Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intiaanivihkimys---kö??  (Luettu 4621 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Keiju71
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 12.10.2006 11:43:16 »

Maanantai-iltana, kun olin alkamassa nukkumaan, mutta en vielä unessa, tuli luokseni nuori intiaaninainen, joka viittasi minut mukaansa. Pikkasen yritin virkistäytyä ja kysyä, kuka hän on ja minne haluaa minut viedä, mutta en jaksanutkaan. Lähdin siis kiltisti seuraamaan ja yö meni sikeästi. Yleensä heräilen usein öisin, mutta sinä yönä en kertaakaan. Harmittaa vaan, että en muista yhtään mitään koko yöstä.  Sad

Tiistai-iltana aloin ihan 'normaalisti' nukkumaan, mutta eilen taas tuli sama intiaaninainen ja taas lähdin seuraamaan. Tänä yönä kyllä heräilin, kun ihmiset mun aiemmasta elämästä ja nykyisestä elämästä meni ihan sekaisin ja muutakin täyssekavaa katselin. Aamulla sitten taas heräsin ja olin lähes täysin hereillä, kun tämä intiaaninainen pujotti mun kaulaani jonkin intiaanikorun. Enkä muista mitään.

Sainkohan sitten jonkun intiaani-vihkimyksen noiden parin yön aikana, tiedä häntä. Ehkä tuleva elämä antaa siitä jotain osviittaa  Smiley
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 12.10.2006 11:47:53 »

Kysy talta intiaanitytolta miksi han tuli ja mita han haluaa opettaa sinua.
Tosi mielenkiintoista, jos han ei tule unessasi niin meditoi ja kysy.
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 13.10.2006 10:33:51 »

Eilen pyysin, että intiaani tulisi luokseni ja kertoisi, mitä olen tehnyt niinä öinä. Taas sitten lähdin seuraamaan ja tulin muutaman metrin halkaisijaltaan olevaan kehään, jonka ympärillä oli neljä muuta (todennäköisesti) intiaania. Olin siinä kehän keskellä ja ympäriltä tuli erittäin voimakkaita energia aaltoja, jotka näin ihan silmilläni. Kun energia aallot olivat kohdanneet jalkani, aallot nousivat kehoani myötäillen ylöspäin ja tunsin, kuinka minä olen mahtava. Pidin sitä mahtavaa voimaa rintaani vasten käsivarsien avulla. Sitten ajattelin, että enhän minä voi näin mahtavaa voimaa pitää itselläni ja vapautin sitä kohti taivasta (kohotin käden taivasta kohden ja energia virtasi sydämen tienoilta käsivarsien välistä), sitten pitkin maanpiiriä (kädet sivuille ojennettuina) ja lopulta suoraan alas äiti-maalle (jalkojen kautta). Tunsin, kuinka olen yhtä sen mahtavuuden kanssa.

En ollut läheskään unessa enkä mitenkään meditatiivisessa tilassa vaan aivan täysin hereillä ja normaali tajunnassa. Kun nyt kerran olen tietoisuuteni moniulottuvuudessa ollut siellä kehän sisällä, kokenut energia aallot ja kokenut sen mahtavuuden ja yhteenkuuluvuuden sen kanssa, tiedän voivani palata sinne ja siihen tilaan ihan milloin vain. Ei tarvitse edes sormia näpsäyttää, ajatusta sinne siirtymisestä ei ehdi edes muodostumaan, kun olen jo siellä.
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Aion
Vieras
« Vastaus #3 : 13.10.2006 13:11:49 »

Tarvitsit
ja sait sen voiman,
kaikista ilmansuunnista
sekä ylhäältä ja alhaalta
tasapainossa.

Uskallat
myöntää ja kohdata
oman vahvuutesi
- keijusta tulee
Voimatar! Wink
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 13.10.2006 14:32:24 »

Mielenkiintoinen kokemus. Näitä on mukavaa lukea. Kokisinpa itsekin jotain vastavaa. Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 23.10.2006 09:45:28 »

"Henkioppaasi" taisi vierailla unessasi.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: