Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: onko kaikki kaksoset perusluonteeltaan kiukkusia?  (Luettu 31359 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #30 : 14.10.2006 18:33:42 »

Lainaus
"Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta."

Minun kartaltani löytyy myös tämä  askendentti jousimies :na.
Itse kuitenkin ihan live-elämässä tulen nykyään jo hyvin toimeen  kaksoset :ten 'puolien'kanssa. Ja onhan minulla tuo hyvä "opettaja", oma poikani  aurinko kaksoset.
Siinä ei pääse 'pakoon', koska oma lapsi on aina kokonaisena rakas ja hyväksytty. Voi vain katsoa peiliin, jossei näin ole.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 14.10.2006 18:39:07 »

Grin kaveri piiristä löytyy parit kaksostytöt, siis horoskoopilta molemmat kaksosia. ja he ovat melkeempä aina kiukkuisia,töksäytteleviä ja suorastaan ärsyttäviä. monet muutkin kaksoset on ollut kenet tunnen..

ette varmaan yhtään ihmettele mitä ajattelen kun joku uusi tuttavuus kertoo olevansa kaksonen tickedoff

smitten

rapu

Ei suinkaan. Ainakin minun tuntemani kaksoset ovat niitä ilopilleireitä ja innostajia  Smiley
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 14.10.2006 18:42:39 »

Tiedän tunteen Cheesy Äitini kaksoset Mormor sama ei kuitenkaan niin
räiskyvä ja dramaattinen kuin edellinen
Tällä hetkellä ympäristöään myrkyttää tuttavan perhepiirissä
vaikuttava  kaksoset nainen  buck2
Olen kuunnellut ,ja ollut ystävällinen, enää en halua tavata
koko eukkoa. Alkoholin kanssa ongelmia (kaappijuoppo),lääkkeitä,
melkoinen ongelmavyyhti purettavaksi, lähetteellä saamalleen
ammattiauttajalle!!!!
On luvannut koko syssyn mennä, ei kuitenkaan maanantai aamuisin
näe itse enää tarvetta(viikonloppuisin suku naisen Isää myöden
pitävät hätä kokousta smiley6600 smiley6600 tickedoff tickedoff

Älkää hyvät  kaksoset ottako itseenne ,joka merkistä näitä löytyy
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 14.10.2006 19:00:31 »

Hänellä on esim. tapana sanoa suoraan että "vaatteesi ovat todella rumat" ja perustelee sitä sillä, että näin hän tekee "palveluksen tälle ihmiselle, että nyt tämä ihminen sitten tietää jatkossa olla nolaamatta itseään rumilla vaatteilla". 

2funny Cheesy LOL!  Cheesy 2funny

Anteeksi, mutta räjähdin hillittömään hepulinaurukohtaukseen
tässä kohtaa, kun luin näitä viestejä Kaksosmaiseen tapaan
viimeisestä ensimmäiseen. Cheesy Grin 2funny

Kaksoset kieltämättä voivat terävinä havannoijina pudotella
aikamoisia pommeja, etenkin,
jos ko. Kaksonen on oppinut laskemaan kymmeneen
ennen kuin pudottaa sen. Wink

Useimmat (tuntemani) Kaksoset ovat vain niin nopeita ajatuksissaan,
etteivät välttämättä muista/huomioi, että se toinen ihminen ei ole
mukana samalla ajatusnopeudella kuin hän itse
ja tällöin Kaksosen itsensä mielestä varsin vilpitön
ja viaton lausahdus voi kuullostaa aikamoiselta töksyltä. Wink

Suuri osa (tuntemistani) Kaksosista kuvittelee,
että se toinen tajuaa ilman sanojakin jonkin asian,
kuten suurimmalla osalla Kaksosia keskenään on tapana.

Vaikka Kaksoset yleensä ovat puheliaita,
niin suurin osa asioista, myös kommunikaatiosta,
silti tapahtuu Kaksosen korvien välissä.

Tämän voitte huomata, jos seuraatte kahden Kaksosen
kommunikaatiota. Smiley
Kommunikaatio käy sekä puheena, että eleinä,
mutta myös ajatuksen tasolla ja siksi
kahdelle tai useammalle Kaksoselle
kommunikaatiossa "hyppiminen" asiasta toiseen
ei ole oikeastaan hyppimistä,
koska ajatuksen tasolla molemmat ovat
kävelleet jo samalle "aasinsillalle" joka liittää
sen puhutun aiheen toiseen aiheeseen täysin luonnollisesti. Wink

Useinmiten Kaksoset kyllä kestää hyvin suoraa puhetta,
koska ne vain noteeraa sen ja lentää seuraavaan asiaan.
He eivät yleensä jää märehtimään sitä mitä tapahtui
hetki sitten ja eilistä tuskin edes muistavat. Wink

Kuikkuisia Kaksosia..? :Smiley

Turhautunut Kaksonen voi olla kyllä aikamoinen kakara,
mutta usein se on varsin koomista katsottavaa,
eikä useinkaan kestä kauaa useimmilla (tuntemillani)
Kaksosilla. Cheesy

Yleensä se alkaa naurattaa heitä itseäänkin. Grin
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #34 : 14.10.2006 19:27:38 »

Vaikka Kaksoset yleensä ovat puheliaita,
niin suurin osa asioista, myös kommunikaatiosta,
silti tapahtuu Kaksosen korvien välissä.

Tämän voitte huomata, jos seuraatte kahden Kaksosen
kommunikaatiota. Smiley
Kommunikaatio käy sekä puheena, että eleinä,
mutta myös ajatuksen tasolla ja siksi
kahdelle tai useammalle Kaksoselle
kommunikaatiossa "hyppiminen" asiasta toiseen
ei ole oikeastaan hyppimistä,
koska ajatuksen tasolla molemmat ovat
kävelleet jo samalle "aasinsillalle" joka liittää
sen puhutun aiheen toiseen aiheeseen täysin luonnollisesti. Wink

Isäni on myös kaksonen ja juttumme monesti juuri "hyppivät" asiasta toiseen ja kaikkia sanoja ei tavallaan tarvitse välttämättä sanoa. Mutta on niitä väärinkäsityksiäkin tullut. Jostain asiasta kumpikin hyppää eri juttuun ja hetken luulee, että toinen on vielä messissä.  Grin

Minä myös opiskelen mediaa, mutta en aio toimittajaksi. Mulla on omat syvällisemmät aspektini ja haluan tutkia ja etsiä maailmaa (johon ehkä saattaa hiukan vaikuttaa nousujouskarini..). Wink

Ravut varmaankin kokevat kaksoset enemmän hyökkäävinä. Maikkarin kaksoskuvauksen lopussa on kaksosille sopivien merkkien sopivuudesta ja ehkä liiankin osuvasti siinä sanotaan, että Ravut Kaksonen yksinkertaisesti vain tallaa jalkoihinsa...  Cry  Siksi yritänkin olla hieman varovainen aina kun on rapu kyseessä. Varsinkin miesten kohdalla jos en tiedä tämän olevan rapu, niin annan mennä täysillä ja rapu-raukka yleensä ihastuu/rakastuu, vaikka en ole sitä aikonutkaan.

Mutta nyt täytyy lähteä korpeen. Jos olen loukannut jotain, niin helpotuksen saa hän. Wink
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 15.10.2006 09:22:25 »

helenillä on  mars kaksoset 2funny Wink
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #36 : 15.10.2006 09:34:44 »

En nyt kovin paljon näitä kaksosia pohdi, mutta eräs joka meinasi syntyä kaksosena mutta on rapu, on juuri tällainen pinnallinen miesteniskijä,  mutta hänellä onkin isäongelma, eli se lisää "syitä" iskeä monia - huono itsetuntoko? Miesriippuvaisuus? 8-10 poikaystävää tänä vuonna.. hänelle myös siis kelpaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 15.10.2006 10:27:44 »

Eivät ole ainakaan minun tuntemani kaksoset  Shocked
Mutta toi töksäyttely on kyl tosijuttu mutta sen kun tietää jo ennestään niin ei se jo lähinnä naurattaa  Grin
Mulla kun laskeva on kaksosissa mulla synkkaa tosi hyvin au-kaksosten kanssa. Toinen arvaa jo mitä toinen meinaa sanoa, osataan siis lukea toistemme ajatuksia  smitten
Meidän välistä huumoria ei voita mikään   Grin

Kiss  Oinas73
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 15.10.2006 10:55:45 »

Allekirjoitan täysin Asterixin kuvauksen kaksosista..olenhan sellainen itsekin.

Sitten minua aina huvittaa se, että kaksosia mollataan pinnallisiksi ja vaatteet-meikit-miehet -tyyppisiksi höseltäjiksi. Voisiko se kuvastaa ihmisen, joka näinsanoo,  kyvyttömyyttä nähdä pinnan alle? Kyllä omassakin tapauksessani monet ovat ensin jäkittyneet pitkäksi aikaa ensivaikutelmaan siitä, etä olen iloinen ja puhelias ja nopea käänteissäni ja mielenliikkeissäni, ja sitten kun he tuntevat minut kauemmin, ne yllättyykin kun olen sisimmältäni jotain ihan muuta.  Wink

Töksäyttely on kyllä ihan totta, mutta en minä sitä ainakaan pahalla tee. Se nyt on vaan sitä kun päässä juoksee tuhatta ja sataa koko ajan monta ideaa ja asiaa, ja ne käy siellä vuoropuhelua keskenään, niin kaikkeen ulosantiin ei yksinkertaisesti ehdi aina kiinnittää niin suurta huomiota. Heheh..naurattaapa itseäkin tuo lause.. 2funny

Jos nyt itse mietin tuota kaksosten "pinnallisuutta" miten se ilmenee itsessäni ja parissa hyvässä kaksos -ystävässäni, niin mielestäni se on enemmänkin sellaista kepeää ja humoristista suhtautumista itse elämään. Tyylillä -älä ota sitä vakavasti. Wink Ja tällä tarkoitan lähinnä sellaisia elämän pikku vastoinkäymisiä ja kuohuntaa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö todelliset asiat koskettaisi kaksosten sisintä ihan yhtä lailla, niinkuin muidenkin merkkien.

Niin, ja mitä tuohon kiukkuisuuteen tulee, niin mun mielestä kaksoset on perusluonteeltaan kärsimättömiä...ja jos joku asia ei luista, täytyy odotella liikaa tms. niin se voi herättää turhautumista, joka taas saattaa tulla ulos ohimenevänä kiukutteluna...jolle nyt ei kannata paljon korvaansa lotkauttaa.. Wink
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 11:05:11 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 15.10.2006 14:11:23 »

Sitten minua aina huvittaa se, että kaksosia mollataan pinnallisiksi ja vaatteet-meikit-miehet -tyyppisiksi höseltäjiksi. Voisiko se kuvastaa ihmisen, joka näinsanoo,  kyvyttömyyttä nähdä pinnan alle?

Tämä hyvin totta. 
Yleensähän ihmiset kiinnittää negatiivisesti huomiota
toiseen niissä asioissa, jotka itsellä mättää. Wink

Mietin sitäkin, että mitä väli ja pointti sillä nyt oikein on,
käyttääkö joku kivoja vaatteita,
näyttää hyvälle (siis ilmiselvä meikkipössöttelijä! Grin)
ja kaataa miestä kuin metsää,
ellei itsellä ole nämä asiat kuivan aavikon puolella. coolsmiley

Jokainenhan elää omaa elämäänsä, oli sitten vaikka 50
miestä ja maskaraa. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/battingeye.gif)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #40 : 15.10.2006 14:15:27 »

Taisin käyttää oikeita sanoja.

Mutta jos korkeammasta tietoisuudesta olisi toivetta kuulla lisää, niin ehkä ei kaksosilta..  angel henkisellä polulla olevilla ihmisillä on ehkä hieman eri prioriteetit. Saahan sitä puuteroida nenäänsä vaikka aamusta iltaan, ei se minulta pois ole.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #41 : 15.10.2006 14:51:45 »

Lainaus
[quote author=Sister of Night link=topic=10173.msg92414#msg92414
Sitten minua aina huvittaa se, että kaksosia mollataan pinnallisiksi ja vaatteet-meikit-miehet -tyyppisiksi höseltäjiksi. Voisiko se kuvastaa ihmisen, joka näinsanoo,  kyvyttömyyttä nähdä pinnan alle?

minulla on nykyään tästä aiheesta teoria. Se on muodostunut kun olen joutunut sisäisesti ja ulkoisesti ihmissuhteissa taistelemaan asian kanssa...trooppisessa nousee  kaksoset ja se onkin ainut merkki joka jotenkin sopii mulle trooppisella kartallani noususolmun lisäksi.

no siis:

Kumpi on pinnallisempi, se joka elää vapautuneesti pintansa kanssa ja pinnallaankin ilmaisten, vai se jolle toisten pinta on ongelma?

Wink

käsittääkseni juuri pinnallinen ihminen riehaantuu nähdessään toisessa ihmisessä pinnan, joka ei häntä miellytä.

syvällinen tajuaa, että toisenkin pinta on vain pintaa, ja ettei voi tietää vielä sen perusteella millainen tuo toinen on ja mitä ja miten hän kokee Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #42 : 15.10.2006 15:05:35 »

Taas todella hyvä pointti sign9  Cheesy

Tuntemani kaksoset ovat suorastaan häkellyttävän älykkäitä/selvänäköisiä, heiltä ei VOI salata mitään  coolsmiley
Kiukkuisia ainoastaan väärinymmärrettyinä ja -kohdeltuina, tai jos oma tahto ei toteudu  :Smiley
 smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #43 : 15.10.2006 15:14:50 »

No kyllä olikin.

Lainaus
Kumpi on pinnallisempi, se joka elää vapautuneesti pintansa kanssa ja pinnallaankin ilmaisten, vai se jolle toisten pinta on ongelma?

*huoh* Lisäksi uskon, että meillä jokaisella on se oma 'pintamme' jonka kautta ilmennämme itseämme. Toisilla se ilmentyy vaikka asusteissa ja ulkonäköpointeissa, toiset elää 'pintaa' kyseenalaistamalla ulkoista moraalia tms jne eli ihmissuhteissa.
Jokainen kai kuitenkin lopulta joutuu hyväksymään, että joutuu olemaan myös 'pinnallinen'(eli ihminen) ja onkin, sillä senhän kautta juuri jotain toteutuu todella...muuttuu... tulee eletyksi, eikä nousemalla sen yläpuolelle.

Huomasin että minulla on laskumerkki kaksosissa ja siitä sanottiin näin;
Sinulla on taipumus ihastua sinne tänne poukkoileviin ja sanavalmiisiin kaksoihmisiin, jotta oppisit hyväksymän saman piirteen itsessäsi.  smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 15.10.2006 15:21:41 »

Niin juuri Asterix. *komppaa täysillä* Ja Sign *tekee sulle aaltoliikettä*  Wink Hienosti sanottu!

Mielestäni tässä painiskellaan taas niiden perus "kliseiden" kanssa siitä, etteikö henkistä tietä kulkeva ihminen saisi elää normaalia elämää, harrastaa seksiä (olkoon sitten irtosuhteita tai vakisuhteessa tai jotain muuta..) käyttää kivoja vaatteita tai meikata naamaansa. Käsittääkseni tämä ei millään tavalla sulje pois ihmisen henkisiä valmiuksia ja kehitystä.

Kun kerran tänne pallolle tähän fyysiseen maailmaan on omavalinnaisesti tultu, niin mitäpä sitä kieltämään, kyllä siitä saa nauttia. Wink

Mun mielestä se on ihan turhaa hurskastelua, että ns. henkisille ihmisille muut asiat on tärkeämpiä. Tuskin kenellekään tässä se ripsiväri on elämän eliksiiri tai itsetunnon ylläpitäjä, mutta ainakin omasta mielestäni on silti kivaa näyttää kivalta. Ei siinä ole mitään paha eikä se tee minusta yhtään pinnallisempaa ihmistä. Toisaalta myöskään se ei maailmaani kaada jos ponnahdan liikkeelle suoraan sängystä tukka sekaisin ja ilman meikkiä.

Pakko vielä siteerata Signiä tähän loppukaneetiksi, mun mielestä toi on niin hyvin sanottu  Wink

« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 15:23:12 kirjoittanut Sister of Night » tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio