Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter  (Luettu 101603 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« : 12.10.2006 11:33:50 »

Katselin tassa paivakirjaani ja nakyy paljon Jupiteria.
Jupiter nelio AC=Nousumerkki
Jupiter kolmio Jupiter
Jupiter kolmio Uranus
Osaako kukaan neuvoa tyhmaa?  idiot2:

« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 22:45:13 kirjoittanut diamond » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.10.2006 18:56:18 »

tulee mieleen Michelangelon fresko,tuo jumalainen kosketus,
henkisen ulottuvuuden laajeneminen,
vahvistaa omaa jupiteriasi ennestään,muuten ei välttämättä niin henkilökohtainen paitsi tuo askendentille tuleva neliö,
joka vähän varoittaa olemasta liiankin optimistinen ja luottamasta liikaa hyvään onneen,
että voipi olla sellanen olo että herran haltuun..
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 12.10.2006 22:56:01 »

Kiitos Nikki, yritan olla jalat maassa 10.11.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2006 07:36:35 »

Jupiter sekstiili Pluto tulossa..

Your inner essence   ***
Valid during several days: This is a time for making creative changes in your life, for reforming and remolding your immediate surroundings so that they can better express your inner essence. It is a time when you will exert considerable energy in order to gain greater freedom of movement in all your activities. You may have the opportunity to gain power over others, but if so, you should use this power to achieve what you and those around you collectively need. Do not use it for purely selfish purposes, for this is not so likely to work to your advantage.

If you gain power to lead others in any capacity, you must have the highest ideals in mind. This influence symbolizes regeneration to a higher plane of existence, and although it may express itself on several different levels, you should always keep this basic idea in mind. Changes may occur spontaneously in the world around you with little or no effort on your part. Take advantage of them, for they will work toward your ends even though you did not originally intend that. You may come into favor with someone in power at this time.

Sometimes a "regeneration" theme is expressed through religious or spiritual rebirth, through understanding the deeper significance of your life and having it transform your being. And you will do what you can to share your learning with others. Sharing everything that comes to you at this time is very important to you. Either this influence will transform you by transforming your surroundings, or you will become the vehicle through which your world is transformed. Either way, you are transformed along with your friends, neighbors and your everyday environment.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Jupiter Sextile PlutoJupiterSextilePluto exact at 22:31
activity period from 17 October 2006 to 26 October 2006.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.10.2006 09:12:19 »

jup 90 asc: pidät asioita itsestäänselvyyksinä, joita ne eivät ole, tämä herkistää ymmärtämään muita ja on siksi edullinen kuvio.
jup 120 jup: mahdollisuuksia mutta vaatii aloitteentekoa. Opiskelut ja matkustaminen kannattaa nyt. Uskonto, filosofia ja kulttuuri jotenkin esillä. Kodin ja perheen asiat hyvän suuntauksen vaikutuksessa. Ulkolaiset tai etäällä asuvat tuottavat hyvää mieltä.
jup 120 ura: innostavia ideoita tulee eteen. Voit tehdä itse jonkinlaisen "läpimurron". Pelionnea.Keksintöjä jos on keksijän vikaa.

jup 60 plu: itsensäkehittämistä. Menestystä. Uudistuminen ja uudistaminen jotenkin johtoteemana. Työasioissa sujuu. Itsekeskeisyyttä vältä.

kaikki hyviä kuvioita ja kesto n viikon.

(s stenbergin oppaan mukaan)
« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 09:14:22 kirjoittanut suski7 » tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2006 19:58:04 »

Kiitos Suski7, onkin vahan odottava olo etta jotain energioi ilmassa ja Rovatar- niin se on etta rehellisyys maan perii!!!
Olenkin ollut jo 2 kuukautta filosofian kanssa ja joitain valahdyksia on todella tullut ja se inspiroi luomistyotani hyvin paljon ja tyoasioissa on PALJON uutta,
pelionnesta en viela tieda mutta lahetin loton  smitten
Muuten tanaan on  jupiter  aspect_opp  aurinko
« Viimeksi muokattu: 21.10.2006 22:46:15 kirjoittanut diamond » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 21.10.2006 23:06:26 »

Muistan noin 11 vuotta sitten, kun minulla meni lujaa, kaikki tuntui onnistuvat ja energiaa oli vaikka muille jakaa. En kehtaa sanoakaan.

Mutta kysyin eräältä astrologiaystävältäni, että mites nyt tällainen on mahdollista. Hän ilmoitti, ettei ole ihmekään, kun olet Jupiter-planeetan vaikutuksen alla, että 'antaa palaa'.

Nyt huomasin että jälleen on se aika, joka tulee 11-12 vuoden välein.
Eli taas 'pitää antaa palaa'. Ja minä annan.

Ihana Jupiter!!! Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.10.2006 23:28:13 »

onkohan se asenteesta kiinni vaiko taivaallisesta t-rististä,jossa jupiter myös on osallisena mutta minä en niin hirmusan ihanana
tuota jupiterin konjuktiota stelliumiini ole kokenut,
kohta se kohtaa aurinkoni,lähellä syntymäpäivääni,
"räjähtävä tulipalloko" silloin syntyy,
stelliumi siirtyy ap:ssa kolmoshuoneeseen,
vilinää vilinää ja sananhelinää,
tapahtumarikasta aikaa tämä kylläkin on ollut,
silti jos aattelee jupiterin myös kalojen planeettana,
sen transiittiin liittyy myös kuolema,
varsinkin konjuktioon,itse asiassa mihin tahansa yhtymään,
sanoo transiittimoniste,
"konjuktio korreloi hyvin usein syklin ( jupiter 12 vuotta)
absoluuttisen lopun kanssa-ehdoton loppu ja ehdoton alku (varsinkin kun ulkoplaneetat transitoivat,mutta miksei sosiaalisetkin planeetat,
 saturnus ja jupiter)
ihminen usein huomaa asioiden loppumisen muttei välttämättä uutta alkua,uutta mahdollisuutta,kuin vasta jonkun ajan päästä"
ja
jupiter on ennenkaikkea mahdollisuus uuteen alkuun,
vähän kuin kertolaskun 3*4=12 tulos tai 4*3 kun tuo kolme onpi jupiterin numero,
ilo,onni,kasvu,laajentuminen,
näenköhän tämän ajan onnen vasta 2,5 vuoden päästä selkeästi,
tuo aika voi mennä elämänkaaressa sulatella transiitteja,
mutta
minä muistan toivoa,
jupiterilta pitää toivoa,
kolme toivomusta,niinkös?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 21.10.2006 23:31:54 »

Minulla on Jupiter nousevana merkkinä. En tiedä mitä se tarkalleen tarkoittaa, olen kuitenkin ymmärtänyt että se voisi tuoda ulkomuotoon tai olemukseen sellaista elämäniloisuutta ja positiviisuutta, huumorintajuakin. Se ainakin pitäisi minun kohdallani paikkansa. Ehkä myös taipumusta lihomiseen, Jupiterhan on leviämisen planeetta.  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 21.10.2006 23:41:11 »

Jupiter ja asenteet!

Niinpä.

Juuri tuon uuden alku siinä onkin voimallisena. Miten asennoituu uusiin asioihin!Kyllähän minun elämäni meinasi mullistua kerta heitolla, sen syvänteissä oli kauhea myrsky. Mutta luovuuteni ja inspiraationi oli siinä se koossa pitävä voima. Oli vain pakko uskoa itseensä... ja antaa myrskyjen mylviä syvemmällä. Myöhemmin noiden syvänteiden merkitys on sitten näkynyt todellisuutta osoittavina voimavaroina, joita vastaan ei auta kamppailla. Sen pitää antaa tulla!

Suurimpien muutosten ei tarvitse näkyä pinnalla. Pintaa voi kulkea melkeinpä yhtä tasapainoisesti. Mutta sielua niiden pitää antaa koskettaa! Ja se kosketus myllertää tunteiden kautta...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 22.10.2006 00:12:01 »

onhan se jupiter minullakin askendentillä jousimiehen myötä läsnä,
muuten sinänsä "omassa merkissään" perinteisesti ajatellen,kaloissa 3,
niinpä niin, 3 astetta ,astelukukin sopii sen luonteeseen..
yhtymä chironiin 6 rakkaudellista astetta,
"haavoittunut juppiter", aspect_opp uranus ceres jne neitsyessä,
oma jupiterini suree äitimaan puolesta,
vuodattaa kyyneleitä kaadetun pyhä puu pihlajan rungolla,
jonka juurella on pikkulintujen kalmisto,
tiedättehän tuon lasten halun pitää hautajaisia kuolleille linnuille,
tytär siihen naapurin tytön kanssa eräänkin pikkulinnun hautasi,
luopumiseen liittyy minulla jupiter,
muuttamiseen konkreettisesti,
12 vuotiaana muutin koulua,olimme viimeinen luokka pyrkimässä vanhaan oppikouluun,joka sittemmin muuttui peruskouluksi,
24 vuotiaana "muutin" tavallaan pois kotoa, taasen kouluun toiselle paikkakunnalle,
36 vuotiaana jupiter oli deskendentillä ap-kartalla,
ero olikin "onnenpotku",muutuin takaisin omaksi itsekseni,
nyt on taasen konkreettinen majanmuutto edessä,
ja mahdollisesti paluu lapsuudenkotiin,
onko jupiter täyttänyt tehtävänsä?
tullut täyteen,4*3,
palaa sinne missä syntyikin?
mitä sitten tulevaisuudessa?
jotenkin olen tuon oman jupiterini mieltänyt siten että olen
ns. "jumalten suosiossa" suojeluksessa,
olkoon miten omahyväisen kuulosta hyvänsä...
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 22.10.2006 09:53:29 »

En tieda Jumalten suosiosta, mutta tunnen etta Jupiter kasvattaa henkisesti ja
ymmartaa omat virheensa ja miksi nain ja nain on tapahtunut.
Mina ainakin luon uskoa Harkamaisesti omiin tekoihini ja toivon etta olen oikealla tiella!(onnea tietysti aina tarvitaan)
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #12 : 22.10.2006 13:30:24 »

Hyvä asenne tuokin, Nikki, olla 'jumalten suosiossa'! Grin

Mutta synnyttää mustasukkaisuustta varmaan muualla...

'Jumalan kanssa keskustelija' tämä Neal sanookin, että uskontojen riidat johtuvat mustasukkaisuudesta. Jokainen haluaa olla Jumalan valittu!

Mutta olkoon Jupiter vaikka mitä, niin voimallinen planeetta se on.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #13 : 22.10.2006 17:52:10 »

Ruler.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #14 : 22.10.2006 18:25:40 »

Miten teillä Jupiter sijaitsee?

Minulla on Jupiter-jousimies 1. huoneessa. Mitähän se tarkoittikaan?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: