Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielettömiä salamoita  (Luettu 6458 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 21.10.2006 17:49:40 »

Olen nyt nähnyt muutamana yönä lähes peräjälkeen unia TODELLA massiivisista salamoista jotka halkoo taivaalla ja välkyttää koko tienoota. Ilmiöön ei välttämättä unessa liity edes ukkosta tai mitään muutakaan, ainoastaan todella voimakas salamointi.

Tuleeko teille mieleen mitä tämä voisi merkitä?  idiot2

Ensimmäisesä salama-unessa yritin epätoivoisesti etsiä jostain talosta huonetta, johon tuo kamala välkyntä ei näkyisi ja johon voisin mennä piiloon. Nyt olen vain tallustellut ulkona ja antanut salamoida.

Mielipiteitä, aatoksia?
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 21.10.2006 19:57:36 »

Hmmm...
Ympärilläsi "iskee tulta" muiden toimesta,
mutta antaa vain sitten iskeä..? Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2006 19:58:48 »

Voimakkaita muutoksia energiakehossa.. heh.. vai vaaratilanteista varoituksia?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 23.10.2006 09:35:00 »

Minä näkisin niin, että olet täynnä energiaa, voimaa joka sinun olisi opeteltava ottamaan hallitusti käyttöösi. Älä mene pakoon, pelkää voimaasi ja piileviä kykyjäsi.  Wink smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2006 10:55:01 »

Kiitti kommenteista teille kaikille!

Nyt kun noita mietin, niin tavallaan kaikki voi pitä kohdallani paikkansa. Ympärilläni on viimeaikoina ns. iskenyt tulta..on ollut välillä todella riitaisia energioita havaittavissa tiettyjen ihmisten kanssa. Jotenkin tuntuu, että omat energiatkin on kokoajan tosi koholla (ja sitten tulee selittämättömiä hetkelliiä väsähtämisiä) ja että tietyllä tapaa olen sellaisessa rähjähdysherkässä tilassa..jotain on taas tapahtumassa...liekö sitten noita muutoksia energiakehossa..?

Mutta tuo Rakkauden enkulin neuvo tuntuu kyllä todella paikkansa pitävältä. Pitääpä miettiä sitä vähän tarkemmin omassa elämässä...
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: