Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriilla menossa jotain masentavaa ?  (Luettu 16014 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 25.10.2006 22:19:30 »

Kiitos Ilmatar. Vaikka sanoit, että sanat eivät ehkä paljon lohduta, niin kyllä ne oikeastaan nyt lohduttavat. Nyt olen itkeskellyt ja itku on tosiaan puhdistanut ja olen rauhoittunut ja pystyin lukemaan rauhallisesti viestisi. Sain siitä voimaa ja ymmärrystä. Smiley Kuulostaa lohduttavalta, että tällaisenkin kokemuksen jälkeen mikä sinullakin on ollut, olet saanut vielä oman rakkaan lähellesi.

Tosiaan, kauriit eivät päästä ihmisiä helposti lähelleen ja minun on todella vaikea ihastua ja rakastua. Siksi tuntuukin pahalta, että kun sen kerran kun todella antaa mennä, niin sitten vain sattuu eikä saa mitään takaisin.  Cry

Ehkä se tästä vielä. Jos juttu on tarkoitettu minulle, niin ehkä se tästä vielä jossain vaiheessa selkenee ja jatkuu. En suostu vielä luovuttamaan, vaikka rauhoitunkin. Kyllä universumi johdattaa oikealle radalle (toivottavasti) ja tuo oikean rakkauden vielä eteen...tiedä vaikka se olisi tämä tyyppi - tai sitten ei...Ehkä saan vielä rakkautta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 26.10.2006 06:35:44 »

Onpas hurjan maa-vaikutteista, au kauris ja nousu härkä. Jokaiselle on varmaan jotakin, itselle ei sovi varmaan maa kumppanissa juuri ollenkaan. Se mikä toiselle ei toimi yhtään, saattaa toimia toiselle, huomasin erään kanssa kun ajattelin, haloo, tämähän on tässä elämässä minulle aivan väärä, menköön, osaakohan se olla edes ystävä (ei). Oli kyllä etukäteen jo tietty kuva ja kokemus vahvisti sitä, että tuli on se joka lietsoo tulta ja ilma toimii myös erittäin hyvin..

Yleensä puhun naisten kanssa suhteista, mutta kaurisnaisen kanssa ei, kun on järkiavioliitossa, sitä puhuu sitten.. töistä ja rahasta tms. Mutta jäänpä miettimään mitä siitä maasta nyt sitten oikein oppi?
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 06:40:34 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #17 : 26.10.2006 07:04:59 »

Hmmm. Minä olen puolestani taas ihan hyvällä tuulella Smiley Onkohan se vain tilapäinen mielenhäiriö  Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 26.10.2006 14:37:24 »

Onpas hurjan maa-vaikutteista, au kauris ja nousu härkä. Jokaiselle on varmaan jotakin, itselle ei sovi varmaan maa kumppanissa juuri ollenkaan. Se mikä toiselle ei toimi yhtään, saattaa toimia toiselle, huomasin erään kanssa kun ajattelin, haloo, tämähän on tässä elämässä minulle aivan väärä, menköön, osaakohan se olla edes ystävä (ei). Oli kyllä etukäteen jo tietty kuva ja kokemus vahvisti sitä, että tuli on se joka lietsoo tulta ja ilma toimii myös erittäin hyvin..

Yleensä puhun naisten kanssa suhteista, mutta kaurisnaisen kanssa ei, kun on järkiavioliitossa, sitä puhuu sitten.. töistä ja rahasta tms. Mutta jäänpä miettimään mitä siitä maasta nyt sitten oikein oppi?

En minä tiedä yhtään miten ihmeessä tämä nyt liittyy ihmissuhdesuruuni miten sinulla ei mene pasmat yhteen maaelementtien kanssa? Vai onko tämä sinusta sitten selitys siihen, että siksi kenelläkään muullakaan ei voi mennä meidän maaihmisten kanssa hyvin kun sinulla ei mene? Huh En nyt tajua miten tämä liittyi tähän.

Mutta niin, no eipä minun horoskoopissani nyt ole niin kauheasti maata oikeasti, on siellä esim. hallitsevana merkkinä rapu. Sinä kun olet esim. Au + kuu jousimies, niin sinun karttasi on tältä osin paljon yhtenäisempi tulen osalta kuin omani maan osalta, nimittäin nousumerkki ei vaikuta kokemukseni mukaan läheskään niin paljon ihmisen luonteeseen kuin mitä esim. aurinkomerkki ja kuumerkki vaikuttavat. Minulla ne ovat kauris ja rapu. Sinulla molemmat jouskareita, sinun kohdallasi voisi paremminkin sanoa että "hui, onpas paljon tulta".  Shocked
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 27.10.2006 20:34:06 »

Jos juttu on tarkoitettu minulle, sanoit. Ollaanpas sitä nyt touchy touchy ja tulkitaan väärin. En pienessä (?) mielessänikään ajatellut että "kenelläkään ei voisi mennä kanssasi hyvin". Minähän juuri kirjoitin että jollekin toiselle elementille maa saattaa sopia hyvinkin, mutta .. päinvastoinhan se piti lukea.  2funny En tiedä mitä muuta minun tähän pitäisi sanoa, tarkoitin vain että kaikki ei ole tarkoitettu kaikille, sinulle juttusi voi olla tarkoitettu. Kaipa näet sen. Minä itse en tunne kaipaavani sitä maadoitusta enää.. jotenkin.. Olen tyytyväinen tuleeni, toivottavasti sinä maahan. Paitsi yksi asia "maa-elementissä" on hyvä ja se on vauraus/materia, jos siihen suhtautuu oikein, mutta tunnepuolella on jotenkin jatkuvaa väärinymmärrystä kuten tässäkin esimerkissä.
Rapu ei näy nimmarissasi mitenkään.

Ja sitäpaitsi minulla vaikutti erään kauriin kanssa myös tuli-ilma/vesi-maa ristiriidan lisäksi kuukalat/ kuujousimies-ristiriita. Paljon enempää erilaisen ymmärtämistä ei olisi voinut hakeakaan. Suosittelen tähtikarttojen yhteensopivuuden tarkkaa syyniä. Maasta olet sinä syntynyt, maaksi pitää sinun tuleman..  :Smiley mutta siinä välissä elämä!  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.10.2006 20:46:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #20 : 28.10.2006 19:05:39 »

Ehkä se tästä vielä. Jos juttu on tarkoitettu minulle, niin ehkä se tästä vielä jossain vaiheessa selkenee ja jatkuu. En suostu vielä luovuttamaan, vaikka rauhoitunkin. Kyllä universumi johdattaa oikealle radalle (toivottavasti) ja tuo oikean rakkauden vielä eteen...tiedä vaikka se olisi tämä tyyppi - tai sitten ei...Ehkä saan vielä rakkautta.

Olipa ikävää lukea tuosta.

Uskon kyllä että tosirakkaus palaa jossain vaiheessa.

Joko menee paremmin?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 28.10.2006 19:33:30 »

Kyllä nyt menee hieman paremmin, olotila on kohentunut, mutta tilanne sinällään ei ole juurikaan muuttunut. Saa nähdä mitä tulee tapahtumaan, aistin nimittäin jotenkin, että ehkä tämä juttu ei olekaan ihan niin ohi kuin oikein luulen.  :Smiley Ihana kalamies on kyseessä, en halua luovuttaa kuitenkaan. Sad En tiedä huijaanko vain itseäni, pitäisikö vain luovuttaa vai jaksaa sittenkin yrittää. Silti suruttaa, enhän voi varmasti mitään sanoa. Huoh, välillä vain tuntuu, että minut on tuomittu huonoon karmaan tai johonkin.  Cry Aina kun uskoo, että "nyt tapahtuu käänne, vihdoin saan jotain iloa elämääni", niin johan sitä vedetään matto jalkojen alta ja taas saa kirota Jumalaa kuinka on hylätty ja jätetty yksin. Sad

Millonkohan tuota Venusta ympäröivät negatiiviset aspektit oikein häipyvät?  Sad
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 28.10.2006 19:47:14 »

Ja pöh, ei sinulla mitään huonoa karmaa ole. Taitaa vaan olla tr.  neptunus joka juuri peruuttaa lähelle Venustasi... Aika tyypillistä tuo Kala-mies ja Neptunus. Eli tuo itsensä huijaaminen sopii myös Neptunukseen. Tosin jos joku tuollainen juttu on mahdollista, niin minä kyllä kokisin sen. Elämää sekin on.

Seurusteleeko hän?

tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 28.10.2006 19:56:20 »

Ei seurustele ei. Ongelmana on nyt se, että me molemmat pidämme toisistamme (vaikka olen nyt alkanut epäilemään sitä kuinka paljon tämä kalamies minusta todella pitikään), mutta ongelmana on entinen suhteeni. Tämä kalamies nimittäin sattuu olemaan ex-poikaystäväni paras ystävä ja olemme siis sopineet (tai hän päätti), että ei halua vaarantaa hänen elämänsä tärkeimpiä ihmissuhteita tämän mahdollisen juttumme takia. Cry Olen kysynyt häneltä, että eikö hän vain pitänyt minusta vai onko tuo todella ainoa syy siihen miksi emme voi yrittää ja hän sanoi ettei kyse ole siitä etteikö välittäisi. Siksi elättelen vielä toiveita, että ehkä ajan kuluessa saatammekin löytää takaisin toistemme luo jollain tavalla, ehkä tilanne kaveriporukassa yleisesti rauhoittuu, ehkä exäni löytää uuden tytön itselleen tai jotain, jonka kautta saisimme ehkä tilaisuuden...En tiedä elättelenkö siis turhia toiveita kenties neptunuksen takia, haihattelenko turhaan menetetyn perään. Mutta meillä vain menee jutut niin hyvin yksiin etten voi uskoa, että koko homma olisi tässä ja vielä tämmöisen syyn takia. Sad

Olen silti hyvin masentunut, nimittäin todella rakastuin tähän ihmiseen. Joka päivä näen häntä ja aina vain tuntuu samalta...Sad Surkeaa.
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 28.10.2006 20:10:23 »

Hmm. Vai sellainen juttu. Kuten sanoin, tosirakkaus kyllä palaa. Kyllä ne palaset loksahtaa kohdalleen vielä. Tosin Neptunus on sinulla kuvioissa mukana, joten jatkossa voi olla, että koko homma olikin "suurta illuusiota", mutta ehdottomasti kokemisen arvoista.

Lopeta se surkeilu ja tee jotain. Ota naiselliset keinot käyttöön ja flirttaile toisen kanssa. Se voi panna vauhtia tilanteeseen.
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 28.10.2006 20:22:48 »

Kyllä minä nyt flirtin jalon taidon osaan. Cheesy Täytyy yrittää vielä, katsoa mikä on homman nimi. Voihan olla, että tämä tosiaan on vain yksi suuri illuusio, mutta toisaalta, olen kokenut vetoa häneen jo aika kauan tässä, joten en tiedä voiko nyt pelkkä neptunus olla mukana sekoittamassa päätäni.  idiot2

Tällä hetkellä yritän luoda lämmintä kontaktia ja saada hänestä ainakin hyvää ystävää. Eihän sitä tiedä mitä siitä seuraa.

Muoks. Ihmettelen tosiaan vain sitä, että minulla kun tuo Neptunus poukkoilee jatkuvasti tuossa venuksen lähellä ja matkaa siihen aika ajoin. Rupesin vain miettimään, että ovatko kaikki elämäni suhteet sitten jotenkin suuria illuusioita kun moinen transiitti tulee aika ajoin venukselleni...silti ihastun todella harvoin, tämäkin ihastus on ainoa laatuaan sitten 3 vuotta sitten katkenneen suhteeni jälkeen. Tuntuu hassulta, että tämäkin olisi vain illuusio...no kai se voi sitä olla...muttamutta.... Shocked
« Viimeksi muokattu: 28.10.2006 20:43:18 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 28.10.2006 20:46:29 »

Kyllä minä nyt flirtin jalon taidon osaan. Cheesy

vesimies- venus osaa kyllä!

Ajattelin vaan sitä, että jos sinulla olisi joku muu, niin kaveri voisi tulla mustikseksi...  Jonka jälkeen hän jahtaisi sinua.  Wink

tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 28.10.2006 21:13:41 »

AHAA!!  Cheesy No nyt valkeni! Cheesy Itseasiassa, tuo ei kuulosta pöllömältä idealta. Ehkä vähän julmaa, mutta kaikki on sallittu sodassa ja rakkaudessa.  Grin Hän on kyllä muistaakseni  venus  oinas, joten tuollainen jahtaaminen voisi ehkä toimiakin (Oinaathan pitävät valloittamisesta?). Toisaalta, hän on  kuu neitsyt, joten perääntyyköhän hän sitten ihan rauhassa ja unohtaa vain minut, jos alan liehitellä muita.  :Smiley

Oikeastaan nyt minun "tehtäväni" olisi vain osoittaa miehelle, että hänen kannattaisi ottaa riski takiani ja että hän voisi tosissaan saada jotain, mikä ajaa ohi sen, mitä kaverit olisivat asiasta mieltä. Hmm...
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

the_planet
Vieras
« Vastaus #28 : 30.10.2006 21:37:44 »

Ei tunnu tämän huushollin kaurista ottavan yhtään päähän, sanoi kaiken olevan oikeastaan mukavammin kuin yleensä  :Smiley En ole kyllä minäkään havainnut mitään, että kauris olisi pahemmin surkeillut sohvan nurkassa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 30.10.2006 21:45:51 »

Itse en ole koskaan saanut mitään kunnollista aikaan esittämällä että vehtaan toisen kanssa. Pikku flirtistä saattaa kumpikin puhua mutta en ainakaan tauotta jaksa puhua muista toiselle. Varsinkin mitä kypsemmäksi sitä tulee, sitä enemmän haluaa suojella suhdetta, keskittyä yhteen. Ja jossain määrin miehetkin on osanneet, pettäneet sitten salassa tai siirtyneet sivuun.. valitettavasti viimeinen siirtyi juuri selittelemättä ja liian äkkiä mutta se siitä.

Niin ja ehkä kaikki kokemus on illuusiota. Alkoihan minuakin nyppiä että miten kaikki suuri rakkaus voi olla noin hajoavaa. Mutta olkoon sitten ja silti suostun tulevassa rakastamaan - kun nyt siltä vaan jonkun kanssa tuntuisi!
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: