Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajalistan näkijöistä kysyn  (Luettu 4624 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Leijonatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 26.10.2006 16:55:29 »


Hei smitten!

Olen silloin tällöin pistäytynt täällä foorumissa ja auttajalistaakin olen selaillut. Onko kellään positiivisia suosituksia auttajlistan näkijöistä? Olisi kiva kuulla kokemuksia. Voisi sitten niitten perusteella valita keneen ottaa yhteyttä.
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2006 09:13:19 »

Hei
Minulla on hyviä kokemuksia Ilse Karista ja Annesta. Molemmat ovat nähneet myös toisiinsa verrattuna samansuuntaisesti. Vielä on liian aikaista sanoa, toteutuvatko pidemmän ajan ennusteet, mutta ovat nähneet hyvin jo menneitä ja nykyhetken asioita.
Erityisesti Anne puhuu itse paljon eikä kysele. Riittää, että esität jonkin kysymyksen ja juttua alkaa tulemaan. Annen ennusteet eivät ole myöskään eri soitoilla muuttuneet tippaakaan, toisin sanoen näkee aina samat asiat tulevaksi Smiley
Minulla on nyt tulossa elämääni iso muutos, Ilse ei suostunut katsomaan vielä asiaa, koska halusi minun tekevän itse omat päätökseni. Anne taas näki jo päätökseni ja sen myötä tapahtuvat asiat hyvin selvästi. Molempi parempi  Grin
Mutta molempia voin kyllä lämpimästi suositella  smitten
Mielelläni kuulisin sitten kokemuksia myös sinulta, mikäli päätät johonkuhun ottaa yhteyttä  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2006 23:03:44 »

Soitin noin vuosi sitten Päivi Fritzille( olikohan se sukunimi noin), ja tiesi mistä puhui. Tavallaan kaikki asiat ovat tapahtuneet juuri niin kuin hän sanoikin. Pitäskin varmaan soittaa.. Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2006 14:02:13 »

Eikös kenelläkään muilla ole kokemuksia auttajalistan näkijöistä?  Huh
tallennettu
Liljasusa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #4 : 01.03.2007 13:20:46 »

Eikös kenelläkään muilla ole kokemuksia auttajalistan näkijöistä?  Huh

On kyllä..ristiriitaisin miettein niitä mietin koska kokemusta on aika monestakin. Anne, Ilse, Inga, Anneli jne. Ristiriitaisia ovat näkemyksen erään asian suhteen joka pitäisi toteutua kesään mennessä. Itse olen nyt päätynyt kuitenkin siihen että minulle tulee valintatilanne. Ja nuo ennustajat näkevat kaksi vaihtoehtoa..tiedä häntää.. Kiss
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: