Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suomalainen Kryon-sivusto  (Luettu 8426 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« : 21.10.2006 17:27:02 »

Ensimmäinen ja viimeinen "olento" maanpäällä?

http://www.rosedalebooks.fi/kryon/index.html
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 23.10.2006 11:10:33 »

Lainaus
Kuka tahansa voi kanavoida, ja Henkeen ei ole siinä mielessä yksinoikeutta. Se on tarkoitettu kaikille Ihmisille, ei vain muutamille. Siksi kyky ja mahdollisuus tähän ominaisuuteen piilee meissä kaikissa. Kuten monissa muissakin asioissa, Ihmisen TAHTO on kaikki kaikessa. Kaikkea kanavointia ei anneta PUHTAASTA TAHDOSTA. Niinpä jotkut ovat aitoja, ja jotkut eivät… ja SINUN pitäisi pystyä erottamaan ne toisistaan, kun KUULET tai LUET sitä. Onko tämä tosiaankin Hengeltä?
Lähde: www.rosedalebooks.fi/kryon/index.html

Kävin surffamassa tuolla Kryonin sivuilla ja kopsasin tuon tekstin sieltä. Mitäs mieltä porukka on siitä, että nykyisin on joka nurkalla joku tyyppi kanavoimassa ylösnousseita mestareita ja Jeesusta? Minä kyllä ymmärrän sen, että henkimaailma tahtoo tuoda meille tietoa myös kanavointien kautta. Tuntuu vaan aika egoistiselta, että lähteenä oisi aina joku valaistunut mestari jos ei ihan Kristus itse ole langan toisessa päässä. Minä kun luulen, että me tällä tasolla keikkujat ollaan pikkasen liian matalilla taajuuksilla ottaaksemme vastaan ihan niitä kaikkein korkeimpia värähtelyjä. Miten te muut olette tätä asiaa pohdiskelleet? Sana on vapaa ja ´truth is out there´.  Wink

p.s. vai menikö tämä out of topic nyt ihan kirkkaasti? Vaihdetaanko kanavaa?  Grin
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.2006 12:43:04 »

Katselin tuota Kryonin sivustoa, ja teksti oli henkimaailman liturgiaa, jota ei monikaan tajua.

Uuden ajan Jumaluus haluaa välittää maan pinnalle tietoa, joka tulee muilta planeetoilta ympäri maailmankaikkeutta, ja tämä tietoa tulee kanavoida tänne niiden ihmisten kautta, jotka ovat luvanneet tämänkaltaisen tehtävän tehdä. Tämä auttava tieto tulee olemaan jokaisen ymmärrettävissä olevaa tavallista kieltä, jonka jokainen ymmärtää, asuit sitten kehitysmaassa tai teollisessa yhteiskunnassa. Muuten sillä ei ole merkitystä, sillä eiväthän kaikki ole näiden sivustojen käyttäjiä. Tämä on marginaalia.

Printtasin Kryonin kanavoinnin elokuulta 2005 - Kuka sinä todella olet. Siinä oli kyllä asiaa henkimaailmasta, mutta termit ovat vaikeita. Onko noista teksteistä apua tavalliselle ihmiselle, työttömälle, vanhukselle, nuorelle ongelmaiselle.

Nyt on uusi aika, eikä noiden mestareiden ja Jeesuskanavointien sanoma ole enää validia. Kukaan ei ole toisen yläpuolella, vaan olemme tasa-arvoisia. Jokainen tekee sieluna hommaansa maapallon ja koko maailmankaikkeuden hyväksi. Enkeli tekee enkelin hommaa, henkiopas tekee henkioppaan hommaa. Ei sen kummempaa. Kenenkään ei tarvitse kumarrella ketään, koska meissä on tosiaan tieto itsessä, kuten Kryonkin sanoo: Joka ikisen Ihmisolennon Korkeampi Itse tietää sen, mitä minäkin tiedän.

tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 25.10.2006 16:24:11 »

Minua ainakin aina vähän puistattaa noissa kanavoinneissa sellainen tietynlainen ehdottomuus ja ohjailevaisuus.
Olen jotenkin siinä uskossa, että meidän vapaata tahtoamme kunnioitetaan viimeiseen asti ja siihen ei yritetä suoranaisesti vaikuttaa.
Voimme saada tietoa ja opetusta mutta käyttää silti omaa harkintaamme uusien asioiden omaksumiseen.

Kryonissa mielestäni on vähän sellaista "profetointia" jota vähän vierastan.

Miksi näin? En tiedä.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #4 : 25.10.2006 21:49:48 »

En muista mitä kirjaa luin, olen lukenut Kryonia, mutta monia muita myös. Taisi olla Cooper, josta heräsin kokeilemaan jotakin.

Minulla oli tosi hankala kausi, en tahtonut päästä surustani irti. Tiedostin, että se oli omaa nuhjuista pintaani. Kokeilin, mitä siellä pintani alla oli, tai sitten mitä enkelini tai mitä ihmettä sellainen voima oikein on, en tiedä, sillä on monta nimeä...

Meditoin ensin ja sitten kysyin rauhallisesti: Miksi suru ei jätä?

Otin paperin ja kynän esille ja tekstiä tuli helposti ja heti. Voin sen kirjoittaa tähän sellaisena kuin sen sain. En ollut osannut ajatella noin selkeästi kuin mitä se viesti oli. Jotenkin se auttoi minua:

" Se mitä on, ei ole vielä sinulle tuttua. Et ole tunnistanut siinä kaikkea. Anna surun vielä olla ja tulla. Kunhan et kasvata sitä omalla negatiivisuudellasi. Etkö tunne kuinka negatiiviset ajatukset alkavat kouristaa vatsaasi? Elimistösi varoittaa sinua harhaantumiselta. Pysy itsesäsi, omat tuntemuksesti tunnistaen. Älä mene toisen maailmaan syytöksien kera. Et voi tietää siitä mitään muuten kuin rakastavilla, anteeksiantavilla ajatuksilla. Ne tuovat muassaan totuutta ja hipaisua toisen maailmasta. Kuuntele sitä. Se hälventää myös surua."

Tällaista tekstiä tuli paperiini kynää nostamatta. Ja älkää luulkokaan, että minä mikään selvännäkijä tai muu ihmetonttu olen. Mutta kokeilinpa, ja olen tehnyt sitä jonkun kerran sen jälkeenkin. Jotenkin kuitenkin vain tunnen, että syvä tarve siihen pitää olla, noilla kysymyksillä ja tuolla hetkellä.

Kokeilkaa! Uskon siihen, että jossakin kaukana sisimmässämme on syvempää viisautta, jotakin, mikä tulee tosi tarpeen mukaan sieltä esille. Ehkä sitä kollektiivista...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25.10.2006 22:52:37 »

kollektiivista nimenomaan,
kaikkien saatavilla olevaa,
jokaisessa henk.kohtaisesti,
jokaiselle tarpeen mukaan,
siksi kaikki ulkopuoliset ns. kanavoinnit,
miten sen sanoisi,
menne yli ja ohi,
niin kuin on tarkoituskin,
jokainen saa omat vastauksensa,
kaiken ajallaan,
minä joteskii vierastan noita juttuja,
täälläkin..
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #6 : 26.10.2006 07:15:05 »

En muista mitä kirjaa luin, olen lukenut Kryonia, mutta monia muita myös. Taisi olla Cooper, josta heräsin kokeilemaan jotakin.

Minulla oli tosi hankala kausi, en tahtonut päästä surustani irti. Tiedostin, että se oli omaa nuhjuista pintaani. Kokeilin, mitä siellä pintani alla oli, tai sitten mitä enkelini tai mitä ihmettä sellainen voima oikein on, en tiedä, sillä on monta nimeä...

Meditoin ensin ja sitten kysyin rauhallisesti: Miksi suru ei jätä?

Otin paperin ja kynän esille ja tekstiä tuli helposti ja heti. Voin sen kirjoittaa tähän sellaisena kuin sen sain. En ollut osannut ajatella noin selkeästi kuin mitä se viesti oli. Jotenkin se auttoi minua:

" Se mitä on, ei ole vielä sinulle tuttua. Et ole tunnistanut siinä kaikkea. Anna surun vielä olla ja tulla. Kunhan et kasvata sitä omalla negatiivisuudellasi. Etkö tunne kuinka negatiiviset ajatukset alkavat kouristaa vatsaasi? Elimistösi varoittaa sinua harhaantumiselta. Pysy itsesäsi, omat tuntemuksesti tunnistaen. Älä mene toisen maailmaan syytöksien kera. Et voi tietää siitä mitään muuten kuin rakastavilla, anteeksiantavilla ajatuksilla. Ne tuovat muassaan totuutta ja hipaisua toisen maailmasta. Kuuntele sitä. Se hälventää myös surua."

Sinun korkein minäsi puhui kauttasi, ei enkeli. Siinä se tieto tosiaan on, ja tuota taitoa voi harjoitella. Muuta se ei vaadi.

Tuttuni luki Cooperin enkelikirjaa. Muka kokeeksi, koska hänkin on saanut uuden ajan tietoa ja hänellä on laajempi käsitys maailmankaikkeuden asioista. Hän sanoi, että eihän hän jaksaisi kävellä, jos niin paljon kiviä pitäisi kantaa aina mukana eikä ehtisi töihin kun niin paljon pitäisi meditoida. Itse en ole kirjaa lukenut, joten en osaa kommentoida enempää.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2006 13:31:31 »

Olen jotenkin siinä uskossa, että meidän vapaata tahtoamme kunnioitetaan viimeiseen asti ja siihen ei yritetä suoranaisesti vaikuttaa.
Voimme saada tietoa ja opetusta mutta käyttää silti omaa harkintaamme uusien asioiden omaksumiseen.

Mielestäni Kryon sanookin näin. Meillä on vapaa tahto tehdä mitä haluamme, mutta toisaalta meitä ohjataan. Pitää opetella näkemään sisäänpäin, ulospäin, eteenpäin ja taakseppäin (ajassa), yksilöt ja kokonaisuus.

Minäkin kanavoin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni itselleni. Näyttää siltä että kanavointi onnistui ihan hyvin. Ensimmäinen kysymykseni oli, näinkö minä oikein? Vastaus: Kyllä, sinä näit....*olin hämilläni muuta kun sain kirjoitettua sen paperille tarina jatkui ja loppuikin vielä samon  ...ja, kyllä sinä näit sen. Viidenen kysymyksen jälkeen lopetin kyselyn ja kanavointi loppui näin: Me rakastamme teitä ikuisesti.
Ou jee  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 27.10.2006 19:17:13 »

Mielestäni Kryon sanookin näin. Meillä on vapaa tahto tehdä mitä haluamme, mutta toisaalta meitä ohjataan. Pitää opetella näkemään sisäänpäin, ulospäin, eteenpäin ja taakseppäin (ajassa), yksilöt ja kokonaisuus.

Minäkin kanavoin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni itselleni. Näyttää siltä että kanavointi onnistui ihan hyvin. Ensimmäinen kysymykseni oli, näinkö minä oikein? Vastaus: Kyllä, sinä näit....*olin hämilläni muuta kun sain kirjoitettua sen paperille tarina jatkui ja loppuikin vielä samon  ...ja, kyllä sinä näit sen. Viidenen kysymyksen jälkeen lopetin kyselyn ja kanavointi loppui näin: Me rakastamme teitä ikuisesti.
Ou jee  smitten

Smiley Mille se tuntui? Tuliko se ihan selvästi "ulkoa"? Minustakin tuntuu, että saatan vahingossa kanavoida useastikin mutta en sitä välttämättä edes itse ymmärrä.... Joskus vaan sitä tekstiä tulee ja sitten vaan ihmettelee, että olinpas minä fiksu...  2funny
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.2006 16:36:26 »

Lainaus käyttäjältä: *~*astraali*~* link=topic=10295.msg95624#msg95624
Smiley Mille se tuntui? Tuliko se ihan selvästi "ulkoa"? Minustakin tuntuu, että saatan vahingossa kanavoida useastikin mutta en sitä välttämättä edes itse ymmärrä.... Joskus vaan sitä tekstiä tulee ja sitten vaan ihmettelee, että olinpas minä fiksu...  2funny

Enpä tiedä mistä se tuli. Aika hieno alitajunta mulla, jos se nuin osasi sanoa. On siinä ainakin yksi virhe, kun yhden ainokaisen asian tekstistä pysytyi tarkistamaan. On siinä hieman ennustustakin, joka nähdään sitten ajan mukaan mitä tuleman pitää.

Mukavaa tekstiä tuli silti aika pitkästi. Olikohan Kryonin sivuilla vai jossain muualla juttua, että esimerkiksi taitelilijat ja muusikot kanavoivat vaikka he eivät itse sitä välttämättä huomaa.  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: