Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaat, miten olette löytäneet oman alanne?  (Luettu 11007 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 12.08.2008 09:57:31 »

Miten olette löytäneet oman alanne ja oliko se helppoa? Miten tiesit että tämä on sinun juttusi?
Oinaana olen kärsimätön luonne joten kovin tarkkuutta vaativa ja rutiininomainen työ ei oikein tunnu omalta. Kuulisin mielelläni kokemuksianne 

Ei ole ollut helppoa löytää omaa alaa, elin on tullut kokeiltua paria muuta alaa enenkuin löytyi UNELMA-ALA.
Olen ollut aina taiteellisesti lahjakas; piirtelin kaikenlaista ja osallistuin piirustuskilpailuihin. Joistakin tuli jopa menestystä... Olen juuri sellainen kärsimätön luonne, että työssäni pitää saada käyttää luovuutta ja spontaaniutta. Omassa työssäni olen pilkunviilaaja; hion ja viilaan, välillä taitaa mennä liiankin pitkälle. Wink Rutiineista en pidä; ne tuntuvat kuollettavilta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #16 : 12.08.2008 12:40:39 »

Minulle se tietty suunta oli selvää jo iiihan pienestä asti, nykyisen ammattini sanoin kuulemma jo 7-vuotiaana enkä edes muistanut sitä kuin vasta koulutuksessa jo ollessani törmäsin serkkuuni jolle olin tulevan ammattini todennut tuolloin Grin. Analyyttinen hommailu ja tieteellinen suuntaus on ollut mulle luontaista, tämä on kyllä lähinnä askendentti neitsyt vaikutusta.
Pässimäisesti siinä sitten vaan eteenpäin, jokin ihme johdatus tässä on ollut koska olen useampaan kertaan ollut luovuttamassa mutta jostain sitä voimaa on aina viime tingassa tullut. Valmis olen jo onneksi, mutta oinasmainen kärsimättömyyteni ilmenee tiedonjanona ja uutuuden viehätyksessä joten imen kuin pesusieni parin vuoden aikana työpaikasta kaiken irti ja sitten huomaan että alkaa jo maistua rutiinilta, kaipaan taas uutta ja lisää. Onneksi sopimukset ovat menneet ihan itsekseen umpeen tuolloin: määräaikaiset työsuhteet taitavat olla se mun juttu.
 Nyt olen taas astumassa uudestaan työelämään mammalomailun päätteeksi -jänskättää  laugh
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 12.08.2008 12:47:46 »

Minä menin peruskoulun jälkeen kauppakouluun, kun en puutteellisen ohjeuksen vuoksi muusta tiennyt. EI natsannut.
Muutaman kurssin, pätkätyön ja pitkäaikaistyöttömyyden kautta kouluttauduin Elektroniikka-alalle, mutta astman puhjettua ei tämä homma onnistunut  Undecided
Nyt olen valmistunut hierojaksi ja tämä on sitä, mitä haluan tehdä  Cheesy
AInoa huonopuoli tässä on se, että yrittäjän osa ei ole kovinkaan helppo. Ja nuo lippuset ja lappuset ja verot ja hakemuksen ja...
Mutta loppujenlopuksi työ ja ihmisten kanssa oleminen on se, mitä minä haluan tehdä  Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.08.2008 00:08:19 kirjoittanut Annekka » tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Aries77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 13.08.2008 00:07:20 »

luulenpa että tälle oinaalle ei ole yhtä oikeaa alaa. jokainen homma johon on lähtenyt on tuntunut oikealta, mutta kummasti hommat on vaihtuneet...silti aina samalla innolla uusiin seikkailuihin.

kait tuo on oinaalle ainaista hakemista ja etsimistä...sehän taitaa olla oinaalle se elämänsuola joka saralla.

oinaan huonoja puolia on nimenomaan kyllästyminen ja kärsimättömyys.

levoton sielu...  idiot2

Grin Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: