Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jousimies ja nouseva härkä sekä kuu neitsyessä  (Luettu 4364 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« : 15.11.2005 13:20:21 »

hei kaikille  crazy2

Olen uusi ja vihreä sivuilla mutta tämähän tuntuu todella mielenkiintoiselta.
Olen itse kuten jo yllä mainitsin jousimies ja nouseva härkä sekä kuu neitsyessä
joten olen aikamoinen sekametelisoppa ja mun elinkumppani on rapu ja nouseva neitsyt sekä kuu vesimiehessä joten meillä riittää tätä mielenkiintoa elämään.

Haluaisin mielellään kuulla jos on muita kenellä on samanlainen kartta kun mulla tai meillä. Olisi kiva vähän vertailla että onko yhtään samantapaisia kokemuksia elämästä??  Ja muutenkin kaikilta ihmisiltä että miten kaikki ovat kokeneet astrologia ja omaa elämää, paljonko siitä saa irti ja paljonko ei.

Omat kokemukset ovat kylläkin pitänyt aika hyvin kutinsa elikä olen eloisa ja urheileva jousimies mutta en kyllä niin kauhea totuudentorvi kun yleensä sanotaan jousimiehestä. Olen ehdä siinä mielessä vähän hienotunteisempi mutta kyllä oikeudenmukainen ja aina valmis oppimaan uutta. Yritän myös hakea elämän totuuksia niinkun varmaan monet muut ihmiset. Mutta vällillä olen todella hidas jääräpää niinkuin härkä. Toisinaan ristiriitoja mutta olen oppinut elämään se kanssa.

Hei en  nyt kerro sen enempää itsestäni vaan kirjoittakaa mielellään mulle niin saadaan vertailla kokemuksia.

Syysmyrksy terveisin
 Wink
Taikuri
tallennettu
Leena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2005 18:28:07 »

Heips !

No ei se mun kartta samanlainen ole, mutta jotain samaa siinä lienee...
olen härkä, nouseva jousimies ja kuu neitsyessä Smiley

Olen harrastellut astrologiaa ihan omaksi ilokseni, lueskellut tulkintoja itsestäni ja sillai.. nyt olen vähän opetellut jotain ja yritin kysellä tuolla eräällä palstalla näiltä tietäväisiltä huonejutuista ja sellaista. Mutta heidän keskustelunsa ovat niin tiiviitä keskenään, eikä kukaan joutanut neuvomaan tällaista satunnaista astroilijaa  Wink

Tuo syntymäkartan tutkiskeluni on tosiaan alussa, tulkintoja minulla kyllä on.. siellä kartalla on alue 7 täynnä "tavaraa"... kuitenkin syntymäkartan tiedoissa 17 kohdasta 10 on 6. huone .. sitä ihmettelin.. mikäköhän se 7 sitten on ?
Olin aiemmin luullut että on kyse juuri huoneesta. No huoneiden kärjet olivat jousimiehessä  ja kaksosissa eniten.. vaakaa, härkää, skorpionia, oinasta..

Niin minusta muutoin.. itsepäinen kuin härkä onkin.. sisukas... mutta puhelias, ajatukset lentelevät välillä vaikka missä, pidän palopuheita ja parannan maailmaa, olen skeptikko mutta samalla uskon sinisilmäisesti ihmiseen, kunnes petyn. Mutta ei sekään lannista.. Olen hyvin sosiaalinen ihminen. Mutta helposti stressaantuva, se on suurin läksy mikä minun tulee oppia, ottamaan rauhallisesti enkä hosuamaan. Kummallista härkähän on hidas.. Mun hyvä ystäväni on härkä, syntynyt samana päivänä 18. toukokuuta, vuosi eri.. hän on hidas ja harkitseva... minä tekemisissäni nopea ja äkkipikainen, isoissa asioissa hidas ja harkitseva. Mitenhän se niin  Cheesy

Kivoja astroiluja sinulle ja muillekin alkaneille  Tongue
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #2 : 23.11.2005 19:44:18 »

Moi Lena

Satuin just tulee sivulle ja näin iloksi että joku oli kirjoitellut. Smiley Mukavaa. Ihmettelit ystäväsi ja sun välistä eroa onko teillä samat nousu merkit? Sun nopeus tulee jousimieheltä. Sitä mulla on myös itsellä ja hidas myös isoissa asioissa oletan härän tulevan silloin kuvioon koska sitä en huomannut itsessäni nuorempana. Nousu merkki kun tupaa tulla enemmän ja enemmän kuvioihin iän myötä( en haluaisi myöntää siis sitä ikää).

Mitäs itse olet mieltä tuosta neitsyestä kuussa. Olen itse sitä miettinyt ja tullut siihen tulokseen että olen vähän pedantti välillä ja kiinnitän huomiota välillä todella pikku seikkoihin toisinaan ärsyttävä piirre. En tuo sitä esille mutta huomaan omat tyhmät ajatukset toisinaan Huh 

Ja niistä huoneista nyt en oikeen saannut selvää mitä tarkoitit? Mikä kohta 17 olen nimittäin itse myös aika tollo tässä hommassa vielä. Sen olen kyllä huomannut että toisinaan jotkut planetat ovat niin lähellä huoneitten rajoja että tulkinta voi olla toisessa huoneesta. Mahtaako se sitten olla sitä vai onko nyt ihan kuutamolla.

Hei onko sulla muuten elinkumppania? Olen tietysti kiinnostunut että mikä merkki ja niin edelleen. Itsellä on kokemusta neitsyt ja nyt rapu kumppanista. Hmm kumman kaa Cheesy vitsi, vitsi olen todella onnellinen ravun kanssa.

Lapsia mulla myös on joten näitä eri merkkejä riittää elämässä ja se vasta on ihanaa kun on värikäs elämä. Smiley 

Toivottavasti tästä oli edes jotain iloa.

Nyt pitää lähteä taas, kirjoitellen

 Cool taikuri
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: