Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: onko kaikki kaksoset perusluonteeltaan kiukkusia?  (Luettu 31392 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 14.10.2006 14:38:31 »

No minusta heidän pääintressinsä, siis mihin he energiaansa tuhlaavat, ei todennäköisesti ole uskonto, filosofia, ja syvähenkisyys.. minulle jää kuva vaatteista, meikeistä, juoruista, miesten vaihtamisesta, tai miehillä naisten, seksi, flirtti, sosiaalinen elämä, nopea pintatieto, media.. juuri sitä polariteettiani.  :Smiley Itse asiassa tunnenkin kaksi kaksosmiestä ja se jonka tunnen paremmin, on vauhtiin keskittynyt, kiinnostunut lehdistä medioina (minä en oikeen), nopea supliikki, meno ja meininki. Kaksonen pomona voi olla hyvin hauska ja kekseliäs, ei siinä mitään mutta syvällisiä ei ainakaan eräässä firmassa puhuttu. angel
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 14:42:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #16 : 14.10.2006 14:52:38 »

"Joitakin ärsytää että heille kertoo mielipiteensä suoraan ja joitakin ärsyttää se, että toinen rumentaa kaikkien ympäristöä esim. pukeutumalla kamaliin rytkyihin ja olemalla läski."

Ehkä opin taas ymmärtämään muita ihmisiä vähän paremmin Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 14.10.2006 14:53:16 »

*nyökkäilee*

varmaan näin on ollut kohtaamiesi kaksosten kohdalla.
Mediamaailmassa varmasti on mahdollisuus elää todella pinnallisesti, jos haluaa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 14.10.2006 15:00:35 »

Eräs tuntemani kaksosmies on juuri tälläinen Golden Sphinxin kuvailema tyyppi, joka vaihtaa naista lennossa, hirveä flirtti, ei kovin syvällinen ihminen ja vähän sellainen "esitän vain parhaan puolen itsestäni"-tyyppinen egoisti. Hänellä on ollut nyt vuoden aikana 8 eri tyttökaveria, puhumattakaan muista flirteistä. Tästä voi päätellä tosiaan jotain tämän henkilön henk.koht. tavoitteista ja elämänsaavutuksista.  crazy2

Sen sijaan juuri yksi kaksoskaverini (tyttö) on todella kiinnostunut meikeistä, pukeutumisesta, vaatteista jne, ja onkin haluamassa meikkitaiteilijaksi. Hän on myös aikamoinen flirtti ja todellinen juoruaja paremmasta päästä. Todella mukavaa seuraa kyllä, ihanan sympaattinen ja mukava kyllä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #19 : 14.10.2006 15:08:50 »

Hmmm... minun nuorin lapseni, poika, on  aurinko kaksoset
Tuntuisi oudolta, että hänestä voisi tulla pinnallinen... mutta eihän sitä tiedä.

Minusta hän on hyvin hyvin herkkä, tietyllä tapaa tunteellinen ja hänellä hyvin herkkä omatunto. Ja samalla kertaa, hän on valtavan voimakas luonteeltaan ja persoonaltaan. Ja mikä 'hassuinta', poikani on jo alle kouluikäisenä puhunut siitä, miten vaikeaa on olla näin herkkä ja vahva samanaikaisesti.  Smiley Uskoisin että häntä itseään häiritsee enemmän tämä herkkyys.(poikien maailmassa)
Olenkin koittanut saada hänet kokemaan, että juuri tuosta herkkyydestään se vahvuuskin kumpuaa ja se on rohkea ihmisen merkki, osata olla herkkä/haavoittuvainen.

Kaksomaisuutta uskoisin hänessä olevan se, että hänen todella vaikeaa valita eri vaihtotehtojen välillä. Pohtii aina todella kauan ja jälkikäteen on vihainen taas kerran huonosta valinnastaan.  Wink

Valonlapsi tulkinnassa onkin mainittu, että  aurinko kaksoset lapselle on hyvin tärkeää, että tukee häntä tekemään päätöksiä ja ottamaan vastuu niiden seurauksista. Tai jotain sinnepäin.

Tosin lapsi on vasta lapsi.  Smiley

Tjaa, luin tuon otsikonkin vielä ja kysymys olikin "kiukkuisuudesta"  Wink
Hmm.. temperamenttia ainakin löytyy ilmaista kaikki tunteet, myös kiukun.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 15:16:00 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #20 : 14.10.2006 15:16:12 »

mielenkiinnosta:

mikä toisessa ihmisessä havaitussa "egoismissa" eniten ärsyttää?

tekeekö se surulliseksi, vihaiseksi kun on noin "inhottava" ihminen olemassa...vai mistähän lienee kyse. Vosiko joskus ajatella että ahaa, egoistipa näyttää olevan, mutta antaapa olla, mitä se minuun vaikuttaa?

Tai sitten toisinpäin ajatella, että esim narsismihäiriö ei välttämättä ole helppoa sille ihmiselle itselleenkään, kyseessä on onneton ja rakkaudenpuutetta tunteva ihminen, joka on pohjimmiltaan hädissään.

eli tavallaan voisi enemmän tuntea myötätuntoa, ja onnellisuutta ehkä siitä, että itse on niin syvällinen ja toisia huomioon ottava, joka pystyy luomaan aitoja kontakteja, toisinkuin tuo egoisti parka.

Vakavasti narsistihäiriöiset ihmiset voivat kyllä olla todella kuluttavaa seuraa, mutta toisaalta, jos voi valita ettei tälläisen kanssa aikaa ole pakko viettää niin hyvä niin.

joskus tuntuu vaan, että sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, iloinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva luonne vaan saatetaan leimata "narsistiseksi", ja silloin voi olla kyse siitä, että ollaan vaan kateellisia toisen sulavista sosiaalisista taidoista, ja tavallaan itsekin haluttaisiin olla samanlainen.

esitin vain huomion, en henkilökohtaisesti osoita tätä kellekään, kun en tiedä noita tapauksia. sen vaan sanon, että ihmissuhteessa on aina kaksi puolta, se joka haluaa olla yhteydessä "egoistiin" on itse myös osallinen kärsimykseensä.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 14:42:19 kirjoittanut sign9 » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #21 : 14.10.2006 15:18:19 »

On totta että sympatiaa ne kaipaa ja ei niiden kanssa tarvitse olla. Ja häiriytynein tuntemani yksilö ei edes ollut kaksonen.  :Smiley

Kai nyt kaikki tietävät miten egoistin seura ärsyttää.. itse tiedostan asian eli tiedän koska on minä-koska sielu/ykseys-keskeinen vaihde päällä. Joillain on vain yksi vaihde.  angel
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 15:21:28 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #22 : 14.10.2006 15:23:53 »

Niimpä.
Itse olen elänyt kyllä niin monenmoista elämää ja niin monenmoista puolta itsestäni löytänyt, ja joitain jopa ymmärtänyt  Wink , että tosiaan, voin todeta, että kaikki ei ole aina sitä miltä ulospäin näyttää.

Viittaan tällä siihen, että ollaan keskusteltu  kaksoset mahdollisesta pinnallisuudesta yms.
Kynsiään lakkaava voi olla paljon syvällisempi tyyppi kuin naturel-tyyppi, joka meditoi säännöllisesti.
Ja myös se, että jolla kulla on monia ihmissuhteita, ei välttämättä kerro pinnallisuudesta. Jonkunhan sekin on tehtävä, että muutkin voivat nähdä ja peilata, että ei ole olemassa vain yhdenlaista elämisen muotoa.
Jos joku ehtiikin antaa rakkautta monelle elämänsä aikana ja joku toinen vai yhdelle tai kahdelle... onko jompikumpi parempi jotenkin toistaan?  Smiley
Ja tosiaan, jos vertaa toisten käyttäytymistä omiin arvoihinsa suhteuttaen, voi nähdä todella paljon pinnallisuutta ja narsistisuutta yms... koska se on sitä suppilonäkemistä...

outs, menikös jo off topic   Lips Sealed
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #23 : 14.10.2006 15:39:07 »

jeps...sitä puolta en ole ymmärtänyt siinä ajattelumallissa, jossa kynsien lakkaaminen jotenkin kumoaa henkisyyttä, että jos ollaan sieluja jotka on tultu tänne maan päälle asumaan maa-koteloissa eli kehoissa, niin miksi ei voitais hyväksyä sitä että ollaan "maassa". miksi ihmeessä esim kauneuden luominen maahan ja maalliseen ympäristöön olisi epä henkistä. kun täällä kerta ollaan, niin miksi motiivi on jotenkin tehdä itsensä aineettomaksi.

siis ymmärrän kuinka äärettömän tärkeää on tajuta se ettei ole pelkkä keho. mutta sen jälkeen maallisilla asioilla leikkiminenhän voisi olla viesti sielulta, että kuinka se tekee tätä maata kodikseen ja rauhanomaiseksi paikaksi.

jos ihminen esim tulee iloiseksi kauniista vaatteesta tai kynsilakasta tai verhoista...yms, niin hyvä kai se on.Vaikka sitten olisikin yksinkertainen tai tiedostamaton...mutta joskus uskon että kaikkein naiveimmat voikin olla niitä henkisimpiä lopulta. Eivät edes tunne tarvetta kilvoitella henkisyydestään. jotenkin hyväksyvät sen että me ollaan käymässä Maassa. Mun mielestä on myös olemassa "henkistä estetiikkaa", eli että henki on tuotu maahan jossain taiteen muodossa esim, vaikka se onkin materiaa.

jotenkin olen vain loukkaantunut siitä, miten olen joskus kokenut, että ihmisille on niin suuri ongelma hyväksyä "maallisuus"...ja sitä vastaan oikein hyökätään monin keinoin.

minusta se on surullistakin. mut olen vaan tässä "kehityksen" vaiheessa, enkä enempää halua juuri nyt tietääkään, sitä kehittyy sitten ajallaan.

anteeksi taas liika vuolaus, en osannut tiivistää.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 18:24:00 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 14.10.2006 16:06:24 »

No eipä voi muuta sanoa kuin että hoh hoijaa edellisiin tunteen purkauksiin. Jokainen, joka on elämässään tavannut todella luonnehäiriöisen ihmisen ja saanut hänestä vainoajan, niin tietää, että nämä ihmiset tarvitsevat sen säälin lisäksi myös ammattiapua.

Siksi olenkin nimenomaan kertonut yksittäistapauksista ja maininnut että "ERÄS tuntemani kaksosnainen..." "YKSI tuntemani kaksosmies...", jotta ymmärtäisitte, että kyse on yksilöistä. Aina on olemassa poikkeuksia, eikä kukaan ole leimaamassa kaksosia pinnallisiksi sen takia, että minun eräs kaksosmerkkinen ystäväni haluaa meikkitaiteilijaksi. En myöskään maininnut missään kohdassa tekstissäni, että hän olisi typerä tai pinnallinen sen takia, että haluaa meikkitaiteilijaksi.

Minusta se kertoo jotain ihmisestä, että hänelle on todella tärkeää miltä näyttää ulospäin. Jos teidän mielestänne se ei kerro ihmisestä jotain, että on ollu esim. 8 tyttöystävää vuoden aikana, niin selvä juttu, mutta minulle se kertoo erittäin paljonkin asioita, varsinkin kun tunnen tämän henkilön. Mutta sanon vielä (kun se ei kerran mennyt perille), että ihminen voi olla pinnallinen, sekä syvällinen samaan aikaan. Minusta olisi kutienkin mukavaa, että voitaisiin tehdä viesteistä sellaisia päätelmiä, jota niissä lukee - eikä yhdistellä asioita omassa päässä sellaiseen muotoon, jollaisiksi ne eivät ole tarkoitettu.

Mirjamille sanoisin, että varmasti pojallasi on sitten kuu/venus/nousu-merkki jossain hyvin herkässä merkissä, esim. joku veden merkki. Smiley Ilmeisesti vaikuttaa hyvin ainutlaatuisen herkältä yksilöltä.  coolsmiley

tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 14.10.2006 16:14:47 »

Pitipä oikein katsoa ja pojallani on  kuu oinas , askendentti jousimies ja  venus oinas .
 Grin Taidanpa taas tauon jälkeen lukea tuon valonlapsi tulkinnan uudelleen. Luulenpa, että nuo mainitsemani asiat ovat hyvin pitkälti tuohon  oinas :seenkin liittyviä.  Smiley
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #26 : 14.10.2006 17:06:45 »

Sehän vähän riippuu mistä roikkuu  Wink

Toiset merkit (ihmiset) reagoivat eri tavalla kuin toiset. Ravut varsinkin luulevat monesti minun olevan kiukkunen, kun puhun jostain asiasta. Alan ehkä puhua hieman kipakammin, jos tuntuu, että toiselle ei mee yhtään päähän mitä yritän selittää.
Yleensä olen aika rauhallinen, mutta silloin kun on energianpurkaus päällä, niin menen niin lujaa, että moni varmasti saa kiukustuneen käsityksen, kun vauhdilla viuhdon menemään eikä jää aikaa selittelyyn  Grin

Eräs rapuihminen ei varsinkaan pysty sietämään yhtään suoraa puhetta ja hänelle (kun on sukulainen) tulee aina sanottua suorat sanat. Hän tosin on tietämättään minua kohtaan paljon ilkeämpi ja jos siitä alkaa puhumaan, niin sota syttyy hänen puoleltaan...
Mutta mulla ei tosiaan tulis mieleen töksäytellä ihmisille mitään negatiivisia juttuja, "että kylläpä oot lihonnu!" tms. En kyllä myös oo kohtelias kohteliaisuudesta kuin hyvin harvoin.

Mutta mä en olekaan niin kaksonen kuin voisin olla, ajattelisin. Oon syntynyt lähellä merkkini alkupuolta ja olen nousujouskari. Nousujouskarin pikatulkinnassa lukeekin: "Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta." Eh!  coolsmiley

Tottakai on olemassa sellasia pinnallisia ja ajattelemattomiakin tyyppejä. Kaksonen saattaa ajatella paljonki syvällisiä juttuja, mutta ei se jaksa alkaa niitä koko ajan ruotimaan jonkun kanssa. This life is for living!  Kiss

Näin tämä yksi kaksonen haluaisi valottaa asiaa, vaikka ei voi puhuakaan kaikkien lajityyppiensä puolesta.  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 14.10.2006 17:22:09 »

Tyttareni on kaksonen, mediasta voin sanoa etta hanella se tulee esille melkein joka asiassa; jo kouluaikana han julkaisi ensimmaisen kirjansa ja aina on ollut yhteytta jarjestoihin-toisaalta han tekee koruja ja rakastaa vaatteita, han kylla on syntynyt 19.06- eli loppupaasta.
Toisaalta han on hiukan liian suorasukainen suustaan-jopa voi vahingoittaa puheillaan muita ainakin omasta mielestani.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #28 : 14.10.2006 17:33:50 »

Voin myöntää tuon, että kaksoset ovat kärsimättömiä ja siinä suhteessa kiukustuvat ja ärsyyntyvät helposti ja sieltä tulee joskus kuin pyssyn suusta.

Isäni ja poikani ovat kaksosia. Olen löytänyt heistä äärimmäistä herkkyyttä, joka on voimavara luovuudessa, mutta ei aina vuorovaikutuksessa muiden kanssa, koska ainahan on sen herkkyyden piiloitteluun menee paljon voimavaroja ja kasa erilaisia rooleja.

Siis isä saattoi piiskata minut kunnolla ja sitten itki kanssani ja hyssytti minua sylissä sen jälkeen, kun 'pitää kurittaa'.

Poikani kanssa huudamme ja raivoamme, mutta tiedän kuinka hän luottaa ymmärrykseeni ja meillä on paljon samanlaisia mielipiteitä maailman menosta.

Siis tuo lempeyden ja rakkauden ristiriita rooleihin, mitä he yrittävät esittää kovin tuftina.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 18:40:29 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #29 : 14.10.2006 18:28:55 »

muistaakseni esoteerisessa astrologiassa kaksoset oli hyvinkin henkinen merkki.

En ole vielä tarpeeksi perehtynyt, joten en voi sanoa enempää.

Minäkö sitten ainut joka saa viisautta kaksosilta. No, sehän on niin, että kaikki ei juuri puhuttele kaikkia Smiley

hyvä niinkin.

Alunperin kaksosten merkkiin liitettiin väkivallan vastaisuus ja humanismi, sekä merkurius alue parantaminen.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: