Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousu- ja laskusolmut (Härkä-Skorpioni)  (Luettu 71325 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Faust
Vieras
« Vastaus #30 : 22.11.2005 00:41:31 »

No en tiä. Mulle on meinannut käydä useasti "Titanicit", kun mua lapsena nosteltiin laivan kannella. Cry  Ja olin niin typerä vielä, että yritin ravistella itseni pois sylistä. Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.11.2005 13:56:02 »

Moi,

itselläni on muuten Kuukin Härässä yhtymässä yläsolmuun. Tuo Härkäkuu on luultavasti turvannut lapsuuteni kauheimmilta kokemuksilta, joten sen seurauksena minulla on erittäin hyvä perusturvallisuuden tunne jonkinlaisena syntymälahjana. Se on luultavasti ollut myös vetoapuna, kun on yrittänyt rakentaa jonkinlaista perusluottamusta ihmissuhteissa, ja tämä on ollut se äääärimmäisen vaikea tehtävä Skorpioni-alasolmuisille immeiselle.
Tässä arvelenkin olevan yksi Härkä-yläsolmun oppiläksyistä: siis perusturvallisuuden -ja luottamuksen kehittäminen.

Skorpionin merkkiinhän liitetään voimakas seksuaalinen vietti. Minulla on ainakin sellainen. Ilman sitä olisin tuskin sekaantunut yhteenkään mieheen elämäni aikana, vaan olisin viettänyt tyytyväisenä erakon elämää jossain keskellä ei-mitään. (Aurinko huoneessa 12). Onnekseni viettini ansiosta tapasin myös luottamuksen arvoisia ihmisiä, joten heidän kauttaan on päässyt lähemmäksi yläsolmun teemoja. Toisaalta taas Skorpparin pahimmat maneerit on koettu viha-rakkaus/hyväksikäyttösuhteissa, jolloin oman luonteen pimeimmät puolet ovat tulleet oivasti näkyviin. Jossain välissä seksuaaliviettini meinasi karata kokonaan käsistä, jolloin aloin olla liian riippuvainen seksisuhteista tunnesisällön kustannuksella puhumattakaan siitä, että olin itse epäluottamuksen arvoinen parisuhteessa. Eli viettejäkin piti tasapainottaa ja siinä onnistuinkin erinomaisesti.

Joskus olen ajatellut, että Jumala on ovelasti juoninut, kun antanut tällaiselle helkkarin epäluuloiselle ihmisille niin vahvat vietit. Ilman niitä olisin tuskin oppinut mitään oleellista tai kasvanut ihmisenä juuri minkään vertaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #32 : 22.11.2005 14:57:26 »

Hei Lilli,

kertoisitko mistä mun pitäisi oppia eroon, kun mun yläsolmu on härässä 11.huone ja laskusolmu 5.huone skorpioni

kiitokset
 Wink

t. Elviira
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 22.11.2005 15:02:41 »

Terve elviira,

lueskelepa vaikkapa minun ja Christianin viestejä tästä ketjusta, niin ehkä asia valkenee. Meillä on nimittäin täsmälleen samat solmuasetelmat kuin sinulla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #34 : 22.11.2005 15:15:03 »

Se on luultavasti ollut myös vetoapuna, kun on yrittänyt rakentaa jonkinlaista perusluottamusta ihmissuhteissa, ja tämä on ollut se äääärimmäisen vaikea tehtävä Skorpioni-alasolmuisille immeiselle.
Tässä arvelenkin olevan yksi Härkä-yläsolmun oppiläksyistä: siis perusturvallisuuden -ja luottamuksen kehittäminen.

Tutulta kuulostaa. Itse tosin aloin saavuttamaan perusturvallisuuden tunnetta vasta sen jälkeen kun opin pitämään ihmissuhteet riittävän etäisinä. Smiley
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #35 : 22.11.2005 15:40:35 »

Kiitti Lilli vinkistä,

mulla tuntuu olevan juuri ihmissuhteissa noi omistamishalut ja siihen liittyen mustasukkaisuus tapeetilla, ja myöskin se, että elämää on myös ilman parisuhdetta... vai onko  Shocked

T. Elviira
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #36 : 22.11.2005 20:14:05 »

Tässä arvelenkin olevan yksi Härkä-yläsolmun oppiläksyistä: siis perusturvallisuuden -ja luottamuksen kehittäminen.

Huoh. Niin, se luottamus. Tai sen puute. Tässä jouduin hetken pureskelemaan tekstiäsi, koska se kirpaisi. Olen tiedostanut aina sen, etten helposti luota mihinkään/kehenkään ja itse on kaikki tehtävä. Ja että pitäisi turvautua johunkin muuhun kuin itseensä, kamalaa!
Ja se vasta kamalaa on, että näen mitä juuri kirjoitin! Tässäpä purtavaa, rouskis Tongue

Joskus olen ajatellut, että Jumala on ovelasti juoninut, kun antanut tällaiselle helkkarin epäluuloiselle ihmisille niin vahvat vietit. Ilman niitä olisin tuskin oppinut mitään oleellista tai kasvanut ihmisenä juuri minkään vertaa.

Heheeeeeeeee  2funny   Eipä tuohon lisättävää, olen myös mustan huumorin ystävä...
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #37 : 25.11.2005 13:22:19 »

Jos minulla on negatiivisia kokemuksia jostakusta ihmisestä niin en helposti muuta mielikuvaani vaan ajan vihollisen pois tai kierrän tällaisen ihmisen kaukaa!
Jos taas on positiivia kokemuksia toisesta henkilöstä yhteistyö sujuu paremmin.
Tämä on niin kuin tällaista ihmissuhdekeskeistä toimintaa!

Olen aina ihmetellyt sitä kun tulen skorpionien kanssa hyvin toimeen.. varsinkin isäni kanssa jolla on aurinko kyseisessä merkissä!Johtuisikohan noususolmusta?
« Viimeksi muokattu: 25.11.2005 13:36:16 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #38 : 25.11.2005 22:31:04 »

Heips.

Minulla on kanssa nuo härkä ja skorpioni nousu- ja laskusolmuina. Minulle on joskus sanottu, että olen ollut edellisissä elämissäni hyvin skorpionin vallan alla, tekemisissä noituuden kanssa, sekä elänyt hyvin voimakkaan seksuaalivietin alla ja se on tuhonnut minut monesti. Cry

Niiden aikojen rippeitä tunnen vielä joskus itsessäni. Varsinkin tuo teini-ikä oli aika kuohuvaa, mustaa ja tummanpunaista. Olin kiinnostunut kuolemasta ja minulla oli pakkomielle saada miehiltä hyvin paljon huomioita, käytin hyväkseni. En luottanut kehenkään, enkä uskonut että kukaan voisi rakastaa minua, ajattelin että kaikki käyttävät MINUA hyväkseen, vaikka asia olikin toisinpäin. Eniten kuitenkin petin itseäni.

Olen tietoisesti alkanut kehittää itselleni noita härkäpiirteitä ja olenkin löytänyt jonkinlaisen tasapainon. En lähde pinnallisiin suhteisiin enkä ole itsetuhoinen... Kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä ei kyllä ehkä ole vielä ihan tarpeeksi, mutta onhan tässä vielä aikaa oppia niitäkin! Wink
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #39 : 29.11.2005 18:44:29 »

Moi Pallaskissa,

itse olen ostanut ranskankielisen karma-astrologiaa käsittelevän teoksen. Se on hyvä, mutta koska ranskani ei ole mitenkään huippuhyvä, niin sen kahlaamiseen mennee vielä aikaa. Joka tapauksessa tässä on pieni yhteenveto alasolmuihin liittyvistä menneiden elämien/lapsuuden mahdollisista kohtaloista:

Huoneet/merkit:

Huone I/Oinas: ongelmia väkivaltaisuuden ja aggressiivisuuden suhteen
Huone II/Härkä: ongelmia omistushalun ja kiintymysten suhteen
Huone III/Kaksonen: ongelmia ymmärryksen ja kommunikaation suhteen
Huone IV/Rapu: ongelmia riippuvuuden suhteen. Vaikeuksia kuulua mihinkään
Huone V/Leijona: ongelmia luovuudessa ja itsensä toteuttamisessa
Huone VI/Neitsyt: ongelmia tehokkuudessa ja itsekurissa, erityisesti työhön ja terveyteen liittyen
HuoneVII/Vaaka: tasapainotusongelmia ihmissuhteissa, ongelmia lain suhteen
Huone VIII/Skorpioni: raha-asioihin ja vaistoihin liittyvia ongelmia
Huone IX/Jousimies: ulkomaihin ja ulkomaalaisiin liittyviä älyllisiä ja moraalisia ongelmia
Huone X/Kauris: perheeseen ja sosiaalisiin velvollisuuksiin liittyvia ongelmia
Huone XI/Vesimies: ystävyyteen ja yhteiskunnalliseen osallistumiseen liittyviä ongelmia
Huone XII/Kalat: hengelliseen ja psyykkiseen elamään liittyvia ongelmia, terveysongelmia



Mahdollisia entisten elämien kohtaloita ja ammatteja :

Huone I/Oinas : ura armeijassa, sotilas, johtaja, urheilija tai kaikki mika liittyy hallitsemiseen, taistelemiseen, valloittamiseen ja voittamiseen.

Huone II/Härkä : vakuutus –tai pankkiala, liikemies, rikas kiinteistöjen omistaja, taideala, talonpoika, elämä lähellä luontoa

Huone III/Kaksonen : kauppias, myyjä, kuljetusala, lehtimies, kaikki mikä liittyy tiedonvälitykseen, tietoon ja taitoon liittyva urheilu, älypelit (esim. ammattimainen korttipeluri), graafinen ala, piirtäjä

Huone IV/Rapu : on voinut kuolla nuorena tai olla henkisesti lapsen asteella. Kotirouva, palvelija, ammatit jotka liittyvat vieraanvaraisuuteen ja ruokaan, historioitsija, kirjailija, satusetä, joskus vastuuton julkinen hahmo tai poliitikko

Huone V/Leijona : on voinut kuulua aatelissäätyyn tai olla kuningas/kuningatar . Mahdollisia ammatteja tähti, näyttelijä, kuuluisa taiteilija, työ kasvatuksen ja koulutuksen, esiintymisen, kulttuurin ja viihteen parissa

Huone VI/Neitsyt : tavallinen duunari, artisaani/käsityölainen, joskus lääketieteeseen ja terapiaan liittyviä tieteellisia kykyjä, kaikki mika liittyy tiedonsäilytykseen, kirjastonhoitaja, eläimille omistettu elämä, ruumiinkulttuurin liittyvat tekniikat ja toiminnot. Viittaa joskus raskaaseen ja ilottomaan elamään.

Huone VII/Vaaka : lakiala ja diplomatia, taiteilija, muusikko, somistaja. On voinut olla voimakkaan johtajan puoliso, tukija tai myötäilijä

Huone VIII/Skorpioni : tutkija, lääkäri, kirurgi, esoteerikko, « vihkiytynyt », salapoliisi, psykiatri, rikas perija, prostituoitu, gangsteri, rikollinen, musta maagi, noita

Huone IX/Jousimies : piispa, kardinaali tai muu auktoriteetti kirkollisella alalla, intellektuelli, lähetyssaarnaaja, teologi, opettaja, tutkimusmatkailija, seikkailija, tiedon rajojen laajentaja

Huone X/Kauris : poliitikko, jonkin yhteison vastuuhenkilo, kouluttaja, tuomari, roolimalli, erakko, askeetti

Huone XI/Vesimies : keksija, insinoori, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, visionääri tai profeetta

Huone X/Kalat : uskonnollinen ala, pappi, munkki, esoteerisen alan tutkija, terveydenhoitoala, tiede (yksinainen tiedemies), lainsuojaton , « eksynyt lammas », kadotettu sielu, vanki, karkotettu tai vakavasti sairas

Tuo 6.huoneen neitsyt tulkinta tuntuu hyvin sopivan itseeni!Minulla on tuon itsekurin kanssa PALJON ongelmia...löytyykö suomalaista kirjallisuutta tuosta karma-astrologiasta?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 30.11.2005 13:06:08 »

Terve Athene,

minä en ole nähnyt suomenkielistä kirjallisuutta tästä aiheesta.

Minulla mahdollisesti työttömyys uhkaa parin kuukauden päästä, ja tuumasin, että aikani kuluksi voisin kääntää tuon ranskankielisen opuksen suomen kielelle. Ehkä en kokonaan, mutta pääpiirteissään. Löisin siinä monta kärpästä yhdellä iskulla: ranskan sanastoni karttuisi, oppisin hyvin karma-astrologiaa ja hyödyttäisin samalla muita asiasta kiinnostuneita. Itsekin luen ko. teosta varmasti mieluummin suomen kielellä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #41 : 30.11.2005 13:43:03 »

Terve Athene,

minä en ole nähnyt suomenkielistä kirjallisuutta tästä aiheesta.

Minulla mahdollisesti työttömyys uhkaa parin kuukauden päästä, ja tuumasin, että aikani kuluksi voisin kääntää tuon ranskankielisen opuksen suomen kielelle. Ehkä en kokonaan, mutta pääpiirteissään. Löisin siinä monta kärpästä yhdellä iskulla: ranskan sanastoni karttuisi, oppisin hyvin karma-astrologiaa ja hyödyttäisin samalla muita asiasta kiinnostuneita. Itsekin luen ko. teosta varmasti mieluummin suomen kielellä.

Teeppä se!Sitten voidaan lukea tuotoksiasi!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #42 : 30.11.2005 18:11:29 »

Erittäin kannatettava ajatus Lilliseni!  Smiley

Mutta olen pahoillani uhkaavasta työttömyydestä.  Sad

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #43 : 30.11.2005 18:26:32 »

Ranskanpäiviä Lillille ja aaltoja minultakin,   Cheesy  ja kumarruksia
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 01.12.2005 20:27:36 »

Yksi asia tuli vielä mieleen tuosta Skorpioni-alasolmusta,

lapsuuteni on ollut hyvin turvallinen, joten lienee menneiden elämien peruja, että olen kärsinyt lähes sairaalloisesta ujoudesta ja epäluuloisuudesta ihmisiä kohtaan. Myöhäisteini-ikä oli minulla vaikea ja traumaattinen, mikä omalta osaltaan aiheutti käsittämätöntä kyynisyyttä ihmissuhteissa, mutta kaikki ei ole todellakaan lapsuudella selitettävissä. Arvelen entisessä elämässä olleen täydet syyt epäillä ihmisten motiiveja ja henkikultansa puolesta on saanut pelätä vähän väliä.


Mulla on myös  kuunsolmu  harka  ja vieläpä  kuu harka .
Kummatkin 3:nnessa huoneessa
Kyllä mun lapsuus oli turvattua johonkin kaksitoista vuotiaaksi asti kun alkoi rytisemään.
Kun noita sun tekstejä lukee. Tulee ihan sielun-sisar fiilikset jostain selkärankaytimestä
asti. Kaikki noi skorpionin pimeät puolet on tultu koettua ja oon saanut kovan läksyn
siitä ettei mikään pysy ja omaa henkeään tulisi pitää jalokivenä ihmismuodossa sekä
sitä että voin ylipäätään harjoittaa jotain sellaista millä saan parannettua/jalostettua ominaisuuksiani. Oma henkenikin on ollut aika halvassa hinnassa joskus...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: