 07.01.2009 19:39:10 kirjoittanut Rohana » tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #133 : 07.01.2009 17:31:23 »

Sinne vaan ja kohta puhut sinäkin kuin Kari Tapio ja Matti Esko  Grin Nimim. 23 vuotta eetterisaarnaa viskibassolla  angel
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #134 : 07.01.2009 20:26:21 »

Rohana sinne vaan!  laugh

Mä hehkutin vähän liikaa, ei noi sekstiilit mun stelliumille nyt sentään vuotta kestä. Ne menee kerralla ohi.

PAITSI tr.  jupiter aspect_sex neptunus joka sahaa oikeasti KOKO vuoden!

Dreams come true or what? !!!  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: