Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Väsyttää  (Luettu 10907 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.10.2006 12:31:46 »

Onko muilla samanlaista fiilistä? Koko viikon väsyttäny armottomasti, vaikka olen nukkunu vähintään 8 h yössä. Join äsken kupillisen (ts. neljäs tänään) kahvia eikä piristä yhtään. Mikään ei huvittais. Silti pakottaudun kohta koiran kans tunnin lenkille ja sen jälkeen kuntosalille. Ärsyttää oikeen itseä tää olotila  tickedoff.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 13.10.2006 12:43:29 »

Väsymystä tuntuu olevan ilmassa monella muullakin sama juttu.
Minä olen myös ollu veto vieteristä loppu...
Iltapäivisin onsärkenyt hiukka päätäkin. Onkohan nämä energiat muuntamassa meitin kroppia ja se vaikuttaa meihinnäin uinuttavasti?
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 13.10.2006 14:47:53 »

Samanlaisia tuntemuksia on ollut täälläkin. Mikään määrä unta ei tunnu riittävän.. ja muutenkin jotenkin ihme turhautumista on ollut ilmassa, vaikka kaikki on hyvin.

En oikein omalla kohdallani osaa yhdistää tätä syksyynkään, ja lisääntyvään pimeyteen, koska se ei yleensä minuun vaikuta. Enemmänkin nautin pimeydestä, eikä aamulla onneksi tarvii herätä vielä pimeän aikana.

Miekin mietin, että onko taas jotain energiapyrähdyksiä meneillään...?
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #3 : 13.10.2006 14:58:23 »

Liityn joukon jatkoksi, tämä väsymys alkaa jo ahdistaa..
Viimeyönäkin nukuin reilun kahdeksan tuntia ja heräsin ihan pirtsakkana,
mut hetken päästä olinkin jo valmis takaisin unille.
Ei auta kahvikaan.. Shocked
Normaalisti kun nukun 7 tuntia, niin herään reippaana ilman kelloa,
mut sekään ei viimeaikoina ole pitänyt kutiaan.. vaan nukun niin kauan kun poju kiekasee
"äiti herätään".. ja jos on töihin lähtö niin kyllä on torkku-toiminto käytössä.. buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 13.10.2006 16:36:54 »

Kyllä vain, olen ollut todella väsynyt. Olen heräillyt yöllä enkä ole saanut unta ja tänäkin aamuna kello oli soinut jo kauan ennenkuin havahduin. Stressiä on ollut vähän..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 13.10.2006 17:30:55 »

Tästä on toinen thread ja mahdollisia syitä ja apukeinoja on etsitty. Itseä ei väsytä kunhan työ ei mene burn outin puolelle.  angel coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 13.10.2006 17:50:31 »

Tästä on toinen thread ja mahdollisia syitä ja apukeinoja on etsitty. Itseä ei väsytä kunhan työ ei mene burn outin puolelle.  angel coolsmiley

Mä luin sen nyt, mutta mitään apukeinoja ei löytyny sieltä. Nukun hyvin, en heräile joten katkonaisista unista ei voi johtua. No ehkä mä napsasen rautatabletti kuurin. Kesällä kun viimeksi menin terkkarille valittamaan väsymystä oli hemoglobiini vähän alle norm. rajan. Tammikuussa oli kans armoton väsymys, mut sille oli syynä anemia, pitkään kestäny kuume, liikaa töitä ja liikaa opiskelua. Miks ei ole muuten haukottelevaa hymiötä?  :Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 13.10.2006 20:56:54 »

mua on kanssa väsyttäny koko viikon, ja koko viikko on ollu ihan pyllystä. tunteet pinnassa ja kaikki huonosti. mulla on varmaan joku hormooni häikkä kun saan joka päivä surullisen itku kohtauksen, raivo kohtauksen ja tunnin päästä kaikki on taas tosi hyvin. luulempa että tuo imetyksen lopettaminen pistää hormoonit hyrräämään. mä en voi tajuta kuinka pelkkä imetyksen lopettaminen voi tuntua näin haikealta ja vaikealta Embarrassed Cry
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 14.10.2006 00:14:01 »

Liityn joukkoo. Väsymys ja uupumus on ihan järkyttävää. vaikka nyttenkin olen äärettömän väsynyt ja turhautunut, en kykene menemään nukkumaan. Kun nukun en koe nukkuvani. Ilmeisesti uneni laadussa jotakin häikkää? en tiedä?? Tunnen olono erittäin uupuneeksi niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mikään ei oikein kiinnosta ja työtkin maistuu p:ltä. Tosi kurjaa...pitäisköhan sitä hakeutua lääkäriin, koska en tunne edes olevani kunnossa. Mutta tiedän että mitään vikaa ei löydy, olen vain uupunut. Miksi?? Syytä en keksi?? Tsemppiä kaikille väsymyksen kourissa taisteleville!!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
the_planet
Vieras
« Vastaus #9 : 14.10.2006 10:31:46 »

Olenkin jo ihmetellyt, kun tällä viikolla olen nukkunut kaksi kertaa kahden tunnin päikkärit, kun yleensä en päikkäreitä nuku. Silmät on väkisin menneet iltapäivällä kiinni. Myös aamulla herääminen on ollut tavallista tuskaisempaa, vaikken mikään aamuherätysten fani olekaan  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #10 : 14.10.2006 12:34:13 »

Ollaanko porukalla menossa talviunille...? Cheesy
Hain itelle just Berokkaa aptekista, tähän "nuokkumistautiin"  Cool
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #11 : 14.10.2006 12:52:37 »

Pakko laittaa tämä tuolta toisaalta.. kaikille "Karhuille"  Smiley
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=532.msg38588#msg38588
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 14.10.2006 20:53:00 »

Cheesy

Voi vietävä!Ei tarviikkaan rientää lekurille.Epidemianahan tämä näköjään kulkee.

Minulla koko viikon ja mikään ei auta. Embarrassed
Pitäisi jo kovasti pakata,eikä ole kuin tyhjiä laatikoita huusholli täynnä.Siitä vällyjen alla makaamisesta sitten nousee syyllisyys.Miten paljon joku muu olisi nyt saanut aikaan.

Toivon mukaan akut on latauksessa vaan,ja taas ollaan valmiita uuteen kiitoon!
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 17.10.2006 12:39:28 »

Universaalin energian tasoa nostetaan jatkuvasti ja uusi energia tuo meille mukanaan väsymystä, apatiaa ja saamattomuutta. Itkettää ja masentaa ja kaikki on ihan pyllystä. Nykyinen värähtelytaajuutemme yrittää tottua tähän yhä nopeammin värähtelevään taajuuteen (jota lisätään pikku hiljaa, jottei vuoden 2012 tulevat värähtelytaajuus iskisi meitä maahan kerta laakista).

Eli ei mitään huolta! Nukkukaa ja levätkää. Pitäkää huolta itsestänne ja yrittää keskittyä pääasiassa siihen, mistä nautitte. Rutiinit on tosin hoidettava itse kunkin. Ikävät tapahtumat tuntuvat vähemmän ikäville, kun ei anna niille jalansijaa elämässään, toisin sanoen siunaa ne ja kiittää niitä. Nopeasti värähtelevä positiivinen energia suistaa pois tieltään matalavärähteisempää energiaa ja itseään voi oppia suodattamaan tätä uutta energiaa ajattelemalla hyviä ajatuksia.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 23.10.2006 22:23:29 »

Cool

Tästä kait on ennenkin ollut jossain ketjussa puhetta,mutta kirjoitan nyt kuitenkin.
Yleensä tulkitsen väsymykset noin,kuin AthaMaarit kirjoitti.Seuraan Bishopin viestejä,joista aika hyvin käy ilmi syyt omiinkin olotiloihin.

Nyt kuitenkin oli niin poikkeuksellista ja painaa yhä tuo väsy,että menin lääkäriin.Toimitti labraan,jossa en muista kyllä koska olisin viimeksi käynyt ja väsymykseen löytyi kyllä aivan selkeä syy.Kiitettävän paljon tutkittiin jo,ja huomenna saan kuulla lisätutkimuksista.

Kirjoitin vain muistutukseksi,että aika ajoin kannattaa kuitenkin tutkituttaakin itsensä. angel
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: