Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeetta perääntyy  (Luettu 29703 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 19.10.2006 12:55:35 »

Sign9, juups, luin hieman liian nopsasti tuon sivuston, huomasin juuri myös pointin, että noususolmu perääntyy aina, paljon on vielä opittavaa Shocked

Minäkin olen mietiskellyt, että taitaa perääntyvillä olla myös osaa asiaan, että mulla oli tosi rankka lapsuus ( kouluskiusaus )ja nuoruus ( todella paha teini-ikä ) ja parikymppisenä tulin siihen tienristeykseen, että valintoja täytyi tehdä. Kuitenkin edelleen, päivittäin, käyn keskustelua itseni kanssa, annanko lipsua elämäni raiteiltaan, vaikka se ulkopuolisten silmissä on täysin, sanoisinko, lähellä normaalia arkea. Ihan niinkuin en antaisi lupaa itselleni olla onnellinen ja seesteinen vaan jokin pakonomainen surumielisyys kalvaa luonnettani. Välillä katselen kateellisina ihmisiä, jotka ovat nauravaisia ja positiivia, vaikka elämä muuten potkisikin. Tuntuu, että itselläni on jokin "tumma möykky" rinnan päällä tai painolasti, mitä en saa pois millään. Toisaaltahan, täytyy varmaan myös olla kiitollinen luonteesta, mikä on syvällinen, eristäytyvä ja tutkaileva, kunhan vaan energiat suunnataan johonkin "pään-kasassa" pitävään aktiviteettiin, vaikka esimerkiksi tähän astrologiaan.

Ujous ja huono itsetunto ovat myös jatkuva taakka, vaikka näistäkin ihminen voi kasvaa ulos. Nämä piirteet eivät näy ulospäin, mutta myllertävät sisällä tuhatta ja sataa idiot2 Täytyisi varmaan hakea Teatterikorkeaan, niin hyvä olen pitämään sen ulkoisen roolini Grin

Olen sataprosenttisen varma, että perääntyvillä planeetoillani on olennainen rooli siihen minkälainen olen ihmisenä Sad
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #16 : 19.10.2006 13:31:44 »

sign9...vielä yks juttu...
Miten niin noususolmu perääntyy aina? Ei ainakaan näytä minun kartalla niin tekevän...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 19.10.2006 13:48:08 »

Ahaa..taas sitä oppi uutta..alanpa tsekkaileen karttaa...Kiitos tiedosta!

ja vielä, kun iski syyllisyys...en halua tuomita ketään kyökkipsykologia...kaikilla on tapansa...mitä se mulle kuuluu, miten joku toimii! Jos hän siitä onnensa saa, sen hälle suon. En ole itsekkään täydellinen. Sad
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 19.10.2006 13:48:13 »

Juups, Sign9, rupatellaan vaan kunhan näitä "painavia" asioita jaksaa taas käydä läpi kartalta. Voimia se kyllä vie.. buck2
Rovatar, mullakin on tuo Jupiter Pluton lisäksi Asc:illa ja se kai on se osasyy myös, miksi jaksaa kuitenkin porskutella eteenpäin, antaa jonkinlaista positiivista latausta, niin ja antaakin minusta melkein aina "hyväntuulisen" kuvan, vaikken sitä olisikaan Wink
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #19 : 19.10.2006 14:42:43 »

Mulla perääntyvät  jupitersaturnusneptunusuranusplutovesta ja  kuunsolmu... Höm... Nyt vasta tajusin ton R-jutun! Mielenkiintosta.... Nyt ehkä ymmärrän paremmin tätä elämääni... Voin syyttää perääntyviä planeettoja... Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #20 : 19.10.2006 14:48:59 »

Jep, huomasin kun aloin lukemaan tätä ketjua sen jälkeen kun olin tuon viestin kirjoittanut... mulla on vähän paha tapa eka vastata ja sitten vasta ottaa selvää asiasta... buck2 Grin
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 19.10.2006 16:46:43 »

Kiitos, kiitos Rovatar Smiley
Oulun tyttöjä olen kyllä, mutta nykyään vaikuttelen Helsingissä ( kaipuu kyllä välillä kova pohojoiseen Cry )

Ai juu, eikös tuo skorppari ja pluto-vaikutus yleensä liitetäkin jonkinkaiseen tutkimiseen ja salamyhkäiseen semmoiseen, mielenkiintoinen ammatti pojallasi Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #22 : 19.10.2006 19:13:58 »

luulin vaan silloin trooppisen karttani takia, että "tähän mut on tuomittukin" kun sitä hieman kypsymättömänä n 18. vuotiaana aloin tulkitsemaan, ja mulla oli juuri silloin vaikea aika.

jäin lukemaan tätä keskustelua, kun mielenkiintoinen oli. tosin omalla positiivisella asenteellani en ehkä voi ymmärtääkään mistä tässä oikeasti on kysymys, mutta tuo lause tuossa ylempänä pomppasi silmiini. aloin miettimään, uskovatko kovinkin monet karttaansa tosissaan? se ei ole koskaan juolahtanutkaan mieleeni. vaikka kartta jotain sanoisi, en usko etten voisi olla muuta jos niin haluan. mutta tämähän nyt olikin itsestäänselvyys. mutta surullista. kevyin mielin tällaiseen pitäisi lähteä mukaan. olen kai omituinen nousukala, kun en ota näitä ns. "huuhaa" juttuja niin vakavasti.  Grin

tietää en voi, kuinka vaikeaa itsetunnon kanssa ihmisillä on ollut. pitää varoa mitä tässä jouskarimaisesti möläyttelee.

muuta en voi sanoa, kuin että jos jollakin on tällä hetkellä itsetunto-ongelmia, kannattaisi keskittyä niihin hyviin asioihin kartalla. no, helpommin sanottu kuin tehty. miten oikeastaan itsetunto-ongelmaista voi auttaa? kun siinä vaiheessa on niin vaikea tajuta, ettei olekaan niin huono ihminen. harmittaa. kamalaa katsoa sivusta.  Tongue

tuki. en tiedä oliko minulla sitä, mutta päätin seisovani omilla jaloillani. oliko minulla sitten jokin tuki piilossa silmiltäni, kun tämän päätöksen pystyin yksin tekemään? en tunne itseäni kovin vahvemmaksi kuin muutkaan. no sanottan, että kasvoin siitä. murrosikä. jos olisi nyt takana.  Smiley siis voitte ottaa puheeni nuoren tietämättömyytenä.  Grin

sain kuulla läheltäni olevani huono. mietin siinä pitkään sitten olenko. ja onko minusta mihinkään kun ei ole lahjoja, ulkonäköä.. mutta hitot tässä jaksa lannistua. sellaisen kuullut olen että "kun kalaa haukkuu, se jää murehtimaan, jouskari taas vain innostuu ja yrittää todistaa ettei se pidä paikkansa." kumpaa sitten olisin. molempia aina välillä.  Grin

aiheen vierestä?

kai se on hyvä teille tällainen nuoremmankin näkökulma? taitaa minulla olla ikäongelma kun sitä toistelen.   Wink

perääntyvät. ainoastaan  jupiter ja  chiron olenkin onnekas.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #23 : 21.10.2006 13:18:26 »

kiitos, sign9, että kerroit tarinan uudestaan.  Smiley

luotan ihmispersoonallisuutta tulkitessa siihen kolminaisuuteen, perintötekijät - kasvatus/ympäristö - astrologia. kokemukset vaikuttavat niin paljon meihin, astrologia on vähän niin kuin se tapa millä suhtaudumme niihin.
kyllä astrologia toimii.
mutta ei aina.
sitä vastaan voi taistella.
kartan vastaisia asioita voi tapahtua.
siis tämä oli mielipiteeni selvennys.

en tiedä Ave, oletko, mutta et ehkä ole vielä, lukenut niin paljon astromateriaalia kuin minä. en tiedä, voi olla? olen harrastanut n. 8 vuotta. olen intensiivinen tyyppi, joka tosiaan keskittyy asiaansa.

en tarkoita tällä sitä, että kumpi meistä olisi enemmän tietoinen astrologiasta, vaan sitä että sinä et ole voinutkaan lukea niitä tulkintoja joita minä olen joutunut lukemaan koska sijaintini ovat astrologisessa tulkintamateriaalissa zodiakin roskalava-merkit. ja kaikkein kurjimmat huoneet.

enhän minä olekaan kovin paljoa vielä perehtynyt, vakavissaan ehkä pari vuotta. koko elämän se on kuitenkin ollut mukana, vanhempien kautta.
niin ja tuo on totta, karttasi on varmana täysin erilainen kuin omani. jokaisessa niistä on tietysti omat mustat puolensa.
olisi mielenkiintoista nähdä karttasi, jos se on jo täällä jossain esillä tai..

niin ja, itse ei koskaan onnistu saamaan kartastaan kunnollista kuvaa. ne ennakkoluulot ovat niin hallitsevia. ja kun sinulla on jo käsitys itsestäsi, luet karttaasikin siltä kantilta.  Tongue
olisikin mielenkiintoista päästä juttelemaan ammattiastrologin kanssa. hän varmasti tietäisi paljon, mitä ei ole tullut ajatelleeksikaan.  Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #24 : 21.10.2006 14:06:42 »

Oman kartan tulkinnasta sen verran omalta kohdaltani sanon:

Minä olen sitä mieltä, että ammattiastrologin kautta kannattaa aloittaa tutustuminen omaan karttaansa. Kaikki alansa edustajat, jotka ovat ammatillisesti kouluttautuneet alalleen, pystyvät hoitamaan työnsä paremmin kuin harrastajat.

Joka alalla on myös eri tavoin toimivia, kuten varmasti olemme kaikki huomanneet mm. sairaanhoitoalalla jne. Joku tykkää tietyntyyppisestä, toinen toisenlaisesta. Myös astrologit ovat erilaisia persoonia, kuten me kaikki.

Astrologia ei ole minulle mitään muuta kuin yksi tapa yrittää  ymmärtää itseäni ja toimintatapojani. Ja joka tavalla minä otan kaiken kevyesti..se on yksi tapa vain tulkita, ei ainoa ja oikea. Minä loppukädessä kuitenkin elän tämän elämäni ja teen ratkaisuni. Pohjautuu ne mihin tahansa.
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #25 : 21.10.2006 15:04:22 »

Jännä sattuma...olet tänään toinen ihminen, jonka kanssa tulee omalla tavallaan puheeksi, kuinka lopputulos voi olla sama, tapa päästä sinne on eri ihmisillä vain erilainen. Smiley

Minä myös pohdin sideeristä karttaani ja olen täynnä kysymyksiä, joihin etsin itsestäni vastausta.
Mitään en tyrmää, hylkää enkä hyväksy nielemättä. Wink

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #26 : 21.10.2006 15:21:08 »

Olen tilannut Kosmiselta Koiralta Maya- tulkinnan ja sen mukaankin kyllä olen Keltainen Kosminen Aurinko. Tulkinta tuki mielestäni tätä astrologista kuvaanikin. Toisaalta olen miettinyt olenko sellainen ihminen, miksi muut minut määrittävät? :Smiley

Luin myös tämän jutun , missä määrittely olisikin väärä. Mutta...yhtä vaikeaa kuin minun on olla sideerinen jousimies, näin yht'äkkiä, yhtä vaikea on olla olematta Tuo hieno aurinko. coolsmiley

Joku tässä mättää... Grin
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #27 : 21.10.2006 16:14:50 »

Menee kyllä tuonne Maya- osastolle, mutta kyllä mie kehitän tästäkin jotain , joka,liittyy peräytyviin planeettoihin! Wink...ootappa..täähän on ihan selvä pluton peräytyminen... 2funny

Pieni lainaus Kosmiselta koiralta:

Kosminen keltainen aurinko:
.  Korkeat ihanteesi ajavat sinua eteenpäin.  Uneksit kaikesta kauniista, mitä elämä ja ihmiset voivat olla.

Auringolla on kyky pitää sisällään kaikkien muiden aurinkomerkkien tieto ja kokemus.
Tämä ominaisuus antaa sinulle todella laajan tietämyksen ja monipuolisuuden. Pidä mielessäsi, että jo se riittää, että tiedät paljon eri elämänalueilta.  Sinun ei tarvitse hallita kaikkia alueita täydellisesti voidaksesi toteuttaa elämäntehtävääsi.

Keltainen aurinko on ystävällinen ja jalomielinen. Olet myötätuntoinen, huolehtiva ja suojeleva. 
 Kun olet sitoutunut tiettyyn toimintatapaan, päätäsi on vaikea kääntää.  Sinun pitää tietää tarkkaan, mitä kulloinkin on menossa ja mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmat.

Olet taiteellinen ja kunnioitat kauniita asioita.  Sinulla itselläsi on kyky tuottaa kaunista, joten voisit hyvin olla taidemaalari, kuvanveistäjä, tekstiilitaiteilija tai käsityöläinen.  Myös kirjoittamiseen, esiintymiseen ja opettamiseen liittyvät ammatit sopivat sinulle, kuten myös hoitoala.  Aurinkona olet ahkera ja vastuullinen työssäsi.
 Sinusta pidetään, mutta voi olla myös vaikea oppia tuntemaan sinut.  Toiset auringot ovat menestyviä ja suosittuja, toiset voivat vetäytyä yksinäisyyteen ja pitää sitä omana täydellisyytenään. Yksityiselämässäsi kauneudentajusi ilmenee puhtautena, siisteytenä ja kauniina vaatteina. 

Eri pituisten  aikajaksojen ketjuissa keltainen aurinko on aina viimeisenä päättämässä kaikki aikakierrokset. Auringon energia edustaa universaalin tietoisuuden tasoa ja aurinkomerkkien kehittyneintä astetta.  Olet suuri haaveilija, joka avaa ihmiskunnalle oven uuteen visioon.  Tässä paratiisimaisessa ihanteessasi tavoittelet jatkuvasti idealistista elämää.  Smiley

Numero kolmentoista vaikutus saattaa aiheuttaa kosmisen yksinäisyyden tunteita, jotka ilmenevät irrallisuuden ja erillisyyden olotiloina. Cry

Sitä voi kuvata sanonnalla ‘olemassaolon sietämätön keveys’.  Toisaalta varmasti nautit saadessasi aikaan jotakin uutta ja ennennäkemätöntä.
 Shocked Yllätys, yllätys!!!

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Fiona
Vieras
« Vastaus #28 : 21.10.2006 17:42:45 »

Minulla perääntyy Pluto (pluto) ja Juno (juno).

Lainaus
Pluton perääntymisen sanotaan merkitsevän seuraavanlaisia asioita:
Arvot ja päämäärät voivat kokea hienovaraisia uudistuksia oman henkisen kasvun edellytyksellä.
 Voit joutua vastakkain omien sisäisten "vajavaisuuksiesi" kanssa hyvin yksilöllisellä tavalla ulkoistaessasi omia kokemuksiasi. Voit samalla luoda aivan uusia arvoja käytännössä, sillä kykenet sisäistämään kollektiivista ja kosmista energiaa, jota virtaa alitajunnastasi ja energiat voivat ikäänkuin pakottaa omaan sisäiseen puhdistautumiseen, jonka tarkoitus on kasvattaa sinua sisäisesti ihmisenä.

Se luonnonvastaisuus tulee perääntyvästä liikkeestä, joka on siis normaalista poikkeava liike (etenevä planeetta liikkuu luonnolliseen suuntaan) , jolloin peräytyvän planeetan vaikutus voi näkyä jonkinlaisena oireiluna henkilöllä, etenkin jos hänen lapsuutensa ja kasvuaikansa on ollut kovin vaikea. Silloin ihminen voi olla alttiimpi kasvamaan väärään suuntaan ellei kartalla ole muita vahvoja tekijöitä, jotka vaikuttavat psyyken eheytymiseen ja omaan ymmärrykseen oikeasta ja väärästä.

Perääntyvä Pluto saa miettimään syvällisiä, ihminen kehittää itseään "puhdistamalla" sisintään kaikenlaisesta turhasta antaakseen tilaa uudelle kasvulle. Omat puutteet tai vajavaisuudet voi huomata, kun ihminen joutuu tekemisiin vastakkain muiden/yhteisön/maailman odotusten kanssa ja puutteita voi olla ujous, estoisuus tai jokin muu tekijä, joka haittaa elämää tai toimintaa omassa elämässä.

Joillakin se voi olla pelko, jota ihminen ei itsekään välttämättä käsitä, mistä se voisi johtua. Onhan Pluto alitajuisesti vaikuttava planeetta ja sen aiheuuttamat muutokset (hyvät ja pahat) ovat hitaasti muuntuvia ja pitkäaikaisia prosesseja.

Edellisiin asioihin voi siis itse vaikuttaa kehittämällä itseä, miettimällä omat vahvuudet ja heikkoudet jaoiden mukaan elämästä voi rakentaa tasapainoisen. Jokaisella on elämässään valinnan mahdollisuus kumpaanko suuntaan itseään kehittää. Pluto hitaana antaa ihmiselle aikaa tarkkailla itseään ja kehitystään ja suo mahdollisuuden karsia turhat kasvua haittaavat tekijät pois pikkuhiljaa omien kykyjen ja oivallusten myötä

Juu, allekirjoitan. Mutta mitä tarkoittaa Junon perääntyminen? Huh
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 21.10.2006 18:06:27 »

Mitäs jos ei taida lontoon kieltä  uglystupid2
mistäs minä sitten saan perääntyvät planeettani selville???

tickedoff tickedoff tickedoff

Voisiko joku auttaa?

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: