Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Todentuntuiset unet tunteiden laukaisijoina?  (Luettu 5393 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 18.10.2006 09:13:56 »

Onko muilla ollut niin todentuntuisia unia, että niiden tapahtumat ovat laukaisseet valvetilassakin niin voimakkaita kokemuksia, että niistä on vaikea päästä yli? Jos olette päässeet, niin kuinka? Tää mun homma on työsidonnainen, joten olisin äärettömän iloinen, jos saisin sen käsiteltyä pois päiväjärjestyksestä ennenkuin mammaloma loppuu! Välillä tuntui jo, että aika parantaa, mutta muutama yö takaperin näin taas tällaisen unen ja  idiot2
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 18.10.2006 23:51:42 »

Olen nähnyt, ja jotenkin uskon että tollasten unien tarkotus on just tuoda ne tunteet pintaan, jotta niille voi tehdä jotain.

Esmes ehkä toi uni kannusti sua nyt kiinnittään huomioo siihen ylipäätään, että oot palaamassa työelämään ja mitä siihen sitten liittyykään. Niin voit tehdä asialle jotain.  Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 19.10.2006 08:43:56 »

Siinäpäs onkin sitten miettimistä, että mitäköhän tuota tekisi... Oman elämänfilosofian mukaan näyttäisi tässä valossa katseltuna todennäköiseltä, että en saa työpaikkaa vaihdettua, ennenkuin tuo homma on selvä, vaikka tuntuukin, että olen työni siellä tehnyt.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 19.10.2006 10:19:42 »

Oman kokemukseni mukaan kannattaa aloittaa ja toisaalta jatkaa rutiinia, olla
elamanvirrassa mukana, siitahan ne uudet asiat avautuvat-ei odottaa vaan olla tassa hetkessa ja taysin voimin.
Unethan on yhteys meihin myos pelkoina ja tunteitten laukaisioina!
ps: jos toi on kuvasi niin nain sinut kerran meditaatiossa  smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 19.10.2006 10:27:13 »

Juu, tuo on mun kuva. Mitäs teit mun marja-apajilla?  Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 19.10.2006 10:33:19 »

Ilmeisesti teki mieli  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: