Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka vanhaksi tunnet itsesi tai tiedät olevasi?  (Luettu 30906 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #15 : 17.11.2005 20:08:50 »

Niin, tottahan toki sielu on ikuinen ja iätön. Ja sehän olisi kauheaa, jos koko ajan tuntisi jo elettyjen elämien painon. Mutta tuleeko tämä itsensä vanhaksi kokemisen kokemus sitten siitä, että on jo elänyt niin monta kertaa täällä?
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
mandi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 17.11.2005 20:56:39 »

Tätä inkarnaatiokiertoa on tullut tehtyä runsaat 70 000 vuotta. angel
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 17.11.2005 21:29:48 »

Niin, tottahan toki sielu on ikuinen ja iätön. Ja sehän olisi kauheaa, jos koko ajan tuntisi jo elettyjen elämien painon. Mutta tuleeko tämä itsensä vanhaksi kokemisen kokemus sitten siitä, että on jo elänyt niin monta kertaa täällä?

Näin ainakin itse olettaisin (tai sitten sitä vaan haluaa kuvitella niin  :Smiley)

Toisaalta taas en koe että sillä on kauheasti väliä, tätä elämäähän tänne on tultu elämään ja näitä kokemuksia. Siksi en myöskään ole kauhean kiinnostunut entisistä elämistäni. Asiat opitaan sillä tahdilla kun opitaan, ei tässä mihinkään ole kiire  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #18 : 17.11.2005 21:59:31 »

Olen jo muutaman kerran meinannut vastata tähän, mutta koskaan en ole löytänyt sanoja kuvaamaan sitä.
Oikestaan itse varsinaisesti itsessäni en tunne olevani minkään tietyn ikäinen, kaikki kokemukset joita iästä tulee, tulee peilautuen ulkopäin.
Synttärijuhlia lapsena , koulussa tietyllä luokalla jne...

Sellainen jännä tunne on, että kun tapaa ihmisiä, heidän tietty 'suhtautumisena jättää tietynlaisen tilan minun iälleni'.  Cheesy
Siis heidän kokemuksena ja näkemyksensä mahdollisesta iästäni peilautuu minuun. Jättää sille tietynlaisen tilan kokea se.... Grin
Noh..tulipas melkoisen selvästi.  Wink
 smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 18.11.2005 12:12:55 »

Minä odottelen vaihtuvaa vuotta ja kevään mukana tuomaa 23. syntymäpäivääni - silti en ole enää mies muistiin tuntenut olevani minkään ikäinen fyysisesti. Henkisen iän testi antoi 17-vuotiaana minulle tuloksen 37, jos en väärin muista  :Smiley Noh, minulla on vanhoja arvoja (esim. parisuhteessa), mutta silti lapsenmielistä leikkisyyttä ja huumoria ei saa unohtaa koskaan. Ehkä se on yksi syy, miksi henkisesti korkealle ehtineet ihmiset näyttävät vanhoinakin todella pirtsakoilta. Aira Samulin esimerkiksi!
Ulkonäöltä minut arvioidaan aina 3-7 vuotta nuoremmaksi. Aina.

Noh, sieluhan on iätön, aivan, sielun kehitysasteella tiedän olevani jo vanhan sielun vanhasta päästä. Olen hyvin onnellinen, että olen jaksanut ja selvinnyt niin monen elämän läpi - tulee ihan voittajafiilis!  Cheesy Grin Malttamattomana odottelen vapautumista täältä maan päältä kokonaan - onhan täällä jo taivallettukin vuosituhansia  :Smiley Tarkkaa vanhan sieluniän tasoa en uskalla mennä arvailemaan.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 12:14:30 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #20 : 18.11.2005 12:27:07 »

Aaah minä tuntea aira samulin, hän todella jumala ja valaistunut yksilö.
Henkiseltä iältään 80954948v.

Mine ei osaa vastata tähän kysymyks koska alka miettiä että tunteako minä itsenä vanha verrattaen toisiin eläimiin vaiko miten minä tuntea.

Mine vastat että muut on nuoria ja tyhmiä.

P.S olen niiiiiiiiiiiin kyllästynyt elämääni
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 18.11.2005 13:04:19 »

Mä olenkin aina kaksi vuotta vanhempi mitä te.
lälälälälälälälälälälälläl.
Halveksin muita siitä syystä ja olen ylpeä siitä.

Ps: En kävele ulkona sateisina päivinä koska voin hukkua.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #22 : 18.11.2005 13:09:10 »

Lainaus

Mun ikäni onkin teidän kaikkien ikien yhteissumma.. Grin

(vaiko mun ikäni, on tehnyt teidän kaikkien ikien iät...)

Cheesy
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #23 : 18.11.2005 14:04:12 »

Lainaus
Mun ikäni onkin teidän kaikkien ikien yhteissumma..

Lainaus

Noh esim mä en välitä vaikka ootte.
Pääasia on että mä olen ihan sairaan vanha sielu...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 18.11.2005 14:10:10 »

Grin  niimpä  angel
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #25 : 18.11.2005 14:33:35 »

Kyllhä mä tiedän minkä ikänen oon : 41v.

Mutta muita ikiä minulla on monta. Ajatuksiltani tunnen olevani nuori, "opiskeluikäni" on taas enemmän (ts. minulla on monta ammattia ja paljon taitoja), elämänkokemusta tuntuu kertyneen ehkä painotetusti eli reilusti oma ikäni. Karkkikaupassa tunnen itseni lapseksi, nuorten kanssa jutellessa ajoittain tunnen itseni saman ikäiseksi ja piikkeinä tuntuu fossiilin ominaisuudet. Äitini kanssa ollessa ihan kakara. Liikkuessa (urheillessa) ainaskin 100.  Shocked

Sydämeni on 34ja ½v. 29 vuotiaana minulta kysyttiin ravintolassa paperit, eli ulkonaköni on ehkä jotain 35v. Mutta kyllä se keskiarvo tulee tuohon 41v. Kiss
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 18.11.2005 18:07:59 »

Tiedän olevani vm.-64.Mutta oikeastaan en muista sitä koskaan,ellei ole ihan pakko. Wink Mä kun en vaan kai sitten oikeesti halua kasvaa aikuiseksi.Rakastan hullutella käyttäydyn usein kuin pahainen kakara.lapseni toteaa enmmän kun kerran viikossa "Hei mama,lopeta jo onkos sun ihan pakko riekkua" Cheesy ja mähän aina vaan riekun.Mulle oikeesti on ihmisen ikä luku papaerilla,jokainen on juuri sitä mitä se on oli sitten 10-1000 vuotias tai miten vaan.Pitkää ikää kaikille ja eteskin sitä iloista huumoria tähän kaiken mailman elämisen soppaan, Wink
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #27 : 18.11.2005 18:20:06 »

Juu-u.. Ei elämästä selviä hengissä..
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
irkkunen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 18.11.2005 18:51:00 »

Minä kans oon tuntenut olevani vanhempi kuin olen ollut, tällä hetkellä fyysisesti 17 olen. En osaa sanoa, minkä ikäiseksi sitten tuntisin itseni, kun se ei tunnu koskaan iästä riippuvan, miten viisas tai älykäs tai muuten kehittynyt ihminen on. Kokemusta tulee joka saralla iän mukana lisää, mutta olisiko niin, että ihmiset käsittelevät kokemaansa sen verran eri lailla, että toiset kasvavat henkisesti vähemmästä määrästä elämää kuin toiset. Sieluni iästä en tiedä mitään. Ja eiköhän ihminen ole aina eri asioissa varsin "eri-ikäinen". Mitenkähän sen voisi selittää. Että joku voi olla vaikka ihmistuntijana kehittynyt, "vanha", mutta töiden tekemisessä taas vähemmän kehittynyt. :Smiley Minä nyt uppoudun johonkin tosi syvälliseen, ja lopetan, ennen kuin putoan omilta kärryiltäni.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 19.11.2005 11:50:14 »

No,"tavalliseksi" iäkseni tiedän 43,mutta 25.11 sekin jo vaihtuu 44:ksi. Tunnen itseni noin kolmikymppiseksi.Kaikki parhaat ystäväni ovat minua huomattavasti nuorempia ja tunnen vetoa itseäni nuorempiin miehiin  Wink Edellinen rakkaani oli minua 8 vuotta nuorempi..Toisaalta nuorempana noin kaksikymppisenä oli päinvastoin-hassua...
Luonteeltani olen kyllä aika lapsellinen ja ajattelematonkin,sellainen "nuori kapinallinen" Viimeksi baarireissulla minua arvioitiinkin noin kolmikymppiseksi.Pukeudun nuorekkaasti,rennosti ja urheilullisesti.Naisellisuutta en ehkä niinkään korosta.Jakkupuvut,suorat housut jne muu niinsanottu klassinen pukeutuminen olisi aivan kauhistus!!!
Sieluni kuitenkin on varmaan ns vanha sielu,kun on noita entisiäkin elämiä ollut niin monia. Tällaisia siis Neilikan aatokset tänään  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: