Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Poltergeist-unet  (Luettu 4428 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 16.10.2006 14:43:05 »

Mikä merkitys on poltergeist-unilla? Näen unia joitakin kerran vuodessa ja olen niissä aina hyvin ahdistunut ja peloissani. Tavallista on, että uni alkaa harmittomasti mutta muuttuu sekunnissa hirveäksi painajaiseksi. Yleensä unien poltergeist saa sähköiset laitteet toimimaan (stereot pauhaa, pyykinpesukone linkoaa, uuni paistaa jne) vaikka töpselit olisivat poissa seinistä. Aina, kun sammutan sähkölaitteen se menee päälle heti uudestaan. Tunnen, että vastassani on voima, jolle en mahda mitään. Yleensä yritän ajatella, että kaikki on Jumalaa, mitään pahaa ei ole ja että enkelit ovat apunani jos pyydän, mutta silti olen kauhuissani, enkä myöskään saa apua.

Unet päättyvät aina siihen, ettei poltergeist lopu.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #1 : 16.10.2006 16:53:01 »

Yleensä yliluonnolliset unet merkitsevät ajatuksienlentoa ja kekseliäisyyttä
valve-elämässä.

Oletko kenties erittäin luova yksilö? Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 16.10.2006 17:18:43 »

Minäkin olen nähnyt ko. unia. Niissä usein yritän soittaa mutta puhelin ei toimi tai sitten sulaa käsiini tms.
Ja sitten päädyn puhdistamaan kotia/tilaa kaiken valon nimessä tms.

Minulla nuo unet liittyivät erääseen aikakauteen elämässäni ja nykyään niitä on ollut vähemmän.

Unet ovat olleet todella todentuntuisia enkä kyllä ainakaan lähtisi tulkitsemaan niitä perinteisin unen selitys -keinoin. Minusta niillä ei ole sillä tavalla merkistystä.

Merkitys on ehkä muilla tasoilla.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 17.10.2006 13:12:31 »

Olen hyvin luova persoona ja liitelen sfäärissä kymmenen koko ajan! Minun on vaikeaa keskittyä tähän maailmaan hyvin, sillä joko en ole siinä ollenkaan tai sitten olen tiedostamattani täysin sitä vastaan (tyyliin "en kuulu tänne").

Mielikuvitukseni on vilkas. Ovatkohan omat pelokkaat mielikuvani siitä, etten hallitse jotain tilannetta, ilmenemässä minulle poltergeist-voimien muodossa unessani - voimathan riehuivat omassa kodissani.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #4 : 17.10.2006 15:21:27 »

Kerran olin vastaavassa unessa, jossa paholaiset jahtasivat minua. (http://www.mkivsupra.net/vbb/images/smilies/diablo.gif) Alkuun juoksin karkuun ja yritin piiloutua, mutta aina ne löysivät minut. Sitten aloin unessa pohtia, että kaikkihan unen osatekijät ovat aina osa minua itseäni. Unethan muodostuvat minun omista ajatuksistani, tunteistani ja kokemuksistani. Jos siis pelkään paholaisia unissani, niin pelkään itseäni. Sehän ei ole oikein järkevää ( kauris nääs), joten eikö olisi viisainta kohdata nuo paholaiset ja tutustua niihin. Niinpä sitten astuin piilostani aukiolle ja aloin vain tarkkailla paholaisia, jotka edelleen yrittivät uhkailla. Minä vaan en enää pelännyt niitä ja sitten ne haihtuivatkin pois. Loppu hyvin kaikki hyvin. 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: