Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Painajaisia..  (Luettu 4256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« : 19.10.2006 12:25:12 »

Viime yön unia en muista, mutta sitä ennen ainakin kolmena yönä peräkkäin näin painajaisia.. niissä oli tällaisia aiheita:

Suuri tulva, jota minä menin jalkaisin pakoon. Tiedettiin että tulva on tulossa ja koko uni oli tavallaan odotusta ja paniikkia että milloin, ja että ehdinkö pakoon.

Erään tutun kuolema onnettomuudessa.

Makasin ojassa ja tiesin/tunsin kuinka suuri karhu poikasineen liikkui lähistöllä ja ojan yli. Koitin olla liikkumatta ja hengittämättä jotta karhut eivät huomaa minua.. Kuuntelin ojan pohjalla ja koitin päättää milloin olisi sopiva aika yrittää pakoon, koska muuten jossain vaiheessa karhut väistämättä huomaisivat/vaistoaisivat minut.

Susi vaani minua. Olin loukussa yläilmoissa, roikuin jostain köydestä ulkona pihalla puiden keskellä, susi vaani minua maan tasalla ja voimani alkoivat loppua.

--Unet olivat tosi pahoja.. heräsin aina jossain vaiheessa. En osaa tulkita mnistä nuo johtuvat.. sellaista muutosta elämässä on ollut, että määräaikainen työsuhteeni päättyi ja en tiedä mille alan seuraavaksi.. + rakas läheiseni muutti ulkomaille töihin enkä tiedä milloin näen häntä seuraavan kerran vai näenkö.

Tulkinta-apua?
« Viimeksi muokattu: 20.10.2006 16:23:02 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2006 12:44:47 »

Tulva pyyhkii ylitse kaiken vanhan ja uudistaa.

Oliko sama läheinen joka muutti, sama joka kuoli onnettomuudessa? Pelkäät että tämä henkilö katoaa ulottuviltasi.

Ehkä muutenkin noissa muissakin unissa sitä, että tunnet ympäristösi nyt uhkaavan sinua, kun läheinen ihminen on poissa, ei tietoa tulevasta työstä jne.

Jännä, että toisessa unessa olet vasten maata, jotta karhu ei sinuun kajoaisi ja toisessa unessa yläilmoissa, jotta susi ei ulottuisi. Kummassakin uhka siitä, että kohta paljastut tai joudut surman suuhun.

Ehkä sinun on vain kohdattava elämä nyt rohkeasti ennen kuin on liian myöhäistä. Tai sitten koet vain näitä elämäsi muutoksia unissasi. Ne ahdistavat sinua ja alitajuntasi työskentelee nyt pois tuosta ahdistuksesta.

Muut varmaan osaavat tulkita paremmin, ainakin noita eläinunia. Minä heittelen vain suoraan päästäni, kun unikirjakaan ole tässä nyt. Unet kuitenkin ovat aika pitkälle symbolisia.

Tarkkaile mitä tuleman pitää unimaailmassa. Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.2006 16:30:14 »

Tuo unessa kuollut henkilö ei ollut sama joka muutti. Muutenkin tämä uneni henkilö on enemmänkin vanhempieni tuttu, ei minun, siksi ihmettelen tuota unta.

Mutta nämä toiset unet jollakin lailla kyllä ymmärrän. Juuri siten että muutoksia elämässä menossa, ja ei oikein tiedä miten niihin suhtautuisi. Tuolloin kun kuulin että tämä läheiseni muuttaa, näin varmaan viikon päivät unia hänestä, ja nuo unet olivat myös ahdistavia -osa erounia, osa muulla lailla ahdistavia.

No, viime yö oli hyvä, en kylläkään muista unta mutta heräsin ihan hyvällä mielellä Smiley

Olen aika ajoin nähnyt tuollaisia ahdistavia eläinunia samaan tyyliin kuin nämä karhu ja susi -uneni. On minua leijona ja haikin ajanut takaa, ja karhuja useamminkin.. Heh, tiedänpä mitä Freud tähän sanoisi  Shocked  buck2
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2006 14:02:24 »

Taman tyyppiset unet ovat yleensa ahdistuksen laukaisiana unissa-ihan luonnollista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: