Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: suullinen tulkinta  (Luettu 14393 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.10.2006 17:01:03 »

Olen uusi enkä tiedä kuuluuko tämä aihe tälle foorumille, mut en keksinyt muuta... :Smiley

Olen kiinnostunut astrologiasta,mut en viel tiedä siitä paljon.
Haluaisin niin paljon kuulla syntymäkarttaani tulkintaa, joten ainoa vaihtoehto tuntuu olemaan mennä jonkun astrologin puheelle. Kiinnostaa, milloin suosittelisitte suullista tulkintaa, onko jollaki kokemusta, kenen astrologin tulkausta kuulitte, minkä hintaisia ne ovat...

Toiv.tällä kerta joku vastaa smitten

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 27.10.2006 20:09:13 »

Heip.  Smiley

Eipä ole moisesta henk. koht. kokemusta, mutta kyllä käsittääkseni nämä suulliset tulkinnatkin jollain tavalla aina pohjaavat kuitenkin kirjalliseen. Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.  Huh
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #2 : 28.10.2006 01:24:25 »

Minun kokemukseni suullisesta tulkinnasta on tälläinen:

Otan astrologiin yhteyttä puhelimitse, ja varaan ajan. ilmoitan astrologille varauksen yhteydessä tarkan syntymäaikani.

Sovittuna tapaamisaikana menen astrologin vastaanottopaikalle, esim hänen kotiinsa tai toimistoonsa. Astrologi on perehtynyt karttaani valmiiksi etukäteen.

Astrologin kanssa vaihdan muutaman sanan ihan perusasioista, esim mitä juuri sillä hetkellä opiskelen tai teen työkseni yms.

Astrologi aloittaa tulkinnan, ja sanelee sitä kasetille. istun ja kuuntelen puhetta. minulla on mahdollisuus keskeyttää ja tarkentaa halutessani, mutta tulkinta tulee nauhalle, niin en halua siihen kovin paljon katkoja.

astrologi antaa minulle myös käsinpiirretyn kartan ja kasetin mukaan.

kasettia voin kuunnella kotona uudelleen ja löytää siitä aina uusia asioita, sen mukaan kun tajuan.

jokainen astrologi toimii varmaan vähän omalla tavallaan. en tiedä nauhoittavatko kaikki kasettia, vaan esimerkiksi keskustelevat ihmisen kanssa, konsultoivat.

minulla tuo kasetti ja käsinpiirretty kartta säilyvät tärkeänä muistona, ja kasetista on myöhemmin tullut mieleeni ikäänkuin astrologinen taideteos, muotokuva. Kasetti siis on yksi rakkaimpia omistusesineitäni nykyään...ja silloin tällöin vuosien varrella sen kuuntelen.

itse koin, että ehdottomasti tarvitsin sen juttujen ymmärtämiseen useampia kuuntelukertoja ja aikaa...tulkinta oli mun sen hetkiselle tajunnalle vielä liian paljon samassa paketissa, niin että en edes silloin pystynyt vastaanottamaan kaikkea.

kokemus säilyi hyvänä muistona, ja olen iloinen että kävin.

koen että ammattiastrologilla käynti on hyvä satsaus omaan elämäänsä, ja tulkinta maksaa itsensä kyllä moninkertaisesti takaisin.

hinnoista en osaa sanoa mitään, veikkaisin että tunnin istunnon hinta pyörii useissa kymmenissä euroissa.

astrologin käynnillä kannattaa muistaa kuitenkin pitää järki päässä, esim liian herkässä tilassa tai masentuneena ei kannata mennä.

varmasti jokainen astrologi ja astrologilla käynti on kuitenkin erilainen, joten ei sitä voi oikeen etukäteen sanoa.

« Viimeksi muokattu: 28.10.2006 01:27:05 kirjoittanut sign9 » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #3 : 28.10.2006 01:34:55 »

luultavasti astrologeja saa nykyään kiinni myös sähköpostitse. Siitä vaan rohkeasti kartoittamaan astrologi-tarjontaa ja ottamaan yhteyttä astrologeihin.

Esim suomen astrologisen seuran kotisivuilta saa astrologien yhteystietoja. Niilläkään sivuilla ei ole kaikkien astrologien yhteystietoja, sillä kaikki heistä eivät kuulu seuraan tai ole sitoutuneet siihen. Esim se astrologi jolla itse kävin, ei näy tämän seuran listoilla.

http://www.saunalahti.fi/astrolo2/astrologilista.htm

täältä löytyy muutama ammattiastrologi:

http://www.astrologit.net/

Eipä suomessa kai kauhean monta ammattiastrologia olekaan.

tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #4 : 28.10.2006 01:45:06 »

joo ja sideerisiä astrologeja en tiedä kuin yhden, ja hän löytyy täältä

http://www.phpbbserver.com/sideerinenastro/

Vedistä tulkintaa tekevää en tiedä yhtään. Jos joku siis tietää suomalaisen astrologin, joka tekee vedistä tulkintaa, niin pyytäisin kertomaan, olen kiinnostunut.

en ole kyllä kuullut ainoastakaan.

tuntuu, että vediset tulkinnat pitäisi tilata ulkomailta ja ne on aina englanniksi.

Cry
tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2006 15:33:25 »

sign9, sun vastauksesi oli rohkaiseva, kiitos siitä  smitten

Otan varmaan yhteyttä johonkin näistä astrologeista, mut en kyl tiedä keneen. Kysyisin viel
onks kenellä kokemusta listalla olevista? Ainostaan Tanhua (thanks to this forum)on tuttu nimi, muista en tiedä mitään... Shocked
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #6 : 28.10.2006 18:23:04 »

Mulla ei ole kokemusta noista listalla olevista.

Se jolla kauan aikaa sitten kävin, oli Markku Manninen (tekee nykyään esim Eeva-lehteen kuukausihoroskooppeja, ja sieltä taitaa löytyä myös hänen email-osoitteensa)

kokemus hänen tulkinnastaan kyllä erittäin hyvä, suorastaan vaikuttava. smitten Kuin taidokkaasti maalattu muotokuva minusta.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2006 18:27:15 kirjoittanut sign9 » tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 29.10.2006 11:57:15 »

Kuulostaa hyvältä;)
Pitää tsekkata jos Mannisen email löytyis niistä lehdistä.Toimii hän
Helsingissä, eikö niin?

Entäs Raimo Nikula?Onko kokemuksia?
tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 29.10.2006 12:57:36 »

Suosittelen lämmöllä tämän oman foorumimme Seppoa. Itse kävin hänen suullisessa tulkinnassaan noin pari vuotta sitten. Se oli kyllä vaikuttava kokemus. Kasetti tuli mukaan, ja sitä olen kuunnellut useampaan otteeseen, kun kerralla ei kaikkea pysty sisäistämään.

Sepon tulkinnassa pidän myöskin siitä positiivisesta kannustavasta asenteesta, mikä ei kuitenkaan estä vaikeiden ja ikävien asioiden ääneen sanomista. Mielestäni hän on ehdottoman rehellinen.

Myöskin useampi ystäväni on käynyt tulkinnassa, ja he ovat olleet myös tyytyväisiä tähän satsaukseen, minkä avulla pääsee tarkastelemaan omaa elämäänsä uudesta laajemmasta näkökulmasta.

T. Rautis
tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 29.10.2006 13:04:24 »

Kiitos rautalankaenkeli,
Ajattelinki ekaksi et voisi käydä hänen tulkinnassa, mutta ymmärsin
et Seppo asuu muualla kuin Helsingissä kun itse olen (nykyään) helsinkiläinen.
tallennettu
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 29.10.2006 13:11:11 »

Seppo asuu Tampereella, ja tännehän pääsee nopeasti Hesasta! Tosin Seppo liikkuu ympäri maata paljon, niin kannattaa varmaan kysäistä, onko Hesassa tulkintatilaisuuksia.

T. Rautis
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #11 : 29.10.2006 13:16:28 »

Lainaus
Sepon tulkinnassa pidän myöskin siitä positiivisesta kannustavasta asenteesta, mikä ei kuitenkaan estä vaikeiden ja ikävien asioiden ääneen sanomista. Mielestäni hän on ehdottoman rehellinen.

tämän huomaa kyllä Sisäinen Soturi:stakin.

minä en edes tiennyt, että hän tekee henk. koht tulkintoja, kun niistä ei ole näillä sivuilla mainostettu näkyvämmin.

mutta siis jos nyt olisin haluamassa tulkintaa, niin hänen tulkintansa kyllä olisi kiinnostava. Tuossa konetulkinnasta ainakin huokuu juuri positiivisten ratkaisumallien löytäminen ja kokemukseen perustuva näkemys. Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 13:23:00 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 29.10.2006 14:46:53 »

Olen ollut Anne Hietasella, Risto Mäkelällä, Risto Vartiaisella, Markku Mannisella, Seppo Tanhualla suullisissa tulkinnoissa.
Kaikki varmaan selvänäkijöitä  :Smiley Huh Wink Cheesy
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kooky
Vieras
« Vastaus #13 : 29.10.2006 15:05:37 »

Vau Ippuska, sullahan on monta plakkarissa !

tosi mielenkiintoista kun on eri astrologien tulkinnat samasta kartasta  Cheesy

Minä vaan vaalin sitä Mannisen kasettia kalleimpana aarteenani...mutta voihan se olla, että jossain vaiheessa haluaisi uuden tulkinnan joltakin.Hassua, en edes haluaisi tietää enempää juuri nyt...pitää jättää sille omalle luovuudellekin tilaa ettei ole ihan puhkitulkittu olo  Cheesy

tosiaan, mua kiinnostaisi vedinen tulkinta, mutta ulkomailta lie sellainen hankittava.

joo, hyvän tulkinnan tunnistaa siitä, että negatiivisetkin puolet, eli haasteet mitä tulkitsija löytää, on nimenomaan niitä omia haasteitani eikä jonkun naapurin...haen tällä sitä että taidokas tulkinta kolahtaa, mutta mun kohdalla kyse ei ole siitäkään, että olisin innostunut imartelevasta tulkinnasta. ei sinne päinkään...

kyllä sen aistii jos siinä on tavoitettu se sisäinen totuus. Silleen kyllä kävi, että siinä tulkinnassa tunnettiin minut paremmin kuin minä itse, tai siis en juuri sillä hetkellä uskaltanut toteuttaa ja tuoda ulos sitä mitä olin, mutta astrolooki näki sen silti. Vähän niinkuin tulevaisuuden varalle...sekä menneisyyttäni nähden.

Tälläinenkin pointti oli superhuvittava:

Menen astrologille tarkoituksella huolimattomasti sonnustautuneena, hieman nuhjuisena, etten antaisi astrologille mitään vinkkejä ulkonäölläni. halusin testata että puhuukohän tosiaan kartasta eikä siitä vaikutelmasta jonka saa ihmisestä, silloin en vielä tiennyt astrologiasta mitään.

no, kuitenkin, koska ominaispiirteeni oli se, että oikeasti olin taipuvainen olemaan hyvin tarkka ulkoisesta olemuksestani, liiankin kanssa...eikä ollut minulle ominaista kulkea niin, ettei vaatteet, hiukset yms ole valittu ja tietoisia...

no sitten astrologin suunnilleen eka kommentti kartasta oli "olet huomattavasti snobimpi ja tyylitietoisempi mitä annat ymmärtää"

crazy2

hämäys-yritykseni ja muka huolittelematon ja epä-harkittu ulkoasuni ei ollut ollenkaan hämännyt astrologia Grin
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 15:10:05 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #14 : 29.10.2006 15:28:09 »

Ainakin Mannisen ja Tanhuan kasetit ovat tallella - jossakin  :Smiley pitääkin etsiä ja kuunnella piiiiitkästä aikaa Smiley

Onhan se yllätyksellistä, jännittävää ja terapeuttistakin - olla tulkinnan ja huomion kohde ja keskipiste, voida myös kommentaoida ja keskustella, suosittelen  Kiss

Sign9, hyvä yritys  2funny  Wink

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: