Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tämä energia?  (Luettu 3228 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 17.10.2006 20:40:13 »

Elämä on ollut käymistilassa - seissyt kuin sameassa vedessä - ihka todellinen masennuskin on pitänyt otteessaan melkein puoli vuotta.

Ja nyt yhtäkkiä, kolme viikkoa sitten tuntui kirjaimellinen pohjakosketus, joka säväytti kuin hereille. Ja tuosta pohjakosketuksesta on alkanut huima nousukiito: kaikki mihin ryhdyn, tuntuu onnistuvan: olen tehnyt ratkaisuja, joiden kanssa olen vatvonut vuosia, tehdyt päätöksiä, ja ryhtynyt hankkeisiin, joita olen tähän asti vain pelännyt, ottanut riskejä ja yhtäkkiä elämä on AIVAN TOISENLAISTA.

Maniaako lie, mutta eilinen melkein jo nauratti: pomo tuli tarjoamaan "työnkuvan syventämistä" ja palkankorotusta.

Näkyisiköhän tähdissä?
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #1 : 17.10.2006 21:32:38 »

Heh, kun luin tuon kirjoittamani uudestaan, tuo pomon kommentti kuulosti jotenkin niljakkaalta - täysin tahattomasti. Kyse oli siis ihan oikeasti työn vastuullisuuden lisäämisestä ym. (ei siis varsinaisesta "ylennyksestä"), mutta rahaa on luvassa siis lisää.

Kaikenlaista HYVÄÄ vain valuu joka paikasta. Ihmiset suhtautuvat minuun yhtäkkiä ihan hirveän ystävällisesti. Tänään jonotin postissa miljoonan muun syystuulessa kankottuneen asiakkaan seassa - ja kun vuoroni tuli ja heilautin numerolappuani olemassaoloni merkiksi, virkailija huudahti "Ihanan ilonen tyttö siellä!"

Olin mielestäni ihan tavallinen.
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2006 21:49:33 »

Ensimmäisenä tulee mieleen Pluto, joka on vielä siellä jousimiehen loppupäässä (n.24 astetta). Jospa se on tässä aiemmin tehnyt yhtymää sinun  askendentti :iin tai  kuu :hun. Ja nyt poistunut lähietäisyyksiltä. Villi veikkaus vaan!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 17.10.2006 23:06:01 »


Ettei ole Jupiterin paluuvuosi?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: