Vau Ippuska, sullahan on monta plakkarissa !
tosi mielenkiintoista kun on eri astrologien tulkinnat samasta kartasta
Minä vaan vaalin sitä Mannisen kasettia kalleimpana aarteenani...mutta voihan se olla, että jossain vaiheessa haluaisi uuden tulkinnan joltakin.Hassua, en edes haluaisi tietää enempää juuri nyt...pitää jättää sille omalle luovuudellekin tilaa ettei ole ihan
puhkitulkittu olo
tosiaan, mua kiinnostaisi
vedinen tulkinta, mutta ulkomailta lie sellainen hankittava.
joo, hyvän tulkinnan tunnistaa siitä, että negatiivisetkin puolet, eli haasteet mitä tulkitsija löytää, on nimenomaan niitä
omia haasteitani eikä jonkun naapurin...haen tällä sitä että taidokas tulkinta kolahtaa, mutta mun kohdalla kyse ei ole siitäkään, että olisin innostunut imartelevasta tulkinnasta. ei sinne päinkään...
kyllä sen aistii jos siinä on tavoitettu se sisäinen totuus. Silleen kyllä kävi, että siinä tulkinnassa tunnettiin minut paremmin kuin minä itse, tai siis en juuri sillä hetkellä uskaltanut toteuttaa ja tuoda ulos sitä mitä olin, mutta astrolooki näki sen silti. Vähän niinkuin tulevaisuuden varalle...sekä menneisyyttäni nähden.
Tälläinenkin pointti oli superhuvittava:
Menen astrologille tarkoituksella huolimattomasti sonnustautuneena, hieman nuhjuisena, etten antaisi astrologille mitään vinkkejä ulkonäölläni. halusin testata että puhuukohän tosiaan kartasta eikä siitä vaikutelmasta jonka saa ihmisestä, silloin en vielä tiennyt astrologiasta mitään.
no, kuitenkin, koska ominaispiirteeni oli se, että oikeasti olin taipuvainen olemaan hyvin tarkka ulkoisesta olemuksestani, liiankin kanssa...eikä ollut minulle ominaista kulkea niin, ettei vaatteet, hiukset yms ole valittu ja tietoisia...
no sitten astrologin suunnilleen eka kommentti kartasta oli "olet huomattavasti snobimpi ja tyylitietoisempi mitä annat ymmärtää"
hämäys-yritykseni ja muka huolittelematon ja epä-harkittu ulkoasuni ei ollut ollenkaan hämännyt astrologia