Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Surullinen ja yksinäinen olotila - Näkyykö kartallani jotakin erikoista  (Luettu 52857 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #30 : 17.10.2006 22:09:28 »

Uskon itse ,että olen luopumassa jostain ja aloitan jotakin
uutta. Kummatkin lapseni ovat syyslomalla, nautin hiljaisuudesta


Hei "helen"


Eipä tässä ole paljon tehtävissä
- odotettava vain, (http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_3_111.gif)
tuulen kääntymistä

Tällaista tämä elämä on



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 17.10.2006 22:11:01 »

Miestäkö oottelet. Oletko katsonut AP karttasi?  Kiss

Nyt on aika päättää vanheneeko viisaasti kuten mestari vai jääkö miettimään kriisejä.. tarvitsetko ihan uutta tekemistä?  coolsmiley Tuntuu ettei minulla ole koskaan ollut mitään 30 tai 40 kriisiä, minkä pitäisi siis kai olla tulossa. Miksi pitäisi?  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 17.10.2006 22:13:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #32 : 17.10.2006 22:15:09 »

Monet ihmiset karsivat pahasta olosta vahan ennen synttareita, yleensa paha olo haviaa synttareiden jalkeen- joten onneksi olkoon jo etukateen Elamanilo ja muut joilla on tanaan syntymapaiva.


Hei "diamond"


Kiitos onnitteluista

dg; "viidenkympin kriisi"

(http://www.pcollins.com/upload/Emotions4/cheers.gif)

Poikani täytti eilen 20 v

Elämä jatkuu,
vaikka hampaat irvessä
ja kyyneleet silmissä



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #33 : 17.10.2006 22:19:53 »

Elämänilo, huomasin toisella vilkaisulla kartastasi sellaista, joka voisi hieman selittää... Noususolmusi on 20 astetta Jousimiestä neljännessä ja Pluto tällä hetkellä 24  jousimies

En tiedä onko toi orbi liian iso, mutta itsellä kokemusta Pluto Noususolmu transiiteista ja ne ei todellakaan oo mukavia.  Cry

Hei "Lilja-82"


Kiitos tulkinta-avustasi.
- en täysin ymmärrä mitä tuo tulkintasi tarkoitti,
mutta jotakin tähtiini on kirjoitettu


(http://www.postsmile.com/img/emotions/189.gif)


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 17.10.2006 22:20:04 »

Elämänilo, nyt pitäisi ottaa vähän asioihin etäisyyttä ja itseä niskasta kiinni.. meditaatio..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #35 : 17.10.2006 22:25:16 »

Jäisin mielelläni minäkin ja silti vaan porskuttelen päivän kerrallaan eteenpäin.
Porskutellaan yhdessä  smitten

Hei "kultainen sulka"


Eihän me tytöt pienistä lannistuta


(http://www.kilosweg.de/images/smilies/neu/cart.gif)


 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #36 : 17.10.2006 22:31:03 »

Oletko katsonut AP karttasi?  Kiss

Nyt on aika päättää vanheneeko viisaasti kuten mestari vai jääkö miettimään kriisejä.. tarvitsetko ihan uutta tekemistä? 

Hei "^^Golden Sphinx^^"


AP karttaani en osaa tulkita
- siihenhän tässä apua kyselinkin

Klikkaa perhosta jos haluat auttaa minua
(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/262.gif)Elämänilon kartta


Miehestä en tiedä odotanko vai en,
mutta muutosta elämääni kylläkin


(http://i52.photobucket.com/albums/g3/ksriver80/t1/20.gif)

Elämänilo, nyt pitäisi ottaa vähän asioihin etäisyyttä ja itseä niskasta kiinni.. meditaatio..  angel


 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 17.10.2006 22:34:02 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Oikku67
Vieras
« Vastaus #37 : 17.10.2006 22:39:14 »

Pitääkö mun ostaa pienempi peili.

Ehei.. Vaan paljon suurempi..
(http://www.ukfurnitureshop.com/photogallery/photo7480/418%20Large%20Mirror.jpg)
Niin näet kokonaisuuden paremmin ja huomaat nuorekkuutesi!!
 smitten *virtuaali-halaa*   smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #38 : 17.10.2006 23:32:13 »

Itku puhdistaa.
Olet prosessissa, siis elossa!

Hei "Ikitosi"


Sorry, menin vahingossa viestisi ohi

(http://www.danielsuperstar.de/forum/images/smilies/engel_big.gif)

Itku puhdistaa mieltä sekä keventää kuormaa




 smitten    Elämänilo     smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #39 : 18.10.2006 00:06:26 »

Kyllä elämä kantaa. Sinä olet kuin vesi, joka keksii
aina uuden tien virrata ja ajan kanssa se voi halkaista vaikka kiven. Wink


Hei "Asterix"


Kas kas tästä viesti määrää

Pyydän myös "Asterix" sinulta anteeksi
- olen huomaamattani hypännyt viestisi ohi
- sain monta viestiä yhtàikaa,
joten sekosin täysin

Kiitos kauniista sanoistasi

(http://www.postsmile.com/img/love2/05.gif)

Kyllä elämänpolku taas
urautuu kirkkaimmille vesille
- kyyneliä on vuodatettu,
joten elämänpolku
ei ole päässyt kuivumaan


(http://www.postsmile.com/img/emotions/199.gif)


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #40 : 18.10.2006 00:10:13 »

smitten *virtuaali-halaa*   smitten

Hei "Willow"


Kiitos


(http://acegames.gsmhosting.net/Forum/images/smilies/luvsun.GIF)


 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 19:01:37 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 18.10.2006 07:28:18 »

AP kartoista ja mistä ne löytyy on tietoa läheisissä viesteissä.. kyllä se olo kohenee. Miten olisi vaikka uusi harrastus/ sivutyö josta lisätuloja ja uusia ihmisiä? Itse en tarvitse uusia tuttavia akuutisti, mutta ajattelin ottaa tän lisätyön ihan pitkää tähtäintä ajatellen. Auttaisi tulevissa asioissa. Kaikki ei ole niin huonosti koskaan kuin miltä näyttää.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #42 : 18.10.2006 08:35:22 »

Luin eilen tätä ketjua ja minähän kun en osaa juurikaan mitään astrologiselta kantilta auttaa/valaista, ajattelin googlettaa jonkin kivan runon tai lorun ja laitoin aiheeksi esim. "kaunis ikääntyminen" yms.  Kiss
Hah, siis linkkejä tuli tosi paljon ja kaikki olivat jotain hoitoja ja manipulaatiota, miten tulla nuoremman näköiseksiTongue
Ajattelinpa vain, että kovin tuo yhteiskunnan ja median näkökulma ikäntymiseen on tietyllä tapaa vääristynyt.

Eikö ole muuta tarjolla kuin botoksia, leikkauksia, elvyttäviä hoitoja ja voiteita ja nuorekkaisiin vaatteisiin vinkkejä ikääntyvälle ihmiselle ja naiselle!  coolsmiley
Itselle ainakin tuli olo, että selvä viesti , jota yhteiskunta antaa ikääntymiseen ja -sestä, on se, että sen paremmin se menee, mitä paremmin pakoilet sitä. Ikäänkuin tuetaan jollain tasolla pitämään kiinni siitä 'ikuisesta nuoruudesta' ulkoisin keinoin.
Helposti tulee ajatus, että kun on tietyt vaiheet elmästä takana, ei ole mitään uutta ja raikasta enää odotettavissa, vaan ainoa keino siihen on, yrittää pysyä teininä kaikin mahdollisin keinoin.

Itse olen sitä mieltä, että aivan varmasti ihmisen jokaiseen vaiheeseen kuuluu ja tulee uutta ja raikasta ja syvää tarkoituksellisuutta ja sisältöä. Se sisältö vain ilmenee ihan eri kautta ulkoisesti kuin ehkä aiemmin elämässä. Siihen liittyy kypsyyttä ja sisäistä viisautta.

Nuoruus on avoimuutta, silmänpilkettä, kokeilunhalua, heittäytymistä tunteidenkin vietäviksi, riskien ottoa yms. Ja se ei ole iästä kiinni, voiko noita toteuttaa. Kunhan ne suhteuttaa vain omaan elämäänsä sisäisesti ja antaa niiden kasvaa yhteen oman jo eletyn elämänkokemuksen kanssa, sallii muutoksien tulevan ilmi itsessään. Sallii että tietyt vaiheet on takana ja luopuu niistä ja antaa tilaa uudelle tulla.

Tsemppiä! smitten


*naputtaa itse ikuinen teini*  Cheesy

« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 08:37:03 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #43 : 18.10.2006 10:34:04 »

Miekään en noista kartoista vielä niin paljon tajua, mutta lähetän sinulle kohta tsemppausta ja energiaa Reikin muodossa.  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #44 : 18.10.2006 18:51:23 »

hei Elämänilo  smitten

En osaa tulkita karttoja sen kummemmin, mutta tälläisen transiitin löysin  pluto  aspect_sex  aurinko se on tulossa päälle 28.10.06

Ja kuulostaako tää yhtään "tutulta"

Transiitti-Pluto pehmeä aspekti Aurinkoosi voi osoittaa sisäistä haluasi käyttää heränneitä uusia voimia hyödyksi elämässäsi.
Voit käyttäytyä päällepainavasti tai pakotat muut joko ottamaan tai  jättämään.
Edessäsi voi olla melko pitkäaikainen kriisien, ristiriitojen ja oman minäsi selvittelyn jakso, joka eheyttää, tervehdyttää suhdettasi itseesi ja ihmisiin.
Pintaan nousee asioita, jotka vaativat tehokasta käsittelyä, hoitoa tai sovittelua.

Alitajuntasi on aktivoitunut, menneistä traumoista, muistoja voi nousta pintaan, ja ne parantuvat positiivisten, intensiivisten tuntemusten myötä.

Voit kokea sisäisen muutoksen, kääntymyksen, sielullisen kriisin, joka pakottaa rakentavasti uudelleenajattelemaan monia elämäsi tärkeitä kysymyksiä.

Sinun tulisi antaa itsellesi mahdollisuuksia pohtia elämäsi perusteita, miksi elät, mihin pyrit, mikä on elämäsi kulmakivi, mihin uskot?

Täälläistä löytyi Nikulan kirjasta Planeetavoimat elämän rytmittäjinä,
ihan koko tekstiä en tähän kirjoittanut.

Paljon voimia ja rakkautta sinulle   smitten   smitten   smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: