Kiitos Aniara
,
Saturnus ja Mars/Merkurius eivät ole ihan akseleilla, vaan noin 15 asteen päässä niistä ja voihan
. En tiedä miten olen näpytellyt tuohon aiempaan viestiin Saturnuksen olevan 10.huoneessa, kun se todellisuudessa on yhdeksännessä.. Sorry.
Ensimmäinen ohitus on ollut elokuussa (en ole vielä kovin perehtynyt transiitteihin enkä ole seurannut niitä säännöllisesti) ja lopullisesti Mars liikkuu tuolta paikaltaan vuodenvaihteen tienoilla.
Kyllähän tämä syksy on sinällään merkitsevää aikaa, että olen saanut graduni valmiiksi, paperit saan joulukuun puolessavälissä ja mietin koko ajan kuumeisesti mitä haluaisin tehdä seuraavaksi.
Ihmissuhteista en keksi mitään erityistä sanottavaa. Avomiehen kanssa menee ihan ok, mikä tarkoittaa tämän suhteen kontekstissa sitä, että välillä on aivan mielettömän ihanaa ja välillä ihan kamalaa.. Mutta periaatteessa kaikki sillä osastolla hyvin ja vakaasti. En tiedä voiko seitsemäs huone viitata sitten sellaiseenkin, että olemme viime aikoina parhaan ystäväni kanssa vieraantuneet ihmeellisesti toisistamme.
Tällä hetkellä merkittävin suotuisa aspekti tuohon kuvioon on käsittääkseni tr. Uranuksen kolmio itsensä kanssa ja sekstiili tuohon "puuttuvaan sakaraan". "Pikkuplaneetoista" tr. Merkurius ja tr. Venus ovat hetken ihan kivoissa asemissa. On niin työlästä minulle tuo transiittien katselu, että tulevaisuutta en jaksa nyt tiirailla..
Pitänee vielä pohtia.. Kiitos Aniara kun sinäkin viitsit ja anteeksi vielä, kun "hämäsin" sinua tuolla väärällä huonesijainnilla.
Linn