Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sosiaaliset konventiot?  (Luettu 12516 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 22.10.2006 00:46:50 »

Mä olisin voinu mennä kavereiden kanssa baariin, olisin voinu juoda... Mutta ei kiinnostanu yhtään. No okei ei siinä mitään.

Mutta mikä kumma siinä on että jos sä valvot viikonloppusin pilkkuun, ellet sammu ennen sitä ja heilut jossain paikallisessa räkälässä tai sitten vastaavasti isommissa kaupungeissa jossain hemmetin pintaliito paikassa niin oot tosi sosiaalisesti hyväksyttävä etc ja ihan kingi.

Jos taas hillut täällä netissä tähän aikaan lauantai yöstä täysin selvinpäin niin voi ei mikä luuseri.  idiot2 Mietinpä vaan...  Huh että miksi?

Kommentteja, ajatuksia?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.10.2006 00:56:03 »

KENEN mielestä luuseri?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #2 : 22.10.2006 02:46:32 »

mä oon ainakin ihan mielellään näin. se tosin vaatii hiukan selkärankaa sanoa ei biletys-kutsuille.

mutta bilettää sitten harvemmin ja hyvin kuin haluttomasti joka viikonloppu. :Smiley

jokaiselle tietenkin vapaus...mulle EI:n sanominen kutsuille on aina ollut ongelma.
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2006 09:03:22 »

Minäkin olen miettinyt miten tätä elämää pitäisi oikein elää. Baareissa ei tule käytyä ja kotona saapi yksikseen majailla. Onko se sitten outoa? Hmm.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 22.10.2006 20:30:51 »

No "ei kenenkään mielestä" virallisesti, mutta... toi on vähä sellanen juttu jos sen sanoo ääneen niin saa vähän sellasia katseita että "otan osaa"

Siitä oon tehny johtopäätelmän... Niin minäki sen mietin, että mun täytyy opetella tekeen ratkasuja, jotka on mun omia ja mun mielestä oikeita. Eikä kuunnella muiden rivien väleistä loistavia sanoja... ja ajatuksia...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #5 : 22.10.2006 20:38:20 »

mua ärsyttää kovasti se "oikeeta elämää" tai "pitäis hankkia elämä" juttu...no  eiköhän tämä kokoajan ole sitä oikeeta elämää, vaikka olis yksin kotona ja vaikka olis netissä.

minä koen hyvin palkitsevana sen, että täällä iät ja ulkonäöt ei merkkaa mitään.

aivan taatusti olisi moni ajatus jäänyt viriämättä jo sen takia kun ei olisi ikinä tullut puhuneeksi jonkun kanssa ns. reaalielämässä.

täällä ei ole typeriä naamarajoja ja imagopelleilyä smitten

tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #6 : 22.10.2006 20:40:41 »

baarissa on yleensä aina ne samat tylsät läpät. buck2

eikä kiinnosta vastailla provosoiviin kysymyksiin sellaisille henkilöille, joita naamani ei miellytä Smiley

eikä etsi kokoajan seksiseuraa...eikä jaksa lepytellä niitä jotka ei suostu uskomaan tätä.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 22.10.2006 20:51:17 »

Varmaan vähän nuoremmalla iällä ja perheettömillä onkin just tuollaista, niin "muistelen".  Wink

Musta on suunnattoman ihanaa nyt lapsellisena ihmisenä kun voi vedota perheen kanssa olemiseen (jos kukaan nyt yleensäkään sattuu enää mihinkään pyytääkään...) kun ei tarvitse lähteä mihinkään pakko-hillumaan tai alkaa jo keskiviikkona pohtia mitä tekee viikonloppuna tai mitä vastata jos joku pyytää bilettämään....
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 22.10.2006 20:57:06 »

Jotenki en baareissa tykkää siitä, että siellä on sellanen... en tiedä jotenkin kilpailuhenkinen tunnelma.  Huh Harvoin olen baarissa ollessani kokenut olevani tasa-arvoisessa joukossa pitämässä hauskaa.  Smiley

Varsinkin pelkässä likkaporukassa baariin...  buck2 siis se on ihan kauheeta.

tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #9 : 22.10.2006 21:21:14 »

hmm, joo...se kilpailuhenkisyys väreilee pinnan alla...molemmilla sukupuolilla...

baarit ei kai liene niitä maailman rennoimpia paikkoja.

muoks: ja itse haluan joskus diskoon ihan vaan tanssimisen takia...en iskemisen ja isketyksi tulemisen takia. tanssiminen kuitenkin helposti tulkitaan vain ja ainoastaan huomionherättämis tarkoitukselliseksi...eli seksiseuran hakemiseksi...

vaikkei se oliskaan sitä motiiveiltaan...
« Viimeksi muokattu: 22.10.2006 21:24:04 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 22.10.2006 21:34:00 »

Onhan se vähän sellaista, tanssiminen, nykynuorilla, kuten sing9 sanoi  :Smiley

Tanssin lauantaina kaverini, thaimaalaisen naisen ja thaimaalaisen homon kanssa pepun hytkytys baarissa neljästään Wink.  Kivaa oli vaikka metelissä ei ymmärtänyt mitä he puhuivat, kun on vähän heikko englanti mulla
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #11 : 22.10.2006 21:41:22 »

Kyllä baareissa on mukava tanssia ja juuri siksi sinne menenkin silloin kun menen. En minä nyt niitä totaalisesti vihaa.  Wink Sitäpaitsi jos ajattelee niin joillain se meteli voi helpottaa sitä, että tulee puheille. Kun ei oo paineita kehittää mitään syvällistä keskustelua.  :Smiley Kun siellä ei sellasta voi käydä.

Toisaalta kun mä oon tällanen keskustelufriikki niin mua se häirittee. Tupakin savu ottaa kurkkuun, silmät vuotaa, jalat kipeet ja sitten vielä joudut koko ajan kysyyn että NIIN MITÄ SÄ SANOIT! se tappaa vähän mulla tunnelman...  Undecided

En tiedä pitääkö tästä tehdä niin kauhee numero... mutta mua tää kyllä edelleen mietityttää.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #12 : 22.10.2006 21:45:53 »

totta puhutte...Lari, kuulostaa hulvattomalta... Cheesy

ja en minäkään baareja vihaa...vaan sitä jos sinne pitää raahautua silloin kun itseä ei huvittaisi Wink...eihän kukaan pakotakaan...

jos osaa sanoa EI...se ei aina ole niin helppoo, varsinkaan jos pyytäjänä on ihminen, josta pitää :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.10.2006 21:47:45 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 22.10.2006 21:57:00 »

Aina on vaikeampi sanoa ei, jos pyytäjä on joku josta pitää.

Mulla ehkä juttu on osaltaan se, että tunnen jotenki ja ajattelen että muilla on hauskempaa siellä baarissa, jos mä en mee seinäkoristeeks mukaan...

Ne kerrat kun mulla on ollu ihan mielettömän hauskaa on ollu just sellasia että on isompi porukka jossa on sekä miehiä että naisia ja mulla on ollu sellanen tunne, että muillakin on hauskaa osaltaan just sen takia ku nimenomaan minä oon mukana.  Smiley

Mutta tässä tietyssä likkaporukassa erityisesti tunnen kyllä vähän niinku ne ajattelis, että hitto ku toi on mukana.  Undecided
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 22.10.2006 22:01:40 »

Lainaus
hauskaa osaltaan just sen takia ku nimenomaan minä oon mukana

hih..taisit olla yhden päivän vähän enemmän hiljaa täällä foorumilla, ja minä jo "pelkäsin" ettet tulekaan enää takaisin...

*nolona tunnustaa sen kuinka luon sittenkin tunneriippuvuuksia toisiin ihmisiin, vaikka pelkään tätä puolta itsessäni :Smiley*

no...tää ei olekaan baari, vaan tää on astrobaari...todellisten tähtien kohtauspaikka.

:Smiley Grin Cool
« Viimeksi muokattu: 22.10.2006 22:05:46 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: