Trooppinen astrologia on juuri tämä virallinen astrologia, siis tämä mitä tälläkin foorumilla käytetään. Sideeristä astrologiaa käytetään vain sideerisellä osiolla.
Juttuni olivat tottakai äärimmäisiä ja historian kauhuja sisältäviä.
mutta tarkoitin hakea tuolla kärjistyksellä sitä, että
olen tulkinnut ne kartastani virallisten astrologisten tietojen valossa.Siis, mielestäni kalojen ja neitsyen merkkitulkinnat ovat mielestäni juuttuneet astrologiassa siihen "pimeään keskiaikaan".
tälläisiä tulkintoja olen lukenut kartastani monen tulkintamateriaalin perusteella, kuten esim astrologiakirjat ja nettisivut joissa käytetään trooppisia merkkejä, eli siis näitä virallisia merkkejä joita nyt käytetään.
kun teillä ei ole minun karttaa, niin ette usko miten kauheita tulkintoja trooppinen astrologia tekee esim "perääntyvästä merkuriuksesta kaloissa 12 huoneessa kartan hallitsijana"
ensinnäkin, merkurius kaloissa on alennuksessa, joten minun pitäisi olla vähintään mykkä (kuten kala) tai jollain tapaa luki ja puhehäiriöinen. perääntyvästä merkuriuksesta kirjoitetaan myös kaikkea mahdollista, että kommunikointi ei suju...
koko laaja 12 huoneeni tulkitaan astrologiassa "alue johon liittyy vankilat, alitajunnan pimeät puolet, hulluus, sarjamurhat...samoin olen auringon sijainnin 12 huoneessa mukaan hyvin ujo ja lähes pakoileva ihminen"
Neptunus liuottaa ihmistä, joten kartan mukaan minulla ei pitäisi olla minuutta laisinkaan, koska sijainti on niin neptuninen.
neitsyt painotuksen mukaan olen vain huolehtiva, stressaava ja kyvytön mihinkään muuhun kuin konemaiseen suorittamiseen.
en jaksa edes tulkita lisää...nämä olen siis lukenut alan kirjallisuudesta.
alunperin olin aika iloinen, rohkea ja ulospäinsuuntautunut ihminen, mulla sattui vaan olemaan vaikea aika ja juuri silloin sain ensi kertaa käteeni astrokartan.
mielstäni siis trooppisen astrologian tulkinnat "kusee", ja kaloista ja neitsyestä on todellakin tehty roskalava, johon voi tunkea sen kaiken tulkinnan mitä ei muualle haluta.
esim klassisilla merkkihallitsijoilla, joita sideerinenkin astrologia käyttää, kalat on jupiter-merkki...tulkinta muuttuu.
sideerisellä astrologialla karttani hallitsija (askendentin hallitsija)on venus kaloissa 11 tasahuoneessa.Se tuntuu heti omalta...venus oli lähes "poissa" trooppisen karttani merkityksistä, 12 huoneessa alennetusti oinaassa", eikä edes mitenkään tärkeänä kartallani.
onneksi sentään itse tiedän millainen olen, ja mikä planeetta muhun eniten vaikuttaa. jos on lukenut planeettojen merkityksistä, niin se on itsestään selvää itselle.
Luulenkin että tää lienee viimeisiä kirjoituksiani astrologiasta tänne trooppiseen, olen kertakaikkiaan valmis lopettamaan "trooppisen astroilun"...ei se haittaa onneksi tiedän nyt oman karttani ja voisin muutenkin keskittyä taas elämässäni konkreettisimpiin asioihin kuin oma kartta. esim elämään vihdoinkin niin kuin haluan elää...mikäs estää.
onhan tää ollut antoisa tutkimusmatka, mutta pikkuhiljaa tässä siirtyilen tutkimaan näitä sidemerkkejä.
minusta tuntuu, että mulla ei enää ole mitään keskusteltavaa trooppisin merkein, niin paljon enemmän sideerinen ja intialainen astrologia näyttää kutsuvan. eli pidän tästedes enemmän omassa päässäni nuo astro-ajatukseni tai menen vaan tuolle sidefoorumille.
en jaksa enää pohtia itseäni, haluan jo
toimia.
nää oli vaan mun yksilöllisiä ajatuksia...eli siis pähkinänkuoressa, olen paljolti vieraantumassa siitä astrologiasta jota näilläkin sivuilla ja yleisesti vielä käytetään.
ja todellakaan ei ole kyse mistään että "ihmiset täällä ottais päähän", ei todellakaan tuntuu vain että puhun liian eri kieltä niin ei ole enää mitään sanottavaa
astron valossa.
tälläinen rauhallinen siirtymävaihe...
tiedän sen että tätä on vaikea ymmärtää, jos ei ole mun karttaa, joka on tosi äärimmäinen.
eli luotan vain astrologeihin, jotka oikeasti tuntuvat tavoittavan totuuden tulkinnassaan (sen huomaa kyllä itse tulkinnan saadessaan) ja viittaan kintaalla suurelle osalle trooppisen astron kirjallisuutta. Merkkitulkintojen kohdalla. Huoneista en ole vielä päässyt selvyyteen...