ScorpioRising
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #30 : 18.10.2006 20:22:18 » |
|
Entäpä 10. huone? Kopsasin sivuilta http://www.elbertwade.com/page147.html seuraavan: (DMCA ilmoituksen takia poistettu) Miten 10. huoneesi on sijoittunut tai siis onko siellä planeettoja? Mulla oli kans aikamoinen persoona isänä, minkä tunnen vaikuttaneeni elämääni . Kartallani Pluto ja Uranus ovat 10:ssä. Saturnus (7:ssa) neliöi venusta (9:ssä) ja opponoi neptunusta 1. huoneessa ja melkein askendenttiakin. Toisaalta Saturnus on sekstiilissä marsiini. 4. huone on tyhjä. Saturnus on trinissä Plutoon. Hyvin on mennyt, mutta menkööt!
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.02.2013 19:34:40 kirjoittanut Ahto »
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #31 : 19.10.2006 06:07:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #32 : 20.01.2007 18:39:41 » |
|
Meikäläisellä on: avautuva neliö ja Mitäs siitä sanotte? Omasta puolestani koko äijä voisi painua hevon helv**tiin. Sellaista täällä päin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #33 : 20.01.2007 22:45:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 21.01.2007 00:52:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #35 : 21.01.2007 10:39:18 » |
|
Minulla on - muita aspekteja ei Auringollani sitten juuri olekaan. Pienenä näin sellaisen unen missä oli aurinko ja kuu taivaalla päällekkäin. Unessa isäni tuli tikkaiden kanssa, kiipesi ne ylös ja otti auringon pois taivaalta. Olen aikuisena tavannut ajatella että ilmeisesti jo lapsena tajusin että isäni rakkaus ja tuki ei elämässäni ole järin oleellisessa osassa... Hän oli varsin itsekeskeinen ihminen joka lopulta joi itsensä hengiltä. Koska en isäsuhdettani ole jaksanut enää vuosiin kauheasti vatkata, enemmän kiinnostaa se että kuolemanpelko on aina hallinnut elämääni ylettömässä määrin. Ei ehkä olisi hallinnut jos olisi ollut selkeä isän rakkaus läsnä - eikä tuota Plutoa oppositiossa Aurinkoon.
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #36 : 21.01.2007 10:47:00 » |
|
Y, onko sinun isäsi ollut sellainen vai onko sinulla sellainen mielikuva? Sellainenhan miehen pitäisi olla. Au ja nousumerkitkin mukavat.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.01.2007 11:07:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 22.01.2007 10:57:14 » |
|
Y, onko sinun isäsi ollut sellainen vai onko sinulla sellainen mielikuva? Sellainenhan miehen pitäisi olla. Au ja nousumerkitkin mukavat. Siis sellainen isä on! Mutta itse koin hänet aivan super kontrolloijana myös. vai oliko se äiti joka puki isän vallanpitäjäksi vaikka pitikin vallan kahvaa itse kädessään... Nyt laitoit minut miettimään asioita uudelleen! Thanks!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #38 : 22.01.2007 12:49:36 » |
|
Niin ne mielikuvat Omat Ja ne Aurinko (isä) Neptunus ( mm. alkoholi) Saturnus IC (haasteita koti, lapsuudenkoti, nykyinen perhe) (lapsuuden haavat) Siinä ne kai sitten ovat?! Olen syntyessäni saanut nämä ongelmat ja haasteet. Eroon alkoholisteista ja läheisriippuvuudesta Työtä on vielä paljon!
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 23.01.2007 15:51:37 » |
|
minulla on 8.huoneessa ja , ja parempaa isää en olisi voinut toivoa. Kumpaakaan vanhempaani en vaihtaisi. Ikinä. Mutta minulla onkin 4 huoneessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #40 : 24.01.2007 13:01:24 » |
|
Tämä on kiinnostava ketju, nyt vasta itsekin ehdin osallistumaan. Aurinkohan tosiaan symboloi isää, mutta ainahan näissä tulkinnoissa on hyvä muistaa, että oman karttamme aurinko kertoo ennen kaikkea meistä itsestämme, ei suoraan isästämme. Eli symboliikka on lähinnä sitä, miten itse olemme isän kokeneet ja millainen on se "sisäinen kuvamme isästä". Toki useinhan myös se vastaa aika selkeästi isän omaakin käyttäytymistä ja läsnä- tai poissaoloa elämässämme. Oma aurinkoni on Kaloissa, ykköshuoneessa. Pääaspektit ovat: , , , ja . Lisäksi aurinko on kantana bumerangi-kuviolle, jonka muodostavat auringon semisekstiilit kuulle ja Venukselle/Chironille sekä oppositio Vertexiin. Kuten noista voi päätellä, isä ei ole ollut minulle hirveän läheinen hahmo, mutta kuitenkin hänestä on hyvin positiivinen ja humoristinen kuva. Auktoriteettiaan hän ei ole koskaan varsinaisesti korostanut, mutta on kyllä tarvittaessa sellaisena toiminut, eli hyvät aspektit Saturnukseen ja Kauris-askendenttiini kertovat varmasti tästä. Olen saanut opetella kantamaan omat vastuuni ilman kummempaa kapinointia. Enemmän yhteenottoja on tullut äidin kanssa. Vaikka merkki onkin Kalat ja neliö Neptunukseen, niin alkoholismia ei ole meidän perheessä tai suvussa ollut, sen sijaan isän puolen suvussa kylläkin kai jonkin verran uskonnollisuutta (ei mitään lahkoilua, ihan perus-luterilaisuutta). Ehkä neliö Neptunukseen ja MC:lle voisi kertoa siitä, että isä ei ole koskaan esittänyt toiveita tai vaatimuksia urastani tai koulutuksestani yhtään mihinkään suuntaan (ei tosin äitikään), joten "toiveammattini" onkin usein kysyttäessä ollut "taivaanrannanmaalari". Onneksi tuo Saturnus (sijainti muuten ja 6. huone, T-ristin kärki) on kuitenkin ajanut minut työelämäänkin ja ansaitsemaan elantoni.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #41 : 24.01.2007 13:38:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #42 : 24.01.2007 15:03:45 » |
|
Mulla aurinko ei tee mitään muita kulmia kuin yhtymät Marsiin ja Plutoon. Jos oikein venyttää, voi tosin saada myös yhtymän :in (orbi 10 o16') ja väljän kolmion "isin tyttö" Pallakseen. (orbi 8 o11') Tuota... Pallas on kyllä sinänsä kuvaava, se kun tekee myös oppositiota toiselle isähahmolle Saturnukselle, ja isin tyttö minä kyllä olen. Jos oikein pinnistelen, niin saatan kyllä noissa auringon kulmissa nähdä jotain isäsuhteestani. Olinhan kuitenkin lapsena isän tyttö henkeen ja vereen, mutta aikuisena surutta pistin välit poikki suojellakseni omaa pienperhettäni isukin paranoialta... Synastriakartallamme :illeni ja :lleni osuu isukin koko 12.huoneen hullunmylly...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #43 : 24.01.2007 15:43:01 » |
|
Minulla on aika inhoja aspekteja periaatteessa tässä Auringossa, ja en ihmettele, jos sen sanotaan kuvaavan isäsuhdetta - omani kun ei mikään paras ole tosiaan.... Tavallaan tuo kuvaakin todella hyvin...Tavallaan keskustelemme todella paljon ties mistä asioista (merkurius), mutta toisaalta hän on tavallaan hylännyt minut, aiheuttaa minussa aikamoisia kysymysmerkkejä ja hämmennystä ja omituisia fiiliksiä (Neptunus), sekä on poissaolollaan kyllä jättänyt jäljen tunne-elämääni (Kuu). Jupiterista en osaa sanoa...ehkä sitä, että hän on antanut minulle liikaakin tilaa "kasvaa ja laajentua", eikä pitänyt kiinni millään tavalla? En osaa sanoa... Minulla onkin Aurinko 10.huoneessa (pidetty myös Isän huoneena), kun taas sitten Kuu on 4.huoneessa (kodin, äidin ja kuun huone), joten ehkä nämä teemat ovat minulla aika korostuneita sitten muutenkin, kun vielä huonesijainnitkin "tuplaavat" vaikutuksen. Kuuhun minulle tuleekin sitten Neptunuksen oppositio, ja kyllä, äidilläni on alkoholiongelma.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.01.2007 15:44:39 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Hansuli
|
|
« Vastaus #44 : 25.01.2007 09:53:59 » |
|
Auringon ja kuun yhtymä usein kuvaa sitä, että toinen vanhemmista on hoitanut kummankin roolin. Löytyy usein yksinhuoltajan lapsen kartalta mm. tai silloin, kun toinen vanhemmista on "jyrännyt" toisen ja siten pyörittänyt kasvatusvastuuta yksikseen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
|