Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lilith, Naisen saturnus?  (Luettu 25503 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #45 : 06.03.2007 20:50:53 »

On se niinkin, että ilman miestä, ei ole yhtään kohdussa kasvavaa uutta elämää.

Miesten olisi kuitenkin syytä kohdella naisia kunnioittavasti, että naiset halukkaammin synnyttelevät yhteisen projektin tuloksia... Minua on aina ihmetyttänyt että miksi erityisesti prostituoituja kohdellaan kuin saastaa, kun mies kuin mies on valmis ylistämään ejakulaation autuutta (ainakin minulle). Jos seksi on niin ihanaa, minkä vuoksi naisia kohdellaan niinkuin kohdellaan? Raiskataan, pahoinpidellään, silvotaan, haukutaan jne.

***

Oma Lilithini näkyy Astrolog 5.40 -ohjelman perusteella sijaitsevan ärsyttävästi Kaksosen asteissa 29.32, eli pitäisiköhän käytännössä mieltää sijainti yksintein Rapuun... Huoneena on 9. huone. Voisiko tämä viitata jonkinlaiseen filosofiaan jossa äitiydestä ja perheestä (Rapu) näkee lähinnä kielteisiä piirteitä? Meinaan sopisi minun persoonaani (kun en ole koskaan äidiksikään halunnut).

 knuppel2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95


Let love be your energy


Profiili
« Vastaus #46 : 01.04.2007 20:13:41 »

 kuunsolmu  saturnus ja Lilith ovat mulla vieretysten 9. huoneessa.
Kriittisyyttä, nalkutusta, tiukkapipoisuutta ja terveyaasioista vouhottamista on ja paljonkin. tickedoff

Onko tämä nyt lilithiin liittyvää vai siihen saturnukseen neitsyessä? Ovatko vanhempani ylikriittisiä? Entä mitä se mahtaa tarkoittaa että lilith on ysissä? Onko lilith nyt vielä "pahempi" kun on saanut saturnuksen kaveriksi?

Jos vaikka Nikki viitsisit sanoa mitä mieltä olet, niin se olisi mahtavaa. Olen käsittänyt että ymmärrät paljonkin lilithistä.
tallennettu

Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
helinä
Vieras
« Vastaus #47 : 01.04.2007 21:39:52 »

Mietin vain vielä sitä, että vaikka kasvaisi kuinka "henkisesti", en usko että Lilith katoaisi näkyvistä kuitenkaan kokonaan...
Tai siis tämä kai se Lilithin perinteinen tulkintakin on ollut.

Siis ainakin itsellä, kun lilith on huoneessa 1 on vaikeata "piilottaa" sitä - vaikka kuinka yrittäisi.
Aina löytyy ihmisiä, naisia ja miehiä, jotka pelkäävät itsenäistä naista.
Ja huone 1:hän on miten muut ihmisen näkevät - "rooli".

Musta ainakin minulla oma Uranus Lilithin rinnalla lisää tätä itsenäisyyden symbolia. Ja miksei ei myös  chiron huone 7  oinas, eli kumppanuuksissa vaikea löytää "itseään kummempaa kumppania".

Tosin ehkä "Uranainen" on Lilithin rooleista positiivisin, mutta tässäkin oon ehtinyt kokea itelläni "ylilyöntejä", uupumuksen kautta.

Hmmm. Mikä on Positiivinen Lilith?  Huh

Se Saturnusmainen Uurre otsassa?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: