Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitenkäs se menikään, miten kartalta näki vanhemman/nuoremman kumppanin?  (Luettu 13037 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 21.10.2006 19:06:58 »

Tästä oli aiemmin puhetta, vai oliko se edellisellä forumilla..
Eli mitenkäs kartalta näki mahdollisen vanhemman/nuoremman puolison/kumppanin? Dc kauriissa muistaakseni oli ainakin monella joilla oli vanhempi kumppani? Mitenkäs planeetat?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.10.2006 20:46:32 »

No Saturnus Desc:llä taitaa myös olla aika klassinen merkki...

Vetoa nuorempaan kumppaniin en sen sijaan tiedä...  Undecided Ihan intuitiopohjalta naisen kartalla esim. Mars tai Merkurius Descendentillä voisi viitata vetoa nuorukaisiin - oli oma ikä sitten mikä tahansa ja vastaavasti miehen kartalla Venus Descendentillä vetoa tyttömäisiin tai nuoriin naisiin... Mutta faktatietoa tuo ei ole vaan mutua parhaimmillaan/pahimmillaan.  Wink
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2006 17:29:33 »

Mitenkäs kuu deskendentillä?
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #3 : 26.10.2006 20:43:40 »

Minulla on 7. huone (desc.) oinaassa. Eli pitäisin nuoremmista miehistä? Pidän heistäkin, mutta enemmän kyllä vanhemmista miehistä. Wink smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.10.2006 21:13:41 »

Mitenkäs kuu deskendentillä?

Kuu ei sinänsä viittaa ikään vaan siihen, että olet orientoitunut parisuhteisiin / ihmissuhteisiin (olettaen siis että tarkoitat, että oma Kuu on oman kartan descendentillä).
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.10.2006 21:53:37 »

jostain on jäänyt päähäni,että painotus 11 huoneessa,siis ikinuoren vesimiehen huoneessa tarkoittaisi ainakin sitä että tulee hyvin toimeen nuorten,nuorempien kanssa,
siis ideaalimaailma on ajaton tai sellanen just ikinuori,
ja jos siellä on vaikkapa venus voisi se olla ihastustakin,
taikka merkuriuksella aatosten yhteyttä,
siis puhun osin itsestänikin,
joskus kohtaa vaikkapa 20 vuotta nuoremman sukulaissielun ja ihmettelee miksi hän on niin kiinnostava,no sain kartan tehtyä ja tämän ihmisen
 askendentti leijona silitteli kuutani noin henkisesti,
siis sillä iällä ei ollut merkitystä,eikä ollut kysymys ihastumisesta,
vaan siitä,miten sen tuttuuden voipi löytää vaikka naapurinpojasta,
hällä sitten aurinko deskendentillä vesimiehessä,
osuen minun saturnukseen,
oma deskendenttini on myös "keskenkasvuinen" leikkisä ,ilonen  kaksoset,
ex-mieheni oli pikkasen nuorempi,reilu puoli vuotta,jellona,
osui tuonne kuulleni aurinkonsa,
eli oisko tässä saturnus-kuu aspektit kyseessä,
yhditettynä sinne saturnuksen perinteiseen merkkiin vesimieheen ja hänen salonkiinsa?
"kun nuoren miehen ujoimman,näin pöydässä pienen kahvilan,niin syystä jota tiedä en,sain hältä suklaasydämen.."
5 huone ja tinakuoret?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.2006 10:14:31 »

jostain on jäänyt päähäni,että painotus 11 huoneessa,siis ikinuoren vesimiehen huoneessa tarkoittaisi ainakin sitä että tulee hyvin toimeen nuorten,nuorempien kanssa,
siis ideaalimaailma on ajaton tai sellanen just ikinuori,
ja jos siellä on vaikkapa venus voisi se olla ihastustakin,
taikka merkuriuksella aatosten yhteyttä,
siis puhun osin itsestänikin,
joskus kohtaa vaikkapa 20 vuotta nuoremman sukulaissielun ja ihmettelee miksi hän on niin kiinnostava,no sain kartan tehtyä ja tämän ihmisen
 askendentti leijona silitteli kuutani noin henkisesti,
siis sillä iällä ei ollut merkitystä,eikä ollut kysymys ihastumisesta,
vaan siitä,miten sen tuttuuden voipi löytää vaikka naapurinpojasta,
hällä sitten aurinko deskendentillä vesimiehessä,
osuen minun saturnukseen,
oma deskendenttini on myös "keskenkasvuinen" leikkisä ,ilonen  kaksoset,
ex-mieheni oli pikkasen nuorempi,reilu puoli vuotta,jellona,
osui tuonne kuulleni aurinkonsa,
eli oisko tässä saturnus-kuu aspektit kyseessä,
yhditettynä sinne saturnuksen perinteiseen merkkiin vesimieheen ja hänen salonkiinsa?
"kun nuoren miehen ujoimman,näin pöydässä pienen kahvilan,niin syystä jota tiedä en,sain hältä suklaasydämen.."
5 huone ja tinakuoret?

Minulla on 11.huone tavaraa täynnä mutta pidän vanhemmista miehistä  Smiley
Siis minua vanhemmista.
Mutta tulen hyvin juttuun minua nuorempien ja lasten kanssa. Lasten kanssa on jotenkin helppo jutustella  Smiley Muutenkin nuoret ja lapset ovat sydäntä lähelläni.
Miehet nautin kuitenkin kypsyneenä  Grin
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #7 : 27.10.2006 13:16:29 »

Minulla on 7. huone (desc.) oinaassa. Eli pitäisin nuoremmista miehistä?

No niin on minullakin 7 huoneen Dc kärki osoittaa oineeseen.
Miten sen nyt ottaa, törmään aika usein nuorempiin miehiin ja vanhemmat törmää minuun. :Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 27.10.2006 14:34:45 »

Artemis, mutta sulla kans Dc Kauriissa kuten mulla.  Smiley

Oon miettiny, että onkohan mulla tää 30 (+/- 2 vuotta) joku ihanne miehen ikä tai jotain kun nuorempana pidin sen ikäsistä, edelleen pidän, mutta eihän ne enää niin vanhoilta tunnu ku on itte kasvanu.  Wink

veikkaan siis, että jossain vaiheessa tuun pitään sitten nuoremmista miehistä...  Grin 
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #9 : 27.10.2006 14:49:26 »

minä en löydä kartastani mitään indikaattoria vanhempiin miehiin muuta kuin venuksen dwadi kauriissa. ja sitten kun en edes enää käytä kovin paljon trooppista zodiakkia...hmm.

kai kuitenkin luulis, että trooppisessa venus kauriissa naisella voisi kuvata taipumusta haluta vanhempi puoliso?

omalla kohdallani vanhemmissa miehissä lienee miellyttänyt se, että yleensä heillä on jo pään sisälläkin jotain mielenkiintoista sisältöä  Wink

mutta olen silti sitä mieltä, että tämäkään asia ei todellakaan katso ikää...nimittäin se pään sisältö  Smiley joku fyysisesti nuori voi olla tosi viisas jne.

omalla kartallani selityksen sitten löydän sideerisestä aurinkomerkistä vesimiehestä, jonka sanottiin kaikkein vähiten välittävän ihmisten ikä-sukupuoli tai yhteiskuntaluokista tai muista sopivaisuussäännöistä. tämä pitää kohdallani paikkansa, niinpä puolison valinta onkin täysin arpapeliä...ei mitään rajaa  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.10.2006 14:52:14 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 27.10.2006 15:15:09 »

Artemis, mutta sulla kans Dc Kauriissa kuten mulla.  Smiley

Oon miettiny, että onkohan mulla tää 30 (+/- 2 vuotta) joku ihanne miehen ikä tai jotain kun nuorempana pidin sen ikäsistä, edelleen pidän, mutta eihän ne enää niin vanhoilta tunnu ku on itte kasvanu.  Wink

veikkaan siis, että jossain vaiheessa tuun pitään sitten nuoremmista miehistä...  Grin 

Smiley
Nuorin miesystäväni on ollut minua viisi vuotta vanhempi. En edes kouluaikoina tykännyt tapailla samanikäisiä poikia. Nyt olen ollut yhdessä yhdeksän vuotta vanhemma mieheni kanssa vuosia. Jotenkin tykkään hieman vanhemmista miehistä sillä nuoret pojat on..hmmm.. no nuoria poikia  Smiley Ehkä minuun myös vetoaa enemmän myös miehekkäämpi ulkonäkökin kuin poikamainen.
Hassua on että lähimmillä ystävättärilläni on myös huomattavasti vanhemmat miehet, toisella ystävälläni on dc myös kauriissa ja toisella kylläkin oinaassa...
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #11 : 28.10.2006 10:42:43 »

Mulle sanoi astrologi, että Merkuriukseni 7-huoneessa merkkaa sitä että pidän nuoremmista, otan mahdollisesti poikarakastajan, pk-seuraa jonain päivänä  Cheesy
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 28.10.2006 10:47:35 »

Go Tess!!  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 28.10.2006 15:29:08 »

kai kuitenkin luulis, että trooppisessa venus kauriissa naisella voisi kuvata taipumusta haluta vanhempi puoliso?

kyllähän minua  [ venus  kauris ] kokemus miehessä viehättää. mutta iällä ei oikeastaan ole vielä paljoa merkitystä. riitää  kunhan on omituinen [  mars  skorpioni ].  Cheesy

miten muut?
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #14 : 28.10.2006 17:44:29 »

Muistan pienenä kun ensimmäinen ihastukseni oli minua 6 vuotta vanhempi!  Grin
En ole koskaan seurustellut nuoremman kanssa vaan kaikki ovat olleet minua vuoden-pari vuotta vanhempia. PIdän miehistä joilla on hallussa käytöstavat ja vapautta heittäytyä joskus mukaan todella hulluihin juttuihin! Niin ja kokemusta olen ihan pikkunassikasta lähtien toivonut  knuppel2

En kyllä iän takia ketään hylkäisi mutta jotenkin sitä vetää puoleensa vähän vanhempaa porukkaa... desc. on mulla kaloissa.
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: