Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: indigolapsia?  (Luettu 51289 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #15 : 27.10.2006 08:00:41 »

Eiks'oo vänkää; ei se mitä sanot vaan MITEN sen sanot  Grin

Indeed.
Se onkin indigon haasteellisin läksy ihmisenä olemisessa.
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 27.10.2006 08:13:33 »

Mä koetan aina jollain lailla löytää katseen jota itse vastapuolen ihminen sisimmäässään kaipaa. Koitan katsoa ihmistä sellaisella tunteella, joka saa ihmisen tuntemaan olonsa turvalliseksi ja miksi sitten kaipaakin. Esim. joskus täytyy vaikka katsoa "topakasti" ja käskevästi, mutta useimmiten katsonta sanoilla "olen tässä, on rauha ja turva. Mikään ei ole minulle tärkeämpää kuin tämä" on parasta nitä ihminen voi toivoa!
 On jollain lailla aika ilkikurista, että niinkin paljon kun on maailmassa ongelmia melkeinpä kaikki johtuu huomioimisen puutteesta, siitä ettei joskus ole tullut huomioiduksi/ kuulluksi. Ja kun tämän pienen hetken/tunteen ihmiselle antaa useinmiten ja melkein aina aukeaa ovi sinne jonnekin sisemmälle.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #17 : 27.10.2006 09:59:39 »

Niin, siis kommenttini ei ollut tarkoitettu kenellekään erityisesti vaan kuvasti vain sen hetkisiä fiiliksiä aiheesta "miltä tuntuu". Sellaista kysymystä ei varmaankaan ole vielä missään esitettykään, joten pisteet siitä.  Wink (ääh, kylläpä olenkin tätimäinen taas)

Luonteenheikkouteni kärsimättömyys vaan nostaa aina välillä päätään, kun kaikki ei tapahdu niin kuin itse haluaisin / toivoisin. Tiedän kyllä, että kaikki tapahtuu juuri niin kuin on tarkoitettukin, ilman että itse voin vaikuttaa asioihin mitenkään. Indigomaisuuteni näkyy ehkä juuri tässä, haluan että asiat kulkevat eteenpäin enkä kestä paikoilleen pysähtymistä. Tässä olen kyllä saanut rutkasti koulutusta, minut on pysäytetty monesti pakkokeinoin, kun en muuten ole uskonut, että voin toimia vähän hiljemmallakin voluumilla ja vauhdilla. Keho ei tottele henkeäni, joka ei pysähdy ikuna.  Grin
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 27.10.2006 10:32:38 »

Sininen enkeli.. Et varmasti ole ainut kärsimätön!!!!!! Siis joskus on ihan pakko pysähtyä kyttäämään omaa pään siäistä eteenpäin yrittävää sählinkiä ja ironisesti todeta, "että ei nyt ihan onnaa tämä arvon neidin tekniikka!". Ja sitten otetaan nenää irti kirjasta ainakin sen verran, että jotenkin teksti hahmottuu ja johan alkaa taas hommat hoitua ja edetä ihan vallan mainiosti. Lasten kanssa huomaa tämän kiireen piirteen TODELLA rankastikkin. Ekan puol vuotta kuumastelin, että olin jotenkin hemmetin kireenä koko ajan, kunnes tajusin, ettei kiireellä ollut sijaa äitiyteen ja että siitä vain turhautui ja ahdistui. Pikku pallerot nääs kun toimii hippasen verkkaammin kun me "tottuneemmat".  1.5 vuotta äitinä  olosta jouduin kirjaimellisesti hokea mantraa "ei o kiire, ihan rauhas, hitaasti vaa, kyllä se siitä!!!" Mutta kiitos SE veri good veri good. Wink
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 27.10.2006 10:36:21 »

Elämä on kuin ruusuilla tanssia.
Ruusuissa vaan on kovin paljon piikkejä.
-Kylli-Täti
[/color]
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 27.10.2006 11:20:49 »

Minä se ihmettelin vuosikymmenet, mikä minussa on pielessä, miksi olen niin outo ja sopeutumaton kaikkeen. Hiihoi, pari indigoartikkelia avasi silmät: löysin itseni niistä 1:1  Cheesy

Taidan sitten olla näitä esihistoriallisia indigoita, kun olen 60-luvulla syntynyt Grin

Sinisen enkelin kärsimättömyys on niin kovin tuttua, muiden ihmisten hitaus voi joskus olla tuskastuttavaa. Teen montaa asiaa yhtä aikaa, pyöritän päässäni montaa juttua samanaikaisesti, paikoilleen jämähtäminen olisi kauhistus. Näen muiden ihmisten läpi hyvin helposti, tiedän asioita, vaikken varsinaisesti tiedä mistä tiedän jne.

Helpotti paljon, kun sai tietää, ettei minussa olekaan mitään vikaa ja että on olemassa muitakin samanlaisia "outoja"  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 01.11.2006 15:37:01 »

Lainaus
Minä se ihmettelin vuosikymmenet, mikä minussa on pielessä, miksi olen niin outo ja sopeutumaton kaikkeen.

Myria sen tuossa aika hyvin tiivisti sen tunteen Wink Kun ei tunne kuuluvansa mihinkään, mitkään maalliset asiat eivät jaksa kiinnostaa vaan aiheuttavat enemmänkin stressiä (yksi indigoystäväni on vakaasti päättänyt pysyä työttömänä, sillä häntä stressaa työnteko ja/tai opiskelu, jos se ei sitten liitty jollain tapaa luovuuteen). Sitä on jatkuvasti ihan muissa sfääreissä ja vastustaa kaikkea "näin on aina tehty, muutkin tekevät näin"-meininkiä. Menee omia teitään.

Minulla on sellainen hatara mielikuva, että joku olisi linkittänyt ihan kunnon sivuston indigoista tänne Astrolle....? Kannattaa haku-toiminnolla etsiä juttuja ja ketjuja indigoista ja ainahan on nämä googlet sun muut apuna Wink
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #22 : 02.11.2006 15:29:09 »

Minulla on ehkä samantyyppisiä mielenjohteita mitä noissa kuvauksissa tulee ilmi, minua esimerkiksi usein väärin ymmärretään, enkä tunnu kuuluvani oikein mihinkään kaveripiiriini. Yleisesti indigoihin liitetään vaaleat hiukset ja vaaleat silmät, minulla on kaikki ihan pikimustaa, en näe enkä kuule mitään mikä eroaisi tästä fyysisestä maailmasta joten en taida olla indigo enkä liioin kristalli, tai mistä sen tietäisin oikeastaan. Mutta henkimaailman asiat on ollu mielenkiinnon kohteena vaikka minulle sitä on painotettu ettei mitään sellaista ole olemassa ja olen huomannut miten syy-seuraus laki toimii noin käytännössä ja kuinka toiveet toteutuu niitten mahdottomuudesta huolimatta jne.
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 02.11.2006 18:23:01 »

JamO Eihän sitä erillistä "henkimaailmaa" okeastaan olekkaan olemassa. Kaikki on kaikkea ja kaikki on kaikessa. Indigo tahi muuta vastaavaa asiaa ei kannata edes sen kummemmin mietiskellä. Asia on niin, että kun on aika, asian vain tietää kuin itsestään eikä sitä voi eikä pysty kyseenalaistamaan. Sulla ehkä tuossa tekstissä sekoittuu aika monta eri aspektia. Kannattaisi varmaan keskittyä johonkin tietyyn niin voisi alkaa selkiintyä se oma näkemys. En sen kummemmin tiedä mitä ulkoisia piirteitä indigoihin liitetään, mutta kertomiasi piirteitä (vaaleaa vaaleaa) en itsekkään täytä. Enkä kyllä usko ,että värillä olisi väliä tässäkään asiassa.
Kuulemattomuus sinänsä ei sitten tarkoita juuri mitään. Se voi olla ns. luonnollista tai sitten opittua.. kannattaa varmaan miettiä sitä kuinka paljon sanomasi "painottaminen" on alitajuisesti muovannut sitä miten maailmaa koet.
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #24 : 03.11.2006 10:47:08 »

Olet ihan oikeassa. Tuo "henkimaailma" on mulle oikeastaan pelkkä termi jota käytän kun puhun asioista jotka on tämän nykyaikaisen länsimaisen tieteen ulottumattomissa olevasta asiasta. Samoin tarkoitan kun puhun fyysisestä maailmasta, nuo on mun päässä eriteltynä joka johtuu varmasti vanhasta opitusta tavasta. Tarkoitatko sitä, että kannattaisi keskittyä johonkin tiettyyn, että tulisi jättää pois joko länsimaisen tieteen tai "henkimaailman" puinnin omassa pääkopassa? Koska kyllä ymmärrän että ne on paljonkin ristiriidassa keskenään. En myöskään ymmärrä missä sanomisieni painottaminen tulee ilmi, (joka johtuu varmaan siitä että olen itse se kirjoittaja)?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #25 : 03.11.2006 11:06:54 »

"Tehtäväni" on ilmeisesti ravistella perinteisen lääketieteen jähmettyneitä näkemyksiä varsinkin psykologian alalla. Joudun tilanteisiin, joissa minun tulee esittää oma näkemykseni asioista, kuten millainen on sopiva ihminen tähän yhteiskuntaan -tyyliin. Tuntuu, että vain tietyntyyppiset ihmiset ovat kysyttyjä. Sydämessäni tiedän, että totuus on toisenlainen, nuo kulissit vielä sortuvat. Tekisi mieleni jälleen kokeilla siipiäni, vaikkeivat ne täysin olekaan vielä parantuneet.
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 03.11.2006 13:06:39 »

Puhuit JamO siitä, että SULLE on painotettu...

"Mutta henkimaailman asiat on ollu mielenkiinnon kohteena vaikka minulle sitä on painotettu ettei mitään sellaista ole olemassa" ...

niin kuin sanoinkin jo.. Et jos ihmiselle painotellaan kovasti asioita se voi vaikuttaa siihen miten he kokevat maailmaa. Jokainen tietää parhaiten mikä on parasta todellisuutta heille itselleen.
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #27 : 03.11.2006 13:24:20 »

eiku niinhän se menikin. ymmärrän mitä tarkoitat, pinttyneet kuvat rakentaa maailmankuvan ja omakuvan jne.. kyä se tästä. danke skön.
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 03.11.2006 13:26:44 »

Jeipä Jestä JamO!!
tallennettu
simiritintti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #29 : 03.11.2006 15:43:51 »

Heippa kaverit!

Indigoita on syntynyt jo -60 ja -70 luvulla. Jos tunnet olevasi enemmän kristalli olet varmaankin käynyt läpi muutoksen Indigosta Kristalliksi, kuten esim. minä. Tämä muutos operaatio on aika rankkakin osalle ja kaikenlaisia oireita voipi tulla  buck2

Käykää tutustumassa Starkids sivuille ja osallistukaa Nuorten foorumiin jos olette kiinnostuneita muista Indigoista ja siitä että viestiä viedään eteenpäin. http://www.starkids.fi/starkids/nuortenfoorumi.html

Ottakaa rakkaat Indigot työkalut käyttöönne ja alkakaa auttaa muita ihmisiä löytämään itsessään ne asiat, jotka meille ovat yksinkertaisen selviä asioita  smitten

Indigoita on yllättävän paljon, kaikki eivät ole vielä ymmärtäneet tietoa siitä että he ovat Indigoita. Mutta kyllä Indigo Indigon tuntee!!

Terveisiä kaikille ihanille Indigoille! Riina
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: