Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpaluukartta mietityttää...  (Luettu 3799 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« : 13.10.2006 14:17:05 »

Tein itselleni auringonpaluukartan tulevalle jaksolle elokuusta 2006-2007. Eräs kohta ,jossa ap-kartalla on eka huoneessa (askendantti Leijona) Saturnus ja Venus yhtymässä ja osuu myös syntymäkartan uranukseen eli tekee yhtymän tämä pari ja toinen kohta ap-kartan kolmos huoneessa on Mars tiukka yhtymä Lilithiin (vai Musta kuu?)ja tiukassa yhtymässä syntymäkartan Venukseen? Eli nämä kaksi kohtaa mietityttää .
Onko minulle tulossa muutosta omaan olooni miehen kautta? Jäänkö kärsimään yksinäisyyttä ja oma mies jää kiinni uskottomuudesta vai kohdalleniko sattuu mies-henkilö, joka vie jalat alta vai mitä? Auttakaa jos saitte selvää mitä yritin tuoda kartastani esille. Kiitos! Huh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.10.2006 16:46:03 »

Tein itselleni auringonpaluukartan tulevalle jaksolle elokuusta 2006-2007. Eräs kohta ,jossa ap-kartalla on eka huoneessa (askendantti Leijona) Saturnus ja Venus yhtymässä ja osuu myös syntymäkartan uranukseen eli tekee yhtymän tämä pari ja toinen kohta ap-kartan kolmos huoneessa on Mars tiukka yhtymä Lilithiin (vai Musta kuu?)ja tiukassa yhtymässä syntymäkartan Venukseen? Eli nämä kaksi kohtaa mietityttää .

Heips tiistailapsi!!

Oli ihan pakko tarttua tähän, sillä tuo samainen Saturnuksen ja Venuksen yhtymä löytyy myös minun ap -kartaltani ja sitä olen pohdiskellut.. Omalla ap -kartallani sen vaikutusta voimistaa, AP-  askendentti  vaaka  aspect_con radix- venus  ja kun tuo  venus  aspect_con  saturnus on lisäksi  aspect_sex  AP- askendentti

Ilman tarkempaa dataa on tosi vaikea edes arvailla, mutta yritän nyt jotain..

Saturnuksen ja Venuksen asema radixilla eli syntymäkartalla antaa viitteitä siitä miten tuo pitäisi tulkita.. eli ovatko jossain aspektissa toisiinsa siellä tai Aurinkoon, onhan 1. huone Leijonassa... Itse tulkitsen Saturnuksen merkitsevän vakautta, vakavuutta ja kestävyyttä enemmänkin kuin kärsimystä ja vastoinkäymisiä, mihin se myös liitetään...

Olenkin siis ajatellut että tuo kimppa tällä ap -kartalla merkinnee vakavuutta Venuksen edustamissa asioissa; raha - asiat, talous, työhön motivoituneisuus, menestyminen taloudellisesti, rikkaus, köyhyys, tavara, kunnia, maine, vastuu, tunteiden vakaus, rauha ja hyvinvointi, ahneus ja nautinnonhalu, avioliitto ja muut parisuhteet, kumppanuus, läheiset ystävät, toiveet ja odotukset elämänkumppanilta, Deskendentti, tasapaino ja suosio, epäsopu, avoimet yhteenotot ja viholliset
Venus on siitä "hankala" että se edustaa kahden merkin asioita, eli Härän ja Vaa'an, joten sillä on kaksin verroin ominaisuuksia ja mahdollisuuksia..

Uranus yleensä merkitsee mahdollisuutta muutokseen tai äkillisiin asioihin, mutta toisaalta, kun se on radix -taivaankappale, se ehkä edustaakin sinun kykyjäsi ja mahdollisuuksiasi ottaa vastaan ja sopeutua äkillisiin tapahtumiin.

Tuosta ketjusta löytyy varmasti myös sinulle avaimia tulkitsemiseen..
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9182.msg89428#msg89428

Omalta radix- kartaltani löytyy tuo Lilithin ja Marsin aspekti, josta Kaarina Pääkkönen sanoo seuraavaa;
Lilith / Musta Kuu yhtymä Mars; Voimakkaat intohimot johtavat itsehillinnän puutteeseen. Rakastumista ensisilmäyksellä.
http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

Omalla kohdallani tuo aspekti on merkinnyt sitä että tiedän tasan tarkkaan kuka kolahtaa ja kuinka.. Jos on vähänkään ollut epäilyksiä, jutut on kuivuneet kokooon... Samoin myös ehdottomuus tunteissa liittyy tuohon; "minä haluan nyt, minun on saatava nyt"  Cheesy  angel

Veikkaisin siis että joko tulet rakastumaan mielettömästi omaan mieheesi uudelleen, onhan 3. huone kodin ja perheen, lähipiirin ja sukulaisten huone, tähän voisi viitata myös tuo Saturnuksen olemus tässä kuviossa...?.. tai sitten voit löytää lähipiiristä/ naapurustosta jalat alta vievän miehen.
Varmasti Venuksen osuminen myös tuohon lisää tuota vaikutusta.
tallennettu

tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2006 10:03:15 »

Kiitos Emelia vastauksestasi. Ihan samansuuntaisia ajatuksia ajattelin itsekin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: