Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: indigolapsia?  (Luettu 51320 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 03.11.2006 21:16:56 »

MAHTAVAA SIMIRITINTTI!!!! KIITOS!!
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #31 : 03.11.2006 21:23:27 »

Elämä on kuin ruusuilla tanssia.
Ruusuissa vaan on kovin paljon piikkejä.
-Kylli-Täti
[/color]

Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, se on myös yhtä juhlaa.  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #32 : 04.11.2006 13:58:06 »

Ei ole helppoa olla indigo aikuinen coolsmiley ja kun vielä annettu indigolapsi vierelle Smiley
tallennettu
simiritintti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 07.11.2006 16:29:33 »

Moi,

etteikö ole helppoa olla Indigo! Tuo oli aika paksua, anteeksi vaan  crazy2

En vaihtais päivääkään pois! Ja Indigolapsenkin ottaisin, mulle vaan tulee syntymään jonain päivänä kristalli...
No kuitenkin, Indigot hyvät meissä sisällä oleva vahvuus on jotain mistä monet eivät ymmärrä mitään. Ottakaa oma voima käyttöönne ja alkakaa olla niitä Indigoita joita olette. Indigolla on hankalaa juuri niin kauan kunnes tajuaa, että minä olen erilainen ja se minun vahvuuteni on juuri siinä, että näen asiat eritavalla. Jos yrität ajatella kuten valtaväestö niin puuhun mennään perä edellä! Ajattele niinkuin Indigo ja ole ylpeä siitä! Ja kasvata lapsesi niinkuin Indigo kasvatetaan. Indigolle ei kannata yrittää perinteisiä kasvatusmenetelmiä tuputtaa, silloin mennään taas metsään. Indigoa tulee kohdella kuin vertaistaan ja antaa sille aina vaihtoehtoja ei missään nimessä käskyjä. Kyllä siitä sitten hyvä tulee ja on rauha maassa.

Terveisiä jälleen kaikille ihanille Indigoille, Riina  angel
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #34 : 07.11.2006 18:34:10 »

Moi,

etteikö ole helppoa olla Indigo! Tuo oli aika paksua, anteeksi vaan  crazy2

En vaihtais päivääkään pois! Ja Indigolapsenkin ottaisin, mulle vaan tulee syntymään jonain päivänä kristalli...
No kuitenkin, Indigot hyvät meissä sisällä oleva vahvuus on jotain mistä monet eivät ymmärrä mitään. Ottakaa oma voima käyttöönne ja alkakaa olla niitä Indigoita joita olette. Indigolla on hankalaa juuri niin kauan kunnes tajuaa, että minä olen erilainen ja se minun vahvuuteni on juuri siinä, että näen asiat eritavalla. Jos yrität ajatella kuten valtaväestö niin puuhun mennään perä edellä! Ajattele niinkuin Indigo ja ole ylpeä siitä! Ja kasvata lapsesi niinkuin Indigo kasvatetaan. Indigolle ei kannata yrittää perinteisiä kasvatusmenetelmiä tuputtaa, silloin mennään taas metsään. Indigoa tulee kohdella kuin vertaistaan ja antaa sille aina vaihtoehtoja ei missään nimessä käskyjä. Kyllä siitä sitten hyvä tulee ja on rauha maassa.

Terveisiä jälleen kaikille ihanille Indigoille, Riina  angel

Kiitos Riina!  Smiley Hyviä neuvoja. Totta on, etteivät perinteiset menetelmät tehoa indigoihin. Itseni koen jotenkin vielä enemmän indigoksi kuin lapseni, tosin tyttärellä tuntuu olevan aika paljon samankaltaista problematiikkaa kuin minulla. Välillä kiroan, että miksi juuri minulle pitää käydä näin! Haluaisin olla ihan tavallinen tavis, jonka ei tarvitsisi MIETTIÄ, kunhan tallailee täällä tietämättä mistään mitään. Poikani on älykäs ja käy erityiskoulua, mutta pelkään että hän turhautuu siellä. Oma kunnianhimoni taitaa olla suurin esteeni kaikessa, yritän keskittyä olennaiseen ja yksinkertaiseen.

Kiitos puheenvuorosta.  Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #35 : 07.11.2006 18:40:41 »

Mä olen ajatellut, että on turha miettiä mikä on, vaan olla vaan se mikä on... Oli sitten syntynyt kristalliksi, indigoksi, pinkiksi tai paskanruskeaksi... Cheesy

Toki tunnistan itsestäni indigo-kuvauksia, mutta en ole ikinä jotenkin halunnut omaksua siitä mitään roolia, ei se nyt ole niin kummoinen juttu. Minulle siis. Tai siis, mitä väliä.. idiot2 Wink
tallennettu
simiritintti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 08.11.2006 14:03:09 »

Hei vaan taas,
ihan pakko aukaista sanainen arkkunsa.

Kyllä olet oikeassa, että ihan sama oletko 'minkä värinen' vaan, mutta
olet väärässä...tässä tulee asia jonka olen itse ymmärtänyt. Kun olet Indigo sinulla on myös tietty vastuu.
Et ole tullut tälle planeetalle vain dsippadiidailemaan ja olemaan joku 'tavis'! Meillä on selkeä tehtävä jota varten tänne olemme inkarnoituneet!

Ja jos joku on tästä asiasta epävarma niin kannattaisko kurkistaa hieman syvemmälle sinne omaan sismpään...Ja alkaa etsimään vastauksia itsestään.

Semmoiset Indigot jotka jää kotia miettimään että en sopeudu ja helpompaa olla työttömänä kotona niin ei ehkä ole kaikki kotona  Cry

Kiitos kaikille täällä oleville edelleen ihanille Indigoille  smitten

Riina

tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #37 : 08.11.2006 15:22:33 »

Sisintäni ja sieluani olen ronkkinut jo vuosikaudet, lähes koko elämäni. Olen tullut siihen lopputulokseen, etten ota stressiä mistään. Pelkkä olemassaoloni voi välillä riittää elämäntehtäväkseni, työtön en kyllä olekaan..  :Smiley

Tällä hetkellä nautin elämästäni enkä MIETI mitä varten olen tänne syntynyt, olen saanut jonkinlaista tietoa siitä jo riittävästi. Elämässäni on vihdoin alkanut seesteinen kausi.  Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #38 : 08.11.2006 15:49:15 »

En ole ikinä tainnut sanoa, että olen tullut tälle planeetalle vain dsippadiidailemaan... Grin

Minusta on huvittavaa, kun ihmiset sanovat 'olet väärässä'.. Vääryys on niin suhteellista! Kun olen indigo, niin minulla on vastuu... Kyllä, kyllä meillä kaikilla on vastuu ja me kaikki olemme hyvin erityisiä ja meillä on hyvin tärkeä tehtävä jokaisella! Jokaikisellä! Olen hyvinkin perillä omista valmiuksistani ja minulla on suunnitelma tätä elämääni varten, iso ja mahtava suunnitelma.. Mutta ei siksi että olisin indigo.. Vaan siksi että minä olen luojan luoma ja matkalla valoon.. smitten Tavalla tai toisella... Kuten me kaikki... olimme indigoita tai emme...

Minulle 'indigous' on vain ulkokuorta sielulle, joka on eriytynyt jumaluudesta miljoonien samanlaiseten kanssasisariensa kanssa... Siksi se ei ole minulle big deal... Ehkäpä olen väärässä, mutta se ei minua haittaa.. :Smiley En vaan halua ruokkia egoni ylpeyttä pitämällä itseäni tärkeämpänä yhtään tämän enempää... Se on ennestäänkin jo hyvin kylläinen.  Wink Siis egoni.. Smiley

Vaikka olisin miten indigo, niin olen silti tavis. Ei tarvitse nousta korokkeelle hehkuttamaan ainutlaatuisuuttani ja tärkeyttäni, tiedänhän sen sisimmässänikin. Niinkuin jokaisen ihmisen tulisi tietää... Wink
tallennettu
Cimara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #39 : 08.11.2006 17:17:19 »

Tässä on kymmenen yleisintä indigolasten piirrettä:

1. He tulevat maailmaan ikään kuin kuninkaallisina (ja käyttäytyvät usein sen mukaisesti).

2. Heistä tuntuu, että he "ovat täällä ansiosta" ja ovat hämmästyneitä, kun muut eivät tunne samoin.

3. Itsensä arvostaminen ei ole tärkeä asia. He kertovat usein vanhemmille "keitä he ovat".

4. Heillä on vaikeuksia ehdottomina annettujen käskyjen suhteen (määrääminen ilman selitystä tai vaihtoehtoa).

5. He eivät yksinkertaisesti halua tehdä tiettyjä asioita, esimerkiksi jonottaminen on heille vaikeaa.

6. He turhautuvat rituaalinomaisiin systeemeihin, jotka eivät vaadi luovaa ajattelua.

7. He keksivät usein parempia toimintatapoja niin kotona kuin koulussa, mikä saa heidät vaikuttamaan "järjestelmän murtajilta" (järjestelmään sopeutumattomilta).

8. He vaikuttavat sosiaalisilta, elleivät he ole relevantissa seurassa. Ellei heidän ympärillään ole muita vastaavaa tietoisuutta omaavia, he kääntyvät usein sisäänpäin ja heistä tuntuu, että muut eivät ymmärrä heitä. Koulu on heille usein tavattoman vaikeaa sosiaalisesti.

9. He eivät suostu "syyllisyys"-kuriin ("Odota, kunnes isäsi tulee kotiin ja näkee, mitä olet tehnyt.").

10. He eivät ujostele ilmoittaa, mitä he tarvitsevat.

www.kolumbus.fi

Anteeksi kaikille kanssa matkustajille, mutta tuo määritelmä sai niskakarvani nousemaan pystyyn!  knuppel2 Ajattelin, että jaahas ne on niitä rasittavia kakaroita (ja aikuisia) joiden mielestä maailma pyörii vain ja ainoastaan heidän ympärillään. Onneksi omat lapseni eivät ole tuollaisia... paitsi että yksi on. angel Omalla hurmaavalla tavallaan juuri sellainen kuin tuo kuvaus.  angel Aina pulassa koulumaailmassa, koska turhautuu sääntöihin ja epäluovuuteen... Ei taida olla indigolapsen elämä helppoa... Tavallaan: samassa veneessä ollaan! :2funny
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #40 : 08.11.2006 17:23:26 »

Tai sitten se on juuri niin helppoa kuin siitä tekee.. Wink
Rasittavia kakaroita, jotka tekevät oman mielensä mukaan luovasti.. Grin Cheesy
tallennettu
Cimara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #41 : 08.11.2006 21:04:32 »

Cheesy Tai sitten todellakin niin! Pikku pirulaiset  Wink
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #42 : 08.11.2006 21:58:00 »

Indigous on muutosvoimaista uudistamista, kehityksen edistämistä ja puhistusta.

Sen verran rankkaa puuhaa, että on hyvä jo syntyessä muistaa tehtävänsä tärkeys,
siltäkin varalta, etteivät toiset sitä aina tajua.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #43 : 09.11.2006 11:48:40 »

Päivän polttavia kysymyksiä tänään: Onko koulu lasta varten vai lapsi koulua varten?  Huh
tallennettu
simiritintti
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #44 : 10.11.2006 15:31:21 »

Kiitos Ikit,
juuri tuota tarkoitin, mutta tuntui että se otettiin liian raskaasti vastaan.  smitten

Riina
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: