Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tiedät astrologiasta?  (Luettu 36610 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #45 : 15.10.2006 13:28:47 »

2funny

Tipahdin ainakin kuin eno veneestä! Grin
Menin kiltisti esikouluun ja tilasin Sepolta muutaman kk:n lisää tulevaisuuden näkymiä.

Kannatti!Loppukuusta tämä pysähtyneisyys vihdoin päättyy ja suksi alkaa luistamaan taas! smitten
Täytyy varmaan antaa periksi ja todeta,ettei rahkeet riitä tähän.
Minullapa ei taida olla tarpeeksi kärsivällisyyttä. tickedoff

Älähän kaveria jätä, Chandra!

Samalla tavalla ne minunkin pikkuoppilaat väliin minua katsovat... että ei ole aika tätä vielä tajuta.

Välillä pitää löysätä vaatimuksia itseltänsä ja antaa muiden porhaltaa. Ja nykyäänhän ei luokalle jäädä, vaan SAA KERRATA. Lahjahan se vain on ympäristöltä!  Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #46 : 15.10.2006 13:34:20 »

kiinnostavaa kuulla, Lilja-82 Smiley

skorpionihan liittyy nimenomaan psykologiaan ja kaikiin syvääluotaaviin asioihin Cool

Jaahas...skorpioni ja psykologia ynnä muut syvääluotaavat asiat.

Ilmankos minua pikku pirullisesti ja puolitosissaan nuoresta jo nimitettiin 'pikkupsykogiksi'. Poikani on myös skorpioni ja hänen syviä juttujaan ei tahdo kukaan muu jaksaa kuunnella kuin oma äiti. Tyttökaveria ei ole näkynyt.  Undecided
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #47 : 15.10.2006 13:38:21 »

Lainaus
Välillä pitää löysätä vaatimuksia itseltänsä ja antaa muiden porhaltaa. Ja nykyäänhän ei luokalle jäädä, vaan SAA KERRATA. Lahjahan se vain on ympäristöltä!  Grin

näin minäkin näen. en tiedä olenko friikki, mutta minä ainakin vain innostun, kun huomaan että jotkut tietää jostain asiasta enemmän kuin minä. juuri heiltähän voin oppia uutta, ja se on hauskaa. olisi tosi tylsää jos ei oppisi silloin tällöin uutta.

kannattaa unohtaa ne koulun jättämät "traumat"...minusta tuntuu että luokittelu ja numerointi paremmuusjärjestyksiin on jättänyt meille kaikille jonkinasteisia "ajatusvammoja". nyt koen, että olen vapautunut niistä, mutta voi kuinka paljon se vaikutti, kun oli päänsisälle muodostunut se asioden ja ihmisten "luokittaminen" peruskoulusta.

moni ihminen kärsii aikuisenakin siitä, kun joskus lapsena ennenkuin oma minuus on muodostunut, on tullut luokitelluksi vaikka kerran jonkun yksilön toimesta esim koulussa...

tää käsitys itsestä ja siitä, mihin luokkaan kuuluu, jää helposti alitajuisesti vaikuttamaan ja rajoittamaan itseä.

ei se kuule kerro vielä mitään siitä mitä ihminen on tai millaisia mahdollisuuksia hänessä on, että millaisen "roolin " hän joskus sattui saamaan opetustilanteissa.

kuu leijona sideerisesti, haluan aina muistuttaa ihmisiä, että uskokaa enemmän itseenne ja kykyihinne älkääkä aliarvioiko itseänne Smiley
niin monesti ihmistä jarruttaa vaan oma itsen aliarviointi, joka perustuu väärin opittuihin syihin. siihen mitä joku on joskus sanonut tai minkä numeron sai jostain kokeesta...

no joo, tottahan kannattaa olla realisti itsensä suhteen, mutta ei itsensä aliarvioimisesta ainakaan mitään hyötyä ole, ja minusta juuri SE on isompi ongelma monille kuin itsensä yliarviointi...
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 13:41:25 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 15.10.2006 13:41:55 »

En kokenut sinun saivartelevan Sign9,vaan oivan esimerkin annoit. Wink

Kuten sanoinkin,kärsivällisyyttä puuttuu.Kun haluaisi niin kovasti niitä kenkiä osata ihan ite korjata.Mutta ajan kanssa.

Metsätonttu! Cheesy
En jätä en!Käyn aina silloin tällöin,niin eiköhän jotain aina päähän jää.On niin monta rautaa tulessa ja tuo astrologia taitaa vaatia keskittymistä enemmän.
Siksi kai meitä moneen junaan ja kaikkia tarvitaan.Hattua nostan näille uutterille! coolsmiley
tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #49 : 15.10.2006 13:47:51 »

Samperi, kun jäin minäkin tähän kiikkiin!

Nyt joka sorkka vielä nauttamaan syksyn ihanasta päivästä!

Välitunnille!  Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #50 : 15.10.2006 13:52:11 »

Noista tulkinnoista vielä. Itse olen harrastanut filosofiaa ja siellä esim. hermeneuttista filosofiaa, joka on syntynyt alunperin siitä, miten eri tavalla voi raamattua ja historiaa tulkita.

Niin siellä on sanonta, hermeneuttinen spiraali eli kierros, jossa tapahtuu tulkinnasta uusi tulkinta ja näin kehä kaareutuu pikkuisen ja kohoaa.

Tämä tässä sen vuoksi, että yksi tulkinta on aina uudelleen tulkittavissa ja uudelleen ymmärrettävissä. Ja yksi tulkinta voi kolahtaa eri tavalla ihmisen eri aikoina. Joten näitähän kannattaa kaivaa aina esiin uudelleen elämän uudella polulla.

kiitos Metsätonttu tästä! asia olikin uusi mulle. nimittäin koen astrokartan juuri tuohon tapaan, ja spiraali on erittäin osuva ilmaus.
kartta on sellainen voimavara, jota voi tulkita koko elämän ja se vaan syvenee ja elää...

jokainen merkkikin syvenee mitä kauemmin merkin energioiden kanssa on tekemisissä tiedostetulla tasolla. yhdestä merkistä löytää niitä pinnallisia ilmenemismuotoja ja sitten niitä syvällisiä.

tuo spiraali oli just oikee sana. ehkä minäkin otan selvää tästä hermeneuttisuudesta, kun toit sen esille.

kyllähän kaikki astrosymbolitkin ovat alunperin mystisiä alkemia symboleita...eikö se ollut siis "hermeettisyyttä"...

hmm...nyt etsimään vanhoja kääröjä, loitsukirjoja tai vaikkapa vaan kirjastoon Wink Cool
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #51 : 15.10.2006 16:10:24 »

Juips...
pysytäänköhän me muut perässä?

Hei "metsätonttu" ja muut

(http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S2/school%20cheat.gif)

Mä ainakin putosin heti kärryiltä
- luulin, että tää oli tarkoitettu alaluokkalaisille

Klikkaa tästä --> ASTROLOGIAN ALKEITA ALOITTELIJALLE

smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 16:13:42 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #52 : 15.10.2006 16:20:19 »

Olet oikeassa, Elämänlanka!

Tarvittais ensin se esikoulu.  smitten

Mutta kun nuo jotkut ovat niin kauhean innoissaan. Asiaahan he puhuvat,
opettavat toisiaan. Sekaan vain, jokainen huomaa jotakin.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 15.10.2006 16:41:16 »

Maya-astrologia kait vastaa parhaiten ainakin tapojani toimia,ja luonnetta.
Taivaanvaeltaja on kokemusperäistä tietoa keräävä ja kokemuksiin perustuvat asiat saavatkin innostumaan ja etsimään lisää ja lisää. Cheesy

Elikä en ole kovin keskittyvä lukija.Ja selittänee myös tarpeeni kokeilla kaikkea.Meedio-istuntoja,Hypnoosia,Regressiohoitoja,vaihtoehtohoitoja,selvännäkijöitä,,,päättymätön lista.

Mutta kun joku niistä kolahtaa,se ei jää pois,vaan haluan laajentaa aiheesta kokemuksina yhä enemmän ja enemmän.
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #54 : 15.10.2006 16:48:21 »

(http://www.egyptsons.com/misr/images/smilies/m/m%20(31).GIF)
"..Muurahaiset aina rakentaa ja rakentaa..
  ..Kalat asuu vedessä ja kuu ja tähdet taivaalla.."

:Smiley  Vielä minä opin!!  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #55 : 15.10.2006 16:49:58 »

Maya-astrologia kait vastaa parhaiten ainakin tapojani toimia,ja luonnetta.
Taivaanvaeltaja on kokemusperäistä tietoa keräävä ja kokemuksiin perustuvat asiat saavatkin innostumaan ja etsimään lisää ja lisää. Cheesy

Elikä en ole kovin keskittyvä lukija.Ja selittänee myös tarpeeni kokeilla kaikkea.Meedio-istuntoja,Hypnoosia,Regressiohoitoja,vaihtoehtohoitoja,selvännäkijöitä,,,päättymätön lista.

Mutta kun joku niistä kolahtaa,se ei jää pois,vaan haluan laajentaa aiheesta kokemuksina yhä enemmän ja enemmän.

En muista mitä punainen kuu meinaskaan, mutta kyllä minäkin enimmäkseen olen toimija, kinesteettinen ihminen, siksipä rakastan tanssia. Mutta sukellan joskus umpimähkään teoriaan ja näkyihini.

Kaikkea tarvitaan.

Ihana nimitys tuo taivaanvaeltaja. Vaeltele sinä vain Chandra ja kerro välillä, mitä ja ketä tapasit ja näit.

Tässä taivaanrannan maalari
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #56 : 15.10.2006 18:01:18 »

Hei Ystäväin

Minun tietämykeni on vielä ala-asteella

Klikkaa tästä --> ASTROLOGISEN KARTAN PERUSTIETOA

smitten    Elämänilo     smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Jasca
Vieras
« Vastaus #57 : 15.10.2006 19:12:16 »

Ilmoitan itseni astrologian esikouluun. Haluaisin oppia ensin edes lukemaan ja kirjoittamaan. Kunpa ymmärtäisin enemmän.  idiot2
(http://kasiface.tripod.com/people27.gif)
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #58 : 16.10.2006 22:16:42 »

Ilmoitan itseni astrologian esikouluun. Haluaisin oppia ensin edes lukemaan ja kirjoittamaan. Kunpa ymmärtäisin enemmän.  idiot2
(http://kasiface.tripod.com/people27.gif)

Ymmärränpä mitä tarkoitat, Marsini! Tuolla ylhäällä on "astrologinen tietopaketti", jossa on muuten aikamoinen sanavarasto. Joskus olen sitä katsellut, mutta ei näin myöhäsinä iltoina silmät jaksa, ristiin menevät, ja kohauttelen harteita. Vaikeaa on ammattisanasto! Joku sanoikin, että siinäkin aikansa menee.

Mutta paljon hyviä vinkkejä on tähänkin annettu, kun ehtis niihin kunnolla syventyä.

Tuo kaukoputki olisikin aika vänkä juttu!

Kukahan sellaisenkin kanssa kiikaroi, olisi kiva tietää?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #59 : 18.10.2006 17:22:39 »

Hei!

Törmäsin tällaiseen astrologiseen sanontaan kuin 'sisäpiiri'.

Mitä se on?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: