Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Torjutuksi tuleminen ja ykseys  (Luettu 16612 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« : 14.10.2006 07:58:53 »

Kokemuksia ihmissuhteesta, jossa lähes koko ajan tai ainakin säännöllisin väliajoin tuntee tulevansa torjutuksi..
Kuin kova muuri vastassa. Vaikka paikkapaikoin pehmeätä ja mukavaa pintaa, mutta pinnan alta hohkaa kylmä...

Miten ja kuinka sellaisen kanssa tulee toimeen - voi elää?!?

Elämän energeettisesti liikkuvan, virtaavan laatusta johdosta padottu joki tukahtuu tai vuotaa yli äyräiden - pato on kuin ummetus; jatkuva tarve, joka ei vaan päkistelemällä tai asian unohtamalla helpota.

Erillisyyden kokemusta olemme täällä tulleet opettelemaan mielemme avulla.
Ja tarpeeksi koetun erillisyyden kautta alamme jälleen hakea ykseyttä..

Onhan näin kaikilla?
Onhan ykseyden kokemus sama kaikille?

Kuinka koet ykseyden - käytännössä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 14.10.2006 08:16:18 »

Hyvä kysymyksenasettelu, mutta itse olen luovuttanut torjujien kanssa + poistanut heidät. On pöytä siistimpi kauniilla naisella että ihania miehiä tulee. Miksi tuhlata energiaansa ongelmiin - rakkaus ja ykseys pitää löytyä toisenkin sielusta ei vain omastaan.  :Smiley

Minua ei kukaan ex torjunut paitsi suhteen lopussa tai sen jälkeen ystävyyttä yrittäessä. Siksi en yritä.  Kiss Ei kiinnosta. Ei ne niin ihmeellisiä ole.  laugh Heh, se torjuminen tuntuu kyllä aina samalta, kun tietää että viehättäisin miestä edelleen mutta hänen on vain unohdettava torjumalla, että pääsee eteenpäin. Se on sitte niin radikaalia ettei mikään muukaan voi toimia, lähinnä 2 tapauksessa uuden naisen takia. Voi, voi.  Cool

Tee järkiratkaisu - vai haluaako henkilö vain omaa tilaa? Miehet menee John Grayn mukaan aina luolaansa välillä.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 08:20:27 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 14.10.2006 09:47:37 »

Järjen ja itsesuojeluvaiston ääntä oon viimeaikoina kuunnellu, ja huomannu muuttuneeni itse kylmäksi ja kyyniseksi  Sad
En halua olla sellainen, en halua joutua suojelemaan itseäni toisen muuriin törmäämiseltä  Embarrassed
Elämänvoima tukahtuu...  buck2
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #3 : 14.10.2006 10:32:49 »

Eikös se energia kulje sinne minne pääsee, aivan kuin vesikin.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.10.2006 10:42:26 »

Eikös se energia kulje sinne minne pääsee, aivan kuin vesikin.

Vesi ja tunteet ~~ etsii uomaa ~~

p***ka tekee patoja  crazy2
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 14.10.2006 10:46:25 »

Rakkaus avaa padot, hitaasti mutta varmasti  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 14.10.2006 14:14:48 »

Älä jää tuollaiseen vaikutukseen - minullekin eräs olisi tehnyt pahaa ja lopetin kaiken yhteydenpidon. Mietipä nyt mihin olet menossa. Onko ongelma iso vai ajoittainen. En sietäisi mitään hyökkäyspuolustusleikkejä enää, eikä niitä olekaan.  smitten Eihän kenelläkään ole oikeus sinun elämäniloasi ja myönteisyyttäsi kalvaa omilla ongelmillaan. Jos asia ei kohene, vaihda seuraa.  Cheesy

Ota ainakin breikki suhteesta, joka masentaa sieluasi!  angel
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 14:17:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.10.2006 22:37:08 »

Ikitosi!

Olen kyllä kokenut molemmat puolet.Tullut torjutuksi ja ollut itse torjuja.Kirjoitan jälkimmäisestä,jos siitä mitään apua sinulle. Smiley

Aivan suhteen alussa koin/koimme valtavan voimakasta ykseyttä,jota en ollut koskaan kenenkään kanssa tuntenut.
Se oli sitä silloin tällöin näkemistä ja huumaa vielä muutenkin.

Mitä enemmän olimme yhdessä,sen ahdistavammaksi koin suhteen.Oletan,että molemmat ovat rehellisiä ja uskaltavat tuoda kaikki puolensa näkyville,jos jotain yhteisteloa vietetään.
Meillä ei näkynyt kuin rakkaus,muita tunteita mies pelkäsi.Pari kertaa vilahti jotain alkukantaista vihaa ja raivoa,jota jälkikäteen häpesi suunnattomasti.
Yritin keskustella asiasta ja kerroin,miten paljon olin vihaa ja väkivaltaa nähnyt,kokenutkin.Etten pelkää sitäkään yhdessä käsitellä.
Hän ei halunnut.Suhteemme päättyi siihen,etten"antanut"sen pimeän puolen olla kaapissa,vaan kuulemma pakolla kaivoin sen esiin.

Kaipa niin olikin.Mutta en pystynyt luottamaan,enkä antamaan itsestänikään kaikkea suhteelle,kun herkkänä vaistosin,että jotain perin kummallista on kätkössä.Vähitellen aloin vetäytyä yksinäisyyteen ja iski torjunta päälle.

Joku voisi ajatelle,että mikset vaan ollut siinä rakkaudessa.Sitä on vaikea selittää.Kaikki oli kuin näytelmää,jossa piti olla roolit päällä,enkä löytänyt omaani.Niinpä vetäydyin pois ja aloin kärsiä minäkin.
Siinä ei ole kummankaan hyvä olla.Oletan,että vaistoat myös herkästi toisen mielentilat ja sisimmän.Jos et saa kumppaniasi avautumaan,kertomaan mistä on kysymys,niin lähde hyvä ihminen!

Itseään ei kannata kovettaa,ja niin siinä ajan kanssa käy.
Katsoin pelin loppuun ja siitä oli se hyöty,että tästä lähin luotan vaistoihini.Hän oli siis opettajani.Mutta enää en jaksaisi,jos vastaava tilanne eteen tulisi.

Ei kannata hätiköidä,muttei myöskään jäädä hautaholvi tunnelmaan,kuten itse kotiamme kutsuin silloin.
Jaksamista valintaasi! smitten
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 14.10.2006 23:00:56 »

Kiitos GS, SE ja Chandra - tunnepuolen avautumisesta todellakin on kyse;
hylätyksitulemisen -pelosta, että jos en hyväksykään kaikkine puolineen...
Olen kantapään kautta jo oppinut, etten voi sellaista toisessa ihmisessä väkisin parantaa.
Joskus on niinkin, ettei voi edes auttaa toista paranemaan. Hänen oma ongelmansa siis.
Silti itsekkäästi loukkaannun, kun koen, etten ole luottamuksen arvoinen.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että on rakastetuksi tulemisen arvoinen! (kyselee myös itseltään  :Smiley )
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 15.10.2006 11:55:16 »

Ikitosi! Smiley

Tuossa viimeisessä lauseessasi olisi meillä kaikilla mietittävää.
Miksiköhän se on niin vaikeaa?Ja juuri parisuhteissa?

Lasten,eläinten,Luojan,enkelten,,,
Noissa suhteissa rakkaus sellaisenaan on selkeää.Ei tule kysyttyä kelpaanko minä,vaan sen vain tuntee ja tietää.

Jos parisuhteissa uskaltaisimme rakastaa samalla tavalla,olisi niin paljon helpompaa.
Ei mitään rooleja.Olla vain sellainen kuin on,niin hyvinä,kuin huonoinakin päivinä.
Ei turhia yrityksiä olla sen parempi,tai huonompi(kovempi).

Ehkä edellisten suhteitten pettymykset kantautuvat aina uuteen.
Siksi mielestäni olisi hyvä putsata niin paljon kuin mahdollista vanhoista pois,ja olla jonkin aikaa yksin.
Jos suoraan ryntää uuteen,vie taatusti jotain mukanaan käsittelemättömistä asioista.Ollappa lasten kaltainen! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 15.10.2006 13:41:35 »

En edelleen koe että minussa olisi kovasti pimeyttä - se on asia jonka mieli voi valita, että onko sitä vai ei. Voi valita myös rakkauden. Jos partneri on lähinnä siinä pimeässä, sekavassa polarieteetissa, niin hän löytää kyllä paljon syitä torjua rakkaus itseltään, ja toiselta. Kehä josta ei ole oikein ulospääsyä. Voit rakastaa itseäsi ja toista ja tarvittaessa vapauttaa itsesi toisesta ja rajoituksista.

Terveisiä Amma-tilaisuuksista! Huomaan että vähän väärät tyypit alkavat ihastuilemaan minuun, kun on niin täynnä rakkautta taas minä. Seuraa ei tule puuttumaan jos itse valitsee rakkauden ja rakastamisen.. ainakin henkisiä kavereita vaikkei rakastumisia. Toinen henkilö voi sitten vetää sellaisia puoleensa, jotka haluavat kokea torjumista, puutteita, paremmuutta tai vastaavaa. Ympäröikää heidät valolla ja jatkakaa omaa polkua.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 13:46:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 07.11.2006 09:03:57 »

Solu, joka päättä olla jakaantumatta on elämä, joka ei jatku.

Koteloituminen johtaa patologiseen autonomian tilaan, jossa informaation kulku ympäröiviin/vistä solukoista loppuu, ja solu syö itse itsensä.
Kuolleen solukon poisto estää ympäristön degeneroitumisen.

Elämän laatu on laajeneva; kaikkeen yhdistyvä ja alati lisääntyvä -
elämä muuttaa muotoaan - vesi haihtuu padotuista altaista

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 10.11.2006 18:27:38 »

Ikit?

Kohta iki?

Sitten i?

Katoatko henkimaailmaan?  Shocked
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 11.12.2006 20:53:43 »

Lienee parasta jatkaa keskustelua, kun aihekin on siirretty henkimaailman ilmiöihin Cheesy

'Kauhun tasapaino' erillisyys/ykseys akselilla jatkuu...

'Henkisentienharjoittajillahan' on ollut tapana vetäytyä yksinäisyyteen mietiskelemään ja etsimään sitä henkisyyttä - yhteyttä itseen?
Kuinka tämä sopii Ykseys-teemaan, jossa yhteys on siis jatkuvasti olemassaoleva tila kaikeen Kaikkeuden kanssa, ja siis löydettävissä milloin vain, mistä vain, kuhan vaan etsii ?

Että niinkun mikä saa vetäytymään yhteydestä vaikka kanssaihmisiin?  Huh
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #14 : 11.12.2006 22:33:49 »

Ehkä vetäytyminen tapahtuu juuri siksi, että kadottaa ykseyden kokemuksen. Yksin oleminen palauttaa yhteyden kokemisen, sitten voi taas olla kollektiivisesti minussa ja kaikkeudessa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: