Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sosiaaliset konventiot?  (Luettu 12518 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #15 : 22.10.2006 22:10:57 »

Voi, tää lokakuu saa välillä hiljaiseksi... En minä täältä varoittamatta häivy. Ja jos häivynkin niin se johtuu jostain omasta kummasta mielentilastani ja tulen seuraavana päivänä takaisin.  Grin

Oon muuten itteki hämmästelly miten voi muodostua sellasia tunnesiteitä ja kiintymystä, ihmisiin, jotka tuntee vaan netin kautta. Mutta kyllä näin vain kai sitten voi.  Huh

Toi Astrobaari on aivan LOISTAVA idea!!!  Cheesy Kalpene Sedu!   2funny
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #16 : 22.10.2006 22:17:24 »

ja seduhan kalpenee!

kalpenee kuin KUU...

tässä baarissa on kaksi looshia, yksi kuun pimeälle puolelle ja yksi valoisalle...sekä hmm...Aurinko-terassi, jossa paistaa kesät ja talvet aurinko.

tanssilattian yläpuolella, katossa loistaa Sirius...ja Jupiter-drinkkejä tarjoillaan...

joo...tarinaa voisi jatkaa loputtomiin... 2funny

*huoh...on pakotettava itsensä kohta nukkumaan...*

tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 22.10.2006 22:19:31 »

sori...tää oli pakko sanoa, portsarina toimii Saturnus. Cheesy
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #18 : 23.10.2006 12:27:26 »

Enpäs olekaan valovuosiin käynyt baareissa ennen viime torstaita. Pistäydyin Hesassa testaamassa miten minun pimeä puoleni toimii vai joko se on nujerrettu. (http://www.gay.hr/web/smilies/temptation.gif) Kyllähän se vanha kehno oli täysissä voimissaan. Iltajuhlassa yhden firman edustajat riehaantuivat ja minäpäs sitten päätin katsoa miten pitkälle pojat menee, kun pomo on antanut pankkikortin leikkikaluksi. (http://www.4wd.com/4wdforums/images/smilies/ffc.gif)Nuorempi kollegani oli aivan ihmeissään, kun hänellä oli kolme täyttä viinalasia nenänsä edessä eikä ne vähentyneet vaikka kuinka yritti. Minä lohdutin, että ei niitä ole mikään pakko juoda - nyt testataan miehiä. Voi herttinen sentään....pojat ei tulleet seuraavana päivänä lainkaan omalle standilleen. Oiskohan pomo antanut pojille selkäsaunan.   2funny
(http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/discosmiley.gif)
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 23.10.2006 13:39:37 »

Mä olen tällä hetkellä löytänyt itselleni sellaisen sopivan keskitien vaihtoehdon, joka sijoittuu jotakuinkin tuohon kotona nysväämisen ja baari-illan välimaastoon.

Eli ystävien kanssa punkkua jonkun kotona, jutustelua, pelailua, rentoa hengausta. Sitten jos haluaa nähdä ihmisiä, niin ehkä lähikuppilaan yhdelle.

Aamuun asti ördäämistä en miekään enää oikein jaksa, mitä nyt just työn puolesta on kohta yhdet festarit tulossa..joten eiköhän sitä sitten taas joudu..

Mutta ei kyllä samalla tapaa enää jaksa riekkua. Ja hyvä niin. kyllä mun mielestä, jos säälittävyydesta puhutaan, niin paljon ankeampaa olisi se, jos mitään muutosta ei koskaan tapahtuisi vaan sitä löytäisi itsensä vielä kymmenenkin vuoden päästä notkumasta aamuun asti samassa yökerhossa..  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #20 : 23.10.2006 14:38:28 »

Minä kanssa harrastan noita lähipubeja, niissä on paras tunnelma ja "aidoimmat" ihmiset... Eli kaikennäköisiä ja ikäisiä pummeista rokkareihin  Cool Pöydän ympärillä hengailemista ja juttelemista ja ihmisiin tutustumista tuopin ääressä ilman minkäännäköistä kilpahenkisyyttä. Klubeista ja tanssimisesta en saa mitään irti, kallistakin se on ja iskee syyllisyys kun ei olekaan (muka) yhtä kaunis ja innostunut tanssija kuin muut... Kun en oikeen semmosesta kiehnäämisestä niin välitä...

Eli viereiseen pubiin vaan bisselle!
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
kooky
Vieras
« Vastaus #21 : 23.10.2006 14:54:27 »

Lainaus
author=Marsini Enpäs olekaan valovuosiin käynyt baareissa ennen viime torstaita. Pistäydyin Hesassa testaamassa miten minun pimeä puoleni toimii vai joko se on nujerrettu.  Kyllähän se vanha kehno oli täysissä voimissaan.

2funny  coolsmiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #22 : 23.10.2006 19:02:02 »

Hmm yritän kanssa löytää tota jonkinlaista keskitietä. Niin ja haluisin, että olis vähän erilaista actionia joka kerta, ettei aina vaan samaa, samaa samaa samaa.... *booooriiing*

Siitä vaan ideoimaan...  :Smiley Wink

Mun mielestä toi Signin visio oli kyllä aika huikee.  Cheesy Mielenkiinnosta haluisin testata voisko Saturnus portsarin puhua ympäri...  Kiss

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: