Sunflower, oletko ollut kauan työttömänä ja minkälaisia opintoja sulla on takana ( ala riittää:) Anteeksi, jos utelen liikaa
Minä olen huomannut nyt päälle parikymppisenä, että nykyään hyödyn siitä, että olen ollut töissä, kun ystäväni ovat käyneet koulua ( suurin osa vaihtanut alaa tai on työttömänä
) Monet työnantajat ovat arvostaneet sitä, että kokemusta löytyy. Silloin nuorempana tunsin monta kertaa oloni huonommaksi tai vähemmän fiksummaksi kun paiskin vain töitä. Roolit ovat siis muuttuneet, nyt kun opiskelen ja periaatteessa on helppo löytää töitä. Ongelmaksi on nyt tietenkin sittemmin tullut se, että en halua enää olla alalla, mitä olen tehnyt nyt kuutisen vuotta ( vaateala, myymälänhoitajana ym. ) Aikansa kutakin
Hm, elämäni aikana olen ollut kaiken kaikkiaan 2 kk työttömänä ja aina on hommia löytynyt tekevälle. En ole antanut lannistaa hetkittäiset epätoivon hetket
Tällä hetkellä en ole töissä, mutta en miellä itseäni työttömäksi kun niin vähän aikaa olen ollut jouten opiskellessa ja uusia tuulia jo pukkaa! Sunflower, en tosiaan tiedä tilannettasi, mutta itse olen aina ollut niin optimistinen, että hommia löytyy ja luotan kovasti siihen, että elämä pitää huolen, että ei jää tyhjän päälle. Aktiivisuushan kannattaa ja minä ainakin olen kova tyttö soittelemaan ja tuomaan itseäni ilmi, aina kun jonkun mielenkiintoisen ilmoituksen bongailen
Tsemiä sulle, Sunflower