Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten jakselette, vaakanousuiset?  (Luettu 11204 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« : 21.10.2006 08:52:27 »

Miten muiden vaakanousuisten syksy
etenee?

Itse en ole oikein tasapainossa.

Olen liian paljon mukautunut toisten odotuksiin,
ja se on verottanut voimiani,
nyt en jaksa edes kuunnella ystävieni murheita,
kun omissakin on riittävästi.
Täytyy kai vaan hoitaa omat asiat,
ja opetella itsekkyyttä  Lips Sealed

Minulla muuten
 kuu vaaka ja 11.huone
 pallas vaaka ja 12.huone

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2006 15:27:27 »

Oma syksyni on kyllä ollut varsin erikoinen. Toisin kuin sinulla, olen toiminut pikemminkin päinvastoin kuin toisten odotusten mukaan Smiley Olen tehnyt kaikenlaista, mitä en ole koskaan ennen tehnyt juuri sen takia, että olen miettinyt, mitä muut ajattelisivat. Eivätkä seuraukset ole olleet kauheita, vaikka mulla alkuvaiheessa kaikenlaisia uhkakuvia pyörikin päässä. Opin siis, ettei mitään pahaa välttämättä tapahdu, vaikka joskus olisikin terveesti itsekäs.
 Mutta koenpa mäkin, että olen jotenkin  epätasapainossa. Päässäni pyörii epämääräisiä ajatuksia ja oon kokoa ajan ihan sekaisin, koska olen enemmän rakastunut kuin koskaan ennen ollut smitten Olen alkanut muuttua, musta on tullut avoimempi uusille asioille ja hyväksyn muut ihmiset entistäkin paremmin. Ei niin, että olisin koskaan ollut suvaitsematon, suvaitsevaisuuttani on kiitelty, mutta mun mielestä on tärkeää kehittää itseäni koko ajan suvaitsevammaksi ja rakastavammaksi ihmiseksi.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.2006 15:51:37 »

Hei Violette!

Sinäpä olet  ihanasta syystä  epätasapainossa  smitten
Muistan itsekkin sen tunteen  Smiley

Mutta minulla kun tuntuu nyt vaan kaikki kaatuvan niskaan yhtäaikaa;
Parisuhde loppu, oikeustaistelut sen johdosta, jääkaappi-pakastin hajosi, auto hajosi, verottajan muistama joululahja -lisäverot ym. pientä  tickedoff

Mitkä ihmeen transsitit siellä nyt mahtavat tehdä tepposiaan  idiot2

Annan kyllä synt.aikani vaikka yv:nä jos vaan joku taitaja kerkiäsisi vähän sitä tulkita, niin saisin jotakin tolkkua tähän kaaokseen.Kuinka kauan tätä alamäkeä mahtaa kestää  Embarrassed ?

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2006 16:13:54 »

Minä olen pistänyt kaaoksen kuriin. Ei kaaosta töissä ja koska ei suhteita, ei kaaosta niissäkään heh. Luotan jotenkin AP karttojen ennusteluihin. Tuolla on monta topiccia AP kartoista, katselepas huviksesi niitä. Sinulla on varmasti 4, 5 tai 7 huoneissa jotain ikävää mutta se menee ohi. Mistä tuli mieleen että tsekkaanpa  vielä uusiksi missä Juno on ollut viime vuosina. Ja oliko AP kartallani nousuvaaka siis 2005.

Nousuvaaka haluaa yleensä "liikaa" kauneutta ja harmoniaa maailmasta/ maailmaan ja jos sitä ei tule, voi nyt ainakin kotinsa ja itsensä kaunistaa.. kokea kauniita, harmonisia kokemuksia ja koettaa välttää kaoottista/ repivää seuraa.

Ei mitään hälyyttävää, ei mitään hätkähdyttävää.. asiat etenevät ehkä hieman hitaasti, mutta varmasti.. (Venusasiat siis, raha ja rakkaus)

Ai niin täälläkinpäin yksi oikeusjuttu mutta suuri todennköisyys että voitamme. Autot yleensä hajoilee tasatahtiin, tällä kertaa toisen autosta starttimoottori..
« Viimeksi muokattu: 25.10.2006 16:17:11 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #4 : 25.10.2006 16:50:26 »

Kiitos kysymästä kultainen sulka. No mulla on ihmeen paljon energiaa päällä, välillä ei tiedä mihin tässä repee, kun houkutksia on niin paljon joka paikkaan. Cheesy...käsityö on nyt himona. Smiley
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 25.10.2006 21:09:20 »

Täälläkin yksi nouseva vaaka. Sydänasiat aiheuttaneet tänä syksynä normaalia enemmän harmaita hiuksia. Vähän on levottomuutta / epätasapainoa ilmassa täälläkin.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 25.10.2006 21:15:01 »

nousuvaaka ilmottautuu Smiley

Juu, tänä syksynä alkanut päättömyys ( kertokaa jotain uutta Wink )
työasioitten suhteen, oikein kärjistynyt viime aikoina ja tuntuu pahenevan vaan. Menetän hermoni itseni kanssa, kauheeta jahkailua  Angry Viime vuonna näihin aikoihin taisi olla parisuhde samalla tavalla mietinnän alla. Joka vuodelle aina jotain hässäkkää  tickedoff
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2006 06:23:38 »

Miksette opettele mielenrauhaa ja asioiden hallintaa? Miksi pitää olla tunteiden ja kaaoksen vietävänä? nimim viileän suhteen kautta kontrollia oppinut nousuv.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 26.10.2006 16:22:11 »

Tunteet vievät sinne tänne ja kaaos on täydellinen  tickedoff

Olisi kyllä ihanaa osata rauhoittua ja hallita mielensä tällaisissa tilanteissa,
se on sellainen taitolaji  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
enska
Vieras
« Vastaus #9 : 26.10.2006 21:46:29 »

Kiitos kysymästä, kultainen sulka  Smiley

Täällä jaksetaan periaatteessa suht ok..

On ollut parempiakin aikoja, mutta ehdottomasti huonompiakin.
Jollain tapaa luottavainen olo, vaikkei tiedäkkään mihin se tämänhetkinen matka eli elämänvaihe vie..Vaan niinpä se on aina mulla ollut, tärkeämpää on matkustaminen ei se päämäärä..

Hmmm..vaikken mitään mekaniikasta ja sen sellaisesta ymmärrä, voisi tätä tilannetta verrata johonkin koneeseen. Vajaa pari vuotta sitten joku hihna meni sijoiltaan, voitelu petti ynnä muuta, sitten kone alkoi rämistä takaperin ja jokin komponentti jämähti kokonaan paikoilleen.. Töpseli oli vedettävä irti seinästä, ettei pahempaa jälkeä pääsisi syntymään..

Nyt on sitten pikkuhiljaa käynnistetty vaihe vaiheelta konetta uudelleen. Pehmeästi ja vakaasti liikkuu ratas siellä täällä, osa laitteistosta odottaa vielä start-napin painallusta. Mutta pitkästä aikaa yksikään osa ei leikkaa kiinni eikä mene takapakkia, se on jo jotain se!  Wink
tallennettu
Amethyst
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2006 22:13:04 »

Täälläkin yksi nousuvaaka. Tämän syksy on mennyt opintoja lopetellessa ja sen myöt stressissä. Sen lisäksi kaikki vuoden surut kulminoitui nyt masennukseen... Sitä hoidetaan. Sydämen asioissa edelleen pettymyksiä toisensa jälkeen. Työasiat ainoina sujuvat. Aika sateisen yksinäinen olo... Koskahan tämä kääntyy parempaan?   Sad
tallennettu

Kalat
Nousumerkki - Vaaka
Aurinko - Kalat
Kuu - Vesimies
Merkurius - Kalat
Venus - Kauris
Mars - Vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 27.10.2006 10:27:04 »

Amethyst, katso sinäkin AP karttasi. Minullakin skulaa työ, se on kuin "terapiaa". Tai siinä voi hyvin etääntyä turhista tunnekuohuista, joita vaakanousu kenties etsii tunteakseen elävänsä.

Venushan on siitä kiva että hallitsee sekä rahaa että rakkautta mut huonesijainti ja aspektit vaihtelee.
tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 27.10.2006 15:13:22 »

Hmmm..vaikken mitään mekaniikasta ja sen sellaisesta ymmärrä, voisi tätä tilannetta verrata johonkin koneeseen. Vajaa pari vuotta sitten joku hihna meni sijoiltaan, voitelu petti ynnä muuta, sitten kone alkoi rämistä takaperin ja jokin komponentti jämähti kokonaan paikoilleen.. Töpseli oli vedettävä irti seinästä, ettei pahempaa jälkeä pääsisi syntymään..

Hauskasti verrattu Lemniskata   Cheesy
Ja siinä se on opetuskin, että kannattaa vetäistä töpseli, ennen räjähdystä!
Ja niinhän minäkin periaatteessa olen tehnyt.
Mutta minulla ei kyllä ole tämän pahempaa aikaa ollut kuuna päivänä!

^^Golden Sphinx^^, Ap- kartallani viime vuonna nousu jousimies ja  vaaka  keskitaivas ja tänä vuonna nousu  harka
5.huoneessa tällä hetkellä  saturnus kuu ja 7.huoneessa jupiter
- Nekös nyt ovat syyllisiä knuppel2

tallennettu

ASC Vaaka
Kuu Vaa * assa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: